abonnement Unibet Coolblue
pi_105567712
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105567792
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105567877
:W
pi_105567987
Hoi :W :D

Zondag weer tegen de nieuwe nummer 2 van mijn competitie, na afgelopen zondag (onverwachts) de nummer 2 te hebben verslagen. Alleen deze is wel wat moeilijker, verwachte ratings:

Ik vs hij
Middenveld zwak (zeer hoog) vs. matig (zeer hoog)

Daarintegen is mijn verdediging en aanval beide wel iets hoger.

Hoeveel scheelt dat qua kansen en hoeveel % balbezit verschil zit erin dan ?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568222
Dat is lastig te bepalen.. Middenveld blijft belangrijker binnen HT en als je ongeveer gelijkwaardig bent met iets minder balbezit acht ik de kans op een verlies toch al behoorlijk ;)

Verzin een list! :D
pi_105568321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef Drassss het volgende:
Dat is lastig te bepalen.. Middenveld blijft belangrijker binnen HT en als je ongeveer gelijkwaardig bent met iets minder balbezit acht ik de kans op een verlies toch al behoorlijk ;)

Verzin een list! :D
Ik zat al te denken om te gaan counteren, kost me wel een trainingsplaats, maar so be it. Alleen heb ik eigenlijk alleen ervaring in opstellingen met 5 middenvelders, omdat ik passen / positiespel train :P, maar als je verwarring in je ploeg hebt, gaat dan je middenveld omlaag of heeft dat ook invloed op je kansen ed.?

Ik val sowieso altijd via een (sterke) kant aan en mijn verdediging is ook (iets) beter als zijn aanval. Ik kan ook deze week counteren + PIC om volgende week MOTS + normale opstelling te doen (dan moeten we uiteraard ook weer tegen elkaar, maar dan uit). Of andersom..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568474
Counteren is niet verstandig als je verdediging maar iets beter is als zijn aanval. Ik neem altijd de marge van 4/5 levels dus Zwak vs formidabel.. daaronder heb je teveel kans op goals tegen.

Ik zou ook zeker niet gaan motsen... dat is killing voor je teamgeest de rest van de 6 wedstrijden. Hooguit pic je gewoon 2x tegen deze gozer, zodat je de laatste 6 competitiewedstrijden met een hogere teamgeest gaat ballen. Je coach heeft genoeg leiderschap?
pi_105568527
Ik zie net dat ik een derby speel in de beker. Ik ben wel het uitspelende team!
pi_105568582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef Drassss het volgende:
Counteren is niet verstandig als je verdediging maar iets beter is als zijn aanval. Ik neem altijd de marge van 4/5 levels dus Zwak vs formidabel.. daaronder heb je teveel kans op goals tegen.

Ik zou ook zeker niet gaan motsen... dat is killing voor je teamgeest de rest van de 6 wedstrijden. Hooguit pic je gewoon 2x tegen deze gozer, zodat je de laatste 6 competitiewedstrijden met een hogere teamgeest gaat ballen. Je coach heeft genoeg leiderschap?
Toch, als je het middenveld op basis van een klein verschil verliest, dan heb je met counteren wel kans om nog een kans van je tegenstander om te zetten in een counter. Counter je niet en verlies je het middenveld, heb je die kans niet.

Dat de kans hebben zich niet altijd uitbetaald... tsja, daar ben ik het levende voorbeeld van ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  Boks-Chick woensdag 14 december 2011 @ 11:02:02 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105568646
Zou iemand iets voor mij willen doen :@?

Ik ben gisteravond vergeten mijn friendly in te stellen, en vanaf mijn werk kan ik niet op HT (geblockt :')) Kan iemand even kijken hoe laat ik zou moeten ballen? Met wat mazzel is dat pas vanavond/vannacht, met wat pech was het vannacht _O-

Alvast mega dank!
Ik kan alleen de naam van mijn team geven (FC James's), de rest kan ik dus niet zien nu :P

Mijn dank is alvast groot, doch niet oneindig daar ik zelf eindig ben O+
lolwut
pi_105568685
quote:
19s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:02 schreef BrandX het volgende:
Zou iemand iets voor mij willen doen :@?

Ik ben gisteravond vergeten mijn friendly in te stellen, en vanaf mijn werk kan ik niet op HT (geblockt :')) Kan iemand even kijken hoe laat ik zou moeten ballen? Met wat mazzel is dat pas vanavond/vannacht, met wat pech was het vannacht _O-

Alvast mega dank!
Ik kan alleen de naam van mijn team geven (FC James's), de rest kan ik dus niet zien nu :P

Mijn dank is alvast groot, doch niet oneindig daar ik zelf eindig ben O+
Je speelt 01:00 u. vannacht, genoeg tijd dus ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105568718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:59 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Toch, als je het middenveld op basis van een klein verschil verliest, dan heb je met counteren wel kans om nog een kans van je tegenstander om te zetten in een counter. Counter je niet en verlies je het middenveld, heb je die kans niet.

Dat de kans hebben zich niet altijd uitbetaald... tsja, daar ben ik het levende voorbeeld van ;)
Ja klopt, maar wat je meteen ook zegt.. het kan soms ook weer compleet tegen zitten :P waardoor je meteen een KUUB goals om je oren krijgt. Waanzin natuurlijk, maar zo werkt het vaak..
pi_105568740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:03 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Je speelt 01:00 u. vannacht, genoeg tijd dus ;)
Ohhh dan kan ze eerst nog wat biertjes wegtikken en half lam de opstelling fixen ;)
pi_105568813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef Drassss het volgende:
Counteren is niet verstandig als je verdediging maar iets beter is als zijn aanval. Ik neem altijd de marge van 4/5 levels dus Zwak vs formidabel.. daaronder heb je teveel kans op goals tegen.

Ik zou ook zeker niet gaan motsen... dat is killing voor je teamgeest de rest van de 6 wedstrijden. Hooguit pic je gewoon 2x tegen deze gozer, zodat je de laatste 6 competitiewedstrijden met een hogere teamgeest gaat ballen. Je coach heeft genoeg leiderschap?
Alleen als ik deze twee wedstrijden verlies, sta ik 3 punten achter. Dan krijg ik nog twee "zware" wedstrijden dit seizoen, waar ik misschien punten laat liggen. Als ik dan nog wil meespelen, moet ik deze twee, in ieder geval 1 wedstrijd winnen om 3 punten voorsprong te houden. Dan kan ik later eventueel nog wat punten laten schieten. Ik denk dat ik gewoon mijn normale opstelling speel met een lager middenveld en dan hopen op beter afgemaakte kansen dan hij :).
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja klopt, maar wat je meteen ook zegt.. het kan soms ook weer compleet tegen zitten :P waardoor je meteen een KUUB goals om je oren krijgt. Waanzin natuurlijk, maar zo werkt het vaak..
Dat was afgelopen zondag zeker zo ja, vreemde wedstrijd, rare uitslag. Counter kan daar aanleiding voor zijn.

De twee wedstrijden ervoor verloor ik het middenveld echter ook nipt en speelde ik op de counter, dat resulteerde die wedstrijden in een 5-2 en 5-3 qua kansen in mijn voordeel en daar zaten naast normale kansen ook een aantal countertjes bij. Dat ik die wedstrijden met 1-1 gelijkspeelde en 0-2 verloor is meer pech.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105568905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:09 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat was afgelopen zondag zeker zo ja, vreemde wedstrijd, rare uitslag. Counter kan daar aanleiding voor zijn.

De twee wedstrijden ervoor verloor ik het middenveld echter ook nipt en speelde ik op de counter, dat resulteerde die wedstrijden in een 5-2 en 5-3 qua kansen in mijn voordeel en daar zaten naast normale kansen ook een aantal countertjes bij. Dat ik die wedstrijden met 1-1 gelijkspeelde en 0-2 verloor is meer pech.
Dus als ik op counter speel met mijn normale middenveld, krijg je uiteraard ook nog normale kansen + eventuele counterkansen, mits je verdediging deze stopt..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568922
Ik ben altijd voor de zekerheidjes en wil niks aan het toeval overlaten :P vandaar mijn vrees.
pi_105568934
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:11 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Dus als ik op counter speel met mijn normale middenveld, krijg je uiteraard ook nog normale kansen + eventuele counterkansen, mits je verdediging deze stopt..
Correct
pi_105568941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ben altijd voor de zekerheidjes en wil niks aan het toeval overlaten :P vandaar mijn vrees.
Ja, maar er is voor mij nog helemaal geen een zekerheid :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef Drassss het volgende:
Ik ben altijd voor de zekerheidjes en wil niks aan het toeval overlaten :P vandaar mijn vrees.
Tsja, zekerheidjes en Hattrick... mwoaahhh... :D
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105568973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Correct
Kan ik deze wedstrijd dan ook piccen, dan wordt mijn middenveld wel nog iets slechter + middenveldverlaging door counter of kan ik dan beter pin spelen?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105568976
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:13 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Tsja, zekerheidjes en Hattrick... mwoaahhh... :D
Tot nu toe ben ik nog aardig op dreef dit seizoen :P
pi_105569009
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Kan ik deze wedstrijd dan ook piccen, dan wordt mijn middenveld wel nog iets slechter + middenveldverlaging door counter of kan ik dan beter pin spelen?
Je speelt zondag zeker thuis? Tja het kan altijd. Je krijgt misschien wat minder kansen.. maar de volgende wedstrijd is je middenveldrating wel weer wat hoger :)
pi_105569026
In het geval van counter geeft mijn "voorspel ratings" knop slecht (hoog) (PIC) of zwak (laag) PIN aan (vs. matig (zeer hoog) ) van mijn tegenstander..
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105569063
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik nog aardig op dreef dit seizoen :P
Met wat meer geluk, als in kansen tegen de touwen schieten, had ik 5 punten meer gehad.

