abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_105632714
Ik krijg pas weer salaris in 2012 ;( .
pi_105632749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Want?
13e maand, bonus, whatever.

Al dat soort zaken dat het gewone klootjesvolk niet krijgt :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105632775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg pas weer salaris in 2012 ;( .
srsly? Betalen ze zo vroeg in de maand bij jullie dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105632831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

srsly? Betalen ze zo vroeg in de maand bij jullie dan?
:Y .
  donderdag 15 december 2011 @ 21:28:37 #230
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105632874
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
13e maand, bonus, whatever.

Al dat soort zaken dat het gewone klootjesvolk niet krijgt :(
Eindejaarsuitkering, bonus en met een beetje mazzel wordt mijn promotie met terugwerkende kracht in gang gezet. Maar dat mag ook volgende maand nog hoor. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105632905
Ik krijg trouwens wel opgebouwde snipper/vakantie/whatever uren in januari uitbetaald :9.

Maar dat was niet de financiele meevaller die ik bedoelde :).
pi_105633127
Ik hoop dat mijn ouders nog met iets komen in het kader van: "Liever geven met een warme hand dan met een koude!". :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105633159
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Eindejaarsuitkering, bonus en met een beetje mazzel wordt mijn promotie met terugwerkende kracht in gang gezet. Maar dat mag ook volgende maand nog hoor. :P
Bonus omdat je je werk gedaan hebt. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105633224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders nog met iets komen in het kader van: "Liever geven met een warme hand dan met een koude!". :@
Ik heb meer geld dan mijn moeder dus :').
  donderdag 15 december 2011 @ 21:36:42 #235
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105633300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bonus omdat je je werk gedaan hebt. :')
Nee, bonus omdat ik structureel meer, moeilijker en beter werk gedaan heb, dan waar ik voor aangenomen ben.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105633756
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nee, bonus omdat ik structureel meer, moeilijker en beter werk gedaan heb, dan waar ik voor aangenomen ben.
Oei, dan had ik al veel bonus moeten krijgen ;(

Ongetwijfeld vind je dat je er zelf recht op hebt, maar dat vindt iedereen altijd :') . Eigenlijk zou je je naaste collega's en ondergeschikten moeten laten bepalen of je een bonus krijgt.

Hoe doe je trouwens 'beter' werk dan waar je voor aangenomen bent vraag ik me af?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 15 december 2011 @ 21:49:51 #237
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105634027
quote:
4s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oei, dan had ik al veel bonus moeten krijgen ;(

Ongetwijfeld vind je dat je er zelf recht op hebt, maar dat vindt iedereen altijd :') . Eigenlijk zou je je naaste collega's en ondergeschikten moeten laten bepalen of je een bonus krijgt.

Hoe doe je trouwens 'beter' werk dan waar je voor aangenomen bent vraag ik me af?
Dan zal het je deugd doen dat ik die bonus krijg, juist omdat meerdere collega's dat hebben aangegeven bij mijn leidinggevende. :)

Aangenomen worden op een functie waar bepaalde werkzaamheden bij horen en in de praktijk uiteindelijk werkzaamheden doen die horen bij een hogere functie. Vandaar ook de promotie.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105634046
Oja, staatslot kopen.
Tap tap tap
pi_105634495
Ja, moet ik ook doen :).
pi_105634504
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan zal het je deugd doen dat ik die bonus krijg, juist omdat meerdere collega's dat hebben aangegeven bij mijn leidinggevende. :)

Aangenomen worden op een functie waar bepaalde werkzaamheden bij horen en in de praktijk uiteindelijk werkzaamheden doen die horen bij een hogere functie. Vandaar ook de promotie.
Dan doe je iets goed idd. Collega's liegen niet over dat soort dingen.

