abonnement Unibet Coolblue
pi_105271924
Twee weken geleden bus flexa zijdeglans superieur gekocht bij Gamma De Meern in specifieke kleur. Uiteindelijk net iets te weinig verf dus nieuwe halen.
'Mijnheer deze verf bestaat niet meer" ..stilte..
Maar wat moet ik nu, ik sta met een schildeklus die half af is.
"Tja, ik weet het niet"
Ik heb net een laag aangebracht en afgeschuurd dus ik zou nog een laag erover kunnen schilderen die iets anders / iets anders van kleur is, kunt u mij een advies geven?
"Nee"

Flexa gebeld: je kunt diverse terpentinebasis verf gebruiken als de kleurcode klopt dan is de kleur ook precies hetzelfde. je moet ook geen verf van de bouwmarkt kopen. Nou dat blijkt!

Ik heb nog even geprobeerd een klacht bij Gamma te deponeren maar ze vinden het daar te vermoeiend om email te beantwoorden en hebben geen mailadres op de site staan.
Dan maar zo. Zegt het voort.
pi_105271968
Je wil sowieso niks bij Gamma kopen. :{w
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 december 2011 @ 21:43:02 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105272045
Want het is de schuld van de Gamma dat de verf niet meer gemaakt wordt door Flexa :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2011 @ 21:46:15 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105272236
Heeft de Praxis of Hubo of whatever niet nog een beetje op voorraad wat je zoekt?
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:55:17 #6
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_105272760
Bij Praxis mengen ze elke kleur die je wilt..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_105272922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef Sjeen het volgende:
Want het is de schuld van de Gamma dat de verf niet meer gemaakt wordt door Flexa :')
Niet echt, maar de ontwetendheid on onvriendelijkheid is dat zeker wel.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 22:17:04 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_105274187
Ik betaal ook liever bij de schilder ¤ 5,- meer per pot als ik zeker weet dat ik over bijvoorbeeld een jaar nog steeds die verf in die kleur kan krijgen.

Als je bij de schilder bij ons in het dorp verf speciaal laat mengen brengt hij onder op de pot aan de buitenkant een duidelijk label aan waar de verhoudingen in staan; dan kun je altijd nog eens verf in die specifieke kleur er bij halen. ^O^
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 december 2011 @ 22:22:45 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105274583
Maar jij zou dan ook geen Flexa kopen, maar sigma of sikkens, niet?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:33:51 #10
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_105275357
Heb dit soort gedonder zelf ook eens meegemaakt. Het gaat er niet om dat die verf niet meer op voorraad is, het grote probleem bij de Gamma is dat er niemand van het personeel ook maar enige sjoege heeft van de materialen, en ze doen ook geen enkele moeite om je met je problemen te helpen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_105275622
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je bij de schilder bij ons in het dorp verf speciaal laat mengen brengt hij onder op de pot aan de buitenkant een duidelijk label aan waar de verhoudingen in staan; dan kun je altijd nog eens verf in die specifieke kleur er bij halen. ^O^
Dat doet de Gamma (in onze stad) net zo. Gewoon onhandig dat je niet gelijk genoeg verf hebt gekocht.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:39:00 #12
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_105275692
Het hangt er denk ik ook sterk af van bij welke Gamma je koopt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:44:27 #13
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_105276021
:') topic

Het is niet de schuld van Gamma, aan weekendmedewerkers (scholieren) moet je nooit advies vragen, elke kleur kan altijd speciaal gemaakt worden, als een winkel een bepaalde basis niet meer heeft, heeft een ander hem waarschijnlijk wel.

O, en je speciaal op FOK! aanmelden om dat soort domme dingen te melden, is helemaal triest. Schrijf toch en brief, man!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_105276378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef HanslH het volgende:

Flexa gebeld: je kunt diverse terpentinebasis verf gebruiken als de kleurcode klopt dan is de kleur ook precies hetzelfde. je moet ook geen verf van de bouwmarkt kopen. Nou dat blijkt!

