pi_105611899
registreer om deze reclame te verbergen
H&M #143 - Er is weer sale!

Niet dat ik er veel kwam (zeg maar niet), maar WTF? Dat topic was dikke vette reclame voor de H&M. Zijn ze niet goed snik?

Samenvatting:
H&M wil geen reclame op het ultra-coole FOK! :7
I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!
  donderdag 15 december 2011 @ 12:31:57 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105611980
wtf alleen om een logo :')

Nou dan kan je de reeks toch verder zetten zonder logo :{
hebben ze (H&M) gratis reclame gaan ze janken
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_105612048
H&M die het internet niet begrijpt :')
I..CAN'T...DIE!
pi_105612102
wtf wat is hun probleem, dat was 1 grote H&M etalage :')

Een stel oude fossielen daar, dat is duidelijk.
pi_105612109
Ik denk dat er gewoon iemand is daar die checkt of hun logo niet ergens zomaar gebruikt word en niet of het reclame voor hun is. Ik bedoel hoe kan dit nou negatieve reclame voor H&M zijn...
pi_105612132
Alles m.b.t. H&M is klachtwaardig :r
pi_105612152
Nu ontstaan er H&M klachttopics i.p.v. rozenpraat, nou ja ok als ze dat willen :')
pi_105612162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik denk dat er gewoon iemand is daar die checkt of hun logo niet ergens zomaar gebruikt word en niet of het reclame voor hun is. Ik bedoel hoe kan dit nou negatieve reclame voor H&M zijn...
Wellicht is de reputatie van FOK! niet zo goed? :+

En nu is het wachten tot anderen wakker worden en maatregelen treffen ....of ze zijn slim en zien het als extra reclame. :P
Optimist tot in de kist
pi_105612237
Oplossing: M&H reeks, met de logo's in spiegelbeeld *O*
Zo doen ze dat op TV ook altijd :P
I..CAN'T...DIE!
pi_105612250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Wellicht is de reputatie van FOK! niet zo goed? :+
Een topicreeks over mijn spullen op het grootste internetforum van Nederland, nee, dat zou ik ook niet willen. Stel je voor dat ik teveel verkoop.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:41:27 #11
283159 pl4kkie
Muisjes Young Padawan
pi_105612269
Eindelijk die kut H&M reclame weg van FOK! *O*
Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
Dit is eigenlijk pas mijn allereerste echte gesprek met pl4kkie, en ik vind hem nou al een tantoeharde baasch.
Vaarwel mijn lieve hondjes :'(
pi_105612277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:40 schreef Henno het volgende:

[..]

Een topicreeks over mijn spullen op het grootste internetforum van Nederland, nee, dat zou ik ook niet willen. Stel je voor dat ik teveel verkoop.
Ze houden gewoon niet van extra reclame. :P
Optimist tot in de kist
pi_105612315
Ze moeten juist blij zijn :')
pi_105612327
Een extra reden om H&M te mijden :r
Hoezo heb je mijn geretweete tweet niet geretweet? #Pannenkoek
http://www.midwestsportsf(...)1/06/mj-laughing.gif
pi_105612344
Webcare of 2011 is nog niet tot ze doorgedrongen :')
Wat een fail, reeksen gratis reclame :')
Users die vragen om 'een duidelijk beleid' snappen Fok gewoon niet...(c)zovty
"Weet je wat jullie probleem is met Yvonne
Een volwassen vrouw met een stel hersens geeft jullie regelmatig een pak slaag op jullie luierkonten.."

