abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2011 @ 09:37:11 #76
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_105284846
Dan moet je de Nieuwe Waterweg nog een keer oversteken, maar dan op een breder punt. Dat wordt een hele flinke ondertunneling of een joekel van een brug (want er moeten behoorlijke schepen onderdoor kunnen).
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 7 december 2011 @ 09:39:14 #77
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105284897
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:37 schreef JDude het volgende:
Dan moet je de Nieuwe Waterweg nog een keer oversteken, maar dan op een breder punt. Dat wordt een hele flinke ondertunneling of een joekel van een brug (want er moeten behoorlijke schepen onderdoor kunnen).
Er is ooit een versmalling gemaakt voor de waterkering. Daarna wordt het alleen maar breder inderdaad. En krijg je te maken met een zeemond e.d.

Een brug lijkt mij geen optie overigens. Er komen soms echt behoorlijke olietankers doorheen varen. En met deze hoeveelheid waterverkeer wil je ook geen brug die continu open en dicht moet.
pi_105284958
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:53 schreef JDude het volgende:

[..]

Sterker nog, bij een boete worden ze er waarschijnlijk alledrie evenveel slechter van, dus die rekening kan 1:1 door naar de klant :').
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105284976
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:33 schreef Pheno het volgende:
Over ontsluiting gesproken, ik ga eens poepen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 7 december 2011 @ 09:45:39 #80
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_105285049
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:

Een brug lijkt mij geen optie overigens. Er komen soms echt behoorlijke olietankers doorheen varen. En met deze hoeveelheid waterverkeer wil je ook geen brug die continu open en dicht moet.
Even spieken bij de Duitsers; de Kohlbrandbrücke in de haven van Hamburg.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_105288066
Goedemorgen. :)
pi_105288476
Leuk dat ramen lappen. Jammer alleen dat ik zo buiten ook moet doen, anders heeft het amper zin gehad :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105288679
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ein-de-lijk: 'Groen licht voor Blankenburgtunnel'

Die plannen bestaan al sinds de oertijd. De grond is 25 jaar geleden al klaar gemaakt er voor en er is altijd een hoop gezeik geweest.

Het scheelt mij weer een pont nemen als ik avontuurlijk naar de overkant wil (als ik richting Delft / Den Haag wil) bij mijn ouders 8-).
Zul je zien dat ze het toch weer helemaal anders gaan doen. Net als de A4 die op het asfalt na al 40 jaar helemaal af is, en nu toch een tunnelbak wordt ofzo.
pi_105292754
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:53 schreef JDude het volgende:

[..]

Sterker nog, bij een boete worden ze er waarschijnlijk alledrie evenveel slechter van, dus die rekening kan 1:1 door naar de klant :').
Verhagen nog deze zomer: "De markt werkt goed en de concurrentie is voldoende!". CDA-mongooltjes ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105292796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verhagen nog deze zomer: "De markt werkt goed en de concurrentie is voldoende!". CDA-mongooltjes ;(
Terwijl elke Jan Boerenlul al wist dat er prijsafspraken zijn. Duh. De een verhoogt zijn tarieven, de anderen volgen binnen een week. Rara, wat is er aan de hand :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105293046
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Terwijl elke Jan Boerenlul al wist dat er prijsafspraken zijn. Duh. De een verhoogt zijn tarieven, de anderen volgen binnen een week. Rara, wat is er aan de hand :')
Het stikt van de prijsafspraken in elke sector waar een paar grote spelers het overgrote deel van de markt beheersen. Van de biermarkt tot aan de financiële markt. Alleen is het niet in het belang van de conservatieve elite van VVD en CDA om daar iets aan te veranderen. Na hun politieke carriere moeten ze natuurlijk wel nog zeker zijn van leuke lucratieve baantjes. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105293184
Overigens zie ik niks in het uitsluiten van die bedrijven van de frequentieveilingen. Daar heb je vooral de gewone werknemer mee die zijn baan kwijt raakt terwijl de top die er voor verantwoordelijk was rustig zijn geld nog eens telt en 3 maanden later ergens anders een miljoenensalaris verdient.

Helaas zal het wel weer onmogelijk zijn om het gajes een jaar of 5 in de cel te flikkeren....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105295189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Leuk dat ramen lappen. Jammer alleen dat ik zo buiten ook moet doen, anders heeft het amper zin gehad :')
Vandaag zijn mijn ramen van buiten voor me gewassen O+ :7 .
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn kat kijkt er niet naar om hoor :)
Oh, tof.
pi_105303395
Ontvriend door mijn collega op Facebook en Hyves! What did I do wrong!? :o ;(
pi_105303602
Ask him.
pi_105303709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:22 schreef Tegan het volgende:
Ask him.
Her.
pi_105305762
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Her.
Oh, dan is het antwoord duidelijk. "Vrouw".
For great justice!
pi_105305811
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef JDude het volgende:

[..]

Even spieken bij de Duitsers; de Kohlbrandbrücke in de haven van Hamburg.
Bekend uit MW3.
For great justice!
pi_105305858
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh, dan is het antwoord duidelijk. "Vrouw".
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_105305864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef vencodark het volgende:
Ontvriend door mijn collega op Facebook en Hyves! What did I do wrong!? :o ;(
Ze wilde niet langer dat iedere vage kennis of collega met haar mee kon lezen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105306613
Ik zit nu ook met een zooi collegás op facebook. Begon met één ex-collega waar ik het altijd heel goed mee kon vinden maar nu zit ik al met het halve bedrijf in mijn lijst ;(

Achterlijke social networking, nooit aan moeten beginnen :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105306749
quote:
3s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze wilde niet langer dat iedere vage kennis of collega met haar mee kon lezen?
En mijn andere collega dan? Tss. Ik ben gewoon curious over waarom. :P. Misschien komt het omdat ze regelmatig mijn vriend uitvraagt en voorgesteld om met z'n 4en (ook haar vriend mee) eens uit eten te gaan. Wil ik niet want collega moet geen vriendin worden. :+
pi_105306802
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:
Tss. Ik ben gewoon curious. :p
Da's ook een antwoord natuurlijk :+.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105306911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Da's ook een antwoord natuurlijk :+.
Incl. toevoeging. :D
pi_105306934
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

En mijn andere collega dan? Tss. Ik ben gewoon curious over waarom. :P. Misschien komt het omdat ze regelmatig mijn vriend uitvraagt en voorgesteld om met z'n 4en (ook haar vriend mee) eens uit eten te gaan. Wil ik niet want collega moet geen vriendin worden. :+
Waarom niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')