Pff even een crosspost vanuit Z&G:
*mompelt iets over fokwet...
Hier helaas een hele slechte nacht gehad door kind wat middernacht de pasta er weer uitgooide

Man kon niet tegen de lucht en moest ook spugen. De schade: haar bed, matras, vloerkleedje, pyjama en slaapzak, kleren van man, een paar handdoeken en de halve badkamer onder de halfverteerde pasta

Ik was gisteren al ver voorbij mijn grenzen gegaan door de hele stad door te waggelen voor pyjama's ed, en dan sta je om 1 uur 's nachts dus nog een badkamer schoon te maken en de was te doen. Muppet heeft daarna de halve nacht tussen ons in geslapen en ik heb dus nauwelijks geslapen. Nu heb ik spierpijn onder in mijn buik en moet nog alles inpakken voor het lange weekend weg waar we tegen het middaguur naar toe gaan (althans dat was het plan).
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Ohja, en natuurlijk is Hannah waarschijnlijk te moe om haar middagslaap uit te stellen tot een uur of 12-13. Ik had zo gedacht dat ze die 2 uur in de auto kon gaan slapen, maar ik vrees dat dat ook niet gaat werken als ze eerder naar bed moet.
Geen idee wat nu de oorzaak is geweest van het spugen. Maar ik hoop maar dat ze niet weer ziek is want anders wordt het geen leuk weekend. Ik neem in ieder geval maar extra beddengoed en kleding enzo mee