Yv. Puick damesmeisje (c) zarGon
Turklugu papaliga tercih ederim.
pi_105612357
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:10 schreef Danny het volgende:
het einde van de H&M reeks wegens:

Onlangs hebben wij moeten constateren dat u op de website onder de domeinnaam H&M #143 - Er is weer sale! gebruik maakt van het H&M beeldmerk (logo). Wij wijzen u erop dat u daarvoor geen toestemming van H&M heeft verkregen.
Door het gebruik van ons beeldmerk kan bij het publiek de indruk worden gewekt dat er een commerciële band bestaat tussen uw onderneming en H&M, dan wel dat uw onderneming op enigerlei wijze gelieerd is aan H&M, en/of dat H&M achter de door u aangeboden diensten/producten staat.
H&M heeft er recht op en belang bij dat u het gebruik van het beeldmerk direct staakt en het beeldmerk tevens niet zult gebruiken op de andere door u geregistreerde domeinnamen. Derhalve sommeren wij u om direct:
· De verwijzingen naar H&M via het beeldmerk van uw website(s) te verwijderen en verwijderd te houden; en
· ons schriftelijk/per e-mail te bevestigen dat u gehoor zult geven aan deze sommatie en dat u zich in het vervolg zal onthouden van elk gebruik van ons beeldmerk.

Voor de 20e zal de complete reeks moeten worden verwijderd, daar het onmogelijk is om alle topics te doorlopen en daar de afbeeldingen uit te vissen.
Waarom zou dit trouwens uberhaupt het einde van de reeks moeten zijn Danny? Je verwijdert de historie, en zorgt ervoor dat er in de nieuwe reeks geen H&M plaatjes meer te zien zijn. Dat is feitelijk het enige waar H&M zich zorgen over maakt...
I..CAN'T...DIE!
pi_105612373
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Waarom zou dit trouwens uberhaupt het einde van de reeks moeten zijn Danny? Je verwijdert de historie, en zorgt ervoor dat er in de nieuwe reeks geen H&M plaatjes meer te zien zijn. Dat is feitelijk het enige waar H&M zich zorgen over maakt...
Dit.

Verder stellen ze zich wel een beetje aan...
pi_105612388
quote:

[..]

Waarom na zo'n achterlijke blaf-mail zouden we nog gratis reclame maken voor H&M? hmm?
Een volwassen vrouw met een stel hersens geeft jullie regelmatig een pak slaag op jullie luierkonten.."

pi_105612414
quote:

[..]

sterker nog, enige wat ze intresseert kennelijk is het logo van H&M, dus haal dat weg, brouw een eigen logo (uiteraard anders als het originele logo) en klaar..
  donderdag 15 december 2011 @ 12:46:10 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_105612423
Standaard mailtje #14556 van H&M m.b.t merkbescherming. Of je mailt eerst even terug met wat tekst en uitleg voordat je 142 x 300 posts aan content van je server verwijderd.
Potjandikkeme
  donderdag 15 december 2011 @ 12:46:34 #21
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_105612437
Ik denk dat een wat hijgerige nieuwssite hiervan wel zou smullen...! ;)
En ze leefden nog lang en gelukkig
nostalgie
pi_105612448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom na zo'n achterlijke blaf-mail zouden we nog gratis reclame maken voor H&M? hmm?
je bedoelt gewoon een normale reguliere "cease and desist" mail
pi_105612453
Doei he. :W

[ Bericht 36% gewijzigd door Netsplitter op 15-12-2011 12:50:04 ]
Mijn nieuwe ondertitel
pi_105612455
quote:

[..]

Ik zou ze ook de middelvinger geven }:| ....jammer genoeg hebben we daar geen emoticon voor in FOK! :')
Optimist tot in de kist
pi_105612497
quote:

[..]

Omdat de schrijver wss vele malen ouder is dan het internet en de term gratis reclame niet kent. In zo'n grote onderneming is dit gewoon een eenmansactie. ( denk ik )
pi_105612541
Twee dingen die opvallen nu:
Ik vermoed een ban voor iemand zeer binnenkort
Over de twintig posts in een KLB topic en TS is nog niet afgezeken *G*
I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!
pi_105612543
quote:
15s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef Ryon het volgende:
Standaard mailtje #14556 van H&M m.b.t merkbescherming. Of je mailt eerst even terug met wat tekst en uitleg voordat je 142 x 300 posts aan content van je server verwijderd.
We leven in 2011, ik mag toch aannemen dat een bedrijf als H&M onderhand bekend is met internet? Of webcare?