Ik wil ook wel af van het counteren hoor, maar ik moet mijn keeper nog een leveltje verdedigen meegegeven voordat ik over kan gaan op SH, dat leveltje scheelt bijna twee miljoen in de TV.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105569072
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef PeeJie_ het volgende:
In het geval van counter geeft mijn "voorspel ratings" knop slecht (hoog) (PIC) of zwak (laag) PIN aan (vs. matig (zeer hoog) ) van mijn tegenstander..
En wat voor verdedigingrating haal je tegenover zijn aanval?
pi_105569102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Met wat meer geluk, als in kansen tegen de touwen schieten, had ik 5 punten meer gehad.

Ik wil ook wel af van het counteren hoor, maar ik moet mijn keeper nog een leveltje verdedigen meegegeven voordat ik over kan gaan op SH, dat leveltje scheelt bijna twee miljoen in de TV.
Begrijp het :) Ik vond counteren altijd in de VIII/VII erg tof, omdat je met een behoorlijke muur altijd of bijna altijd de nul kon houden. Met een sh'er of wat aardige spitsen kon je altijd aardig wat punten bijelkaar sprokkelen :) Helaas werkt dat in de hogere divisies niet goed meer...
pi_105569228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Begrijp het :) Ik vond counteren altijd in de VIII/VII erg tof, omdat je met een behoorlijke muur altijd of bijna altijd de nul kon houden. Met een sh'er of wat aardige spitsen kon je altijd aardig wat punten bijelkaar sprokkelen :) Helaas werkt dat in de hogere divisies niet goed meer...
In de VI verging het mij ook nog erg goed. Aan het begin van dit seizoen ook, het wordt nu minder, ik zit dan ook in een sterke V. Een sterk middenveld en aanval zijn toch wel grotere sleutels naar succes blijkt inderdaad ja.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105569330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

En wat voor verdedigingrating haal je tegenover zijn aanval?
Verdediging
Matig (laag) - goed (laag) - zwak (zeer hoog)

Aanval
Matig (laag) - redelijk (zeer hoog) - matig (laag)

Valt wel mee dus :), maar dan speel ik met 2 verdedigers, ik heb wel ervaring met 4-5-1, maar dat is ook niet de meest ideale counteropstelling :P

En misschien na vandaag een beetje 4-3-3, aangezien ik mijn friendly ben vergeten in te stellen en ik daar nu 4-3-3 speel ;)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105569411
4-5-1 is eigenlijk best een aardige counteropstelling ;)

Met die verdediging vs aanval ratings zou ik niet gaan counteren :P
pi_105569459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef Drassss het volgende:
4-5-1 is eigenlijk best een aardige counteropstelling ;)

Met die verdediging vs aanval ratings zou ik niet gaan counteren :P
En dan alle middenvelders aanvallend opstellen?
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105569538
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

En dan alle middenvelders aanvallend opstellen?
Mhaw, meestal val je dan van één kant aan. Dus met een aardige winger en één CM die op aanvallend staat.
pi_105569643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw, meestal val je dan van één kant aan. Dus met een aardige winger en één CM die op aanvallend staat.
Ok, ik haal nu:

Goed (hoog) - Formidabel (heel laag) - Goed (zeer hoog) volgens die voorspellingsratingsknop. Zal wel iets vanaf gaan, maar dan heb ik iig een aardige verdediging staan dacht ik zo.

Middenveld is Slecht (hoog)

En aanval Redelijk (laag) - slecht (heel laag) - zwak (heel laag)

Met alle middenvelders aanvallend ingesteld en aanval over rechts dan (hopen dat hij niet meeleest _O-)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105569703
Ik zou misschien 1 CV naar de vleugel zetten, zodat je 2 aardige verdedigingratings hebt en die ene goed (zeer hoog). Voor de rest is het duimen :P
pi_105569788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Drassss het volgende:
Ik zou misschien 1 CV naar de vleugel zetten, zodat je 2 aardige verdedigingratings hebt en die ene goed (zeer hoog). Voor de rest is het duimen :P
Even een vraag van de andere orde :P.

Moet je altijd naar de eenvoudige versie gaan om iemand aanvallend / vleugel / verdedigend in te stellen, want dat is wel omslachtig eigenlijk
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105569844
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:41 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Even een vraag van de andere orde :P.

Moet je altijd naar de eenvoudige versie gaan om iemand aanvallend / vleugel / verdedigend in te stellen, want dat is wel omslachtig eigenlijk
Nee hoor. Gewoon in de "nieuwe" versie. Even op zo'n bolletje klikken en hij gaat naar aanvallend/vleugel/verdedigend.
  Boks-Chick woensdag 14 december 2011 @ 11:43:46 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105569866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:03 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Je speelt 01:00 u. vannacht, genoeg tijd dus ;)
Geweldig, thanks *; !
lolwut
pi_105569978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon in de "nieuwe" versie. Even op zo'n bolletje klikken en hij gaat naar aanvallend/vleugel/verdedigend.
Hehe, eindelijk weet ik dus hoe dat moet :P Nooit geweten O-)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 14 december 2011 @ 11:50:51 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105570091
Wat een drukte hier? Is iedereen zo zenuwachtig voor de kraker tussen mij en drassss vanavond?
F means you're fucked
pi_105570384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef YUR het volgende:
Wat een drukte hier? Is iedereen zo zenuwachtig voor de kraker tussen mij en drassss vanavond?
Prentjes die gaan korfballen, is dat niet iets om zenuwachtig van te worden?
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105570403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Prentjes die gaan korfballen, is dat niet iets om zenuwachtig van te worden?
absoluut :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 14 december 2011 @ 12:17:50 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105570885
Hehe, ik zou het jullie allemaal weleens willen zien doen :D
F means you're fucked
pi_105570888
Volgens mij ga ik afschuwelijke tikken krijgen ;(
  woensdag 14 december 2011 @ 12:18:12 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105570899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij ga ik afschuwelijke tikken krijgen ;(
Welnee man, ik heb tegenwoordig trainees :')
F means you're fucked
pi_105570901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef YUR het volgende:
Hehe, ik zou het jullie allemaal weleens willen zien doen :D
Ik ben erg sportief dus voetbal/tennis/volleybal/korfbal/basketbal. Makkie :P
pi_105570905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Welnee man, ik heb tegenwoordig trainees :')
Heb je trainees? *O* *O* *O* *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 12:18:49 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105570915
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ben erg sportief dus voetbal/tennis/volleybal/korfbal/basketbal. Makkie :P
Korfbal is voor niemand een makkie *G*
F means you're fucked
  woensdag 14 december 2011 @ 12:19:11 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105570923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef Drassss het volgende:

[..]

Heb je trainees? *O* *O* *O* *O*
quote:
12-12-2011
(17:43)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
(17:07)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
(13:43)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
(13:31)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
(13:25)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
(13:21)Er is een nieuwe speler aangetrokken door Koning.Keizer.Admiraal..
F means you're fucked
pi_105570935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Korfbal is voor niemand een makkie *G*
Och zo'n balletje in een mandje gooien. Dat kan iedereen ;) >:)
pi_105570942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef YUR het volgende:

[..]

[..]

Allemamachies!
  woensdag 14 december 2011 @ 12:21:45 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105571011
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Allemamachies!
Ik moet er nog 2 hebben, maar geld is op :')
F means you're fucked
pi_105571031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik moet er nog 2 hebben, maar geld is op :')
Pauper :P
  woensdag 14 december 2011 @ 12:25:11 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105571099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Pauper :P
Laat dat duidelijk zijn! :P
F means you're fucked
pi_105571117
Zijn er eigenlijk nog bekerhelden?
  woensdag 14 december 2011 @ 12:30:32 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105571224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef Drassss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog bekerhelden?
Nixx en diepFries volgens mij
F means you're fucked
  woensdag 14 december 2011 @ 12:46:53 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105571686
Woohoo, nog een waailap-trainee erbij. 7k ^O^
F means you're fucked
pi_105572127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef Drassss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog bekerhelden?
Ik mag vandaag aantreden als uit spelend team in een derby *O*
Ik ga spelen op PIN en hopen dat ik het ga winnen vandaag!
pi_105574002
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Och zo'n balletje in een mandje gooien. Dat kan iedereen ;) >:)
korfbal is toch gemengd basketbal?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105574459
quote:
12s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef MrMoon het volgende:

[..]

korfbal is toch gemengd basketbal?
Jep, waarbij je de halve tijd uit je neus zit te eten. Echt zo'n bejaarden sport.
pi_105574691
Maar Nederland is er best goed in. :P
pi_105574749
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar Nederland is er best goed in. :P
Net zoals honkbal, voetbal, hockey en schaatsen
pi_105574927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Net zoals honkbal, voetbal, hockey en schaatsen
Vergeet bridge niet.
pi_105574949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Net zoals honkbal, voetbal, hockey en schaatsen
Dus bij die sporten zijn we ook altijd wereldkampioen geworden op 1 keer na? ;)
En elke EK en elke wereldspelen?
pi_105575034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus bij die sporten zijn we ook altijd wereldkampioen geworden op 1 keer na? ;)
En elke EK en elke wereldspelen?
Kaatsen & Fierljeppen.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:31:34 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105575360
:') :D
F means you're fucked
  woensdag 14 december 2011 @ 15:02:04 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105576544
Toch de volle 8 trainees!

