abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_105375089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:10 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Even warmte zoeken.

Is CL trouwens al geweest? Heeft ze geslapen vannacht, heeft de politie nog iets gedaan met haar aangifte?
Ik heb vannacht heerlijk geslapen, half-comateus. Heb verder niets meer gehoord van de politie, ze namen me aan de telefoon al niet echt serieus.
Tap tap tap
pi_105375137
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik werk Anna altijd naar het rand van het bed. En zij eindigt met de minste dekens.
De paar keer dat ik m'n bed heb gedeeld met iemand, jatte ik alle dekens O+
Tap tap tap
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:33:28 #128
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105375203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
De paar keer dat ik m'n bed heb gedeeld met iemand, jatte ik alle dekens O+
Oh, en die ander in de kou liggen. ;(
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:33:55 #129
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105375222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De paar keer dat ik m'n bed heb gedeeld met iemand, jatte ik alle dekens O+
Waarom niet met mij?
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:34:36 #130
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_105375247
Hoi Piepeloi!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:36:04 #131
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_105375315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De paar keer dat ik m'n bed heb gedeeld met iemand, jatte ik alle dekens O+
ben jij er ook zoéén? :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_105375370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, half-comateus. Heb verder niets meer gehoord van de politie, ze namen me aan de telefoon al niet echt serieus.
Wat deden ze eigenlijk? Zaten ze in je tuin? Aan de deuren/ramen te voelen of ze niet op slot waren?
De politie doet ook pas wat als alles weg is, niet dat je daar wat aan hebt, je ziet het niet meer terug. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef DustPuppy het volgende:
Hoi Piepeloi!
Hallo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ben jij er ook zoéén? :@
Hey Joe. :)
pi_105375430
Ze stonden in een klein autootje in de straat, met de neus tegen het verkeer in, alle lampen uit. Dat vond ik al vreemd, dus ik zei nog voor de grap zoiets van 'ben benieuwd of het huis er nog staat'.
Doe ik de voordeur open, valt er een stok naar binnen die dus tegen de voordeur stond. Nu had m'n vader een paar weken verteld dat inbrekers zo controleren of iemand thuis is gekomen ondertussen. Als ik vannacht ergens anders had geslapen en ze waren om een uur of één teruggekomen en die stok stond er nog, dan konden ze dus lekker hun gang gaan O+
Tap tap tap
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:40:02 #134
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_105375435
Iemand nog leuke weekend plannen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_105375489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze stonden in een klein autootje in de straat, met de neus tegen het verkeer in, alle lampen uit. Dat vond ik al vreemd, dus ik zei nog voor de grap zoiets van 'ben benieuwd of het huis er nog staat'.
Doe ik de voordeur open, valt er een stok naar binnen die dus tegen de voordeur stond. Nu had m'n vader een paar weken verteld dat inbrekers zo controleren of iemand thuis is gekomen ondertussen. Als ik vannacht ergens anders had geslapen en ze waren om een uur of één teruggekomen en die stok stond er nog, dan konden ze dus lekker hun gang gaan O+
*ril*
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:42:04 #136
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105375496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Iemand nog leuke weekend plannen?
Sinds CL mijn coverup ontdekt heeft heb ik geen weekend plannen meer nee.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:42:32 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_105375513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze stonden in een klein autootje in de straat, met de neus tegen het verkeer in, alle lampen uit. Dat vond ik al vreemd, dus ik zei nog voor de grap zoiets van 'ben benieuwd of het huis er nog staat'.
Doe ik de voordeur open, valt er een stok naar binnen die dus tegen de voordeur stond. Nu had m'n vader een paar weken verteld dat inbrekers zo controleren of iemand thuis is gekomen ondertussen. Als ik vannacht ergens anders had geslapen en ze waren om een uur of één teruggekomen en die stok stond er nog, dan konden ze dus lekker hun gang gaan O+
Je leeft gelukkig nog! *O* Moet zeggen dat ik me qua inbraak best veilig voel hier, de hal is zo gehorig hier dat ze niet eens naar de deur kunnen kijken zonder dat de hele flat wakker wordt. *O*
For great justice!
pi_105375519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ben jij er ook zoéén? :@
Je hebt maar een keer de bedden naast elkaar geduwd om mini te maken ;(.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:42:45 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_105375523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef DustPuppy het volgende:
Iemand nog leuke weekend plannen?
Nee.
For great justice!
pi_105375524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

