pi_105602510
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een aesthetics _O_ Mirin hard (nohomo)
Nieuwe Zyzz?

Trouwens, ik geloof nog steeds niet dat Zyzz dood is. Hij chillt em gewoon hard in Thailand.
Warrior.
pi_105602549
65 per jaar bij studentengym _O_ _O_ genoeg banken (decline en incline bp), 2 squatrekken en verder ook alles. Enige nadeel is dat het ver fietsen is.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_105603092
Wie weet er een goede sportschool in Leiden?

Zit nu bij F4F maar daar is geen squatrek (en zie k er sowieso nooit mensen squaten).
Andere nadelen van F4F zijn dat ik dat automatisch verlengen gewoon ronduit kut vind,
en het er vaak druk en vol tsjaps is.

Ik zoek dus sportschool waar 't niet al te druk is (dat ik iig niet hoef te wachten), waar een squatrek is en waar mensen met verstand rondlopen.
Liefst ook 1tje waar je niet te lang aan je abbo vastzit, dan kan ik mn huisgenoot meekrijgen en heb ik dus een chille trainingsmaat.
pi_105603165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nieuwe Zyzz?

Trouwens, ik geloof nog steeds niet dat Zyzz dood is. Hij chillt em gewoon hard in Thailand.
Denk niet dat we het topic moeten derailen, maar er is toch wel aardig bewijs dat hij echt is overleden. Er zijn foto's van z'n grafsteen, de Australische ambassade in Thailand heeft bevestigd dat er een 22-jarige (of was het 23? iig Zyzz z'n leeftijd) Australische man uit New South Wales (waar Zyzz woonde) is gestorven in een sauna in Thailand, je merkt dat Chestbrah in z'n nieuwere video's echt een sad uitstraling heeft (kan acting zijn), z'n death certificate is gepost, z'n populariteit zou na de initiële burst na het overlijden dalen (hij verdiende bakken geld aan z'n persona), etc...

Als het een populariteits steunt/troll was geweest zou hij inmiddels al wel weer terug zijn, als hij van de populairiteit en spotlights enzo af wilt zou hij in een vaag land moeten blijven (in Australië zou hij zo weer herkend worden). Dat is nog wel het beste argument voor dat hij nog zou leven, dat hij het niet meer trok dat iedereen hem herkende en pics met hem wilde etc, maar zodra hij weer terug zou gaan zou dat niet ongedaan zijn oid. Dus tja..
Of toch du vader?
pi_105603544
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef Seam het volgende:
Hier maar 80 euro per jaar :') Spotgoedkoop, maar sinds ik met name 's avonds moet trainen merk ik ook wat het nadeel is. Belachelijk druk, slechts 1 Benchpress, 1 squatrek, vijf bankjes en 3 olympic barbells. Nu moet ik dus nog wel eens wachten.
Voor mij hetzelfde verhaal, aangezien we in dezelfde gym trainen :P
Ik ben 's avonds nog niet geweest (gelukkig)...ik heb er nu zo'n zeven á acht keer getraind denk ik en 's middags nog nooit moeten wachten voor de Benchpress. Wel voor het squatrek, maar goed...

Ook zuur dat er zo weinig spiegels hangen trouwens :')
  donderdag 15 december 2011 @ 01:38:56 #204
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105604190
noun
a sensitive area of the anterior wall of the vagina believed by some to be highly erogenous and capable of ejaculation.
  donderdag 15 december 2011 @ 01:39:15 #205
77130 star_gazer
-|||---------------|||-
pi_105604200
Vanavond weer lekker de gym in duiken. Het plan:

Squat 3x5x87.5kg
DL: 3x5x97.5kg (volgende week 100kg w00t!)
BP: 3x5x70kg (loopt achter omdat ik een tijdje heb gedumbbell-pressed)

Chin-ups: 8,6,5
Planks: 90sec, 60sec, side planks 30sec iedere kant
"YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS! ISOLATE! BICEPS! EVERY DAY!"
-
Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 15 december 2011 @ 01:39:54 #206
77130 star_gazer
-|||---------------|||-
pi_105604210
quote:
Die is wel dood neem ik aan
"YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS! ISOLATE! BICEPS! EVERY DAY!"
-
Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_105604247
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105604573
Of toch du vader?
pi_105604623
quote:
Hahahaha die titel. :')

kerel is te sterk voor ons "mensen" en die reacties zijn ook te grappig.

Maar hartstikke kapot ja.

Die op 0.56 dan. :o

Warrior.
pi_105604707
Hahaha hoe vet is dit, the real fake HULK.

Warrior.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:01:37 #211
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105606833
Ik vind die smithmachine echt een onding. Enige waar hij goed voor is is calf raises, inverted rows, optrekstang en handdoekrek.

Gisteren weer eens in proberen te squatten, altijd kut wanneer je geen referencepunt hebt van waar je altjid staat. Bij een freeweight squat komt dat vanzelf goed, maar aangezien de stang in smith gefixeerd is heb je daar weer gezeur mee. Het voelt gewoon niet lekker. :') Bah, was er na een minuut al klaar mee.

Had ook een incline bankje onder dat ding geschoven, maar ik houd het maar bij incline bench met dumbbells. Zelfde verhaal, inplaats van dat je de stang goed positioneert moet je jezelf goed onder de stang positioneren. Kan op 100 verschillende manieren.

