abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 december 2011 @ 08:02:35 #51
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_105685305
Geweldig interview van Paris met Ellen!
Ligt het aan mij of "hoor" je veel van Michael in haar als ze praat?
Ondanks dat ze best nerveus is, is ze naar mijn gevoel best wel in control of zichzelf. Alleen al hoe ze opkwam toont ze dat ze wel zelfverzekerd is vind ik.
En Prince wordt er niet knapper op naar mate hij ouder wordt. Heeft iets van het "grove" wat Debbie, zijn moeder, ook heeft.
En Blanket????
Groeit dat kind niet of zo? Die ziet er nog net zo uit als 5 jaar geleden _O-

Maar al mijn respect voor Paris. Ik vind 'r super!
pi_105688580
Michael had echt niet z'n kinderen in een reality-show laten opdraven. Na Bashir zeker.

Uitbuiting, waarschijnlijk met het in hun ogen goede idee dat die kinderen daarmee voor de rest van hun leven gebakken zitten. Generatieverschil.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:39:22 #53
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105689195
Michael heeft er wel zelf voor gekozen om zijn moeder als opvoedster aan te stellen na zijn dood.
Hij wist zelf dat er meer mensen wonen en dat Joe ook enige invloed heeft.
Het was te verwachten dat ze er een andere mening op na houden dan Michael zelf waar het dit soort dingen aangaat.

Ik heb zelf het idee dat Prince en Paris er zelf ook wel achterstaan. Blanket vind ik er zelf te jong voor, hij lijkt er ook niet zo gelukkig mee te zijn. Hopelijk zullen ze vooral de oudste 2 gaan volgen en laten ze Blanket wat met rust.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105692868
Ik weet het niet hoor, volgens mij was Joe behoorlijk uit de picure de afgelopen jaren, ze leefden gescheiden en Michael heeft expliciet laten weten dat Joe zich niet met de opvoeding mag bemoeien. Ik begrijp het ergens niet van Katherine dat ze dit nu allemaal toestaat.

Natuurlijk staan Prince en Paris er nu achter. Wie wil er op die leeftijd niet acteren en op tv komen? Het punt lijkt me alleen dat ze nu nog geen idee hebben van wat de gevolgen kunnen zijn en dat ze later wel eens spijt kunnen krijgen, en ze toch liever hun onbezorgde jeugd zouden hebben gehad zoals Michael dat voor ze had gewild.
pi_105692927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:48 schreef gifkwal het volgende:
Ik weet het niet hoor, volgens mij was Joe behoorlijk uit de picure de afgelopen jaren, ze leefden gescheiden en Michael heeft expliciet laten weten dat Joe zich niet met de opvoeding mag bemoeien. Ik begrijp het ergens niet van Katherine dat ze dit nu allemaal toestaat.

Natuurlijk staan Prince en Paris er nu achter. Wie wil er op die leeftijd niet acteren en op tv komen? Het punt lijkt me alleen dat ze nu nog geen idee hebben van wat de gevolgen kunnen zijn en dat ze later wel eens spijt kunnen krijgen, en ze toch liever hun onbezorgde jeugd zouden hebben gehad zoals Michael dat voor ze had gewild.
Aan de andere kant: als kids van Michael Jackson krijg je toch geen normaal leven, wat je ook doet. Soms kan het vrijwillig geven van wat informatie de honger van de media een beetje stillen zodat ze voor de rest redelijk met rust gelaten worden. Dat ze dus in de publiciteit komen, snap ik nog wel.

Waarom een realityshow nodig is, stelt me echter voor een raadsel.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_105693208
Daar heb je wel een punt mee, maar het lijkt er nu op dat ze Paris al het acteervak in schoppen. Ik denk dat ze een redelijk normaal leven kunnen hebben (relatief gezien dan) als ze het zouden houden bij een jaarlijks interview of zo. Ze nu op deze leeftijd al in de showbizz laten werken vind ik vrij bedenkelijk. Een realityshow is helemaal zum kotzen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:39:03 #57
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_105703723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Michael zou zeggen: Incredible.. Frans you're the best ever
Whaha, dit is nog waar ook :D Een ouwe goedzak was het gewoon.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:44:13 #58
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_105703921
Leuke dingen allemaal weer gepost, zoals die healing tape. Hij spreekt daar bezwerend, alsof ie em wilde hynotiseren _O-

Interview met Janet van de week:

Leef en Laten Leven
pi_105711386
Door die healing tape kwam ik bij dit artikel: http://en.j-cast.com/2009/07/24045980.html

quote:
In November 1993, Michael was greatly worried when he learned that Morita had suffered from a cerebral hemorrhage. Michael then recorded a message on a cassette in his own voice for Morita.

According to the "tokudane" programming for broadcasting on the Fuji Television networks, the recording on the tape started with "Mr. Morita" followed by talking to Morita in a tender voice. The label on the cassette said to the effect, "please play this tape and listen in the morning, afternoon and evening."

