abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:48:13 #51
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105652733
quote:
MP3 speler... ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al heel lang niet meer gebruik. Doe alles met mijn SGS telefoon. Gelukkig een extended (china) battery erbij waardoor ik echt goed lang ermee kan doen
Wat voor extended battery? ik haat m'n SGS lnamelijk laad 'm 3x per dag op.. kloteding.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_105653674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Wat voor extended battery? ik haat m'n SGS lnamelijk laad 'm 3x per dag op.. kloteding.
Momax 2700Mah

http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313

Werkt perfect en aanzielijke verbetering van mijn batterij. Ik draai overigens ook geen standaard rom. Maar Darky Rom. Ook dat werkt in je voordeel. :)
pi_105654467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Momax 2700Mah

http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313

Werkt perfect en aanzielijke verbetering van mijn batterij. Ik draai overigens ook geen standaard rom. Maar Darky Rom. Ook dat werkt in je voordeel. :)
OFFTOPIC:

idd ik zou eerst mocht je dat willen, hem rooten en custom roms laten draaien..
Meeste roms hebben wel een onder/over clock module aanboord waarmee je je tel sneller kan laten lopen wanneer je hem gebruikt, en een stuk trager dan orginele snelheid wanneer het scherm uit staat/gelockt is.

Voorheen ging mijn HTC'tje zeg maar een dag mee, inmiddels draai ik 2en halve dag met de zelfde accu! ( 3G altijd aan!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 16-12-2011 13:37:20 ]
pi_105655394
Is de elektronica die je besteld bij focalprice gewoon per definitie kapot.

2e keer dat ik wat dingen samen bestel.

2e keer alleen de elektronica defect
pi_105655886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Sansa Fuze zojuist binnen gekregen, wat 'n geil dingetje zeg! :D

Nu gaan mensen me natuurlijk uitlachen, maar ik heb eigenlijk nooit echt 'n MP3-spelertje gehad. Niet dat ik deze heel vaak ga gebruiken, maar stel dat 't een keer van pas komt, dan heb ik 'n leuk ding :D

M'n ES900i's er mooi bij en 't etuitje daarvan past mooi net om de Fuze heen :Y Of raden jullie 'n ander etuitje aan?
Sansa fuze! Heb ik ook besteld via ebay, verzonden op 5 december maar ben nog steeds wachtende :( hoe lang duurde het verzenden bij jou?

Overigens: Rockbox.org ( andere (betere) software die je erop kan zetten )
pi_105655952
Ik had hem de dag na bestellen verzonden en na een week in huis ongeveer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105657287
Kan niet wachten :p
Grappig trouwens om te zien dat die dagaanbiedingsites vaak chinese meuk veels te overpriced proberen te verkopen... Al vaak genoeg die vliegende haaien voor minstens 3x de originele prijs zien langskomen
pi_105658502
Mijn tweede Great Wall 9958 heli binnen van Focalprice. Dit keer wel een afstandsbediening met USB-poortje aan de onderkant. Kan de eerste mooi dienen als reserveonderdelen. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_105658831
Hmm ze werken allebei op een iets andere frequentie. Kun je de afstandsbediening openmaken om de frequentie te wijzigen :? Had verwacht dat onze chinese vrienden al die dingen op precies dezelfde frequentie zouden maken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 16 december 2011 @ 15:38:19 #60
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105658931
Lijkt me sterk dat de frequentie anders is. ;) Zitten namelijk beide op het 2,4Ghz bereik.
Die band werkt echter op een Bind'n'fly principe. Dat ze elkaar herkennen moeten. Dat werkt niet op frequentiebandenkristallen. Weet niet hoe dat anders zit of hoe je dat kunt fixen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105659267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt me sterk dat de frequentie anders is. ;) Zitten namelijk beide op het 2,4Ghz bereik.
Die band werkt echter op een Bind'n'fly principe. Dat ze elkaar herkennen moeten. Dat werkt niet op frequentiebandenkristallen. Weet niet hoe dat anders zit of hoe je dat kunt fixen.
Dat bedoelde ik ook, maar wilde het niet te moeilijk neerzetten. :P Het zal ergens moeten kunnen, anders is het ook nutteloos om een vervangende printplaat voor de heli te bestellen bij FP.

Heb hem open liggen, de antenne op de afstandsbediening is iig hol en volledig van plastic :') nutteloos dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 16-12-2011 15:53:20 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_105660521
Ik heb m'n Fuze ook in 'n week ongeveer binnen gekregen :)

Werkt prima trouwens, alleen mag 't volume wel iets hoger. Heb 'm nu al vol open staan in 'n rustige omgeving :{ Is Rockbox daar ook 'n oplossing voor?
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:27:38 #63
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105660710
True story. Daarom heb ik ook een FiiO E5. E6 is al onderweg. *O*
Handheld devices hebben niet dezelfde poweroutput als m'n laptop en kunnen wel dat extra zetje gebruiken dat zo'n FiiO portable amp levert. :Y Daardoor worden vooral headphones duidelijk beter aangedreven en ook het volume wordt ietsje versterkt (niet immens, maar net genoeg).