Zou me niets verbazen als ik op freeweight bench meer pak dan in smith. Plus bij freeweight bench kan ik gewoon tot failure gaan en stang op mijn chest laten zakken, dan een GET UP en hem wegrollen. Bij smith kun je hem dan op die onderste spotters laten vallen, en dan lig je daar klem. Want ga dan nog maar eens vanuit bodempositie dat ding omhoog duwen. :') Het is ook echt zo'n guillotine-ding. :')
noun
a sensitive area of the anterior wall of the vagina believed by some to be highly erogenous and capable of ejaculation.
pi_105607176
quote:
13s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind die smithmachine echt een onding. Enige waar hij goed voor is is calf raises, inverted rows, optrekstang en handdoekrek.

Dan moet je bent over row eens proberen in dat kreng. Dan kan je helemaal je positie niet vinden en sta je rond te springen alsof je in een zumba klasje staat. :')
  donderdag 15 december 2011 @ 09:27:11 #213
253447 Ethanolic
Killer Looks. Killer Inside.
pi_105607261
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan moet je bent over row eens proberen in dat kreng. Dan kan je helemaal je positie niet vinden en sta je rond te springen alsof je in een zumba klasje staat. :')
Ehh zumba is lacheh gek
Swole.
pi_105607599
quote:

Gisteren weer eens in proberen te squatten, altijd kut wanneer je geen referencepunt hebt van waar je altjid staat. Bij een freeweight squat komt dat vanzelf goed, maar aangezien de stang in smith gefixeerd is heb je daar weer gezeur mee. Het voelt gewoon niet lekker. :') Bah, was er na een minuut al klaar mee.

Had ook een incline bankje onder dat ding geschoven, maar ik houd het maar bij incline bench met dumbbells. Zelfde verhaal, inplaats van dat je de stang goed positioneert moet je jezelf goed onder de stang positioneren. Kan op 100 verschillende manieren.

Zou me niets verbazen als ik op freeweight bench meer pak dan in smith. Plus bij freeweight bench kan ik gewoon tot failure gaan en stang op mijn chest laten zakken, dan een GET UP en hem wegrollen. Bij smith kun je hem dan op die onderste spotters laten vallen, en dan lig je daar klem. Want ga dan nog maar eens vanuit bodempositie dat ding omhoog duwen. :') Het is ook echt zo'n guillotine-ding. :')
Jij failt met bench zonder spotter en vind dat fijn?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 09:46:55 #216
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105607622
Havermout, kokosmelk, cacaopoeder _O_
Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:
Eat pussy, make money. Dat is mijn motto.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:56:43 #217
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_105607855
quote:
Ben ik het wel mee eens. Hoewel ik ook normale machines gebruik naast dumbbels en barbell voor squat en deadlift heb ik nog niet echt een nuttige applicatie voor de Smith gevonden behalve inverted rows. -O-

De barbell armoefeningen die de Smith emuleert kun je ten eerste het beste vrij doen. En ten tweede bij zaken als squat en deadlift wordt per definitie niet je normale pad geemuleerd wat slecht is voor je rug, en ten derde is het pad van 'normale machines' bij bench of overhead press doorgaans beter dan die van de Smith ontworpen. Zeker als je machines hebt met links/rechts aparte mechanieken en gewichten.

Maar goed, zie wel nut in leg press, verschillende arm presses, lat pulldown, pec deck en natuurlijk cables: vrije gewichten hebben als nadeel dat zwaartekracht alleen één richting verticaal op werkt. :P

Maarja. Smith :?
Confidence through competence
Drive. Passion. Mastery. Display.
Mandarijnen pellen: [1]-(3)--------------------------[30]
  donderdag 15 december 2011 @ 10:08:30 #218
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105608122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:45 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Jij failt met bench zonder spotter en vind dat fijn?
LIGHT WEIGHT, NOTHING BUT A PEANUT
noun
pi_105608561
Da fuck, gisteren enorm zwaar getraind, doch geen spierpijn ??!?!
Ben iemand die snel spierpijn heeft, kan het komen omdat ik gisteren enorm heb lopen vreten dat ik nu geen spierpijn heb ?
pi_105608689
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef obsama het volgende:
Ben iemand die snel spierpijn heeft, kan het komen omdat ik gisteren enorm heb lopen vreten dat ik nu geen spierpijn heb ?
Nope heeft er niks mee te maken. Misschien is je lichaam gewend geraakt aan deze bewegingen, misschien komt de pijn nog of misschien heb je toevallig weinig microtears gemaakt. Ik zou me er hoe dan ook 0 zorgen over maken.
pi_105608967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef obsama het volgende:
Wat autobandje zegt. Ik heb elke dag spierpijn, maar niet enorm. Maar soms is het ineens alsof ik door een bus ben aangereden. Het maakt in ieder geval geen verschil in m'n progressie.
pi_105609001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Nope heeft er niks mee te maken. Misschien is je lichaam gewend geraakt aan deze bewegingen, misschien komt de pijn nog of misschien heb je toevallig weinig microtears gemaakt. Ik zou me er hoe dan ook 0 zorgen over maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Nope heeft er niks mee te maken. Misschien is je lichaam gewend geraakt aan deze bewegingen, [quote]7s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat autobandje zegt. Ik heb elke dag spierpijn, maar niet enorm. Maar soms is het ineens alsof ik door een bus ben aangereden. Het maakt in ieder geval geen verschil in m'n progressie.
misschien komt de pijn nog of misschien heb je toevallig weinig microtears gemaakt. Ik zou me er hoe dan ook 0 zorgen over maken.
[/quote]

Vreemd idd, wou nog een setje chestfly doen maar het ging echt niet maar, spieren waren 100% op. Beetje naar, geeft toch het gevoel dat er niks is bereikt maja. Heb wel een heel vol gevoel in mn borst/biceps

Wat is er trouwens mis met curl oefeningen ? Las net even de laatste 4 pagina's door en jullie zijn er geen fan van ? Wat is dan volgens jullie een betere/de beste oefening voor biceps ?

