woensdag 14 december 2011 @ 17:10:47 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105581780
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Balen mefke -O-

Aventura, ik heb Cas pap gegeven met een lepeltje. Kreeg een blijk van :') wat moet ik hier mee?
Liga met sinaasappelsap was :9~
Haha! Hier is ventje wel bekend met de lepel-ik geef zijn vitaminen ermee - maar geen idee hoe hij gaat reageren als hij er wat anders mee naarbinnen geschoven krijgt :D
pi_105582803
@Aventura, klinkt als een kodak-moment O-)
  woensdag 14 december 2011 @ 18:23:24 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105584230
Anouk kijkt vies als ik haar vitamine D geef, cinababy vind ze wel weer 'lekker', smakt er zelfs bij! Terwijl die vitamine naar niets zou smaken?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105584600
Susie die van mij vindt vitamientjes ook erg vies, ze moet elke keer kokhalzen! volgens mij heeft het anijs smaak
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:35:59 #55
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105584686
Er staat op dat het geen smaak zou hebben? Ruikt ook nergens naar, misschien zelf eens proeven! :D Die Cinababy vind ik al ruiken, maar die slobbert ze op en blijft nog rustig op het lepeltje sabbelen, gek kind! :D
pi_105584738
De vitamine D met anijssmaak is echt heel bitter ben ik achtergekomen. Toch slikt Bartje hem wel....

Het is hier altijd de eerste hap even raar kijken, maar daarna bunkert meneer er op los...
pi_105584744
wij doen vit k + d samen op een lepeltje, weet niet zeker of het een smaakje heeft eigenlijk ... zo even kijken
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105584807
Welke druppels hebben ook alweer een sinaasappelsmaak dan? Of is dat cinababy?
J. smult en smakt van alle druppels :D

Vitamine K hoef je maar tot 12 weken te geven toch? En vitamine D blijf je de komende jaren geven.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:43:36 #59
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105584943
Volgens mij geen sinasappelsmaak(cinababy), staat er niet op in ieder geval. Ik vind het echt zo medicijn ruiken? Kan het niet omschrijven eigenlijk...
K hoef ik al niet meer te geven, want geef geen bv, D weet ik eigenlijk niet hoe lang.
pi_105585037
infacol heeft sinaasappelsmaak. Wij gaven dat voor de fles en als ze dan klaar was met drinken kregen we altijd zo'n sinaasappel boer :9
pi_105585126
Ik heb ff geroken :P de vit d ruikt hier naar sinaasappel, van davitamon.
pi_105585740
Vit D moet je minimaal tot de vierde verjaardag geven. Daarna als je kindje weinig buiten komt of een gekleurd huidje heeft. Die twee categorieėn maken namelijk zelf minder vit D aan.
Eindelijk mamma van een prachtige dochter
pi_105585912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef danic het volgende:
infacol heeft sinaasappelsmaak. Wij gaven dat voor de fles en als ze dan klaar was met drinken kregen we altijd zo'n sinaasappel boer :9
hier ook :D de boer niet de fles...ze krijgt het voor de tiet savonds!
  woensdag 14 december 2011 @ 19:24:42 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105586608
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Jipster het volgende:
Ik heb ff geroken :P de vit d ruikt hier naar sinaasappel, van davitamon.
Nieuwsgierig als ik ben, ben ik ff naar boven gelopen en hier is het obv olie en geur- en smaakloos....ff getest en smaakt echt nergens naar :D Ook Davitamon.
pi_105586675
'heb net ook allebei de vit k + d geroken en het ruikt nergens naar idd...en toch trekt ze een vies gezichtje :D
pi_105587430
Puck zou het flesje vitamine D opzuipen als hij kon zo lekker :9 Anijs fan dus.