Nouja...voor zover ze die naam mogen dragen dan....maar iedere 1k die ze opleveren is meer dan wat een lege plaats oplevert
F means you're fucked
pi_105576600
Netjes, mooi strak nog binnen kunnen halen ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 15:05:38 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105576695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Drassss het volgende:
Netjes, mooi strak nog binnen kunnen halen ;)
Maar wat koop je dan tegenwoordig voor respectievelijk 19k en 7k:

quote:
Guillermo La Porta Navarro
17 jaar en 3 dagen, TSI = 390
Vorm: redelijk Conditie: zwak [Krachtig]
Ervaring: rampzalig Leiderschap: waardeloos
Clubtrouw: rampzalig

Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
quote:
Olivier Étheve
17 jaar en 8 dagen, TSI = 510
Vorm: redelijk Conditie: zwak
Ervaring: waardeloos Leiderschap: zwak
Clubtrouw: rampzalig

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Wát een helden O+

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-12-2011 15:13:57 ]
F means you're fucked
  woensdag 14 december 2011 @ 15:09:00 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105576811
Maak je borsten maar nat drassss ~O>

:')
F means you're fucked
pi_105576954
Potverdorrie!
pi_105576974
Ben ik even blij dat ik met extra backups op het middenveld speel die briljant verdedigen hebben :P
  woensdag 14 december 2011 @ 15:14:19 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577002
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef Drassss het volgende:
Ben ik even blij dat ik met extra backups op het middenveld speel die briljant verdedigen hebben :P
Dat kan ik me voorstellen!
F means you're fucked
pi_105577079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen!
Maar met een doordachte flankaanval ben ik wel weer de sjaak ;(
  woensdag 14 december 2011 @ 15:17:17 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Maar met een doordachte flankaanval ben ik wel weer de sjaak ;(
Ik heb geen vleugelspelers :')
F means you're fucked
pi_105577131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb geen vleugelspelers :')
Oh :')
  woensdag 14 december 2011 @ 15:20:34 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Oh :')
Ga je nu snel je tactiek aanpassen? :P
F means you're fucked
pi_105577260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Ga je nu snel je tactiek aanpassen? :P
Mijn koffie _O- _O- _O- _O- _O-

Nee, op de woensdag heb ik geen vleugelspelers.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:21:46 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577288
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mijn koffie _O- _O- _O- _O- _O-
Oeh, goed idee! Koffie!

Eens kijken of ik overeind kan komen....
F means you're fucked
pi_105577300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Oeh, goed idee! Koffie!

Eens kijken of ik overeind kan komen....
Daar heb je toch GotC voor?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:22:42 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Daar heb je toch GotC voor?
Die is op dr werk....ik lig thuis met mn rug stuk :{
F means you're fucked
pi_105577345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is op dr werk....ik lig thuis met mn rug stuk :{
Aii..dat is minder. En dan bedoel ik je rug ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 15:24:09 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Aii..dat is minder. En dan bedoel ik je rug ;)
Hehe, dat snap ik :)
Vanmorgen wel op mn werk geweest, maar zitten gaat niet langer dan een paar minuten. Morgen maar eens naar de fysio
F means you're fucked
pi_105577393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, dat snap ik :)
Vanmorgen wel op mn werk geweest, maar zitten gaat niet langer dan een paar minuten. Morgen maar eens naar de fysio
Je hebt je toch niet uitgesloofd met hardlopen en/of korfballen he?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:25:05 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je hebt je toch niet uitgesloofd met hardlopen en/of korfballen he?
Niet eens!
F means you're fucked
pi_105577426
Rugpijn van uitsloven gaat dan meestal ook snel weer weg. Naar mijn ervaring tenminste...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 14 december 2011 @ 15:26:10 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105577451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef Gijs_ het volgende:
Rugpijn van uitsloven gaat dan meestal ook snel weer weg. Naar mijn ervaring tenminste...
Klopt, die rugpijn ken ik ook al. Helaas is deze rugpijn anders...andere plek, andere pijn
F means you're fucked
pi_105581393
Mijn 7e ronde beker wedstrijd is van start *O*

In de derby speelt het thuis spelende team in een gewaagde 2-5-3 tegen mijn solide 3-5-2.

Edit:
Het stadion is gevuld met 53061 uitzinnige fans.

P.O.M.P. Noef heeft zijn eerste kans al verprutst :P
pi_105581495
Good luck!
pi_105581803
1-0 voor hem -O-
  woensdag 14 december 2011 @ 18:02:55 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105583623
drassss, één van mn FC's...wat doe je!

;)
F means you're fucked
pi_105584251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef YUR het volgende:
drassss, één van mn FC's...wat doe je!

;)
Mijn excuses.

Staan er nog meer in? >:)
  woensdag 14 december 2011 @ 18:25:05 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105584302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mijn excuses.

Staan er nog meer in? >:)
Ja, nog eentje op doel. En nog eentje op de bank. Foutje van de coach
F means you're fucked
pi_105584354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, nog eentje op doel. En nog eentje op de bank. Foutje van de coach
Laat het de Prentjes niet horen..
  woensdag 14 december 2011 @ 18:27:02 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105584373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Laat het de Prentjes niet horen..
oh crap...
F means you're fucked
pi_105584501
Nixx komt weer terug tot 3-3.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:49:02 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105585139
Ik koop alleen maar spelers met mooie namen :')

quote:
Bijna bij de cornervlag aanbeland, wist Miron Spanosotiropoulos de bal toch nog voor het doel te krijgen, onmogelijk te missen voor Guillermo La Porta Navarro, die de 2-2 van zijn schoen liet glijden.
F means you're fucked
pi_105585280
Hehe

En nixx scoort in minuut 96 de 3-4!
  woensdag 14 december 2011 @ 18:54:12 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105585333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Drassss het volgende:
Hehe

En nixx scoort in minuut 96 de 3-4!
diepFries is ook door ^O^
F means you're fucked
pi_105588139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef YUR het volgende:
Ik koop alleen maar spelers met mooie namen :')

[..]

bewust?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105588308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Drassss het volgende:
Hehe

En nixx scoort in minuut 96 de 3-4!
Ik zie het net *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 19:58:15 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105588400
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

bewust?
Nope :)
F means you're fucked
pi_105592165
Zo, een redelijke bidwar, kan me alleen niet voorstellen waarom ??

quote:
Ilan Ben-Yitzhak (263200279)
24 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 02-04-2012

Vorm: rampzalig Conditie: uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Clubtrouw: mythisch
Eigenaar: Team "The Never Winning Story" (sinds 03-04-2011)
Total Skill Index (TSI): 3 410
Loon: 2 964 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

  woensdag 14 december 2011 @ 21:37:36 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105594039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, een redelijke bidwar, kan me alleen niet voorstellen waarom ??

[..]

Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?
F means you're fucked
pi_105594261
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?
Mythisch clubtrouw, dat is al zeker 250k :P
pi_105594420
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarom kopieer je nou het belangrijkste niet?
Het belangrijkste ?
pi_105594487
Zijn vorm is rampzalig, vandaar dat ik het niet snap :D ... Uiteindelijk voor bijna 500 k de deur uitgewandeld .. Schalom !
pi_105594754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn vorm is rampzalig, vandaar dat ik het niet snap :D ... Uiteindelijk voor bijna 500 k de deur uitgewandeld .. Schalom. !
Stats?....
pi_105595060
Hij had uitmuntend positiespel en goed passen .. verder geen skills
pi_105596545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef DutchieBre het volgende:
Hij had uitmuntend positiespel en goed passen .. verder geen skills
Nice, daar heb ik er ook een paar van rondlopen :P Alhoewel ze met alleen positiespel dat al waard waren voor 2 - 3 seizoenen terug :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105600877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Zijn vorm is rampzalig, vandaar dat ik het niet snap :D ... Uiteindelijk voor bijna 500 k de deur uitgewandeld .. Schalom !
vorm vond/vind ik niet zo belangrijk.. dat trekt wel weer bij..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105601724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef YUR het volgende:

[..]

diepFries is ook door ^O^
Yup :s) Word alleen wel een beetje moe van al die uitwedstrijden tegen 'middenveld-teams'. Volgend seizoen weer neutraal coach, geeft tactisch toch wat meer mogelijkheden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_105606708
Iemand zin om mij advies te geven wat ik aan moet schaffen om toch wat te verdienen op spelers te trainen? Geld genoeg en sta open voor elke trainingsvorm.
pi_105606831
Ik moet zondag tegen een team waarvan ik moet winnen om kansen te houden op behoud in de 7e klasse. Die gast speelt waarschijnlijk op de counter. Wat kan ik het beste hier tegen doen?
pi_105606879
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef vanpers het volgende:
Iemand zin om mij advies te geven wat ik aan moet schaffen om toch wat te verdienen op spelers te trainen? Geld genoeg en sta open voor elke trainingsvorm.
Hangt er ook een beetje af hoe intensief je er mee bezig wilt zijn en wat precies je budget is. Multiskillers worden altijd wat waard, daar zou je best wat mee kunnen doen. Bijvoorbeeld spelers met PM op wing trainen of omgekeerd.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef OmniRocket het volgende:
Ik moet zondag tegen een team waarvan ik moet winnen om kansen te houden op behoud in de 7e klasse. Die gast speelt waarschijnlijk op de counter. Wat kan ik het beste hier tegen doen?
Alleen counter zegt niet alles. Is zijn verdediging bijvoorbeeld ook bruut veel sterker dan jouw aanval? Zoveel mogelijk middenveld en een competitieve aanval ten opzichte van zijn verdediging is de beste remedie. Kijk daarbij ook wat zijn zwakste verdedigingskant is en speel daar op in.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_105609092
Mijn 8e beker ronde tegenstander ziet er niet onoverkomelijk uit *O*
Afgelopen ronde 160k voor de bekerwedstrijd gekregen.

