pi_105572486
registreer om deze reclame te verbergen
Foto's maken doe ik ook, veel en vaak :) Bel met mijn ouders standaard 1 tot 2 keer per week. Op bezoek of visite krijgen ook regelmatig. Vind het stiekem wel fijn dat er niet meer zoveel aandacht voor hem is ;)
pi_105572600
Bij een tweede vind ik het zowieso allemaal anders.
Bij Jaël kwam bijvoorbeeld mijn zusje wekelijks, nu komt ze misschien 1x in de maand.. Ik merkte ook dat mensen Sarah 'lastig' vonden omdat ze zo veel huilde, als een 'vreemde' alleen maar naar haar keek begon ze al te krijsen ;)
Gelukkig gaat dat nu allemaal veel beter, maar mijn ouders vinden het toch wel heel makkelijk dat ze een keer in de week daar komen en komen dus nauwelijks tot nooit hierheen, dat vind ik wel eens jammer, maar goed dat is mijn verwachting, ik hoopte dat ze misschien wat vaker hier zouden zijn.. Maar dat is nou eenmaal niet zo en daar heb ik me nu ook maar bij neergelegd.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:22:22 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105572859
Alsof ik het over de duivel had, stond mijn paps voor de deur! :) Die komt altijd ff heel kort gluren.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 14 december 2011 @ 13:24:51 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105572964
Mijn ouders vinden dat we te ver weg wonen om regelmatig, of bijvoorbeeld op vaste dagen) langs te komen. Ik vind het wel meevallen (ruim een uur met de auto). Maar het kan ook niet allemaal vanuit ons komen. Wij werken allebei 36 uur en hebben onze vrije dagen ook nodig om zelf bij te komen en andere sociale dingen te doen. Er zijn 3 oma's en 2 opa's en dat is gewoon schipperen.
pi_105573069
Plus het feit dat je met een kleintje ook niet zomaar overal heen gaat, toch? Ik niet in ieder geval. Vrijdag gaan we voor het eerst naar Amsterdam, mijn schoonzusje woont daar. De langste rit tot nu toe was naar Julianadorp :)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:31:04 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105573208
Nee, ik rijd geen auto dus mijn man gaat dan altijd mee. We rijden wel hele stukken hoor met de kleine. De andere opa en stiefoma wonen op 1,5 uur rijden van ons vandaan, zijn we nu 1x geweest. Laatst gingen we een weekendje weg, was ook 2 uur rijden. Mijn broer en zus wonen waar mijn ouders wonen, mijn andere zus zelfs nog verder, maar dan een heel eind de andere kant op. Zijn we ook een paar x geweest. Vriendinnen wonen ook allemaal zo ver. Dat vind ik weleens jammer.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:31:50 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105573238
Ik ga trouwens wel rijlessen nemen. Ik heb een rijbewijs maar door een ongelukje durf ik niet meer te rijden en met mijn kind helemaal niet. Ik moet daar van mezelf overheen stappen, anders kom ik nergens.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:32:09 #33
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105573247
Mijn moeder ziet ons meisje ieder week 1 of soms 2 keer. Maar die woont ook op 10 minuten rijden bij ons vandaan en kan zo voor een kopje koffie even langskomen.
Mijn schoonvader en zijn vrouw wonen op anderhalf uur rijden bij ons vandaan, dus die zien haar iedere 3 weken ongeveer.

@Cyntiaa, wij gingen na 3 weken voor het eerst een stuk met de auto weg, naar Lientjes overgrootmoeder. Daarna pas weer met een week of 8.

Wij rijden max anderhalf uur, verder weg woont niemand. :) Weekendjes weg plannen we ook niet te ver bij ons vandaan.
En die van ons slaapt altijd na 5 minuten om wakker te worden als we op de plaatst van bestemming zijn. Dus wij rijden altijd weg als ze moet slapen, zo blijft ze in haar ritme en is ze wakker als we ergens op bezoek zijn.
Moeder van Lientje & Bob
pi_105573497
Een rijbewijs is met een kleintje wel heel erg handig, ik hoop dat je weer kracht vindt om te gaan rijden Aventura!

Wij "slepen" ook zo weinig mogelijk met Cas. Hij slaapt trouwens wel bijna altijd in de auto, dat scheelt. Behalve tijdens de lange rit naar Julianadorp. Toen zat meneer geluidjes te maken _O-
pi_105574546
Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten doen....
Ik heb Evan regelmatig in slaap "gereden" en op de fiets met een baby is bijna niet te doen.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:19:19 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105574940
Lief heeft altijd de auto mee, dus ben hier autoloos en daar baal ik wel eens van. Winkels zijn best nog een stuk lopen, behalve de supermarkt, mja, das niet altijd leuk....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105575026
Bij een tweede word je kind toch al minder leuk en bij een derde is het nieuwe er helemaal snel af.