Ipv standaardmailtjes sturen had ook een slimmerd kunnen denken, fuck, daar zit een groot gedeelte van onze klanten, kijken hoe we er iets leuks van kunnen maken.
Maar nee: blaf
The end.

pi_105612587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Twee dingen die opvallen nu:
Ik vermoed een ban voor iemand zeer binnenkort
Over de twintig posts in een KLB topic en TS is nog niet afgezeken *G*
Je zit nu in FB :')

pi_105612597
NM

[ Bericht 100% gewijzigd door Rekkie op 15-12-2011 12:51:26 ]
Hoezo heb je mijn geretweete tweet niet geretweet? #Pannenkoek
http://www.midwestsportsf(...)1/06/mj-laughing.gif
pi_105612603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

We leven in 2011, ik mag toch aannemen dat een bedrijf als H&M onderhand bekend is met internet? Of webcare?

Ipv standaardmailtjes sturen had ook een slimmerd kunnen denken, fuck, daar zit een groot gedeelte van onze klanten, kijken hoe we er iets leuks van kunnen maken.
The end.
Het is idd ongelooflijk dat ze het in hun hoofd halen om dit te doen.
pi_105612613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je zit nu in FB :')
Oh... dat zal een boel verklaren :P
pi_105612661
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:48 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Omdat de schrijver wss vele malen ouder is dan het internet en de term gratis reclame niet kent. In zo'n grote onderneming is dit gewoon een eenmansactie. ( denk ik )
Een eenmansactie in een grote ondernemning? Ik weet niet wat dommer is :D

pi_105612735
quote:

[..]

Gratis reclame voor H&M? De reeks was kennelijk zo populair dat er 149 topic over waren. Dan is er toch vraag naar vanuit de users? Lekker boeiend of H&M daar beter van wordt of niet, het gaat toch om FOK!? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is best mogelijk ja, gewoon zo'n gastje wat de hele dag niets anders doet dan dit soort dingen opzoeken.
I..CAN'T...DIE!
pi_105612739
quote:

[..]

The end.
Ik zou mailen met tekst en uitleg, groot platform, online etalage, je kan meningen uitwisselen, strooien met views- en postaantallen in de gehele reeks en afsluiten met 'maar als u daar niet van gediend bent, zien wij geen andere oplossing dan aan uw oproep te voldoen' oid.
M-M-M-Maybach Music!
  donderdag 15 december 2011 @ 12:56:06 #35
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105612744
quote:

[..]

precies _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_105612778
Als H&M een beetje slim was geweest, hadden ze juist gebruik van kunnen maken van de topics: iets met een FOK! kortingscode, lokt toch altijd weer wat klanten.
"Heaven has no rage like love to hatred turned.
Nor hell a fury like a woman scorned."
  donderdag 15 december 2011 @ 12:58:18 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105612808
quote:

[..]

Opzich zegt hij niet dat de reeks niet meer mag verstaan
quote:
daar het onmogelijk is om alle topics te doorlopen en daar de afbeeldingen uit te vissen.
En als hij dat wel bedoelt is dat natuurlijk om bovenstaande reden:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het. Je bent idd. raar ;)
pi_105612810
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik zou mailen met tekst en uitleg, groot platform, online etalage, je kan meningen uitwisselen, strooien met views- en postaantallen in de gehele reeks en afsluiten met 'maar als u daar niet van gediend bent, zien wij geen andere oplossing dan aan uw oproep te voldoen' oid.
Ieder deel trekt een kleine 15.000 views :D Maar nee, blafmail sturen ^O^

donderdag 15 december 2011 @ 12:58:32 #39
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105612816
quote:

[..]