Dus Flexa heeft gezegd dat je geen verf van Flexa in de bouwmarkt moet kopen :? Handig, aangezien het grootste van de huis, tuin- en keukenklussers daar hun inkopen doet.. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 december 2011 @ 22:53:15 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105276509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heb dit soort gedonder zelf ook eens meegemaakt. Het gaat er niet om dat die verf niet meer op voorraad is, het grote probleem bij [s]de/[s] mijn Gamma is dat er niemand van het personeel ook maar enige sjoege heeft van de materialen, en ze doen ook geen enkele moeite om je met je problemen te helpen.
even voor je aangepast... Bij mijn Gamma werkt namelijk wel capabel en klantvriendelijk personeel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:16:08 #16
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_105277675
^^ Heb ik zelf ookal gepost, 4 posts hierboven - het is kennelijk heel erg afhankelijk van bij welke Gamma je koopt. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:36:17 #17
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_105278673
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
Bij Praxis mengen ze elke kleur die je wilt..
:Y
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  FOK!fotograaf dinsdag 6 december 2011 @ 23:41:23 #18
17893 Forno
pi_105278918
De reguliere bouwmarkt neemt meestal jong jeugdig personeel aan, die met een beetje geluk bouwkunde studeren of ervaring in de bouw hebben. Maar dat is geen enkele voorwaarde. Ik een tijdje open sollicitatiebrieven gestuurd naar 6 bouwmarkten van alle franchises. ik heb hbo bouwkunde op zak en veel ervaring met klussen, zou ik als ondernemer denken doen! Maar nee, ze vroegen alleen naar verkoopervaring of het bezit van een heftruckrijbewijs. Nooit meer iets van vernomen. Het gros is dus gewoon vakkenvuller, vriendelijk dat vaak wel, maar weinig vakkennis.
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:48:56 #19
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_105279222
^^ Je bent gewoon 'te hoog opgeleid' (lees: te duur), Fomo!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2011 @ 09:39:06 #20
17893 Forno
pi_105284892
Te oud en dus te duur.
pi_105284933
-edit- ik moet nog wakker worden.
pi_105284979
Is het trouwens niet je eigen schuld je weet toch hoeveel je moet gaan schilderen en haalt te weinig verf voor de klus. :D
pi_105285403
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef HanslH het volgende:

Ik heb net een laag aangebracht en afgeschuurd dus ik zou nog een laag erover kunnen schilderen die iets anders / iets anders van kleur is, k
Als je al klaar bent met de eerste laag dan is het ook niet zo'n issue als je 2e laag miniscuul van kleur afwijkt, resultaat wordt dan toch hetzelfde, daarnaast, als je je kleurencode weet kun je het altijd en overal laten mengen natuurlijk

Over gamma personeel, tsja niemand is perfect, toen jij 17 was had je wel alle wijsheid in pacht bij je bijbaan zeker :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_105285422
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

even voor je aangepast... Bij mijn Gamma werkt namelijk wel capabel en klantvriendelijk personeel.
^O^
dit dus.
(maar sjeen en ik komen ook een beetje uit dezelfde buurt)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_105286010
Als je bezoek krijgt, haal je toch ook niet 1 krat bier want misschien hou je over of nét genoeg?
Je haalt toch meteen 2 kratten bier, want het gaat toch wel op.

Hetzelfde met verf.

Als ik ga thuis ga schilderen, haal ik altijd 2 liter blikken of 2,5 liter blikken. Ook op kleur.
Handig om later bij te werken, handig mocht onverhoopt 1 laag niet dekken, whatever.

Maar dat geldt voor alles toch met klussen.
Je haalt toch ook niet 1 doosje schroeven, 1 vel schuurpapier?

Ik vind het een beetje kort door de bocht om de Gamma op deze manier aan te vallen:

punt 1) ze hebben geen mogelijkheid om hun verhaal hier te doen.
punt 2) zelf nadenken als je verf haalt kan geen kwaad.
... en zou kan ik nog wel even doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')