Ik heb gelukkig bij alle 3 de kids dat er meerdere nichtjes zwanger waren. Bij Matthias ook weer. Een nichtje waar ik eigenlijk niet zoveel contact mee had en een paar weken voor mij is bevallen komt het contact nu weer terug. Ze is de enige in haar vriendenkring met een kleine en daarom vind ze het fijn om ook eens met andere mama's te praten. En een ander nichtje heb ik altijd veel contact mee die is vorige maand bevallen. Dus we zitten steeds met zijn 3en te informeren en foto's uit te wisselen enzo.
Mijn broer is nooit thuis (militair) dus die ziet mijn kids nooit, zijn vriendin kotm hier nooit. We komen elkaar wel eens bij mijn ouders tegen, die zie ik dan wel weer elke week.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105575050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef cleany het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten doen....
Ik heb Evan regelmatig in slaap "gereden" en op de fiets met een baby is bijna niet te doen.
Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.
pi_105575983
Het lijkt me erg fijn om Cas straks mee te nemen op de fiets, het zal natuurlijk nog een beste poos duren voor hij op de fiets mag :)

Heb bij een buurvrouw van mijn ouders wat dingen besteld om mee te nemen uit Duitsland. Pampers, pap en babydoekjes. Eens zien of dat bevalt! Qua prijs in ieder geval wel ;) Haar zoon is 2 weken ouder dan de mijne maar eet al zoveel meer qua potjesvoeding. Cas krijgt a.s. weekend denk ik voor het eerst worteltjes :@
pi_105576334
Wij hebben wel een auto, maar doordeweeks heeft vriendlief die mee. Ik kan gelukkig wel winkelen ( :') ) want groot winkelcentrum op loopafstand.

Verder heb ik vandaag weer de metro gebruikt, dat gaat prima met kinderwagen. Ook de bus al gebruikt, dat was iets lastiger wegens hoge instap.. }:| En zelfs de parkshuttle (onbemande shuttlebus :D ) ging perfect vandaag.

Ik zou weleens met de trein willen, maar dat durf ik eigenlijk niet goed alleen met kinderwagen :{
pi_105576381
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ga trouwens wel rijlessen nemen. Ik heb een rijbewijs maar door een ongelukje durf ik niet meer te rijden en met mijn kind helemaal niet. Ik moet daar van mezelf overheen stappen, anders kom ik nergens.
Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken! :*
pi_105576498
Jipster en als je de draagdoek gebruikt dan. Heb je ook geen last van hoge instap.
Ik ging met Leander en Mikael wel veel met de bus toen hadden we bushalte voor de deur. Nu moet ik eerst ver lopen om bij een bushalte te komen :X Dus kan ik net zo goe meteen de fiets pakken en dan doe ik Matthias daar waar ik moet zijn in de draagdoek!!
pi_105576602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.
nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoor ;)
pi_105576776
Cyntia waarom :@ ? Floris krijgt hier nog helemaal geen bjjvoeding. Daar starten we in januari wel een keertje mee als hij een half jaartje is. Nu nog mama-pokon hihi.
pi_105576828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef cleany het volgende:

[..]

nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoor ;)
Matthias is ook nog geen 3 maand hoor!! ;)
pi_105576944
@ Liedje
Hij toont weinig tot geen interesse meer in de fles en ik wil langzaamaan eens kijken of hij het eten van een lepeltje interessant vindt en of hij überhaupt groente/fruit wil. Hij zit nu bijna op 4 flessen dus is er ruimte om het te gaan proberen, hij is nu bijna 5 maand dus vind het wel een mooie tijd om een poging te wagen :)
  woensdag 14 december 2011 @ 15:17:48 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105577134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jipster het volgende:

[..]

Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken! :*
Dankje! Het lijkt een klein iets, maar voor mij is het een hele grote stap! Echt een overwinning.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:24:42 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105577385
Hoe neem jij je baby dan mee op de fiets, menicole? Ik zie het niet voor me :)

Cyntiaa en Liedje, mijn knul is net zo oud. Krijgt ook alleen nog melk. De planning is om half januari eens te kijken of hij wat fruit of groente van een lepeltje wil, maar eigenlijk heb ik nu al zin om het te proberen. Ik denk ook dat hij eraan toe is, volop in de orale fase en hij kijkt gefascineerd toe wanneer ik iets eet. Van de wijkverpleegkundige mag ik er al aan beginnen, ook omdat er weinig allergie in de familie voorkomt. Anderszijds denk ik: gewoon laten zoals het is, het gaat prima, hij groeit goed en slaapt goed, waarom veranderen. Misschien neem ik de tussenweg en ga ik in de week tussen kerst en oud en nieuw eens wat geven. Ik heb dan een week vrij, dus tijd genoeg om inkopen te doen, te kokkerellen en te dweilen ;)
Pap ga ik denk ik niet aan beginnen, zie niet in hoe dat wat toevoegt, hij moet toch vaste dingen leren eten denk ik dan.
pi_105578722
:( stom RS virus. Wat duurt het toch lang voordat ie opknapt. We zijn een dikke week verder en meneer is nog steeds van slag. Flessen die niet half opgaan, dus maar weer extra flessen proberen. Het enige dat redelijk gaat is banaan. Heb em net toch maar verteld dat ie met zijn zes maanden te klein is om geen melk meer te drinken ;)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105580123
Balen mefke -O-

Aventura, ik heb Cas pap gegeven met een lepeltje. Kreeg een blijk van :') wat moet ik hier mee?
Liga met sinaasappelsap was :9~

[ Bericht 59% gewijzigd door Cyntiaa op 14-12-2011 16:41:59 ]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')