The end.
Dat is wel typisch iets voor H&M. Hun klanten/contact\service is om te janken zo slecht.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_105612832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef wise het volgende:

[..]

precies _O_
Waarom, nogmaals, zouden we op welke wijze dan ook nog gratis reclame maken voor H&M :?

pi_105612872
Ik kwam al nooit bij de h&m maar nu zeker niet meer, dat zal ze leren

:')
Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Biogarde het volgende:Steven heeft geen stress. Steven behoort tot een elite mannen die het systeem neuken.
pi_105612878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom, nogmaals, zouden we op welke wijze dan ook nog gratis reclame maken voor H&M :?
Omdat het niet om H&M gaat?
I..CAN'T...DIE!
pi_105612895
Lieve fossiel bij de H&M,

Onze topics zorgen voor gemiddeld 15.000 views. Dikke vette reclame voor jullie kledingzaak. Wij stellen iets anders voor, we krijgen nog 149x een dikke bonus voor de gratis reclame. Daarna lullen we weer eens verder of we wel of niet verder gaan met die reeks.

Groetjes, kusjes, lik over het topje van je fossiele eikel,
FOK!
pi_105612915
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:00 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Omdat het niet om H&M gaat?
Om welke winkel gaat het dan?
Rust zacht lieve Koof. Ik ga je missen. xxx
pi_105612925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kwam al nooit bij de h&m maar nu zeker niet meer, dat zal ze leren

De rekels!

donderdag 15 december 2011 @ 13:01:59 #46
283159 pl4kkie
Muisjes Young Padawan
pi_105612932
quote:

[..]

Niet. Ze hebben het voor hun eigen verpest. Die persoon die dat mailtje gestuurd heeft zal nu wel promotie krijgen ipv ontslag. :|W
Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
Dit is eigenlijk pas mijn allereerste echte gesprek met pl4kkie, en ik vind hem nou al een tantoeharde baasch.
Vaarwel mijn lieve hondjes :'(
pi_105612965
Ik ging naar H&M juist door de topics op FOK!, omdat daar de echt leuke dingen getoond werden, op die flutsite van ze is gewoon niet te zoeken :{

pi_105612979
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Om welke winkel gaat het dan?
Ik quote mezelf maar even:
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef eQuaL het volgende:
Gratis reclame voor H&M? De reeks was kennelijk zo populair dat er 149 topic over waren. Dan is er toch vraag naar vanuit de users? Lekker boeiend of H&M daar beter van wordt of niet, het gaat toch om FOK!?
I..CAN'T...DIE!
  donderdag 15 december 2011 @ 13:03:24 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105612981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:02 schreef yvonne het volgende:
Ik ging naar H&M juist door de topics op FOK!, omdat daar de echt leuke dingen getoond werden, op die flutsite van ze is gewoon niet te zoeken :{
In de winkels is het soms ook wel lastig te vinden :')
Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het. Je bent idd. raar ;)
  donderdag 15 december 2011 @ 13:04:10 #50
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_105613010
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Precies. Klein mailtje opstellen waarin je uitlegt wat FOK is en waarom H&M toestemming kan geven. Je kan best afsluiten met een verwijzing naar webcare en het belang van degelijke behandeling van hun klanten. Het is namelijk niet verboden om positief/negatief ervaringen met bedrijven te bespreken op het internet met of zonder logo.

Kans is groot dat H&M dan wel weer een normaal mailtje terugstuurt.
Potjandikkeme
pi_105613023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een iemand krijgt een opdracht van een meerdere en voert het uit zoals opgedragen en laat geen ruimte voor speling; omdat verantwoordelijkheid. En ja hij is onderdeel van, dus misschien niet goed verwoord van mezelf ;(
pi_105613101
8)7 rare mensen bij H&M
All you need in life is love, but a little chocolate now and then doesn't hurt.
Home is wherever I'm with you
Join WhatPulse! Topicreeks: FOK! WhatPulse!
pi_105613154
Nouja reclame, in de H&M topics stond ook vaag genoeg dat H&M weer dik faalde door leveringen uit te stellen, slechte klantenservice heeft, nepmodellen heeft, dat de kleding in het echt niet zo mooi was als op de foto, etc.. Niet dat je het hier niet over zou mogen hebben, maar het is niet zo dat de topicsreeks een groot reclamevoorstelling was voor H&M.