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, maar wilde het niet te moeilijk neerzetten. :P Het zal ergens moeten kunnen, anders is het ook nutteloos om een vervangende printplaat voor de heli te bestellen bij FP.

Heb hem open liggen, de antenne op de afstandsbediening is iig hol en volledig van plastic :') nutteloos dus.
Had niks te maken met vol gas? Of die gasknop indrukken was ook iets mee?

En. ;( Ik dacht dat die antenne nog functioneel was ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:57:39 #64
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105661720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Momax 2700Mah

http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313

Werkt perfect en aanzielijke verbetering van mijn batterij. Ik draai overigens ook geen standaard rom. Maar Darky Rom. Ook dat werkt in je voordeel. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

OFFTOPIC:

idd ik zou eerst mocht je dat willen, hem rooten en custom roms laten draaien..
Meeste roms hebben wel een onder/over clock module aanboord waarmee je je tel sneller kan laten lopen wanneer je hem gebruikt, en een stuk trager dan orginele snelheid wanneer het scherm uit staat/gelockt is.

Voorheen ging mijn HTC'tje zeg maar een dag mee, inmiddels draai ik 2en halve dag met de zelfde accu! ( 3G altijd aan!)
hmm en dat gaat dan over je normale batterij heen als klepje ofzo neem ik aan?

Offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_105661814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:57 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

[..]

hmm en dat gaat dan over je normale batterij heen als klepje ofzo neem ik aan?

Offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt een nieuwe cover (met handige standaard) erbij!
pi_105666842
Ik ben op zoek naar een simpele doucheradio, liefst op 2 AA(A) batterijen ofzo. Eentje die het uiteraard doet bij mij in de douche :)

Ben de blokker, Xenos en eurowinkel afgeweest (+ nog veel anderen), maar helaas nergens te vinden.

Wel via een of andere webshop?
pi_105667011
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:30:47 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105667135
http://www.badkamerradioshop.nl/ (Via Google Shopping).
Verder gewoon op 'shower radio' zoeken via chinaprices, of iets in die richting en anders op Ebay. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105668643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Had niks te maken met vol gas? Of die gasknop indrukken was ook iets mee?

En. ;( Ik dacht dat die antenne nog functioneel was ook.
Niks bijzonders in kunnen vinden om hem te binden. Ik dacht ookdat het een functionerende antenne was :D :') trolled by Greatwall
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_105670364
Ik had alweer een tijdje geleden contact gehad met een ebay verkoper, die zag dat ik op mijn blog zijn shop aanraadde en hij bedankte me daarvoor enzo. Kreeg ik vandaag in de post een gratis make-up kwastensetje en een armbandje als cadeau ^^
Dat is nog eens leuk :D
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:23:03 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105675471
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb m'n Fuze ook in 'n week ongeveer binnen gekregen :)

Werkt prima trouwens, alleen mag 't volume wel iets hoger. Heb 'm nu al vol open staan in 'n rustige omgeving :{ Is Rockbox daar ook 'n oplossing voor?
Je moet als gebied geen Europa kiezen ;) maar rest van de wereld, dan kan je het geluid vol open knallen. Rockbox is ook een aanrader (en lost het probleem ook op)

Vandaag pakketje van DX binnen:

- 1x T-shirt BBT: schrodinger's cat
- 1x batterij + oplader HTC Desire
- 1x Screenprotector HTC Desire
- 1x 20 rare-earth magneetjes

Allemaal goede kwaliteit, en heel binnen :P

*O* Mijn lijstje staat in de OP!

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 16-12-2011 23:20:16 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105683559
Ik had een tijdje niets bij DX besteld. Pas weer een iPhone usb-oplader met kabeltje. Het viel me op dat nu in het besteloverzicht nadat je order is verwerkt een foto staat van wat ze gaan opsturen en van het pakketje, is dat al lang zo? :D :D


  zaterdag 17 december 2011 @ 13:10:23 #73
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_105689982
Iemand weleens gewoon via de bank geld overgemaakt naar China? Ben nu met een verkoper bezig die zegt dat ze eigenlijk weinig doen met Paypal, en het liever gewoon via de bank hebben. Dan zou ik ook nog 15$ korting krijgen.
pi_105690185
Mja, ik zou het niet doen. :P Want gedekt ben je dan niks. Je maakt geld over van A -> B i.p.v. iets te kopen. Je kunt dan op de kwade manier wel je geld terughalen via je bank, maar daar zijn kosten aan verbonden. ;( Paypal is een goed pressiemiddel en is de binding van een akkoord dat nagekomen moet worden. Ligt er misschien ook aan hoe betrouwbaar de verkopende partij is en of je er al eerder hebt gekocht, wat de feedback zegt, hoe lang ze al hun business hebben, googlen, e.d., maar in het algemeen dus: :N .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:18:56 #75
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_105690237
hai, ik heb iets bij DX besteld op 3/12/2011, en ik vraag me af, komt het nog snel aan? want het is natuurlijk nieuwjaar EN chinees nieuwjaar...
ik weet wel dat DX sloom is, maar heb ik mn pakketje in januari/februari dan wel? :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')