abonnement Unibet Coolblue
pi_105386942
Morgen vlieg ik naar Londen met easyjet. Ik heb bij het bestellen van me tickets ook direct de tickets op mijn email gehad. Ik neem alleen handbagage mee. Op de easyjet site kan ik niet vinden hoe ik me online moet inchecken. Of gaat dit automatisch zodra je je tickets op je mail krijgt?
pi_105387190
Aan de rechterkant staat Check-In op hun website?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105389595
er staat dit:

Inchecken
easyJet maakt geen gebruik van tickets, alles wat u nodig hebt is een geldig paspoort. Het is niet nodig om weer contact met ons op te nemen om uw vlucht te bevestigen.

Online inchecken is beschikbaar vanaf 60 dagen voor het geplande vertrek van de vlucht en sluit 2 uur voor vertrek.

In de meeste gevallen opent de incheckbalie 2 uur voor vertrek van de vlucht en sluit 40 minuten voor vertrek. Op sommige luchthavens waar verhoogde veiligheid maatregelen zijn ingevoerd openen incheckbalies 3 uur voor het geplande vertrek van de vlucht en sluiten 1 uur voor vertrek - controleer de tijden die op uw vluchtbevestiging zijn aangegeven om te zien of dit van toepassing is op de luchthaven waar u vertrekt. Als gevolg van wijzigingen in veiligheidsmaatregelen in het Verenigd Koninkrijk, raden wij u aan minstens 2 uur vķķr uw vertrek op het vliegveld aanwezig te zijn, zodat u voldoende tijd hebt om uw boarding gate te bereiken. En niet vergeten: als u te laat bent, we kunnen niet op u wachten!

Een goedgekeurd identiteitsbewijs met foto is voor alle vluchten vereist, ook voor binnenlandse vluchten.

Maar houd dit in dat als ik onze gegevens (naam, paspoort nr enzo) ingevoerd heb op de website dat ik automatisch ingechecked ben?
pi_105389882
Er zal toch wel een stap-voor-stap uitleg bij staan (vul dit in, vul dat in)?
En "Online inchecken" is niet voor niets "online inchecken".

Ik neem aan dat je boarding passes moet uitprinten aan het eind.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105390025
die heb ik al 1,5 maand geleden uitgeprint.
pi_105390083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef symantec12 het volgende:
die heb ik al 1,5 maand geleden uitgeprint.
ticket =/= boarding pass he
Een boarding pass krijg je na inchecken
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105390370
oh oke wist ik niet. Bedankt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:58:37 #8
348735 YvoNaf
Wie geht's? Es muss...
pi_106671938
Dag Fokkers,

ik ben er nog niet wijzer van geworden, er staat geen oplossing hier.
Als ik op online inchecken klik dan kom ik bij mijn instapkaart uit.
Dan kan ik op Online Inchecken klikken, en zie ik bovenstaande informatie.
Nergens een veld o.i.d. waar ik gegevens moet invullen.

Waar is dit te vinden dan?
PS: Denken jullie ook niet dat 2 uur van te voren op zaterdagochtend/maandagochtend op zowel AMS als Berlin Schönefeld een beetje te veel is van het goede.
Ik zat bij schiphol te denken aan 60 min. van te voren en Schönefeld iets van 50 min.
Wat vinden jullie?

Groeten,

Jullie Aller Yvo
pi_106672061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 08:58 schreef YvoNaf het volgende:
Dag Fokkers,

ik ben er nog niet wijzer van geworden, er staat geen oplossing hier.
Als ik op online inchecken klik dan kom ik bij mijn instapkaart uit.
Dan kan ik op Online Inchecken klikken, en zie ik bovenstaande informatie.
Nergens een veld o.i.d. waar ik gegevens moet invullen.

Waar is dit te vinden dan?
PS: Denken jullie ook niet dat 2 uur van te voren op zaterdagochtend/maandagochtend op zowel AMS als Berlin Schönefeld een beetje te veel is van het goede.
Ik zat bij schiphol te denken aan 60 min. van te voren en Schönefeld iets van 50 min.
Wat vinden jullie?

Groeten,

Jullie Aller Yvo
Toevallig heb ik dit vorige week nog gedaan. Bij Schiphol was dit inderdaad meer dan genoeg, bij Schonefeld in ons geval niet! Ze hadden voor alle easyjet vluchten 2 bagage drop off open en 1 poortje waar je 1 voor 1 door heen moest. Duurde heel erg lang. Een goed uur van tevoren gingen we de eerste rij in en uiteindelijk net op tijd het vliegtuig in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')