Bedankt !

p.s quote knop werkt niet ?! :S
edit: lag aan chrome, firefox werkt prima.
pi_105609162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef obsama het volgende:

Wat is er trouwens mis met curl oefeningen ? Las net even de laatste 4 pagina's door en jullie zijn er geen fan van ? Wat is dan volgens jullie een betere/de beste oefening voor biceps ?

niks mis met de oefening, enkel met de reputatie.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:53:36 #224
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105609222
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:51 schreef Archangelo het volgende:

[..]

niks mis met de oefening, enkel met de reputatie.
Zelf vind ik dat je curl best als aanvulling kan doen, maar van die gasten die 3x per week curlen en nog niet eens chins/pullups/rows doen, tja. En dan trainen ze al een jaar lang, bredere bouw, en dan nog heb ik dikkere armen terwijl ik niet eens curl doe.

Het is ook zo'n religieus gezicht altijd, dan ben je lekker bezig en dan komen ze alweer aanlopen in hun voetbalshirts, zij aan zij. Bijna in slowmotion met zo'n themaliedje erbij. Je weet dat ze direct doorlopen naar de dumbbells en gaan staan curlen, zij aan zij. Vervolgens nog zittend curlen, barbell curlen op een bankje en curlen met die cable pulldown machine. Vraag ze voor de grap eens of ze doelen hebben of een schema. Curlen is een beetje de hallmark van bodybuilding in TV series enzo, dus ze doen het allemaal maar na. Curl, de fullbody compound lift. :D
noun
pi_105609232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef obsama het volgende:

Daar is niks mis mee. Maar er zijn mensen die in de gym komen en bijna ALLEEN maar curls doen. :')
pi_105609257
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:53 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zelf vind ik dat je curl best als aanvulling kan doen, maar van die gasten die 3x per week curlen en nog niet eens chins/pullups/rows doen, tja. En dan trainen ze al een jaar lang, bredere bouw, en dan nog heb ik dikkere armen terwijl ik niet eens curl doe.
Pcies, ik doe ze 1x per week. Soms 1x per twee weken.
pi_105609260
Als je dat 3x per week gaat doen krijg je dan niet hele lelijke armen ? van die enorme biceps en triceps die er een beetje bijhangen ?
pi_105609308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:55 schreef obsama het volgende:
Als je dat 3x per week gaat doen krijg je dan niet hele lelijke armen ? van die enorme biceps en triceps die er een beetje bijhangen ?
Je raakt totaal out of shape. Grote armen en een klein lichaam, ziet er niet uit.
pi_105609389
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
76 EUR per jaar *)

En Seam, je betaalt meer toch? Sportkaart en daarnaast fitness licentie?
Mijn gunst :D , wat een mooie prijs
Ik versla iedereen geloof ik, maar dan in het negatieve, ik betaal geloof ik rond de 60 euro per maand, en daar heb ik geen squatrek voor .
De sportschool waar ik zit is echt een oude lullen sportschool, waar vooral mannen van rond de 50 ongeintreseerd op een loopband staan.
Er is echter wel een klein groepje (lees 8 man oid) fanatieke bodybuilders/fitness-ers waardoor het toch leuk is daar.
Ik hoef in ieder geval nooit te wachten of er een bankje of wat dumbels vrij zijn :)
pi_105609538
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik versla iedereen geloof ik, maar dan in het negatieve, ik betaal geloof ik rond de 60 euro per maand, en daar heb ik geen squatrek voor .
De sportschool waar ik zit is echt een oude lullen sportschool, waar vooral mannen van rond de 50 ongeintreseerd op een loopband staan.
Er is echter wel een klein groepje (lees 8 man oid) fanatieke bodybuilders/fitness-ers waardoor het toch leuk is daar.
Ik hoef in ieder geval nooit te wachten of er een bankje of wat dumbels vrij zijn :)
Nope, ik betaal 87 euro per maand. :P

Maar goed, wel een zwembad, sauna, stoombad en whirlpool tot m'n beschikking, van 7 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds.

En omdat ik een van de eerste ben 's morgens is voor mij meestal ook alles vrij. Er zijn bij mij ook hooguit een man of 6 - 8 die fanatiek zijn. Maar ook als die er zijn is het makkelijk delen mochten we al dezelfde dingen doen die ochtend.
pi_105609919
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je raakt totaal out of shape. Grote armen en een klein lichaam, ziet er niet uit.
Dat moet je niet willen natuurlijk.
Ik sport nu sinds 3 maanden actief (dus 3x per week en goed eetschema) en de progressie is duidelijk te zien. Heb me dan ook flink ingelezen op bijv. dit forum wat de do's and don'ts zijn, waarvoor dank natuurlijk.

Ik ga minder snel met borst etc als die beachboys omdat er ook veel tijd gaat zitten in rug en armen. Maar de progressie is er, slow and steady....
pi_105610158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef obsama het volgende:

[..]

