abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_105572799
Wat is een schappelijke prijs voor een redelijke E28?

Ik heb namelijk een E28 520 automaat uit 1984 op het oog bij een particulier. De volledige (!!) onderhoudshistorie zit erbij en onlangs heeft ie een beurt gehad en zijn de distributie en de remmen voor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:34:35 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105573339
ligt heel erg aan de staat en kilometers... Ze gaan in goede staat tussen de 2500 (redelijk goed) en 10k (erg goed) weg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105574319
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Catch22- het volgende:
ligt heel erg aan de staat en kilometers... Ze gaan in goede staat tussen de 2500 (redelijk goed) en 10k (erg goed) weg.
Vraagprijs ligt idd zo rond de 2500. Dan weet ik voorlopig even voldoende. Thanks.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:08:09 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105574533
Kan je hem droog stallen?

Anders zeker niet doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105576290
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Kan je hem droog stallen?

Anders zeker niet doen.
Nee helaas niet. Is het in dat geval dan echt een no go?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_105578078
Valt wel mee, vriend van me heeft er eentje. Ik heb een E23 en E21 gehad. We hebben ook eens een andere knappe E28 gekocht. Ja, ze roesten wel, maar welke oude auto niet. Droog stallen zal zeker het roestproces vertragen, maar als ie nu al vrij knap is en niet doorgerot dan gebeurt het echt niet van de ene op de andere dag.

Maar goed in de prijsklasse ¤2500 vind je geen eentje in perfecte staat natuurlijk.

Interesse in een 528i met wat werk en zonder onderhoushistorie? :)
Facts don't care about your feelings
pi_105588087
Wat moet er gebeuren dan?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_105588285
Posts verwijderd. Zoals aangegeven in je andere topic; Dit mag niet.
pi_105588451
Niks moet, rijdt prima op LPG etc. maar hier en daar een beetje roest, stuurbekrachtiging die soms uitvalt, diff is niet goed meer (en bovendien niet originele 528i diff want toeren gaan veel te laag (wel lekker cruisen met 2000 rpm op de snelweg :P ) en een rubbertje ergens dat vervangen moet worden want bij het schakelen zwabbert de auto een beetje.
Facts don't care about your feelings
pi_105588503
Sorry, Mikkie reageerde volgens mij op hetgeen wat ik heb verwijderd _O- :@ .
pi_105588584
Oh :') Pffffffffffffff
Facts don't care about your feelings
pi_105588790
Eind deze maand ga ik kijken of ik motorles ga nemen. Op mn werk kan ik niet parkeren en het openbare vervoer is om te huilen. Maar mn bmw zal ik echt niet verkopen ~O>
pi_105588858
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg :P
Facts don't care about your feelings
pi_105588930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg :P
Hahah het wordt dan ook een kawasaki motor van rond de 1500. Voorlopig zal dat mn budget blijven :)
pi_105589192
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
Facts don't care about your feelings
pi_105589577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.

Met het ov ben ik als alles meezit en ik alle 3 aansluitingen red, 1 uur onderweg. Helaas wordt dat meestal 1,5 uur en de laatste week regelmatig 2 uur. Simpelweg doordat de bussen niet komen opdagen of helemaal bomvol zitten. Ik heb 3 soorten routes geprobeerd en alle 3 hetzelfde. Treins, trams en bussen die zo vol zitten dat je er niet meer in kan :')

Auto ook geen optie want parkeren kost sinds dit jaar 15 euro per dag. Uit eigen zak doe je dat niet zo snel :')
  woensdag 14 december 2011 @ 20:17:44 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105589656
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg :P
Valt wel mee.

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105589810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.

Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.

Reizen is hoe dan ook verrot, beter andere werktijden regelen en in een dikke warme auto aankomen :D
Facts don't care about your feelings
pi_105590066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.

Reizen is hoe dan ook verrot, beter andere werktijden regelen en in een dikke warme auto aankomen :D
Trein is ook wel snel maar ik woon in schalkwijk. Dat is dus 20 minuten van haarlem station :P
pi_105590298
Oh ja natuurlijk daar wonen alle turken :D

M'n moeder is daar opgegroeid maar we reden er laatst nog eens langs en het is echt wel triest wat daar gebeurt en dan vallen sommige delen van schalkwijk nog wel mee.
Facts don't care about your feelings
pi_105590347
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
Sorry, Mikkie reageerde volgens mij op hetgeen wat ik heb verwijderd _O- :@ .
Jep. Je loopt weer alles te verstieren! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
So true. Daarom neem ik 'm ook niet op dit moment. Geheid ben ik binnen een paar maanden m'n rijbewijs kwijt. Nog even los van het gevaar, want dat is ook behoorlijk op 't moment dat ik wat laat ben en het gas open trek.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_105590964
Ik had m'n theorieboeken voor de motor al binnen, maar ben toen toch maar afgehaakt. Hoewel ik het heel graag wil.....ik weet dat ik soms de verleiding gewoon niet kan weerstaan. Dat gaat 100 keer goed, tot die ene en laatste keer.

Vroeger ook wel eens met d'n scootert gepleurd, daar kom je meestal wel goed mee weg en kan iedereen gebeuren. Wil er alleen niet aan denken als dat gebeurt met een grotere machine op hogere snelheid. ;(
pi_105616589


8-)
Facts don't care about your feelings
pi_105620520
quote:
gangster :7
pi_105620554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n theorieboeken voor de motor al binnen, maar ben toen toch maar afgehaakt. Hoewel ik het heel graag wil.....ik weet dat ik soms de verleiding gewoon niet kan weerstaan. Dat gaat 100 keer goed, tot die ene en laatste keer.

ik heb mijn A. heb ook een motor staan.... maar heb sinds mijn motorongeluk een aantal jaar terug geen motor meer gereden :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')