Jammer dat ik nog steeds uit moet spelen -O-
  donderdag 15 december 2011 @ 13:57:27 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105614819
Volgende halte: Van Groningen!
F means you're fucked
pi_105616946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:57 schreef YUR het volgende:
Volgende halte: Van Groningen!
Pas maar op voor handgranaten :')
  donderdag 15 december 2011 @ 15:43:30 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105618352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef Drassss het volgende:

[..]

Pas maar op voor handgranaten :')
Tis toch geen Van Luik?
F means you're fucked
pi_105618538
Mijn tekst was zo slecht dat ik maar geen vervolg comment ga plaatsen.
  donderdag 15 december 2011 @ 17:28:08 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105621771
Mis ik wat?
F means you're fucked
  donderdag 15 december 2011 @ 17:34:16 #121
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105622015
Zo, weer terug na een ongelukje in de sportschool welke resulteerde in 5 á 6 hechtingen in de kin, een kapotte lip en een missend stukje tand. Gelukkig is nu alles weer ongeveer gerepareerd, en kan ik me weer met hattrick bezig houden :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 15 december 2011 @ 17:35:15 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105622063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef NelisZ het volgende:
Zo, weer terug na een ongelukje in de sportschool welke resulteerde in 5 á 6 hechtingen in de kin, een kapotte lip en een missend stukje tand. Gelukkig is nu alles weer ongeveer gerepareerd, en kan ik me weer met hattrick bezig houden :P
Je moet ook geen ruzie maken met de mevrouw achter de bar >:)
F means you're fucked
pi_105622301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef NelisZ het volgende:
Zo, weer terug na een ongelukje in de sportschool welke resulteerde in 5 á 6 hechtingen in de kin, een kapotte lip en een missend stukje tand. Gelukkig is nu alles weer ongeveer gerepareerd, en kan ik me weer met hattrick bezig houden :P
Touwtjespringen is ook levensgevaarlijk.
  donderdag 15 december 2011 @ 18:13:49 #124
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105623483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Touwtjespringen is ook levensgevaarlijk.
Nee joh, ik struikelde over de drempel bij het binnenkomen.

Ik kom er ook nooit weer, veel te gevaarlijk dat sporten!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105623581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:13 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Nee joh, ik struikelde over de drempel bij het binnenkomen.

Ik kom er ook nooit weer, veel te gevaarlijk dat sporten!
Gewoon HT, sport je al genoeg ;)
  donderdag 15 december 2011 @ 20:24:27 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105629629
Als ik een speler te koop zet met de deadline tijdens de wedstrijd, kan ik m nog wel gewoon opstellen he?
F means you're fucked
pi_105629695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef YUR het volgende:
Als ik een speler te koop zet met de deadline tijdens de wedstrijd, kan ik m nog wel gewoon opstellen he?
:Y
  donderdag 15 december 2011 @ 20:27:13 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105629775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:

[..]

:Y
Mooi...gaan nu 2 defs (waaronder mn SP-hoer) en mn keeper de lijst op!
F means you're fucked
pi_105629878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooi...gaan nu 2 defs (waaronder mn SP-hoer) en mn keeper de lijst op!
Als je een bod nodig hebt.. ik kan tot 3.1 gaan.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:29:45 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105629910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als je een bod nodig hebt.. ik kan tot 3.1 gaan.
Boden mogen altijd, maar hoeven niet persé :Y
F means you're fucked
pi_105629969
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Boden mogen altijd, maar hoeven niet persé :Y
Dan laat ik het nog even, kan altijd roepen ;)
  donderdag 15 december 2011 @ 20:31:59 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105630023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dan laat ik het nog even, kan altijd roepen ;)
Deze gasten mogen nog spelen zondag, dus dat scheelt iets qua tijd :)
F means you're fucked
pi_105630215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Deze gasten mogen nog spelen zondag, dus dat scheelt iets qua tijd :)
Nu maar hopen dat je niet tegen een schopteam moet.
  donderdag 15 december 2011 @ 20:36:32 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105630247
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet tegen een schopteam moet.
Dat zien we dan wel weer...

De mooiste spelers komen later nog op de TL
F means you're fucked
pi_105631138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer...

De mooiste spelers komen later nog op de TL
Bamby?
  donderdag 15 december 2011 @ 20:54:19 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105631242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:

[..]

Bamby?
Wellicht. Samen met mijn magistrale mannen op de vleugels
F means you're fucked
pi_105631595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Wellicht. Samen met mijn magistrale mannen op de vleugels
Even stappie terug en daarna weer vlammen omhoog?
  donderdag 15 december 2011 @ 21:03:08 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105631655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:

[..]

Even stappie terug en daarna weer vlammen omhoog?
Mwoa... wingers zijn al te oud om verder te trainen, en hebben ook wel een mooi passing-niveau. En Bamberry heeft inmiddels ook al briljant passen.
F means you're fucked
pi_105631725
Vandaar die gruwelijke tactische vaardigheid :D
  donderdag 15 december 2011 @ 21:05:14 #140
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105631745
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
Vandaar die gruwelijke tactische vaardigheid :D
Exact ;)
F means you're fucked
pi_105633908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet tegen een schopteam moet.
dat moet de kopende partij hopen ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 03:05:59 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105645109
De eerste twee zijn mn vleugelspelers, die gaan eruit:

quote:
Ron van der Hoff
Zag zijn mate van passen toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Friso van Vught
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van uitmuntend naar briljant.
Herbert Huis
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van formidabel naar uitmuntend.
Raemon Boogert
Zag zijn mate van passen toenemen van uitstekend naar formidabel.
F means you're fucked
pi_105645948
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 03:05 schreef YUR het volgende:
De eerste twee zijn mn vleugelspelers, die gaan eruit:

[..]

Lekkere training.. :)

Zelf 3 positiespel stijgers, waarvan 1 trainee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:43:52 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105646561
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 07:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Lekkere training.. :)

Zelf 3 positiespel stijgers, waarvan 1 trainee..
Ben ook best content :D

Ik wacht overigens nog een extra weekje met de verkoop van BamBerry, want die heeft als het goed is nog 1 training nodig om wonderbaarlijk passen te halen. Zou zonde zijn :)
F means you're fucked
pi_105646593
Eén A-middenvelder en één A-verdediger gepopt in positiespel :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:48:00 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105646613
Hehe, gek genoeg is géén van mijn paniekaankooptrainees meteen gestegen :D
F means you're fucked
pi_105646634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 08:48 schreef YUR het volgende:
Hehe, gek genoeg is géén van mijn paniekaankooptrainees meteen gestegen :D
Frappant :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:12:45 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105646963
Wow...volgens mij vind ik zojuist een manier om snel geld te verdienen :o
F means you're fucked
pi_105646982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef YUR het volgende:
Wow...volgens mij vind ik zojuist een manier om snel geld te verdienen :o
:9~ ?
pi_105647024
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef YUR het volgende:
Wow...volgens mij vind ik zojuist een manier om snel geld te verdienen :o
Vertel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:19:11 #151
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647076
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Uitstekend passen is ongeveer 2,8 M.
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Formidabel passen is ongeveer 3,5 M.

Daar kom ik achter doordat een nieuwe mid van mij na 1 week van uitstekend naar formi passen is gegaan. En ik had hem gekocht voor 2,5M :)
F means you're fucked
pi_105647101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:19 schreef YUR het volgende:
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Uitstekend passen is ongeveer 2,8 M.
De gemiddelde transfervergelijking van een speler van 21 met BN positiespel en Formidabel passen is ongeveer 3,5 M.