Wel belachelijke actie van ze overigens, het lijkt alsof ze censureren. Alsof ze niet willen dat er op internet over ze gekletst wordt, dus verzinnen ze maar iets over een logo dat zonder toestemming door Fok gebruikt wordt. :') Beter zorgden ze voor webcare, die kon in dat topic dan mooi reageren.
"The light that burns twice as bright burns for half as long - and you have burned so very, very brightly"
pi_105613162
H&M en internet ging aan die reeksen te lezen toch al nooit zo lekker.

Mensen die 4 jaar op hun bestelling moesten wachten en dat dan nog de helft niet klopt.
pi_105613223
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:03 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar even:

[..]

Betaal jij de rekening die dan binnen kan komen? :)
pi_105613264
Oh help!! Een logo!! Weg ermee!!

:N
Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.
pi_105613272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Betaal jij de rekening die dan binnen kan komen? :)
Hoezo? Je zorgt ervoor dat in de nieuwe reeks er streng wordt opgelet of er geen H&M logo's voorkomen. Dan ben je toch klaar? Of zie ik iets helemaal over het hoofd?
I..CAN'T...DIE!
pi_105613277
quote:

[..]

Je hebt echt volkomen gelijk, maar ik vind het wel triest voor de users die actief waren in die reeks.
Zelfbenoemde scientist, derhalve moet u al hetgeen ik beweer als de waarheid beschouwen.
pi_105613323
H&M doet een PBtje.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105613337
Graag of niet. Helemaal mee eens.
pi_105613346
quote:
Bij cosmo heb je wel eens H&M prijsvragen, dus die mogen dat neem ik aan :@
pi_105613351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Mariposas het volgende:
Wel belachelijke actie van ze overigens, het lijkt alsof ze censureren. Alsof ze niet willen dat er op internet over ze gekletst wordt, dus verzinnen ze maar iets over een logo dat zonder toestemming door Fok gebruikt wordt. :') Beter zorgden ze voor webcare, die kon in dat topic dan mooi reageren.
H&M zegt nergens dat het topic weg moet? Ze zeggen alleen dat door het gebruik van officiele logo's het voor (debiele) gebruikers kan overkomen alsof FOK! in opdracht van (of in samenwerking met) H&M handelt. Dat willen ze niet, omdat dat niet zo is.
Het feit alleen al dat ze hier zo moeilijk over doen geeft voor mij al aan dat ze waarschijnlijk ook niet weten hoeveel gedoe het zou zijn om al die H&M logo's weg te halen, en dat FOK! daarom genoodzaakt is om alle topics te verwijderen.
I..CAN'T...DIE!
pi_105613353
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:12 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hoezo? Je zorgt ervoor dat in de nieuwe reeks er streng wordt opgelet of er geen H&M logo's voorkomen. Dan ben je toch klaar? Of zie ik iets helemaal over het hoofd?
idd. Zet duidelijk in het topic neer, geen logo's. Dan kan het toch goed gaan?
Nieuwbouw appartement(je) van Mixende Match
Mensen die normaal zijn, ken je niet goed genoeg.
Nieuw telefoonnummer: 020 29 1 12 4 - 2
pi_105613359
quote:

[..]

Dus wij moeten dan moeite gaan doen omdat zij geen gratis reclame willen?
Wat denk je zelf?
pi_105613360
quote:

[..]

Als de mod het 1x later ziet dan de H&M, heb je een dikke boete aan je kont als FOK! zijnde.
pi_105613361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef Mariposas het volgende:
Nouja reclame, in de H&M topics stond ook vaag genoeg dat H&M weer dik faalde door leveringen uit te stellen, slechte klantenservice heeft, nepmodellen heeft, dat de kleding in het echt niet zo mooi was als op de foto, etc.. Niet dat je het hier niet over zou mogen hebben, maar het is niet zo dat de topicsreeks een groot reclamevoorstelling was voor H&M.