Dat moet je niet willen natuurlijk.
Ik sport nu sinds 3 maanden actief (dus 3x per week en goed eetschema) en de progressie is duidelijk te zien. Heb me dan ook flink ingelezen op bijv. dit forum wat de do's and don'ts zijn, waarvoor dank natuurlijk.

Ik ga minder snel met borst etc als die beachboys omdat er ook veel tijd gaat zitten in rug en armen. Maar de progressie is er, slow and steady....
Yep, maar jij ziet er na verloop van tijd goed en in balans uit. Als je alleen borst en armen traint loop je er binnen de kortste keren bij als een aap.
pi_105610346
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Toch baas boven baas :s)
  donderdag 15 december 2011 @ 11:40:16 #234
69994 seto
-|||--------|||-
pi_105610589
2gttfg4.jpg

u mad?
pi_105610639
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Toch baas boven baas :s)
Stervensduur natuurlijk. En altijd klachten over de service, het schoonmaken enz. Ik zou eigenlijk graag ergens anders naartoe gaan, maar m'n vrouw wil graag daar blijven. Als ik dan ergens anders naartoe zou gaan moet ik best ver rijden en daar heb ik dan ook weer niet zo'n zin in.

En ik kan er uiteindelijk doen wat ik wil doen, dus ik heb er geen groot probleem mee.
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 12:00:27 #236
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105611220
kan iemand dat plaatje posten waar dat poppetje squat en de volgende aan een rollator hangt ?

want zo voel ik me nu :')
pi_105611232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

u mad?
he ?
pi_105611450
quote:
[ afbeelding ]

u mad?
Waar kan ik zo'n Bicep zonnenbril kopen? Ik vind hem wel dik inderdaad!
Wat kijk je
pi_105612570
Na 3.5 maanden trainen ben ik van plan vanaf Januari een split te gaan doen en wel de volgende:

Maandag: Borst, Rug.
Dinsdag: Schouders, Armen
Woensdag: Benen
Donderdag: Borst, Rug
Vrijdag: Schouders, Armen
Weekend: Rust

Dit advies heb ik gehad van een maat van mij die al bijna 3 jaar traint. Hij vond dit het ''bruutste'' schema.

Mijn vraag is: Hoeveel oefeningen moet ik per spiergroep trainen per keer? En welke oefeningen raden jullie aan per spiergroep?
  donderdag 15 december 2011 @ 12:59:26 #240
55709 Stereotomy
pi_105612844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:50 schreef jeurse04 het volgende:

Dit advies heb ik gehad van een maat van mij die al bijna 3 jaar traint. Hij vond dit het ''bruutste'' schema.

Mijn vraag is: Hoeveel oefeningen moet ik per spiergroep trainen per keer? En welke oefeningen raden jullie aan per spiergroep?
:')

Wat raadde hij aan dan qua oefeningen?
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 13:03:19 #241
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105612976
quote:
[ afbeelding ]

u mad?
Ik kwam emmers :@
pi_105613045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ken je wel leuk gaan doen met je :') hij traint al bijna 3 jaar en is erg dedicated aan de sport. Altijd goed op z'n voeding gelet en is nu ook wel erg gespierd. Ik heb hem al een tijdje niet gesproken, en daarom vraag ik jullie hier om advies qua oefeningen.
pi_105613096
3 jaar al, je dan durf ik niks meer te zeggen hij weet obviously alles al.
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 13:08:17 #244
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105613123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef jeurse04 het volgende:
Ken je wel leuk gaan doen met je :')

quote:
hij traint al bijna 3 jaar en is erg dedicated aan de sport.
Ja want dat betekend automatisch dat hij veel verstand heeft van anatomie en fysiologie :')

quote:
Altijd goed op z'n voeding gelet en is nu ook wel erg gespierd.
Definieer ''erg gespierd'' stats en pics graag

quote:
Ik heb hem al een tijdje niet gesproken, en daarom vraag ik jullie hier om advies qua oefeningen.
Tof van je, maar wat heb je de afgelopen 3,5 maand gedaan ? En waarom denk je na 3 maanden al dat je klaar bent voor split-schema's ? Hoe zit het met je voeding trouwens ?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:09:42 #245
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105613165
Waarom zou je als beginner voor een splitschema kiezen? Ik heb dat nog nooit gesnapt, behalve wanneer je het gewoon leuker vind om 5x per week kort naar de gym te gaan.

Maarja, jouw keuze, ga jij maar het 'bruutste schema' doen. *)
noun
  donderdag 15 december 2011 @ 13:11:40 #246
69994 seto
-|||--------|||-
pi_105613246
Ik train nog niet eens een jaar en kan je nu al zeggen dat dat schema niet echt geweldig is, helemaal niet voor een beginner.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:14:06 #247
55709 Stereotomy
pi_105613343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef jeurse04 het volgende:

[..]

[..]

Ken je wel leuk gaan doen met je :') hij traint al bijna 3 jaar en is erg dedicated aan de sport. Altijd goed op z'n voeding gelet en is nu ook wel erg gespierd. Ik heb hem al een tijdje niet gesproken, en daarom vraag ik jullie hier om advies qua oefeningen.
Het gaat niet om hem, het gaat om jou.

Beantwoord bovenstaande vragen eens?
pi_105613348
Ik weet dat hij zn BW benchpressed, verder weet ik het niet. En weissman, omdat hij 3 jaar traint betekent het niet dat hij alles over anatomie en fysiologie weet, maar wel dat hij aardig verstand heeft van trainen. De reden dat ik voor een splitschema wil gaan is omdat ik met fullbody een trainingsessie te lang vind duren, soms wel 1.5 uur om alles fatsoenlijk te trainen. Tevens wil ik wel is iets nieuws proberen.