Daar kom ik achter doordat een nieuwe mid van mij na 1 week van uitstekend naar formi passen is gegaan. En ik had hem gekocht voor 2,5M :)
Dat zijn altijd leuke pops, als ze net in een andere vergelijking komen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:21:15 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat zijn altijd leuke pops, als ze net in een andere vergelijking komen.
De vergelijkingen zijn aangepast he...wist je dat?
F means you're fucked
pi_105647190
7 ton door 1 laf popje?
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:26:43 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:25 schreef Drassss het volgende:
7 ton door 1 laf popje?
Ik ga hem er gewoon eens op zetten voor 3,4M. Zou een leuke winst zijn voor 75 minuten meedoen :P
F means you're fucked
pi_105647275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga hem er gewoon eens op zetten voor 3,4M. Zou een leuke winst zijn voor 75 minuten meedoen :P
Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/wo _O-
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:29:57 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/wo _O-
Mwa, ik had nu natuurlijk de mazzel dat ie echt direct popte he
F means you're fucked
pi_105647295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Laten we dan maar niet hopen dat het echt werkt, want dan heb je wat te doen elke ma/di/wo _O-
Daarom moet yur gaan spelen in Argentinië. Dan kun je zelfs nog op Donderdag zoeken naar spelers. :P
pi_105647320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Mwa, ik had nu natuurlijk de mazzel dat ie echt direct popte he
Uiteraard, maar ik weet zeker dat je dan elke week opzoek gaat naar dat soort spelers ;)
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:31:51 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik weet zeker dat je dan elke week opzoek gaat naar dat soort spelers ;)
Ik zou niet weten hoe ik het sublevel van een bijskill moet uitrekenen :)

Edit - maar ik kan natuurlijk wel zien of een speler sinds zijn 21ste verjaardag is getraind op positiespel en dus niet direct na een passen-pop op de lijst is gezet
F means you're fucked
pi_105647434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik het sublevel van een bijskill moet uitrekenen :)

Edit - maar ik kan natuurlijk wel zien of een speler sinds zijn 21ste verjaardag is getraind op positiespel en dus niet direct na een passen-pop op de lijst is gezet
Kijk, daar ga je al :P Zeker als je straks wat kan vergelijken met TSI/Loon?
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:37:16 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647446
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je al :P Zeker als je straks wat kan vergelijken met TSI/Loon?
Daar gaat mn vrije tijd :P
F means you're fucked
pi_105647496
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef YUR het volgende:

[..]

De vergelijkingen zijn aangepast he...wist je dat?
Dat wist ik, maar bij vooral multiskillers waar er weinig van zijn wil het verschil als ie in een andere range komt nogal eens verschillen. Mijn keeper is na zijn volgende pop verdedigen en twee levels SH in eens 1,7M meer waard in de TV.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:41:04 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105647536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat wist ik, maar bij vooral multiskillers waar er weinig van zijn wil het verschil als ie in een andere range komt nogal eens verschillen. Mijn keeper is na zijn volgende pop verdedigen en twee levels SH in eens 1,7M meer waard in de TV.
Ah zo...maar dat geldt voor deze skills niet zo. Hij zoekt gewoon netjes op de juiste leeftijd, pm-skill en passen-skill
F means you're fucked
  FOK!fossiel vrijdag 16 december 2011 @ 18:30:40 #165
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_105664843
woei, volgens HO moet ik zondag 370 hatstats zien te halen. Zou een record zijn (zonder mots) :)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_105666688
hmm.. het lijkt erop dat ik weer wat meer toekomstperspectief heb met mn ploegje.. na vanavond heb ik hopelijk 6 jonge trainees voor op het middenveld (Reinder loopt af rond 20:30).. mn stadion is bijna klaar met de uitbreiding naar 45k.. en ik heb weer wat geld op mn bankrekening staan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:19:40 #167
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105666733
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef MrMoon het volgende:
hmm.. het lijkt erop dat ik weer wat meer toekomstperspectief heb met mn ploegje.. na vanavond heb ik hopelijk 6 jonge trainees voor op het middenveld (Reinder loopt af rond 20:30).. mn stadion is bijna klaar met de uitbreiding naar 45k.. en ik heb weer wat geld op mn bankrekening staan..
Klinkt goed!

Ik heb nu 6 basisspelers te koop staan :P
F means you're fucked
pi_105666774
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Klinkt goed!
ja ik had nooit verdedigers moeten gaan trainen, ik denk dat dat een hele grote fout is geweest..
quote:
Ik heb nu 6 basisspelers te koop staan :P
klinkt goed :P
heb je openingsboden nodig?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:21:55 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105666811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja ik had nooit verdedigers moeten gaan trainen, ik denk dat dat een hele grote fout is geweest..

[..]

klinkt goed :P
heb je openingsboden nodig?
Ja, maar niemand kon vantevoren weten dat die markt helemaal in zou storten....

Openingsboden mogen natuurlijk altijd! Het hoeft niet per sé, maar bieden staat geheel vrij.
F means you're fucked
pi_105667733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, maar niemand kon vantevoren weten dat die markt helemaal in zou storten....
dat is ook wel weer waar.. hopelijk gaat die van middenvelders nu niet instorten..
quote:
Openingsboden mogen natuurlijk altijd! Het hoeft niet per sé, maar bieden staat geheel vrij.
ga je ondertussen nog nieuwe spelers kopen of heb je dat ook niet nodig?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:58:13 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105668221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:46 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat is ook wel weer waar.. hopelijk gaat die van middenvelders nu niet instorten..

[..]

ga je ondertussen nog nieuwe spelers kopen of heb je dat ook niet nodig?
De wedstrijd van aanstaande zondag kan ik compleet spelen. Nouja, op 1 middenvelder na. Volgende week moet ik alles hebben vervangen. Helaas zal ik met 1 vroeg bod geen vervangers op voorhand kunnen kopen denk ik. Zou wel willen :)
F means you're fucked
pi_105668551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:58 schreef YUR het volgende:

[..]

De wedstrijd van aanstaande zondag kan ik compleet spelen. Nouja, op 1 middenvelder na. Volgende week moet ik alles hebben vervangen. Helaas zal ik met 1 vroeg bod geen vervangers op voorhand kunnen kopen denk ik. Zou wel willen :)
als je een half uurtje kunt wachten kan ik ongeveer 3 mil bieden verspreidt over enkele spelers.. ik weet niet of dat helpt..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:50:30 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105681044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:04 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je een half uurtje kunt wachten kan ik ongeveer 3 mil bieden verspreidt over enkele spelers.. ik weet niet of dat helpt..
Cool, thanks ^O^
F means you're fucked
pi_105685843
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Cool, thanks ^O^
hopelijk kun je er wat mee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 09:50:40 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105685868
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hopelijk kun je er wat mee..
Ongetwijfeld :)
F means you're fucked
pi_105686008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 09:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :)
mooi zo :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:04:00 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105686057
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mooi zo :)
Ben al flink aan het rondkijken...maar het valt nog niet mee!
F means you're fucked
pi_105686173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Ben al flink aan het rondkijken...maar het valt nog niet mee!
wat zoek je dan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 10:20:44 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105686373
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat zoek je dan?
Spelers die in mn A-team passen, en die baat hebben bij passing-training :) In eerste instantie kijk ik even naar een middenvelder
F means you're fucked
pi_105687658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Spelers die in mn A-team passen, en die baat hebben bij passing-training :) In eerste instantie kijk ik even naar een middenvelder
hmm dan heb je niet zo heel veel aan 3 mil..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:29:00 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105687665
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hmm dan heb je niet zo heel veel aan 3 mil..
Hoezo niet? Kan prima 20/21 jarige bovennatuurlijke of reusachtige mids vinden met minimaal matig passen voor dat geld...moet alleen mn NL-eis ff laten vallen ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door YUR op 17-12-2011 11:35:42 ]
F means you're fucked
pi_105687776
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoezo niet?
koop je ze zonder passen dan?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:36:11 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105687802
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef MrMoon het volgende:

[..]

koop je ze zonder passen dan?
Hehe, zit net te editten :P

Ja, passen train ik zelf :)
F means you're fucked
pi_105689399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, zit net te editten :P

Ja, passen train ik zelf :)
ah.. ja dan kun je er idd wel een spelertje voor halen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105697632
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ah.. ja dan kun je er idd wel een spelertje voor halen..
en nu kun je zeker wel wat halen lijkt me ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:15:53 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105698642
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:38 schreef MrMoon het volgende:

[..]

en nu kun je zeker wel wat halen lijkt me ;)
Whehe, goeie shit :7
F means you're fucked
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:07:47 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105702561
En nu ben je op die andere winger ook al overboden ^O^
F means you're fucked
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:05:32 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105706926
Middenvelder is binnen:

quote:
Milo Veneman (299602684)
21 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 03-04-2012

Vorm: redelijk Conditie: uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Clubtrouw: goddelijk
Eigenaar: Team Øster
(sinds 28-12-2010 (5/44), 3s 2wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 63 580
Loon: 30 684 ¤ (25 570 ¤) /week inclusief 20% bonus
490 944 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 779 / Potentieel: 1784
STAAT OP DE TRANSFERLIJST Bijgewerkt 17-12-2011 22:04 (7/47)
Deadline: 17-12-2011 22:04 (7/47) (0m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 654 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal. (geschiedenis van biedingen)
Het bieden is geëindigd!

Huidige vaardigheden

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
F means you're fucked
pi_105710941
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:05 schreef YUR het volgende:
Middenvelder is binnen:

[..]