Ervaringen zijn ervaringen, het is niet H&M zijn taak om de negatieve ervaringen te censureren maar om deze op te lossen. Een beetje modern bedrijf heeft een webcare-team die forums opzoekt en af en toe gekeken wordt of mensen daar nog geholpen kunnen worden, gebeurt wel vaker op FOK!.
Niet voorspelbare hulp op twitter, maar actief zoeken naar mensen.

Bovendien zijn er genoeg reviewsites waar matige shopreviews over H&M staan, dat kan je niet zomaar laten verwijderen.
pi_105613366
Al eerder gezegd maar H&M is gewoon kut, en idioot dat ze zo reageren.

Maar zou er van FOK! uit niet gekeken of het misschien "opgelost" kan worden i.s.m. H&M, want zoals net genoemd die 15K views betekend heel wat tevreden users met die reeks... En door te zeggen, jammer, gaat weg, klaar zonder eerst tekst en uitleg te vragen is misschien zonde :@

Just my 2 cents
.
Ware domheid heerst daar, waar iedereen alles vanzelfsprekend vindt.
.
Zo zelfverzekerd dat ik jou succes wens.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:15:32 #69
148453 gers
Forza TOP Oss
pi_105613398
handelt danny dan niet samen met h&m :o , had ik wel gedacht namelijk dat logo maakt het erg officieel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_105613403
Ik vind het sneu voor de vaste deelnemers van de reeks, maar als je zo reageert als groot vooraanstaand bedrijf, dan ben je niet goed snik en verdien je die vorm van reclame helemaal niet meer :')
pi_105613407
quote:

[..]

Waarom zou je?
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_105613414
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
Al eerder gezegd maar H&M is gewoon kut, en idioot dat ze zo reageren.

Maar zou er van FOK! uit niet gekeken of het misschien "opgelost" kan worden i.s.m. H&M, want zoals net genoemd die 15K views betekend heel wat tevreden users met die reeks... En door te zeggen, jammer, gaat weg, klaar zonder eerst tekst en uitleg te vragen is misschien zonde :@

Just my 2 cents
Misschien heeft Danny wel de dialoog gezocht maar niet gekregen? :)
pi_105613420
En nu andere reeksen dood maken door overal het H&M logo te posten _O_
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_105613423
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus wij moeten dan moeite gaan doen omdat zij geen gratis reclame willen?
Wat denk je zelf?
dan had je geen forum moeten starten...
dit is niet meer dan logisch..
pi_105613434
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom zou je?
Voor de users.
FOK! krijgt een beetje last van eerwraak lijkt het wel, het draait hier toch om de users?
Zelfbenoemde scientist, derhalve moet u al hetgeen ik beweer als de waarheid beschouwen.
pi_105613459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Whut? :')
Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.
pi_105613462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Voor de users.
FOK! krijgt een beetje last van eerwraak lijkt het wel, het draait hier toch om de users?
Nee, het draait om geld...
Isa ♥ | In vuur en vlam
pi_105613495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef mschol het volgende:

[..]

:') _O-
Je hebt me laten lachen vandaag, waarvoor dank. :7
pi_105613497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee, het draait om geld...
pi_105613526
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Jesse_ het volgende:
En nu andere reeksen dood maken door overal het H&M logo te posten _O_
Weet je zeker dat je dat wil doen?? :7
pi_105613528
Dankzij het H&M-logo heb ik nu oogAIDS.
pi_105613534
Als het om het logo gaat, dan neemt die reeks toch een ander logo?