Qua voeding: Elke ochtend een bak Brinta, veel bruinbrood met kip/kalkoen filet, minimaal halve kilo kwark.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:15:08 #249
69994 seto
-|||--------|||-
pi_105613384
Als je 1,5 uur over full body doet doe je het sowieso fout.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:16:03 #250
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_105613411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:15 schreef seto het volgende:
Als je 1,5 uur over full body doet doe je het sowieso fout.
Mwa, als ik niet zo op schiet, dan red ik ook wel 1,5uur over een full body schema
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 13:16:12 #251
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105613419
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef jeurse04 het volgende:
Ik weet dat hij zn BW benchpressed, verder weet ik het niet. En weissman, omdat hij 3 jaar traint betekent het niet dat hij alles over anatomie en fysiologie weet, maar wel dat hij aardig verstand heeft van trainen. De reden dat ik voor een splitschema wil gaan is omdat ik met fullbody een trainingsessie te lang vind duren, soms wel 1.5 uur om alles fatsoenlijk te trainen. Tevens wil ik wel is iets nieuws proberen.

Qua voeding: Elke ochtend een bak Brinta, veel bruinbrood met kip/kalkoen filet, minimaal halve kilo kwark.
Wat seto hierboven zegt; en sowieso wat is je doel en wat zijn je huidige stats ?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:17:11 #252
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105613452
3 jaar trainen en dan pas BW benchen?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het gaat niet om hem, het gaat om jou.

Dit inderdaad. Dat iemand iets doet en 'gespierd' is betekent niet dat je daar advies van aan hoeft te nemen. Zeker als je wat serieuzer bezig wil is het erg handig dat je je eigen onderzoek doet en op basis daarvan je keuzes maakt. Mensen kunnen je dingen aanreiken, maar puur omdat ze je dat aanreiken hoef je het nog niet aan te nemen.
noun
  donderdag 15 december 2011 @ 13:22:43 #253
285298 CarbonC
Usericon is Ronnie Coleman
pi_105613694
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Maar goed, wel een zwembad, sauna, stoombad en whirlpool tot m'n beschikking, van 7 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds.

En omdat ik een van de eerste ben 's morgens is voor mij meestal ook alles vrij. Er zijn bij mij ook hooguit een man of 6 - 8 die fanatiek zijn. Maar ook als die er zijn is het makkelijk delen mochten we al dezelfde dingen doen die ochtend.
David Lloyds?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:00 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Waarom doe je jezelf dit aan?
Vrouwen komen en gaan; het ijzer blijft altijd bestaan.
SQ: 8x110kg, DL:10x130kg, BP: 2x110kg
BL: 1.90m BW: 95kg BF:? IQ: >130
pi_105613753
87 euro.. holy shit.... maak je ook ooit gebruik van het zwembad en sauna?
Wel echt (belachelijk) duur..
Wat kijk je
pi_105613882
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Panzermaus het volgende:
3 jaar trainen en dan pas BW benchen?

[..]

Dit inderdaad. Dat iemand iets doet en 'gespierd' is betekent niet dat je daar advies van aan hoeft te nemen. Zeker als je wat serieuzer bezig wil is het erg handig dat je je eigen onderzoek doet en op basis daarvan je keuzes maakt. Mensen kunnen je dingen aanreiken, maar puur omdat ze je dat aanreiken hoef je het nog niet aan te nemen.
Dat is inderdaad zo. Ik ken die maat al zo een 10 jaar, en vroeger was het echt een scharminkel. Dat ik hem een halfjaar geleden tegenkwam schrok ik zowat omdat hij zó gespierd was geworde vergeleken met eerst. Natuurlijk doe ik ook me eigen onderzoek en probeer ik niet één van het curl volk te worden en daarom vraag ik hier welke oefeningen ik het best kan doen per spiergroep?

BP:45 kg
SQ:80kg

1.90 lang en ik weeg 85kg
pi_105613978
u trollin? Mn vriendin is 1.70 58 kilo en benched meer.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:32:15 #257
311574 DeRakker.
Rent poesjes achterna.
pi_105614028
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
u trollin? Mn vriendin is 1.70 58 kilo en benched meer.
Hangt maar net of hoe lang je bezig bent, ik begon met alleen de stang...
Doe nu 72kg dumbellpress.... 90 benchpress. (6-8 reps)
Zegt dus verder niet erg veel.
Ruikt graag aan konten.
pi_105614063
M'n vriendin heeft exact 1 keer gebenched in haar leven.
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 13:34:37 #259
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105614099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef jeurse04 het volgende:
Dat is inderdaad zo. Ik ken die maat al zo een 10 jaar, en vroeger was het echt een scharminkel. Dat ik hem een halfjaar geleden tegenkwam schrok ik zowat omdat hij zó gespierd was geworde vergeleken met eerst. Natuurlijk doe ik ook me eigen onderzoek en probeer ik niet één van het curl volk te worden en daarom vraag ik hier welke oefeningen ik het best kan doen per spiergroep?

