abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 december 2011 @ 23:22:58 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105599813
Anders stond 'ie niet in de OP. ;)
Maar vanwege een notoire spammers-achtergrond is het domein geblokkeerd. :s)
Een van de sites waar ik graag bestel, naast o.a. Buyincoins, Focalprice, LighTake en Pandawill.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105599957
aha, thanks. dan haal ik daar een ps2 controller naar xbox360 converter.
pi_105601457
huh wtf! ik koop daar net iets van 5 euro in totaal, 2 dingen en bij beide staat free shipping. reken ik af staat er opeens 20 euro :? had volgens mij niet meteen op die paypay knop moeten drukken maar die andere optie moeten kiezen :%
pi_105601807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef jimjim1983 het volgende:
huh wtf! ik koop daar net iets van 5 euro in totaal, 2 dingen en bij beide staat free shipping. reken ik af staat er opeens 20 euro :? had volgens mij niet meteen op die paypay knop moeten drukken maar die andere optie moeten kiezen :%
Dat probleem heb ik zelf ook meerdere malen gehad bij deze shop. Heb er in totaal 3 keer besteld en 3 keer problemen gehad met mijn bestelling. Betaalde te veel omdat er ineens compleet andere producten in mijn mandje zaten + de dingen die ik wilde bestellen. Check even je order na en als er fouten in zitten, ff contact opnemen met ze, meestal duurt het een dagje voor je response krijgt, maar het werkt wel. Misschien ligt het aan de browser (gebruik zelf Opera) maar zolang ze het probleem niet op lossen, bestel ik niet meer bij ze.

Laatste tijd nog wat silk posters via ebay binnen, niet altijd even scherp en perfect. Een Nationite S-Flo 2 hoesje via de MP4 nation black friday sales (perfecte hoesjes, lijken en ruikt naar echt leer, m'n htc Desire Z past maar net, maar voor 1,50 per stuk niet te klagen). De 900i's ook binnen, mijn voorkeur ligt toch bij de 800's. Beter geluid (minder bass, beter in t hoge).

[ Bericht 5% gewijzigd door Raznov op 15-12-2011 00:08:44 ]
pi_105603002
Ik had zo'n mini fiber kerstboompje op ebay besteld.

Maar nou is die helemaal plat binnengekomen :'(, en staat hij schuin in z'n standaard. Het is 30 dagen geleden dat ik em besteld heb. Kan ik nou het beste emailen, claimen of beweren dat ik em nooit ontvangen heb?
pi_105603568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Multicolor het volgende:
Ik had zo'n mini fiber kerstboompje op ebay besteld.

Maar nou is die helemaal plat binnengekomen :'(, en staat hij schuin in z'n standaard. Het is 30 dagen geleden dat ik em besteld heb. Kan ik nou het beste emailen, claimen of beweren dat ik em nooit ontvangen heb?
Op ebay kan je vaak de verkoper wel e-mailen met het probleem. Doorgaans willen ze het vaak wel graag oplossen om een negatieve feedback te voorkomen. Nu weet ik alleen niet of dit ook bij dit telt, aangezien het toch gaat om iets van hooguit een euro en de verkoper al heel veel reviews heeft.
pi_105603802
Toch maar de syma s107 besteld van taobao. Via Jack voor 19 USD met tracking en shipping :) Iemand hier gaf aan dat dit best een leuk dingetje is om een beetje mee te kloten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105603994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef rene90 het volgende:
Toch maar de syma s107 besteld van taobao. Via Jack voor 19 USD met tracking en shipping :) Iemand hier gaf aan dat dit best een leuk dingetje is om een beetje mee te kloten.
Haha ik zat ook al te twijfelen om die te kopen, ik wacht wel eventjes af dan. :)
pi_105607018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Weliswaar (nog) geen filmpje, maar in ieder geval een klein reviewtje. ;)
Filmpje wil ik gaan maken als ik die 4 batterijen heb zodat ik ze alledrie (mijn 1x LED 1600 lumen, broer's 1x LED 1300 lumen en vriend's 3x LED 3800 lumen) kan vergelijken en jullie kan voorschotelen in foto's en filmpje.
De 'extension tube' kun je deze een keer gebruiken? Kun je er bijvoorbeeld ook 6 extension tubes aan vast maken?
pi_105607087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

De 'extension tube' kun je deze een keer gebruiken? Kun je er bijvoorbeeld ook 6 extension tubes aan vast maken?
Tuurlijk! Alleen zal je ledje maar heel eventjes (heel fel) branden ;(
jaja, en azo...
pi_105607195
Is taobao ook zo traag bij jullie?
Of is het door de firewall hier? :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_105607495
Indien er een pak uit China wordt tegenhouden door de douane , en er is geen CE label dan wordt dit inbeslag genomen door de douane hier in Belgie.
Nu is de vraag : kan je daarvoor een dispute starten bij Paypal ?? en hoeveel kans bestaat er dat je je cententerugziet ???