7nxdW.png

Als H&M liever dit ziet dan hun eigen logo, geen probleem toch? :')
pi_105613536
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niet dan? Of ga jij de boetes betalen in het geval dat er ergens een H&M logo over de kop gezien wordt?
Isa ♥ | In vuur en vlam
pi_105613562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Whut? :')
een forum heeft altijd 'last' van inbreuk op trademarks, beeldmerken e.d.
dus dan moet je imho ook bereid zijn om bij een melding daar actief op te filteren i.p.v. je users weg te jagen (even afgezien hoeveeel dit er zijn)
als je dat niet bent moet je imho ook geen forum starten...
pi_105613572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Niet dan? Of ga jij de boetes betalen in het geval dat er ergens een H&M logo over de kop gezien wordt?
Je hebt een punt, maar het logo kan net zo goed in een ander topic geplaatst worden.
pi_105613580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef mschol het volgende:

[..]

dus dan moet je imho ook bereid zijn om bij een melding daar actief op te filteren i.p.v. je users weg te jagen (even afgezien hoeveeel dit er zijn)
_O-
pi_105613591
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ervaringen zijn ervaringen, het is niet H&M zijn taak om de negatieve ervaringen te censureren maar om deze op te lossen. Een beetje modern bedrijf heeft een webcare-team die forums opzoekt en af en toe gekeken wordt of mensen daar nog geholpen kunnen worden, gebeurt wel vaker op FOK!.
Niet voorspelbare hulp op twitter, maar actief zoeken naar mensen.

Bovendien zijn er genoeg reviewsites waar matige shopreviews over H&M staan, dat kan je niet zomaar laten verwijderen.
Dat is dus precies wat ik zeg. :) Ik reageerde op het feit dat men zegt dat de topics alleen maar reclame voor H&M zijn, dat is het imo niet omdat reclame imo vrijwel alleen maar op positieve zaken is gericht.
"The light that burns twice as bright burns for half as long - and you have burned so very, very brightly"
pi_105613612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

:') _O-
Je hebt me laten lachen vandaag, waarvoor dank. :7
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

_O-
mensen die het internet niet snappen :')
pi_105613641
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

mensen die het internet niet snappen :')
Elke dag dat je deur uitstapt hebt je te maken met auto's die je omver kunnen rijden. Moet je dan maar niet meer de deur uitstappen?

Elke dag dat je de trap op- of afloopt, kun je er af donderen en je nek breken. De trap maar niet meer nemen?
pi_105613667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Elke dag dat je deur uitstapt hebt je te maken met auto's die je omver kunnen rijden. Moet je dan maar niet meer de deur uitstappen?

Elke dag dat je de trap op- of afloopt, kun je er af donderen en je nek breken. De trap maar niet meer nemen?
dat is inderdaad wat fok nu aan het doen is :)
pi_105613684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Je bevestigt zijn punt. :')
pi_105613691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is inderdaad wat fok nu aan het doen is :)
Geen forum beginnen is dat ook :)
pi_105613699
quote:

[..]

Dus heeft Danny een fout gemaakt in 1999? Ofwat? :')
pi_105613704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je bevestigt zijn punt. :')
_O-
I..CAN'T...DIE!
pi_105613737
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef Copycat het volgende:
Dankzij het H&M-logo heb ik nu oogAIDS.
Kusje erop. :*
pi_105613757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef Etcetera het volgende:

[..]

'Geen forum beginnen' is inderdaad onzin, maar het topic in zijn geheel verbieden lijkt ook op 'niet meer de deur uit'.
Wat als die auto dan je huis inrijdt (m.a.w. elders op FOK! wordt het logo geplaatst)?
pi_105613776
quote:

[..]

Wie jaagt hij weg dan?
Welke users zijn dat precies?
Gaarne wel met rugnummers enzo. :7
pi_105613786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef Etcetera het volgende:

[..]

klopt, maar je kan ook, om in jou analogie te spreken, ook opletten als je de straat op gaat of de trap af gaat...
pi_105613822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wie jaagt hij weg dan?
Welke users zijn dat precies?
Gaarne wel met rugnummers enzo. :7
Ohja, dat deel snapte ik ook niet. :D
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')