BP:45 kg
SQ:80kg

1.90 lang en ik weeg 85kg
Ik mis DL en OHP. En je mag wel wat meer gaan eten hoor :')
  donderdag 15 december 2011 @ 13:34:50 #260
311574 DeRakker.
Rent poesjes achterna.
pi_105614104
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Jajong het volgende:
M'n vriendin heeft exact 1 keer gebenched in haar leven.
dan is het meer een uitzondering dan regel.
Mensen die 1e keer trainen met volle gewicht kan ik niet echt serieus nemen.
Ruikt graag aan konten.
pi_105614134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:34 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

dan is het meer een uitzondering dan regel.
Mensen die 1e keer trainen met volle gewicht trainen kan ik niet echt serieus nemen.
Ik overdrijf natuurlijk, maar als je 85 kilo bent en 45 benched doe je toch echt iets verkeerd, helemaal als je al 3,5 maanden bezig bent.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:37:59 #262
311574 DeRakker.
Rent poesjes achterna.
pi_105614208
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik overdrijf natuurlijk, maar als je 85 kilo bent en 45 benched doe je toch echt iets verkeerd, helemaal als je al 3,5 maanden bezig bent.
Hij is tenminste eerlijk en gaat niet zoals jou overdrijven en dus een verkeerd beeld geven.
Er is helemaal niks aan de hand, goed de techniek oefenen en lekker zo doorgaan.
Ruikt graag aan konten.
pi_105614250
Even een vraag. Gisteren had ik mijn laatste training voor de winterstop. Ik ging altijd 2x per week naar de sportschool maar ga nu 3x heen omdat er nu op woensdag geen training is. Ik kan. gewoon full body blijven doen. toch of raden jullie aan te splitten?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_105614445
quote:

[..]

Oke dan ben jij de eerste die dat zegt, alle andere die ik heb gesproken heb die vinden het juist netjes voor iemand die nog niet zo lang traint, maar dat zal wel aan jou liggen.
pi_105614511
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Even een vraag. Gisteren had ik mijn laatste training voor de winterstop. Ik ging altijd 2x per week naar de sportschool maar ga nu 3x heen omdat er nu op woensdag geen training is. Ik kan. gewoon full body blijven doen. toch of raden jullie aan te splitten?
vanaf 3x per week kun je prima splitten lijkt me, doe ik ook.
pi_105614754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef obsama het volgende:

[..]

vanaf 3x per week kun je prima splitten lijkt me, doe ik ook.
Dat snap ik maar heeft het voordeel? Ik begin over 3 week overigens weer gewoon met 2x per week trainen dus dan word het waarschijnlijk 2* per week sportschool weer.

Ik dacht altijd gewoon een dag rust en dan weer knallen
  donderdag 15 december 2011 @ 14:35:33 #267
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_105615956
quote:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ik in het begin moeite had met 20kg zonder stang meegerekend :P
3 jaar geleden nu doe ik 4x 90kg zonder stang meegerekend. Gewoon goed sporten en de motivatie hoog houden, geen pussy zijn en dan kom je er wel. Sommige vrienden van mij gingen wel sneller dan ik in het begin maar bleven later dan weer eerder hangen op een plateau.
pi_105616430
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat snap ik maar heeft het voordeel? Ik begin over 3 week overigens weer gewoon met 2x per week trainen dus dan word het waarschijnlijk 2* per week sportschool weer.

Ik dacht altijd gewoon een dag rust en dan weer knallen
Het blijft zoeken naar waar je lichaam het best op reageert. Ik deed in het verleden altijd een 3 day split, nu doe ik een 5 day split. Het werkt allebei wel voor me, maar ik voel me toch beter bij een 5 day split.

Ik heb ook full body geprobeerd, dat werkt bij dus voor geen meter.
pi_105616506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:35 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ik in het begin moeite had met 20kg zonder stang meegerekend :P
3 jaar geleden nu doe ik 4x 90kg zonder stang meegerekend. Gewoon goed sporten en de motivatie hoog houden, geen pussy zijn en dan kom je er wel. Sommige vrienden van mij gingen wel sneller dan ik in het begin maar bleven later dan weer eerder hangen op een plateau.
Pcies, dan maar een keer 3 ipv 6 reps, maar wel die extra plak erbij hangen om toch wat zwaarder te gaan.
pi_105616626
Hou nou eens op met je off topic gedoe.

[ Bericht 96% gewijzigd door Snakey op 15-12-2011 14:57:41 ]
pi_105616998
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het blijft zoeken naar waar je lichaam het best op reageert. Ik deed in het verleden altijd een 3 day split, nu doe ik een 5 day split. Het werkt allebei wel voor me, maar ik voel me toch beter bij een 5 day split.