*ril*
O dus het ligt niet aan mij dat ik het liefst m'n veestapel pakte en naar m'n ouders wilde :')
Tap tap tap
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:43:59 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_105375565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze stonden in een klein autootje in de straat, met de neus tegen het verkeer in, alle lampen uit. Dat vond ik al vreemd, dus ik zei nog voor de grap zoiets van 'ben benieuwd of het huis er nog staat'.
Doe ik de voordeur open, valt er een stok naar binnen die dus tegen de voordeur stond. Nu had m'n vader een paar weken verteld dat inbrekers zo controleren of iemand thuis is gekomen ondertussen. Als ik vannacht ergens anders had geslapen en ze waren om een uur of één teruggekomen en die stok stond er nog, dan konden ze dus lekker hun gang gaan O+
Als ze dat bij mij proberen hebben ze meteen een zwaard op hun dak waarschijnlijk. :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:45:11 #142
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_105375614
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je hebt maar een keer de bedden naast elkaar geduwd om mini te maken ;(.
ow, zeker niet :9
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_105375632
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Je leeft gelukkig nog! *O* Moet zeggen dat ik me qua inbraak best veilig voel hier, de hal is zo gehorig hier dat ze niet eens naar de deur kunnen kijken zonder dat de hele flat wakker wordt. *O*
Ja dan is een appartement toch fijner. Voordeuren dicht bij elkaar en als je die met een beetje geweld wilt openbreken hoort iedereen dat :D .
De voortuin is hier goed afgeschermd. De buren zouden wel iets kunnen horen of zien, en de overburen hebben vol zicht op de voortuin, maar 's nachts...
Ik had m'n vader nog gebeld en gevraagd of ik goede sloten had en volgens hem heb ik een van de beste sloten die er zijn O+
Tap tap tap
pi_105375672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als ze dat bij mij proberen hebben ze meteen een zwaard op hun dak waarschijnlijk. :P
Toen ik dat stokje naar binnen zag vallen heb ik m'n telefoon gepakt en het politienummer alvast ingetoetst en toen ben ik met jas aan het hele huis doorgegaan of er niemand verstopt zat :')
Tap tap tap
pi_105375885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O dus het ligt niet aan mij dat ik het liefst m'n veestapel pakte en naar m'n ouders wilde :')
In iedergeval nog iemand in huis waardoor je je veiliger voelt, (bedoel natuurlijk niet die inbrekers).
Als er weer zo'n verdachte auto's staan even naar de kentekenplaten kijken, al zullen het gestolen auto's kunnen zijn.
pi_105376272
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dan is een appartement toch fijner. Voordeuren dicht bij elkaar en als je die met een beetje geweld wilt openbreken hoort iedereen dat :D .
De voortuin is hier goed afgeschermd. De buren zouden wel iets kunnen horen of zien, en de overburen hebben vol zicht op de voortuin, maar 's nachts...
Ik had m'n vader nog gebeld en gevraagd of ik goede sloten had en volgens hem heb ik een van de beste sloten die er zijn O+
gewone sloten zijn tegenwoordig meestal echt niet voldoende, net als van die klemmen (die hendeltjes zeg maar) het enige dat echt nog lastig is om in te breken zijn van die kettingconstructies die zijn van buitenaf erg lastig los te krijgen (laatst in werkgroep over gehad)
pi_105376322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

gewone sloten zijn tegenwoordig meestal echt niet voldoende, net als van die klemmen (die hendeltjes zeg maar) het enige dat echt nog lastig is om in te breken zijn van die kettingconstructies die zijn van buitenaf erg lastig los te krijgen (laatst in werkgroep over gehad)
Om deze sloten open te breken moeten ze de halve deur slopen, schijnt. Ik hoop het maar :P
Tap tap tap
pi_105376371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Om deze sloten open te breken moeten ze de halve deur slopen, schijnt. Ik hoop het maar :P
ben benieuwd tis echt verbazingwekkend hoor hoe n slot open te krijgen is.
pi_105376790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb vannacht heerlijk geslapen, half-comateus. Heb verder niets meer gehoord van de politie, ze namen me aan de telefoon al niet echt serieus.
Wat is er gebeurd? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105376800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ze stonden in een klein autootje in de straat, met de neus tegen het verkeer in, alle lampen uit. Dat vond ik al vreemd, dus ik zei nog voor de grap zoiets van 'ben benieuwd of het huis er nog staat'.
Doe ik de voordeur open, valt er een stok naar binnen die dus tegen de voordeur stond. Nu had m'n vader een paar weken verteld dat inbrekers zo controleren of iemand thuis is gekomen ondertussen. Als ik vannacht ergens anders had geslapen en ze waren om een uur of één teruggekomen en die stok stond er nog, dan konden ze dus lekker hun gang gaan O+
Dat :P
Tap tap tap
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')