Nice :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 09:04:51 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105715799
Shit, nu heb ik natuurlijk weer een week die melding dat faillisement dreigt :')

En ik betaal 91k rente :D

quote:
Deze week

Kapitaal: -2 743 971 ¤ (-3 054 304 ¤)
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 11:10:40 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105717178
Owhz...haal net deze binnen:

quote:
Rajko Ranković (296893873)
21 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 18-02-2012

Vorm: matig Conditie: uitstekend
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: magisch
Eigenaar: Warmia 52 Olsztyn
(sinds 14-03-2011 (16/44), 2s 7wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 52 050
Loon: 7 380 ¤ (6 150 ¤) /week inclusief 20% bonus
118 080 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 834 / Potentieel: 1777
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 18-12-2011 11:09 (7/47) (0m)
Vraagprijs: 3 000 000 ¤
Hoogste bod: 3 122 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal. (geschiedenis van biedingen)
(Clubtrouw wordt gereset wanneer van club wordt gewisseld)
Het bieden is geëindigd!

Huidige vaardigheden

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Ik dacht gewoon: Ach, laat ik ook maar een keertje bieden, want:

Transfervergelijking

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Speler         TSI         Leeftijd     Vorm
Rajko Ranković         52 050         21    matig
 
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID     Datum     TSI     Prijs     Leeftijd     Vorm
290517604    28-11-2011 (5/47)     50 490     3 774 000 ¤     21    goed
295404747    24-11-2011 (4/47)     29 730     3 650 000 ¤     21    slecht
287438803    24-10-2011 (16/46)     52 870     3 468 000 ¤     21    goed
290629764    23-09-2011 (11/46)     36 370     3 900 000 ¤     21    zwak
297022494    20-09-2011 (11/46)     52 670     4 250 000 ¤     21    goed
284885686    20-09-2011 (11/46)     66 990     3 667 000 ¤     21    uitstekend
285676054    20-09-2011 (11/46)     46 210     3 500 000 ¤     21    goed
290000082    19-09-2011 (11/46)     47 070     3 850 000 ¤     21    redelijk
282692668    05-09-2011 (9/46)     55 780     4 050 000 ¤     21    goed
291025562    29-08-2011 (8/46)     40 030     3 672 000 ¤     21    matig
Mediaangemiddelde prijs    3 723 000 ¤    
Gemiddelde prijs    3 778 100 ¤    

Nouja...laat ik m dan maar als vleugelspeler in gaan zetten ofzo :+

Ik zie net een mooie TV van een 25-jarige met briljant pm, wereldklasse vleugel en wonderbaarlijk passen... tussen de 4,5 en 6m :D
F means you're fucked
pi_105717261
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:10 schreef YUR het volgende:
Owhz...haal net deze binnen:

[..]

Ik dacht gewoon: Ach, laat ik ook maar een keertje bieden, want:

Transfervergelijking
[ code verwijderd ]

Nouja...laat ik m dan maar als vleugelspeler in gaan zetten ofzo :+

Ik zie net een mooie TV van een 25-jarige met briljant pm, wereldklasse vleugel en wonderbaarlijk passen... tussen de 4,5 en 6m :D
goed bezig :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 11:15:23 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105717277
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 11:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

goed bezig :)
Had me eigenlijk voorgenomen om geen vleugelspelers zonder spec in te gaan zetten. Mja, deze gaat er waarschijnlijk over een seizoen ofzo alweer uit :Y
F means you're fucked
pi_105717993
Mooie spelers YUR :o
  zondag 18 december 2011 @ 11:51:57 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105718045
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:50 schreef Nixx- het volgende:
Mooie spelers YUR :o
Thanks! Nog niet optimaal, maar deze gasten worden vooral binnengehaald om geld te verdienen en tegelijkertijd niet te ver af te zakken
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 13:22:35 #196
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105720930
quote:
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 258 000 ¤
:D
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105721712
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:22 schreef NelisZ het volgende:

[..]

:D
seau dat is lekker..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105729765
hmmm.. ik hoop te kunnen winnen vanavond.. ik zie dat mn tegenstander eigenlijk altijd in dezelfde opstelling balt met dezelfde taktiek.. mn opstelling daar toch maar even op aangepast..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 17:08:21 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105731278
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef MrMoon het volgende:
hmmm.. ik hoop te kunnen winnen vanavond.. ik zie dat mn tegenstander eigenlijk altijd in dezelfde opstelling balt met dezelfde taktiek.. mn opstelling daar toch maar even op aangepast..
Je centrale verdediging en je vleugelaanval versterkt?
F means you're fucked
pi_105731821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Je centrale verdediging en je vleugelaanval versterkt?
al gedaan, maar het wordt er qua vleugelaanval niet heel veel beter op..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 17:34:02 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105732162
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

al gedaan, maar het wordt er qua vleugelaanval niet heel veel beter op..
Nja, als je ratings maar een beetje in de buurt komen :)
F means you're fucked
pi_105732610
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Nja, als je ratings maar een beetje in de buurt komen :)
als ik maar niet op zn countertaktiek gepakt wordt.. daar vrees ik eigenlijk meer voor.. counter is zo onvoorspelbaar..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 17:50:33 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105732813
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als ik maar niet op zn countertaktiek gepakt wordt.. daar vrees ik eigenlijk meer voor.. counter is zo onvoorspelbaar..
Mwoa...als je zijn aanval een beetje behoorlijk kunt stoppen, hoeft er weinig aan de hand te zijn
F means you're fucked
pi_105735438
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Mwoa...als je zijn aanval een beetje behoorlijk kunt stoppen, hoeft er weinig aan de hand te zijn
hij haalt briljant.. ik weet niet of ik dat kan afstoppen.. we zullen het meemaken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 18:57:32 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105735540
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hij haalt briljant.. ik weet niet of ik dat kan afstoppen.. we zullen het meemaken..
Hoeveel middenveldoverwicht heb je?
F means you're fucked
pi_105736167
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoeveel middenveldoverwicht heb je?
waarschijnlijk matig (ik) tegen zwak..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 19:13:04 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105736205
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

waarschijnlijk matig (ik) tegen zwak..
Hmmz... da's closer dan je zou willen, maar zo'n wedstrijd moet je eigenlijk altijd PICcen :)
F means you're fucked
pi_105736666
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Hmmz... da's closer dan je zou willen, maar zo'n wedstrijd moet je eigenlijk altijd PICcen :)
want?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 19:32:01 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105736890
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:25 schreef MrMoon het volgende:

[..]

want?
Het middenveld pak je normaal gesproken toch wel tegen een counterploeg :)

Ik weet nog niet of ik kan winnen...Ik kan zijn aanval nooit stoppen, en misschien win ik het middenveld maar nipt. Daarnaast kom ik niet door zijn centrale verdediging heen...dus ik ga vleugelaanval spelen en hopen :)
F means you're fucked
pi_105736974
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Het middenveld pak je normaal gesproken toch wel tegen een counterploeg :)

Ik weet nog niet of ik kan winnen...Ik kan zijn aanval nooit stoppen, en misschien win ik het middenveld maar nipt. Daarnaast kom ik niet door zijn centrale verdediging heen...dus ik ga vleugelaanval spelen en hopen :)
mja in dit geval wordt het krap...

Je kunt ook pressie spelen.. ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 19:35:39 #211
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105737054
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja in dit geval wordt het krap...

Je kunt ook pressie spelen.. ;)
Pressie.... tactiekvaardigheid: redelijk
Vleugelaanval....tactiekvaardigheid: utopisch

De laatste keer dat ik van mijn vleugelspelers kan genieten, moet ik ze wel echt gebruiken natuurlijk :D
F means you're fucked
pi_105737218
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Pressie.... tactiekvaardigheid: redelijk
Vleugelaanval....tactiekvaardigheid: utopisch

De laatste keer dat ik van mijn vleugelspelers kan genieten, moet ik ze wel echt gebruiken natuurlijk :D
Haha dat is natuurlijk waar..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 19:40:38 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105737263
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 19:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Haha dat is natuurlijk waar..
Kampioen worden zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dus een keertje verliezen is geen ramp. Handhaven is het doel tijdens de hervormingen :P
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:00:35 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105738192
Los! :P
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:04:36 #215
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105738379
De tegenstander countert, dan zal het middenveld wel voor mij zijn :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105738645
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Kampioen worden zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dus een keertje verliezen is geen ramp. Handhaven is het doel tijdens de hervormingen :P
dat is ook mijn doel en een overwinning vanavond zou dat doel een stuk gemakkelijker maken.. het staat namelijk wel erg dicht op elkaar..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105738677
nou.. dat is de 1 - 0..

quote:
Ryan Ploeger was in de 8e minuut als eerste bij de bal na een lange pass vanuit de bierteam-verdediging. Hij behield het overzicht en scoorde door het centrum 1-0: een geslaagde counter!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 20:11:13 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105738734
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:
nou.. dat is de 1 - 0..

[..]