Ik heb ook full body geprobeerd, dat werkt bij dus voor geen meter.
Hmm weet niet, ging best snel in het eerst qua progress en gewicht. Van 80 naar 87 gegaan in 3 maand alleen daar steek ik nu al een. maandje ofzo en mn bp vertoont al na de 1e maand geen progress meer (52)
pi_105617021
Wat is dat gedoe met stang niet meerekenen?
Je wilt toch weten wat je echt drukt/trekt?
Oftewel kom erachter hoeveel je stang weegt (olympische barbell 20kg). Vraag het aan de mensen van de sportschool, of weeg hem zelf.
En ga dan rekenen met wat je echt drukt. Stuk makkelijker en duidelijker.
pi_105617038
Snakey to the rescue. _O_
Warrior.
pi_105617255
Snakey :').
  donderdag 15 december 2011 @ 15:23:37 #275
264840 Panzermaus
Everybody's hubby
pi_105617646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef DjMark het volgende:
Oftewel kom erachter hoeveel je stang weegt (olympische barbell 20kg). Vraag het aan de mensen van de sportschool, of weeg hem zelf.
Wilde net zeggen. Bij al die lifts gewoon stanggewicht meenemen, dat varieert nog wel eens. Niet iedereen gebruikt Oly stang van 20 kg, en vaak zijn ze nog zwaarder/lichter dan wat is aangegeven. :D
noun
pi_105617672
quote:
13s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef Jajong het volgende:
Snakey :').
Elke keer als ik je hier zie loop je te rotzooien. Blijf gewoon weg hier als je niks bij te dragen hebt, ga naar ONZ ofzo om te rotzooien.
pi_105617703
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wilde net zeggen. Bij al die lifts gewoon stanggewicht meenemen, dat varieert nog wel eens. Niet iedereen gebruikt Oly stang van 20 kg, en vaak zijn ze nog zwaarder/lichter dan wat is aangegeven. :D
Het varieert wel es ja maar ik ga er gewoon altijd van uit dat ie 20 is :'). Maar goed, bij mij in de gym als ik 2 verschillende soorten 10kilo schijven pak is de ene ook veel zwaarder dan de ander :'). Voor 't zelfde geld druk ik 130kg maar weet ik dat gewoon niet :'). Of 70 natuurlijk :D.
pi_105617754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef DjMark het volgende:
Het staat meestal op de kop van een barbell wat die weegt. (Niet altijd trouwens.)
pi_105617757
quote:
13s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Elke keer als ik je hier zie loop je te rotzooien. Blijf gewoon weg hier als je niks bij te dragen hebt, ga naar ONZ ofzo om te rotzooien.
Wat doe jij ineens zuur dan, alsof iemand er dood aan gaat als je een grappig off-topic filmpje plaatst wat tenminste nog een raakvlak heeft met BB. Voor het geval je het niet wist, 'broscience is nogal een thing in the BB community en dat filmpje was een mooi voorbeeld van zulke lui.

Je hebt 't wsl niet eens gekeken :).
pi_105618017
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat doe jij ineens zuur dan, alsof iemand er dood aan gaat als je een grappig off-topic filmpje plaatst wat tenminste nog een raakvlak heeft met BB. Voor het geval je het niet wist, 'broscience is nogal een thing in the BB community en dat filmpje was een mooi voorbeeld van zulke lui.

Je hebt 't wsl niet eens gekeken :).
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat je nooit iets nuttigs post. En dan alleen een filmpje, dat verwijder ik dan ja want dan kom je schijnbaar niks anders doen dan een beetje klooien hier.

En als je zelf zo op de hoogte zou zijn dan had je kunnen weten dat ik er wat meer bovenop zit. Door gedoe zoals jij hier post gaat het telkens mis, en 99% van de mensen hier is dat zat.
  donderdag 15 december 2011 @ 15:41:08 #281
354147 SunTzu
pi_105618261
Ik weet wel het gewicht van onze stang maar tel die gewoon niet mee. Klinkt natuurlijk wel meer baas als ik zeg dat ik 110kg bp maar als ik 90 zeg is voor mij de drang om naar de 100 te gaan groter :P
Beetje raar maar waar.
pi_105618372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef SunTzu het volgende:
Ik weet wel het gewicht van onze stang maar tel die gewoon niet mee. Klinkt natuurlijk wel meer baas als ik zeg dat ik 110kg bp maar als ik 90 zeg is voor mij de drang om naar de 100 te gaan groter :P
Beetje raar maar waar.
Ja, altijd goed om een truukje te hebben voor jezelf. Als ik BP boven wat ik tot dan toe kon doe ik mijn uiterste best om niet meer aan het gewicht te denken. Zodra ik dat doe gaat het vaak mis. :D
pi_105620558
Raden jullie me aan om tijdens een rustperiode (1 of twee weken) gewoon net zoveel boven onderhoud te blijven eten? Eet nu zo'n 1000 kcal boven onderhoud, moet ik dit aanpassen of ik blijven vreten tijdens de kerstvakantie?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105621233
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Seam het volgende:
Raden jullie me aan om tijdens een rustperiode (1 of twee weken) gewoon net zoveel boven onderhoud te blijven eten? Eet nu zo'n 1000 kcal boven onderhoud, moet ik dit aanpassen of ik blijven vreten tijdens de kerstvakantie?
Als ik jou was zou ik een week rust houden en zo blijven eten als je nu doet.
pi_105622282
Ik wou zeggen, stang gewicht altijd meerekenen. Het is toch niet zo dat als er ineens gewichten op liggen je 20kg minder drukt? Je tilt 100kg met stang of niks. 100kg zonder stang bestaat niet.
Warrior.
  donderdag 15 december 2011 @ 17:45:59 #286
55709 Stereotomy
pi_105622516
quote:
Gaat allemaal naar vetopslag toe :)

Als je spierverlies wil minimaliseren (en da's gewoon minimaal in 2 weken rust) dan is iets boven onderhoud zitten + genoeg eiwitten + als je wil wat lichte lichaamsgewicht oefeningen (push ups bijvoorbeeld) prima.

Gewoon ff rust pakken. Mijn sportschool is ook een weekje dicht, dus heb ook verplicht rust. :)
pi_105622960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou zeggen, stang gewicht altijd meerekenen. Het is toch niet zo dat als er ineens gewichten op liggen je 20kg minder drukt? Je tilt 100kg met stang of niks. 100kg zonder stang bestaat niet.
Mijn gedachten. Waarom zou je de stang niet meerekenen? Behalve als het inderdaad motivationeel werkt zoals SunTzu zegt, dat je de 100 excl stang wilt bereiken. Maar verder zie ik geen redenen...
Of toch du vader?
pi_105623965
quote:
Haha, ik ga ook twee weekjes naar paps en mams dus ook rust...

Maar goed, met de feestdagen krijg je toch iets meer 'rommel' binnen dan normaal :P Zoals Stereotomy al zegt, gewoon lekker ietsjes boven je onderhoud en wat eiwitten naar binnen knallen.

Voor mij persoonlijk komt die rustperiode veel te vroeg aangezien ik pas net weer in het goede ritme zit:')
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 18:33:32 #289
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105624131
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen, echt :')

Zag vandaag een gast (man van ong. 35-40) dumbell squat press'es en daarna dumbell lunges verkeerd doen; vertelde hem hoe het wel moest. Werd vriendelijk bedankt, hij deed 'm goed en zei dat ie het beter voelde, ik blij, hij blij. :) Totdat hij zei dat hij voetbalt en daarmee al 4x p/w zijn benen traint. -O- Ik keek weg om een glimlach te onderdrukken waarop hij er vol trots nog een keer over vertelde dat hij met voetbal zijn benen genoeg traint en dit allemaal eigenlijk extra is en bijna onnodig :')

Heb 'm veel succes gewenst en vervloekte me zelf dat ik 'm geholpen had :r

Trouwens zoete aardappel, bruine bonen en panga filet _O_ :9~ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, ik ga ook twee weekjes naar paps en mams dus ook rust...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
  donderdag 15 december 2011 @ 18:38:15 #290
354147 SunTzu
pi_105624286
Ik heb het opgegeven om mensen te gaan verbeteren en heb besloten alleen aan mijzelf te werken.
Afgelopen 3 maanden echt continu mensen geholpen en verteld dat ze echt met een schema moeten trainen. Zie je ze de week erop terug, moeten ze eigenlijk borst en triiceps trainen gaan ze staan bicepcurlen omdat ze dat lekker vinden :') Ik heb de hoop verloren in ze.

Nu naar kickbokstraining :)
pi_105624409
Ik verbeter ook nooit mensen. Zal mij aan m'n reet roesten als ze de hele dag willen curlen.

Ik heb ook 3 weken rust, ga naar de Molukken tot begin januari. Wel goed voor m'n dieet aangezien snoep daar simpelweg niet bestaat :'). Was van plan beetje te gaan hardlopen maar aangezien het daar 35+ graden is denk ik niet dat ik dat daadwerkelijk ook ga doen. Misschien wat push-ups en andere bodyweight oefeningen...
pi_105624471
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:41 schreef Jajong het volgende:
Ik verbeter ook nooit mensen. Zal mij aan m'n reet roesten als ze de hele dag willen curlen.

Ik heb ook 3 weken rust, ga naar de Molukken tot begin januari. Wel goed voor m'n dieet aangezien snoep daar simpelweg niet bestaat :'). Was van plan beetje te gaan hardlopen maar aangezien het daar 35+ graden is denk ik niet dat ik dat daadwerkelijk ook ga doen. Misschien wat push-ups en andere bodyweight oefeningen...
NOOOOOOOOO. Je deed me denken aan januari. Vreselijke maand... Met allemaal mensen die opeens gaan sporten.... Gelukkig is het vanaf februari al weer wat rustiger :s)
  donderdag 15 december 2011 @ 18:44:56 #293
69994 seto
-|||--------|||-
pi_105624553
Ben benieuwd of de verhalen over januari waar zijn :P
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 18:46:56 #294
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105624640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef seto het volgende:
Ben benieuwd of de verhalen over januari waar zijn :P
Yep, en dan vooral de drukte bij cardio apparaten. Veel volk wil dan afvallen, de drukte in het krachthok is meestal rond de lente.
pi_105624723
Ik ben zo blij dat ik bijna geen mensen om me heb die lopen te klooien als ik aan het trainen ben. Ik kijk eigenlijk vooral naar 1 iemand, die een ex pro body builder is. Daar leer ik van door alleen maar te kijken, en het motiveert om zo iemand aan de slag te zien. Voor de rest concentreer ik me vooral op wat ik zelf aan het doen ben.

Ik zie af en toe wel een vent die maar niet afvalt en een totaal verkeerde work out heeft gekregen van een personal trainster, en wat hij doet doet hij verkeerd. Puur omdat die PT het hem niet goed heeft uitgelegd.

Dan denk ik wel eens: zal ik...? Het is gewoon klote om iemand zich de pestpokke te zien werken, zonder enige progressie. De wil is er absoluut bij hem.
  Oranje donderdag 15 december 2011 @ 18:50:17 #296
300813 Weissman
Makes it happen.
pi_105624785
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Snakey het volgende:
Dan denk ik wel eens: zal ik...? Het is gewoon klote om iemand zich de pestpokke te zien werken, zonder enige progressie. De wil is er absoluut bij hem.
Juist, dat is waar ik me aan erger bij sommige personen. vind het bijna zielig om iemand zo met gewichten te zien worstelen terwijl het nutteloos is. curlbro's zal ik sowieso nooit aanspreken.
pi_105624818
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:41 schreef Jajong het volgende:

Have fun main. :)

Betekent dat ook dat je 3 weken niet op FOK! bent? :P
Warrior.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')