Wat flauw. Vijftien euro om een fiets in de was te zetten zou ik zonde van het geld vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef some1_eddy het volgende:
Hij zei; breng hem maar langs dan zet ik hem in de wax.. kost me wel 15 eu, maar voor die 15 eu kan ik misschien zelf ook wel een potje spul kopen..
En hij wil niet vertellen waarmee dat gedaan is..
Denken dat RVS niet roest.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef some1_eddy het volgende:
normaal krijg je snel roestplekjes aan de boutjes ofzo, maar hier zit nog geen plekje aan (en nee, zijn geen RVS boutjes)
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
Voor die 15¤ had ik hem gewoon bij de fietsenmaker gebracht
Gierig. Wat is 15 eu op jaarbasis nou? Ik smeer jaarlijks voor iets van 35 euro aan prut op mijn auto. Als ik het laat doen zou ik op iets van 350 euro komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef some1_eddy het volgende:
Hij zei; breng hem maar langs dan zet ik hem in de wax.. kost me wel 15 eu, maar voor die 15 eu kan ik misschien zelf ook wel een potje spul kopen..
En hij wil niet vertellen waarmee dat gedaan is..
Poetsoliequote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Je hebt ook van die rode olie van Kroon om je fiets mee te poetsen en beschermen, nog nooit geprobeerd maar wil het eens kopen voor mijn racefiets.
Dat ligt niet aan de spray, maar aan het feit dat je het gebruikt voor dingen waar het niet voor gemaakt is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef some1_eddy het volgende:
Klopt, ik heb dat spul ook gezien in de winkel.
Die spray van de Action heb ik ook wel staan, alleen vind ik het niet zo goed..
Het blijft maar een paar dagen zitten, gebruikte het ook wel eens op de auto om de zwarte kunststof delen mooi donker en glanzend te maken, maar 1x wassen of een paar beste buien en het was er alweer af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |