abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150261964
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:00 schreef AMDB het volgende:
Nou ik zie het al weer, laat Utrecht maar zitten :r
Ik zal me gedragen, of heb ik het nu vergooid? :D

-knip-, een zeer geslaagde troll: MUZ / Noel Gallagher #4: Waar we op het volgende album wachten!

[ Bericht 8% gewijzigd door Aisumasen op 03-03-2015 22:17:34 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:11:25 #277
192683 AMDB
Visionair.
pi_150262168
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik zal me gedragen, of heb ik het nu vergooid? :D

Behoorlijk extreem de bijl erin gehakt toch wel, zie ik nu. (Niet op de goede manier). Van de eerste solo-ronde maar liefst 'Dream On', '(Stranded On) The Wrong Beach', 'AKA... Broken Arrow', '(I Wanna Live in a Dream in My) Record Machine', 'Soldier Boys and Jesus Freaks' en B-side 'The Good Rebel' eruit. En de 4 Oasis-klassiekers 'Half the World Away', 'Talk Tonight', 'Supersonic' en 'Wonderwall' weg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik zal me gedragen, of heb ik het nu vergooid? :D

Behoorlijk extreem de bijl erin gehakt toch wel, zie ik nu. (Niet op de goede manier). Van de eerste solo-ronde maar liefst 'Dream On', '(Stranded On) The Wrong Beach', 'AKA... Broken Arrow', '(I Wanna Live in a Dream in My) Record Machine', 'Soldier Boys and Jesus Freaks' en B-side 'The Good Rebel' eruit. En de 4 Oasis-klassiekers 'Half the World Away', 'Talk Tonight', 'Supersonic' en 'Wonderwall' weg.
Haha nee ik kan niet, vertrek de 7e al ;)

Hij speelt overigens ook in Toronto, alleen zitconcert voor 70 dollar. Ga ik niet doen denk ik :(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:17:01 #278
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150262336
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:20 schreef IAmKloot het volgende:
wat een plaat!! Riverman en The Right Stuff horen bij het beste wat deze man ooit uitbracht
:Y

Twee singles zijn ook prima.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150262376
Aisumasen _O- _O-
Volgens mij ben je een iets te grote fan, en daarom al snel veels te kritisch. Dat probleem heb ik met allergrootste held Bruce Springsteen. Vind zijn concerten zelfs meestal zo kut dat ik niet meer ga :D Dus ik herken je kritiek op een van de grootste helden allertijden :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_150264256
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:18 schreef Norrage het volgende:
Aisumasen _O- _O-
Volgens mij ben je een iets te grote fan, en daarom al snel veels te kritisch. Dat probleem heb ik met allergrootste held Bruce Springsteen. Vind zijn concerten zelfs meestal zo kut dat ik niet meer ga :D Dus ik herken je kritiek op een van de grootste helden allertijden :)
Haha, dat valt wel mee, ik heb de soloplaten van Noel Gallagher vanaf het begin al vrij weinig aan gevonden - met grote uitschieters 'Alone On The Rope', vanavond eindelijk toegevoegd, '(Stranded On) The Wrong Beach' (gedropt), 'Record Machine' (gedropt), 'AKA... Broken Arrow' (gedropt), en van de nieuwe plaat dus 'Riverman' en 'The Dying Of The Light' - en kan het post-2000 repertoire wat ik van Oasis nog graag opzet beperken tot een track of 20. Zoals gezegd in retrospectie begrijp ik dat het ook onnodig zou zijn geweest om met zijn status als liedjesschrijver met een schone lei te zijn begonnen. "Give the people what they want", en het werkt blijkbaar.

Maar er blijft zo veel over, en er is toch een nieuwe plaat uit (wat mijn mening daar dan over is is het punt niet) en dan kom je met zo'n dikke catalogus 3,5 jaar na de eerste solo-gigs opnieuw aan met zo'n beetje hetzelfde liedje, tot aan de opener aan toe?* Dat is wat ik niet goed begrijp, maar de waardering van setlist blijft uiteraard altijd een subjectief ding, en deze punten maken voor inderdaad voor een 'casual listener' niets uit.

*te vroeg geoordeeld, zie hieronder

[ Bericht 1% gewijzigd door Aisumasen op 03-03-2015 22:21:56 ]
pi_150264684


[ Bericht 23% gewijzigd door Aisumasen op 03-03-2015 23:57:39 ]
pi_150269386
Weet niet wat er hierboven met m'n post aan de hand is (te vaak ge-edit?!), maar dit is de correcte set:

Stranded On the Wrong Beach
Everbody's On the Run
Fade Away
In the Heat Of The Moment
Lock All the Doors
Riverman
The Death Of You And Me
You Know We Can't Go Back
Champagne Supernova (Acoustic)
Dream On
The Dying Of The Light
The Mexican
Shout It Out Loud
Digsy's Dinner
If I Had A Gun
The Ballad Of The Mighty I

Alone On The Rope
Don't Look Back In Anger (Acoustic)
AKA... What A Life!
The Masterplan
pi_150270733
Heerlijke setlists hoor!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_150275399
Ja, had hierboven dus voordat de post verdween ergens getypt dat dit een goede stap is.

'The Masterplan' voor het eerst sinds de Royal Albert Hall-gigs in 2010, geen 'Half The World Away' meer. 'Alone On The Rope', een liedje wat sowieso op een album had moeten staan, zelfs als toegift, gewaagd. Jammer van dat koor, maar de toevoeging van 'Champagne Supernova' alleen is het afreizen naar Utrecht waard. Bijzonder, nog maar 6 Oasis-liedjes, ipv meer dan de helft.
pi_150275455
Tenenkrommend vind ik dat altijd, bandjes met zo'n koor. Tenzij het een vet gospel-koor is.
Hoop dat ie ze thuislaat voor Utrecht.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_150276069
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef Norrage het volgende:
Tenenkrommend vind ik dat altijd, bandjes met zo'n koor. Tenzij het een vet gospel-koor is.
Hoop dat ie ze thuislaat voor Utrecht.
Ah, oef, ben niet de enige, hahaha. Vond 'Don't Go Away', 'Listen Up', 'Sad Song', 'Slide Away', uiteraard 'Whatever' met de strijkers in de Royal Albert Hall in 2010 wel heel mooi overigens, maar ook die werden af en toe geplaagd door dat koor.
pi_150276111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef Aisumasen het volgende:
Weet niet wat er hierboven met m'n post aan de hand is (te vaak ge-edit?!), maar dit is de correcte set:

Stranded On the Wrong Beach
Everbody's On the Run
Fade Away
In the Heat Of The Moment
Lock All the Doors
Riverman
The Death Of You And Me
You Know We Can't Go Back
Champagne Supernova (Acoustic)
Dream On
The Dying Of The Light
The Mexican
Shout It Out Loud
Digsy's Dinner
If I Had A Gun
The Ballad Of The Mighty I

Alone On The Rope
Don't Look Back In Anger (Acoustic)
AKA... What A Life!
The Masterplan
SPOOOILER !

Zin in Utrecht _O_
pi_150277770
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:00 schreef AMDB het volgende:
Nou ik zie het al weer, laat Utrecht maar zitten :r
Mag ik jouw kaartje dan? :D
pi_150321829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:30 schreef Aisumasen het volgende:
Jammer van dat koor, maar de toevoeging van 'Champagne Supernova' alleen is het afreizen naar Utrecht waard.
Mooi! Hopelijk heb je dit keer minder hoge verwachtingen en vind je het dit keer wel goed. :D Ik zou het ook niet erg vinden als het koor thuisblijft.

Het voorprogramma, Paul Newsome, is dat nog wat?
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:43:35 #291
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_150327865
Album de laatste tijd vaak geluisterd, begin het steeds toffer te vinden. Zin in de show _O_
pi_150331426
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mooi! Hopelijk heb je dit keer minder hoge verwachtingen en vind je het dit keer wel goed. :D Ik zou het ook niet erg vinden als het koor thuisblijft. [..]
Heb hem wel meer dan eens gezien, en zijn show is wat het is. Het concept van z'n solo-shows, vooral met deze band, zal nooit heel spannend worden, maar met deze iets meer uitdagende setlist wel iets aanlokkelijker, zeker nu hij op de tweede avond alweer een beetje afwisselde (helaas 'Alone On The Rope' er weer uit, 'Broken Arrow' d'r in, maar het is wat). Dat een groot deel van zijn klassiekers mist, en dat bijvoorbeeld uit de vorige tournee zelfs 'Half The World Away', 'Talk Tonight', 'Whatever' het niet gehaald hebben, dat is met zijn repertoire een luxeprobleem en kan ik hem niet zo kwalijk nemen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:52:20 #293
139330 TNA
For the stars that shine
pi_150359670
Wat een heerlijke setlist _O_ Noel blijft een geweldige muzikant om live te zien. Spectaculair? Nee? Gepassioneerd? Zeer.
  donderdag 12 maart 2015 @ 21:03:49 #294
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_150578179
Nu een livestream van de show in Parijs! http://concert.arte.tv/fr(...)s-au-zenith-de-paris

En nog maar 8 dagen *O*
pi_150578432
Noel Gallagher _O_
pi_150578749
*O*

Nog 1 weekje :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_150578786
Goed hoor _O_

Even terzijde; is er iemand die al eens daar bij Tivoli geweest is, en mij misschien meer kan vertellen over parkeren :@ :X
pi_150582011
geweldige live set zeg
pi_150582095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef IAmKloot het volgende:
geweldige live set zeg
Die sneer naar Chelsea, geweldig _O_

Btw, hij maakte net die grap over Mexicanen. Als Clarkson zoiets doet valt alles en iedereen weer over hem heen :')
pi_150582194
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:10 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Die sneer naar Chelsea, geweldig _O_

Btw, hij maakte net die grap over Mexicanen. Als Clarkson zoiets doet valt alles en iedereen weer over hem heen :')
The Mexican klinkt wel immens live
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')