Beter nu dan in de laatste minuut! :)
F means you're fucked
pi_105738815
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Beter nu dan in de laatste minuut! :)
dat is waar, maar ik heb er altijd weinig vertrouwen in als ik tegen counterploegen speel.. op een of andere manier zit het me dan nooit mee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 20:17:15 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105739056
Hmmz....nog een kwartiertje om heel veel boden binnen te krijgen, want dit lijkt nog nergens op
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:19:32 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105739191
Ook 1-0 achter hier
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:22:00 #222
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105739320
1-0 voor hiero :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 20:25:25 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105739498
1-1 ^O^
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:26:53 #224
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105739578
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef YUR het volgende:
1-1 ^O^
^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105739624
*O*
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 18 december 2011 @ 20:28:25 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105739674
Ik ga zo misschien een speler van mezelf kopen :@
F means you're fucked
pi_105739704
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:28 schreef YUR het volgende:
Ik ga zo misschien een speler van mezelf kopen :@
Dat gaat geld kosten... :P
  zondag 18 december 2011 @ 20:29:32 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105739734
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat gaat geld kosten... :P
I know!
F means you're fucked
pi_105740069
quote:
33:26
In de 33e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Ed van Laer van Bifröst werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-3.
Eindelijk weer wat geluk aan mijn zijde, tenminste zo lijkt het...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zondag 18 december 2011 @ 20:35:27 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105740122
Ik bied op mn eigen speler en krijg voor straf een tegendoelpunt :P
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:37:57 #231
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105740288
2-0 voor, en de concurrent staat 2-0 achter *O*

Sta nu weer virtueel eerste :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 20:45:19 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105740777
2-1 achter met 52% bbz...
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 20:46:20 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105740837
:D Te weinig geld om mijn eigen speler te kunnen kopen :D

:') Loopt nu voor te weinig de deur uit :')
F means you're fucked
  zondag 18 december 2011 @ 21:03:04 #234
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105741835
Is een dieprode kaart ook extra punten waard voor de Vinnie Jones award? :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 21:06:48 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105742065
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef NelisZ het volgende:
Is een dieprode kaart ook extra punten waard voor de Vinnie Jones award? :P
Vast wel :)

3-1 achter hier!
F means you're fucked
pi_105742144
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef YUR het volgende:
2-1 achter met 52% bbz...
beter dan 3 - 0 achter met 57% bbz..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 21:08:12 #237
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105742178
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Vast wel :)

3-1 achter hier!
^O^

Dat is dan een geluk bij een ongeluk :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 21:09:09 #238
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105742231
Met tien man toch de 3-0 maken, onbetaalbaar :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105742383
Virtueel bovenaan! :D

(in de 9e minuut :P)

edit: in de 11e minuut weer 1-1 :P
pi_105742494
4 - 0 .. ik word gewoon afgedroogd.. gaat nog een lastig seizoen worden op deze manier.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105742841
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Virtueel bovenaan! :D

(in de 9e minuut :P)

edit: in de 11e minuut weer 1-1 :P
19e minuut virtueel bovenaan *O*
  zondag 18 december 2011 @ 21:26:10 #242
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105743303
Zware pot PeeJie?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_105743694
4 - 1 nou kommop jongens het kan nog :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 18 december 2011 @ 21:37:22 #244
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105744193
Intussen 4-2 voor, en mijn keeper geblesseerd van het veld...

Das geen goed nieuws voor volgende week :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_105744254
2-1 achter 62% bbz voor de tegenstander, ik speel counter... 1ste helft al gehad :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105744880
0-3 winst, volgende week nog een keer winnen en ik heb weer wat lucht!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  zondag 18 december 2011 @ 21:46:30 #247
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105744883
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef PeeJie_ het volgende:
2-1 achter 62% bbz voor de tegenstander, ik speel counter... 1ste helft al gehad :)
Heb je een beetje verdediging? Dat was wat mij nekte (matig keep :') ), dus counteren is dan erg lastig.

Nu we 2-2! Ies positief!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 18 december 2011 @ 21:51:30 #248
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105745236
Blessure van mn keeper valt weer mee, slechts een +1, dus hopelijk kan hij volgende week weer meedoen :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 21:57:28 #249
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_105745694
8-0 gewonnen.. Tegenstander stelt totaal onverwacht B-team op. Nu op doelsaldo koploper :)

Woensdag weer bekeren, tegenstander speelt normaal gesproken centrumaanval met fors middenveld. Eens zien wat we daar het beste tegenover kunnen zetten..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_105745905
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Heb je een beetje verdediging? Dat was wat mij nekte (matig keep :') ), dus counteren is dan erg lastig.

Nu we 2-2! Ies positief!
2-3 en alles over links :P ik heb wel een redelijke verdediging voor onze competitie :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 18 december 2011 @ 22:03:38 #251
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105746151
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

2-3 en alles over links :P ik heb wel een redelijke verdediging voor onze competitie :)
:)

Als je nu wint en volgende week weer wint dan ga ik conclusies trekken (lees: niet meer voor het kampioenschap) ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_105747317
bah.. 4 - 1 verlies.. voorspelling was 1 - 2 winst voor mij.. kutcounter.. :r
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  FOK!fossiel zondag 18 december 2011 @ 22:22:50 #253
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_105747410
Hatstats record *O* 382 *O*
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_105747418
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

:)

Als je nu wint en volgende week weer wint dan ga ik conclusies trekken (lees: niet meer voor het kampioenschap) ;)
Ja, ik had niet verwacht dat ik deze wedstrijden zou winnen. Als ik deze niet had gewonnen had ik er geen moeite voor gedaan, maar het is wel erg verleidelijk om nu gewoon te blijven knallen en proberen kampioen te worden :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 18 december 2011 @ 22:23:01 #255
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105747426
gratz PeeJie!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_105747506
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef maniack28 het volgende:
gratz PeeJie!
Thanks, jij ook! Maar dat was niet zo moeilijk uiteraard :P

Is het geluk of is je "tactiek" goed als je elke week met minder hatstats wint ? :s)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 18 december 2011 @ 22:43:08 #257
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105748745
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Thanks, jij ook! Maar dat was niet zo moeilijk uiteraard :P

Is het geluk of is je "tactiek" goed als je elke week met minder hatstats wint ? :s)
Waarschijnlijk geluk ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 18 december 2011 @ 23:47:01 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105752008
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Thanks, jij ook! Maar dat was niet zo moeilijk uiteraard :P

Is het geluk of is je "tactiek" goed als je elke week met minder hatstats wint ? :s)
Tsja.. soms geluk, soms tactiek. Ik moet zeggen dat ik wel kutpotten heb verloren :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_105752203
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja.. soms geluk, soms tactiek. Ik moet zeggen dat ik wel kutpotten heb verloren :P
Je eerste potje was onderschatting denk ik ;) maar die had je alsnog moeten winnen eigenlijk. Wat ook scheelt is dat er wel aardig wat spelers bij in vorm zijn en een aardig hoge clubtrouw hebben allemaal :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
  zondag 18 december 2011 @ 23:52:03 #260
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_105752252
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:51 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Je eerste potje was onderschatting denk ik ;) maar die had je alsnog moeten winnen eigenlijk. Wat ook scheelt is dat er wel aardig wat spelers bij in vorm zijn en een aardig hoge clubtrouw hebben allemaal :)
Idem toen.. en die pot van mij tegen de Fosielen was puur middenveld verschil, verder niks :{
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 19 december 2011 @ 06:55:02 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105760060
4-3 verloren, niet zomaar terecht
F means you're fucked
pi_105760324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:04 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Alleen counter zegt niet alles. Is zijn verdediging bijvoorbeeld ook bruut veel sterker dan jouw aanval? Zoveel mogelijk middenveld en een competitieve aanval ten opzichte van zijn verdediging is de beste remedie. Kijk daarbij ook wat zijn zwakste verdedigingskant is en speel daar op in.
Gewonnen :) thanks!
pi_105765659
Ik als nummer 2 heb gisteren gewonnen tegen de nummer 1.
Ik speelde thuis en haalde 310 Hatstats. Mijn tegenstander haalde 348 Hatstat.
Mijn middenveld was uitstekend (hoog) tegen zijn goed (hoog).
Ik haalde in beide helften 54% balbezit.

Ik mag echt van geluk spreken.
Ik zal volgende week echt moeten PINnen om te winnen.

Dus nu heb ik het volgende probleem:
- Woensdag PIN om grote kans te maken om te winnen en dan Zondag PIC + verlies accepteren.
- Woensdag PIC en waarschijnlijk uit de beker te worden geknikkerd en dan Zondag PIN + grote kans maken om te winnen (en de nummer 1 positie over te nemen).
pi_105766106
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 07:37 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Gewonnen :) thanks!
Mooi dat je gewonnen hebt! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 19 december 2011 @ 17:07:16 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105777402
Gadver, zat ik niet op te letten bij een hele mooie winger...en nu issie weg :')
F means you're fucked
pi_105777596
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef Nixx- het volgende:
Ik als nummer 2 heb gisteren gewonnen tegen de nummer 1.
Ik speelde thuis en haalde 310 Hatstats. Mijn tegenstander haalde 348 Hatstat.
Mijn middenveld was uitstekend (hoog) tegen zijn goed (hoog).
Ik haalde in beide helften 54% balbezit.

Ik mag echt van geluk spreken.
Ik zal volgende week echt moeten PINnen om te winnen.