Wij rijden best behoorlijk met Puck. Toen hij 2,5 maand was zijn we 4 uur naar Duitsland gereden, met 5 maanden naar Zwitserland voor een bruiloft en in september met 7 maanden zijn we zelfs helemaal tot Barcelona gereden.
Puck vindt het allemaal wel best en slaapt altijd veel in de auto. Vaak genoeg stoppen onderweg om het lichaam even een break van de maxi cosi te geven en dan gelijk een fles ook.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105589204
Met 1 kind ga ik makkelijk op stap eigenlijk. In de stad gewoon alles met ov. Ligt aan het weer of ik de wagen of de doek/beco pak. Met 2 kids gaat het tot nu toe best ok om op stap te gaan. Nog niet erg veel ondernomen. Veel boodschappen doen vooral en 1x speeltuin.
En ooit haal ik mn rijbewijs hoop ik :')

Ook rijden wij gewoon best veel met de kids. Mijn ouders wonen op een uur rijden, we gaan er regelmatig heen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105589457
Aventura knap dat je de stap weer wilt nemen om te lessen
Beterschap voor Tienus dat het maar snel over mag zijn.

Minibaby gezien en ik kan mij echt niet voorstellen dat Ean nog veel kleiner was. Het gaat idd erg snel. Onbegrijpelijk hoe snel je dat vergeet.
pi_105593172
Hier vitamine d met anijssmaak, Danne vind het heerlijk :9
Trotse mamma :)
  woensdag 14 december 2011 @ 21:34:15 #70
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105593860
Ik heb vanavond mijn baby van 6 maanden op de weegschaal gelegd, die gaf 8400 gram aan.
Nu gaat er wel wat af, ik gok 150/200 gram aangezien ze zich net had volgetankt.

Ik ging eigenlijk even checken, want ik vond haar wangen wat dunner worden en ze krijgt redelijk wat bijvoeding en wat minder de borst sinds een week of 3, dus ik wou zeker weten dat ze wel nog voldoende aan kwam.

Ik had gegokt op 7,9 kilo, boy o boy, zat ik er even naast. :o :D
Moeder van Lientje & Bob
pi_105594596
ik had eerst davitamon, maar die vonden ik en elin vies (ja wij nemen ook vit D) (ik haat zon) en eigen merk kruidvat is ten eerste veeeeeeel goedkoper en met sinaasappelsmaak.

En Oja nog steeds een roze wolk :D O+ ik snap er niets van.. zo intens O+
03-1-09 Elin
28-9-11 Lex
13-9-13 ?
  woensdag 14 december 2011 @ 21:53:29 #72
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105594928
Ik neem zelf ook VitamineD, ook al kom ik iedere dag buiten, ik kan het vast goed gebruiken.

Ik slik ook B Complex Forte, maar dat is omdat ik de helft van mijn haar verloren ben in Sept en Okt.... lang leve de hormonen.
Maar in Nov is het gestopt en er groeit weer nieuw haar aan gelukkig. :)
Moeder van Lientje & Bob
pi_105595483
het gros van de Nederlandse vrouwen heeft een subklinisch vitamine D tekort dus alleen maar verstandig om zelf ook te nemen. :P
Ik gok dat ik zelf ook een tekort heb, en van oudste weet ik dat ze een tekort had, mogelijk nog steeds heeft. Hier wordt het dus trouw gebruikt, met anijssmaak voor de meisjes, en ik slik een calcium/vit. D toestand.

KD heerlijk, lekker van genieten O+
pi_105597434
Ohjee, haaruitval, dat is waar ook. Ik heb het tijdens de zwangerschap proberen te negeren, maar ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven ben ik bang. En ik had al zo weinig haar ;(
Eindelijk mamma van een prachtige dochter
  woensdag 14 december 2011 @ 22:43:44 #75
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105597620
Ik heb ook dun haar en ik had zo'n mooie bos tijdens mijn zwangerschap en totdat Lientje 3 maanden was. Dat uitvallen is rot maar ik wist dat het zich zou herstellen. En vitB complex helpt echt.
Moeder van Lientje & Bob

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')