Greets

Helmut
pi_105607900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:40 schreef helmuteke het volgende:
Indien er een pak uit China wordt tegenhouden door de douane , en er is geen CE label dan wordt dit inbeslag genomen door de douane hier in Belgie.
Nu is de vraag : kan je daarvoor een dispute starten bij Paypal ?? en hoeveel kans bestaat er dat je je cententerugziet ???

Greets

Helmut
Mag ik vragen om wat het gaat? Ik ben benieuwd of ze nog strenger geworden zijn met hun controles.
Je kan de 'niet ontvangen' procedure proberen.
jaja, en azo...
pi_105607994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef Miniem het volgende:

[..]

Trouwens maar 3 kleuren te koop terwijl er meer versies zijn. Deze:

Moeten toch ergens verkrijgbaar voor een goede prijs uit China?
[ afbeelding ]
Iemand die me hiermee wil helpen?
Zou echt dankbaar zijn _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_105608190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:58 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Mag ik vragen om wat het gaat? Ik ben benieuwd of ze nog strenger geworden zijn met hun controles.
Je kan de 'niet ontvangen' procedure proberen.
Het ligt nog altijd op de douane , maar nog geen melding dat ze hebben in beslag genomen.
Er liggen honderden pakjes blijkbaar.
het betreft een telefoon zonder CE.
Dus spannend afwachten
pi_105608216
Kreeg n mailtje van FP, iemand die weet wat de code doet?

Dear Customer, For Rewarding your long time support on FocalPrice's newsletters, we hereby send you a free coupon and hope you'll enjoy your shopping on our website anytime. Coupon Code: WSF1203 (Valid Date: Dec. 15 - Dec. 25)
pi_105608694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:11 schreef helmuteke het volgende:

[..]

Het ligt nog altijd op de douane , maar nog geen melding dat ze hebben in beslag genomen.
Er liggen honderden pakjes blijkbaar.
het betreft een telefoon zonder CE.
Dus spannend afwachten
Ai... ze zijn heel streng op zend- en ontvangaparatuur. Bij een kennis van me is een kleine heli op 2.4Ghz in beslag genomen voor vernietiging.
Belgische douane is traaaaaaaaaaag. Je zal eventjes geduld moeten hebben voor je een brief ontvangt.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef UncleSam het volgende:
Kreeg n mailtje van FP, iemand die weet wat de code doet?

Dear Customer, For Rewarding your long time support on FocalPrice's newsletters, we hereby send you a free coupon and hope you'll enjoy your shopping on our website anytime. Coupon Code: WSF1203 (Valid Date: Dec. 15 - Dec. 25)
Als je iets in je mandje gooit en de coupon toepast zal je zien dat deze 3% korting geeft.
jaja, en azo...
pi_105609124
Artscow

quote:
Hang on tight --- this week ArtsCow is giving cash out to you all. For order of $10 or more, $10 cash will be deducted from the total purchase price.

quote:
ZD4D8CK
12 / 29 / 2011
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_105610903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Miniem het volgende:
Artscow

[..]

[..]

Dus als je iets van $10.01 koopt betaal je slechts 1 cent :D
pi_105610983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dus als je iets van $10.01 koopt betaal je slechts 1 cent :D
+ (dure) verzending ;(
jaja, en azo...
pi_105611111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

+ (dure) verzending ;(
Ligt eraan wat je koopt.
De shipping fees staan helemaal onderaan.
Valt volgens mij nogal mee hoor.
Verschilt van 3 dollar tot 30 dollar.

https://www.artscow.com/shipping.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 15 december 2011 @ 12:06:55 #297
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105611359
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_105611674
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

:)
pi_105611692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Smack-a-jack het volgende:
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
Ik... vond de kleuren wat flets.
jaja, en azo...
pi_105611797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef Multicolor het volgende:
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

:)
Hopelijk heb je hem nog voor oud-en-nieuw. Kan je hem als vuurwerk gebruiken! ;(

Dat ding niet in een stekker met 220/230Volt steken!
Als je zo een snoer van dichtbij bekijkt zie je aan elke led een weerstandje. Voor de US zijn die niet hetzelfde (minder weerstand) als voor de EU snoeren...
jaja, en azo...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')