Dus nu heb ik het volgende probleem:
- Woensdag PIN om grote kans te maken om te winnen en dan Zondag PIC + verlies accepteren.
- Woensdag PIC en waarschijnlijk uit de beker te worden geknikkerd en dan Zondag PIN + grote kans maken om te winnen (en de nummer 1 positie over te nemen).
- Woensdag PIN om grote kans te maken om te winnen en dan Zondag PIC + verlies accepteren.
- Woensdag PIC en waarschijnlijk uit de beker te worden geknikkerd en dan Zondag PIN + grote kans maken om te winnen (en de nummer 1 positie over te nemen).
- Woensdag PIN om grote kans te maken om te winnen en dan Zondag PIN + grote kans maken om te winnen (en de nummer 1 positie over te nemen), maar als ik de beker verlies, dan ben ik het bokkie!!
pi_105784726
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:07 schreef YUR het volgende:
Gadver, zat ik niet op te letten bij een hele mooie winger...en nu issie weg :')
wat zonde..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 19 december 2011 @ 20:00:17 #268
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105785630
En mn mid is niet verkocht....nu kom ik nog niet uit. Moet sowieso nog een keeper en een def hebben. Wellicht volgende week :)
F means you're fucked
pi_105785698
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef YUR het volgende:
En mn mid is niet verkocht....nu kom ik nog niet uit. Moet sowieso nog een keeper en een def hebben. Wellicht volgende week :)
hmm.. nou ja mocht je weer een vroeg bod nodig hebben, je weet me te vinden.. ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 19 december 2011 @ 20:04:08 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105785866
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

hmm.. nou ja mocht je weer een vroeg bod nodig hebben, je weet me te vinden.. ;)
Thanks :)

En je kunt me ook helpen door mn spelers woensdag heel te houden ;)
F means you're fucked
pi_105790935
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 20:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Thanks :)

En je kunt me ook helpen door mn spelers woensdag heel te houden ;)
als ik daar invloed op zou hebben, zou ik mn woord geven.. :)

maar helaasch, ik kan het niet beloven..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:51:06 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105808783
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als ik daar invloed op zou hebben, zou ik mn woord geven.. :)

maar helaasch, ik kan het niet beloven..
We gaan het meemaken :)
F means you're fucked
pi_105810413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:51 schreef YUR het volgende:

[..]

We gaan het meemaken :)
jep en hopelijk blijven onze spelers idd heel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105810474
Hopelijk win ik morgen op PIC :P in de beker.

Ik heb besloten dat nummer 1 worden in de poule toch een grotere prijs is dan ronde 8 beker halen. Twijfel nog steeds wel.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:21:56 #275
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105816574
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

jep en hopelijk blijven onze spelers idd heel..
En onze jonkies vanavond ook :D
F means you're fucked
pi_105819857
Op doelsaldo laatste speeldag weer kampioen geworden (jeugd). Nieuwe uitnodiging voor herstart a.s donderdag 10:15u staat (@ Xummon) *)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_105831817
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:21 schreef YUR het volgende:

[..]

En onze jonkies vanavond ook :D
ik zag het :)

Hopelijk is die afstraffing geen voorbode ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:24:49 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105831847
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik zag het :)

Hopelijk is die afstraffing geen voorbode ;)
Echt wel :7
F means you're fucked
pi_105837266
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Echt wel :7
ech nie jonguh..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 21 december 2011 @ 13:59:37 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105865235
Vanmiddag winnen *O*

:7
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2011 @ 14:24:30 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105866547
Misschien ga ik het team van GotC ook maar eens ombouwen :Y

Oeps, kom er net achter dat dat team de oefenwedstrijd al heeft gespeeld. Zonder opstelling... foutje...

[ Bericht 27% gewijzigd door YUR op 21-12-2011 14:31:48 ]
F means you're fucked
pi_105867258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag winnen *O*

:7
ik wel *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105867267
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:24 schreef YUR het volgende:
Misschien ga ik het team van GotC ook maar eens ombouwen :Y

Oeps, kom er net achter dat dat team de oefenwedstrijd al heeft gespeeld. Zonder opstelling... foutje...
farm? :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 21 december 2011 @ 14:42:19 #284
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105867308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

farm? :P
Nee, geen farm. Ook lekker passen trainen denk ik, ze heeft wel wat spelers die rechtstreeks van PM door kunnen naar passing-training
F means you're fucked
pi_105868357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, geen farm. Ook lekker passen trainen denk ik, ze heeft wel wat spelers die rechtstreeks van PM door kunnen naar passing-training
zonde :P

dat is wel ideaal.. meteen van PM door naar passen.. ik hoop dat eventueel ook nog te doen.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 21 december 2011 @ 15:22:03 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105868805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zonde :P

dat is wel ideaal.. meteen van PM door naar passen.. ik hoop dat eventueel ook nog te doen.. :Y
Ze heeft alleen nog wat spitsen nodig. En trainees :)

Oh, en verdedigers, maar dat komt sowieso wel goed
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2011 @ 15:25:08 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105868913
Oh, en dr stadion mag wel wat groter :')

EDIT - geregeld. van 21500 naar 35000, zijn we daar voorlopig maar ff klaar mee

[ Bericht 25% gewijzigd door YUR op 21-12-2011 15:31:53 ]
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2011 @ 16:21:04 #288
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_105871003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:25 schreef YUR het volgende:
Oh, en dr stadion mag wel wat groter :')

EDIT - geregeld. van 21500 naar 35000, zijn we daar voorlopig maar ff klaar mee
Dat is ook direct flink groter :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:23:33 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105871120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Dat is ook direct flink groter :P
Ja joh, hoef ik daar weer een tijdje niet aan te denken
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2011 @ 18:25:41 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105875860
Toch proberen he }:|
quote:
Toen Dynamo-speler Anthony van Groningen vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2011 @ 19:33:34 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105878760
Vrij onverwacht de volgende keeper gescoord:

quote:
Bert Jan Solleveld (283582211)
22 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 20-02-2012

Avatar bewerken
Vorm: matig Conditie: uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Clubtrouw: rampzalig
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 21-12-2011 (8/47), 0d)
Total Skill Index (TSI): 30 360
Loon: 12 870 ¤/week
205 920 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 378 / Potentieel: 1168
Huidige vaardigheden

Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: uitmuntend
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Transfervergelijking

Speler         TSI         Leeftijd     Vorm
Bert Jan Solleveld         30 360         22    matig
 
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID     Datum     TSI     Prijs     Leeftijd     Vorm
280522592    04-12-2011 (5/47)     31 190     3 500 000 ¤     22    goed
274237590    19-11-2011 (3/47)     21 660     3 490 000 ¤     22    slecht
280413995    14-11-2011 (3/47)     34 120     3 350 000 ¤     22    goed
273667687    12-11-2011 (2/47)     29 430     3 150 000 ¤     22    redelijk
292433763    26-10-2011 (16/46)     32 610     3 500 000 ¤     22    goed
284337529    25-10-2011 (16/46)     32 240     3 518 000 ¤     22    goed
290035986    22-10-2011 (15/46)     34 780     3 025 000 ¤     22    goed
273227505    16-10-2011 (14/46)     31 590     3 105 000 ¤     22    redelijk
275782452    22-09-2011 (11/46)     24 740     2 836 000 ¤     22    zwak
267500498    11-09-2011 (9/46)     29 870     3 690 000 ¤     22    redelijk
Mediaangemiddelde prijs    3 420 000 ¤    
Gemiddelde prijs    3 316 400 ¤    

Betaald: 2819000

Top ^O^
F means you're fucked
pi_105894454
2-3 gewonnen in de bekert en door naar ronde9. Lastige tegenstander en weer uit, doch niet onhaalbaar. Niettemin eerst zondag in de competitie 3 punten pakken, kampioenschap is toch belangrijker.

Oja, en 225k inkomsten (ruim 74k toeschouwers :D) *)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_105905181
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:25 schreef YUR het volgende:
Toch proberen he }:|

[..]

excuses daarvoor, ik zal hem strafrondjes laten lopen...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 22 december 2011 @ 07:14:45 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105905182
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 07:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

excuses daarvoor, ik zal hem strafrondjes laten lopen...
Nee, dan is t goed :P
F means you're fucked
pi_105909982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 07:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, dan is t goed :P
Hij is inmiddels al 1,5 uur aan het lopen :)

ook goed voor zn conditie.. hopelijk zie ik dat terug in de training van morgen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105910052
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-3 gewonnen in de bekert en door naar ronde9. Lastige tegenstander en weer uit, doch niet onhaalbaar. Niettemin eerst zondag in de competitie 3 punten pakken, kampioenschap is toch belangrijker.

Oja, en 225k inkomsten (ruim 74k toeschouwers :D) *)
Ik lig uit de beker.
Mijn tegenstander zette een briljant middenveld neer.
pi_105910164
De mijne (uitmuntend zeer hoog), ondanks rode kaart voor een WTM. Gelukkig waren m'n overall ratings + specs een stuk beter. Blijven toch knap lastige wedstrijden wanneer je uit moet spelen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 22 december 2011 @ 18:07:03 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_105924925
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Hij is inmiddels al 1,5 uur aan het lopen :)

ook goed voor zn conditie.. hopelijk zie ik dat terug in de training van morgen
Issie al moe? :P
F means you're fucked
  FOK!fossiel donderdag 22 december 2011 @ 22:34:48 #299
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_105939688
Hier ook naar ronde 9 van de beker. Tegenstander moet te doen zijn... zou mooi zijn, voor het eerst verder dan ronde 9 in de beker...maar eerst zien of het lukt!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_105940490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Issie al moe? :P
Hij is inmiddels al bijgekomen.. ;)
ik moet hem niet te veel afmatten.. hij moet nog op de bank zitten zondag.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_105940503
op naar de volgende...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')