"Mr. Morita, Mr. Morita, Mr. Morita. I am Michael Jackson calling here. Please get well. Get well soon. You are to lead us. You are our teacher, leader, and we ourselves. You have taught us many things. You are a very strong person. I trust you. 'I'll get well day by day no matter what.' 'I'm feeling better and better.' Please repeat these words in your thought." (This was translated mostly from Japanese.)

The recording lasted 20 minutes with songs and continued to cheer up Morita. The "I'm feeling better and better" was especially repeated three times with several seconds of silence in between so that Morita would be able to say it by himself. Morita died six years later in October 1999, and he heard the recording every morning and evening all these years.

This is an episode that shows the tender heartedness of Michael. Lamenting over the untimely death of Michael, Ryoko said in the website posting that "Michael could not believe anyone and he found comfort in children and animals. He is now in heaven and in the comfort of the quiet. He rests in peace, free from care for anyone."
Mooi..
pi_105812694
Ik loop nog niet echt warm voor het nummer maar het is leuk Michael in de studio aan het werk te zien.

Volledige versie is nu uit:

  dinsdag 20 december 2011 @ 12:29:24 #61
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105814772
Even in een spoiler vanwege de grootte, dit zijn de vragen die fans hebben ingezonden die beantwoord zijn door Dr Shafer...Enorm aardige man die beloofd heeft alle vragen te beantwoorden die op het forum gesteld worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105815440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik loop nog niet echt warm voor het nummer maar het is leuk Michael in de studio aan het werk te zien.

Volledige versie is nu uit:

Dit nummer word je echt niet vrolijk van, damn. Vooral die geforceerde falsetto van die Gibbs is erg, hoewel MJ ook niet echt lekker uit de verf komt. Studio-opnames zijn echter altijd :9~
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:52:11 #63
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_105825255
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef gifkwal het volgende:
Ik loop nog niet echt warm voor het nummer maar het is leuk Michael in de studio aan het werk te zien.

Volledige versie is nu uit:

Dank hiervoor, ik was vergeten de website nog te checken.
Ik vind het wel een mooi nummer. Vind het een mooie ballad met overgangen.

Tjonge, eindelijk het Cascio boek binnen *O* Kan nu niet meer ophouden met lezen, boek is zeker indrukwekkend.
Okee, het is nu helemaal zeker dat Omar Bhatti niet MJ's zoon is. Wat mij opviel is dat Michael in de eerste plaats wel een lulverhaal ophing tegenover Frank Cascio dat hij Omar Bhatti's vader zou zijn...blijkbaar gewoon omdat hij zo verlangde naar een kind. Om het later weer terug te nemen :')
Leef en Laten Leven
pi_105829780
2.5 jaar geleden alweer. ;(
pi_105829853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef MetBas het volgende:
2.5 jaar geleden alweer. ;(
Hij zou vandaag z'n 286e concert in de O2 hebben gegeven. ;(
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_105908400
Die Shafer is toch wel echt een held. Echt een sympathieke kerel. Bedankt Janena voor die lijst! Komt er nog meer binnenkort of was dit alles?
  donderdag 22 december 2011 @ 10:52:05 #67
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105908944
Deel 2 van Dr Shafer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 3 van Dr Shafer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Highlight:


MJJC: Do you feel that your testimony helped alleviate patient concerns about Propofol or are things more or less the same?

Dr. Steve Shafer: It may have helped, but only a little. On the Friday that Paul White testified I was working at the “Allen Pavilion,” a regional hospital run by Columbia University that serves a low-income area of Manhattan and the Bronx. I was caring for an elderly man who asked what drug he would get. I told him “propofol.” As usually happens, he asked if that was the drug that killed Michael Jackson. I told him that propofol didn’t kill Michael Jackson, Conrad Murray killed Michael Jackson. I also said that propofol was very safe drug. He said “I heard that doctor say that at on television, but I don’t believe him.”

I told him I was the doctor he saw on television. He thought that was hilarious: the doctor in blue scrubs, wearing a surgical hat, with a stethoscope around his neck working in this clinic for poor patients might be the “famous” doctor he saw on television. “Yea, right” was his answer. He didn’t believe me for a second. However, he was reassured by my “joke” about being the doctor he saw on television, and everything went well.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105910656
Bedankt! Lachen die anekdote :D
pi_105953803
Bedankt Janena! Geweldig mens, Dr. Shafer, wat een held _O_
pi_106075252

quote:
“Oh, God! That boy moves in a very exceptional way. That’s the greatest dancer of the century”. - Fred Astaire
(Wordt echt goed vanaf 1:15)--^

quote:
“I didn’t want to leave this world without knowing who my descendant was. Thank you Michael!”- Fred Astaire (shortly before his death)
hihi
pi_106137285
Lachen zeg, ik wist niet dat hij zoveel inspiratie had gehaald uit The Band Wagon. Grappig om de overeenkomsten te zien.


:')
pi_106145057
Waar gaat dit eigenlijk over:
??
  woensdag 28 december 2011 @ 23:00:13 #75
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_106145598
Volgens mij heeft het met die rechtzaak van Dieter Weisner te maken maar verder heb ik eigenlijk ook geen idee.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')