Er zit bij mij natuurlijk ook een stukje frustratie in mijn reactie dat ik al jaren vaak het werk van mijn leidinggevende doe en daar nog nooit een euro waardering voor heb gezien :')

Maar dat is de 'cultuur' van het bedrijf. Toen ik ooit voorstelde aan mijn leidinggevende om een collega een extratje te geven omdat ie voor de zoveelste keer de boel uit de stront had getrokken, op eigen initiatief, totaal buiten zijn normale takenpakket om kreeg ik een uitbrander met teksten als "Weet je wel wat dat kost!!", "Jullie denken altijd maar dat dat zo maar kan!", "Hij moet gewoon zijn werk doen!". De man had volgens mij niet eens door waar ik het precies over had maar stak gewoon een standaard tirade af :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 15 december 2011 @ 22:01:29 #241
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105634591
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er zit bij mij natuurlijk ook een stukje frustratie in mijn reactie dat ik al jaren vaak het werk van mijn leidinggevende doe en daar nog nooit een euro waardering voor heb gezien :')

Maar dat is de 'cultuur' van het bedrijf. Toen ik ooit voorstelde aan mijn leidinggevende om een collega een extratje te geven omdat ie voor de zoveelste keer de boel uit de stront had getrokken, op eigen initiatief, totaal buiten zijn normale takenpakket om kreeg ik een uitbrander met teksten als "Weet je wel wat dat kost!!", "Jullie denken altijd maar dat dat zo maar kan!", "Hij moet gewoon zijn werk doen!". De man had volgens mij niet eens door waar ik het precies over had maar stak gewoon een standaard tirade af :')
Ik kan mij de frustratie voorstellen. Leidinggevenden zien helaas niet altijd de reikwijdte van zo'n tirade, terwijl een terecht en welgemeend compliment/beloning op zijn tijd zoveel meer effect heeft.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105634693
Ik was al blij met de chocoladeletter die ik had gekregen :D O+
Tap tap tap
  donderdag 15 december 2011 @ 22:05:16 #243
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105634772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was al blij met de chocoladeletter die ik had gekregen :D O+
Ik niet, melkchocola. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105634886
quote:
12s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik niet, melkchocola. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef hem dus niet op te komen halen, dat scheelt :{w
Tap tap tap
  donderdag 15 december 2011 @ 22:10:41 #245
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105635030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef hem dus niet op te komen halen, dat scheelt :{w
Jammer, je komt al zo weinig langs. ;(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105635153
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik kan mij de frustratie voorstellen. Leidinggevenden zien helaas niet altijd de reikwijdte van zo'n tirade, terwijl een terecht en welgemeend compliment/beloning op zijn tijd zoveel meer effect heeft.
Nou ja, ik neem het de man persoonlijk niet kwalijk, die wordt ook door een hogere managementlaag elke week tot pulp geschopt omdat hij niet het onmogelijke weet te presteren. Het aantal teamleiders dat ik de afgelopen jaren overspannen naar huis heb zien gaan is echt van de gekken. :X

Overigens ben ik met complimenten wel klaar, als je jaar in jaar uit te horen krijgt dat je het zo fantastisch doet en daar in al die jaren niet één keer een extratje tegenover staat dan hoeven die complimenten ook niet meer :P

Resultaat is wel dat ik dus wel met enorme motivatieproblemen zit, en dat ik ondertussen begrijp waarom er zo veel cynische zuurpruimen rond lopen bij ons, die zijn grotendeels zo gemaakt :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105635216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik was al blij met de chocoladeletter die ik had gekregen :D O+
Ik heb vandaag nog een halve chocoletter op van sinterklaas. Typisch zoiets wat ik nooit voor mezelf zou kopen maar als ik ze krijg ben ik zo blij als een klein joch :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105635311
Bonussen? Ik heb al jaren geen kerstpakket meer gehad :') Laat staan een bonus :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105635343
Ik heb nog een T in de aanbieding als je je adres PMt CL :+. Krijg ieder jaar zo'n ding van mama/Sinterklaas, maar ik hoef dat allemaal niet.
pi_105635350
Nou ja, ik krijg dus nooit kerstpakketten ofzo, dus je dan ineens een chocoladeletter krijgt, voel je je wel meer verbonden met dat bedrijf :P en gewaardeerd.
Tap tap tap
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')