abonnement Unibet Coolblue
pi_105245150
Mijn auto is vorige week afgekeurd. Nu is inmiddels het mankement verholpen en moet ik de auto opnieuw apk laten keuren. Volgens een goede vriend van me mogen ze bij de garage niet weer 40 euro vragen omdat alleen het onderdeel dat afgekeurd was opnieuw moet worden gekeurd. Klopt dat?

Ik weet hier zelf heel weinig vanaf want heb nog niet eerder meegemaakt dat een auto was afgekeurd.
pi_105245189
herkeuring is altijd gewoon de normale apk prijs?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105245213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:20 schreef Gesplit het volgende:
herkeuring is altijd gewoon de normale apk prijs?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in Meeden gewoont ja :D
pi_105245226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:19 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Mijn auto is vorige week afgekeurd. Nu is inmiddels het mankement verholpen en moet ik de auto opnieuw apk laten keuren. Volgens een goede vriend van me mogen ze bij de garage niet weer 40 euro vragen omdat alleen het onderdeel dat afgekeurd was opnieuw moet worden gekeurd. Klopt dat?

Ik weet hier zelf heel weinig vanaf want heb nog niet eerder meegemaakt dat een auto was afgekeurd.
waarom heb je het vorige week niet meteen laten verhelpen bij de garage waar je de APK liet uitvoeren?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105245237
quote:
Daar moet je echt NOOIT een auto laten keuren, die zoeken naar gebreken.
pi_105245246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:

Daar moet je echt NOOIT een auto laten keuren, die zoeken naar gebreken.
Waarom vraag je ons dit soort dingen wanneer je het zo goed weet?
pi_105245260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

waarom heb je het vorige week niet meteen laten verhelpen bij de garage waar je de APK liet uitvoeren?
Kosten zouden zo`n 350 euro zijn en m`n vader heeft het gratis voor me gerepareerd :D Heb de auto voor nog geen 400 euro gekocht 7 maanden geleden dus 350 euro aan reparatiekosten werd me te veel.
pi_105245262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ik heb in Meeden gewoont ja :D
klein stukje verder hierzo "veendam"
pi_105245268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Daar moet je echt NOOIT een auto laten keuren, die zoeken naar gebreken.
Ehm, dat is toch ook de bedoeling van een APK-keuring :D
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:23:36 #11
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_105245276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Daar moet je echt NOOIT een auto laten keuren, die zoeken naar gebreken.
Is dat niet het hele idee van APK? Hoewel ik wel snap wat je bedoelt..

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ehm, dat is toch ook de bedoeling van een APK-keuring :D
Dit dus.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_105245311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarom vraag je ons dit soort dingen wanneer je het zo goed weet?
Die van kwikfit zijn oplichters, en dat heeft trouwens ook niets te maken met wat ik vroeg.
pi_105245335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef Gesplit het volgende:

[..]

klein stukje verder hierzo "veendam"
Aaah zo, ik ben sinds kort ook een Veemdamse :D
pi_105245336
bij afkeuring heb je drie dagen de tijd om hem zelf te repareren dan moeten ze hem bij de zelfde garage gratis herkeuren
pi_105245360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:23 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Is dat niet het hele idee van APK? Hoewel ik wel snap wat je bedoelt..

[..]

Dit dus.
Bij kwikfit keuren ze ook dingen af die eigenlijk nog wel even mee kunnen. Normaal gesproken komt dat bij verwachte gebreken te staan op het keuringsrapport maar zij keuren het gewoon meteen af.
pi_105245395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:25 schreef onzichtbare het volgende:
bij afkeuring heb je drie dagen de tijd om hem zelf te repareren dan moeten ze hem bij de zelfde garage gratis herkeuren
Dat gaat dan wel om 3 werkdagen toch? Auto is namelijk afgelopen donderdag gekeurd, dus als het om werkdagen gaat dan is het nu 3 dagen verder.
pi_105245474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:25 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Aaah zo, ik ben sinds kort ook een Veemdamse :D
Goed bezig!!
pi_105245505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:29 schreef Gesplit het volgende:

[..]

Goed bezig!!
Niet bepaald, woon hier ook maar uit noodzaak tot de woningstichting in Hoogezand een huis voor me heeft ;)
  Boks-Chick dinsdag 6 december 2011 @ 11:30:21 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105245508
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:25 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Bij kwikfit keuren ze ook dingen af die eigenlijk nog wel even mee kunnen. Normaal gesproken komt dat bij verwachte gebreken te staan op het keuringsrapport maar zij keuren het gewoon meteen af.
dat is jouw persoonlijke ervaring. Mijn ervaring met Kwit-fit is anders meer dan goed!
Goede service, eerlijk advies, nette prijzen.

Het helpt misschien als je een auto koopt die niet nog net niet schroothooprijp is. Het kan ook nog wel eens zo zijn dat Kwik-fit echt constateert wat ze moeten constateren ipv een beunhaas die je matst en alleen de extremen meldt....

even een net zo generaliserende post gemaakt als jij *O*
lolwut
pi_105245530
Hoop dat het 3 werkdagen zijn en niet 3 dagen. Weekenden tellen toch niet mee want voor zover ik weer worden er in het weekend ook geen keuringen gedaan.
pi_105245572
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat is jouw persoonlijke ervaring. Mijn ervaring met Kwit-fit is anders meer dan goed!
Goede service, eerlijk advies, nette prijzen.

Het helpt misschien als je een auto koopt die niet nog net niet schroothooprijp is. Het kan ook nog wel eens zo zijn dat Kwik-fit echt constateert wat ze moeten constateren ipv een beunhaas die je matst en alleen de extremen meldt....

even een net zo generaliserende post gemaakt als jij *O*
Vorige week steekproef van RDW erbij gehad en het was dus echt maar 1 klein dingetje wat niet goed was. En niet iedereen is rijk en kan een dure auto kopen. Verder mankeerd er ook helemaal niets aan mijn auto.
pi_105245632
Voor apk in Veendam moet je naar APK de Jong of Garage Mulder
pi_105245718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:34 schreef Gesplit het volgende:
Voor apk in Veendam moet je naar APK de Jong of Garage Mulder
Mulder absoluut niet, 2 jaar geleden geweest. Allerlei dingen had hij bij verwachte gebreken genoteerd, zelfs onderdelen die recent al waren vervangen . M`n vaders auto is er ook meerdere keren ten onrechte afgekeurd. Ik ga zelf naar autohuis de Woldstreek.

Bij Mulder is het ook zo dat ze geen tijd zeggen wanneer je moet komen. Daar is het auto brengen en ze bellen wel als die gekeurd is, kan dus zijn dat je hele dag zonder auto zit.

Bij de Woldstreek kan ik er gewoon op wachten met een kopje koffie erbij.
pi_105245739
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SuusOetMaiden op 06-12-2011 11:37:57 ]
pi_105246012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:36 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Mulder absoluut niet, 2 jaar geleden geweest. Allerlei dingen had hij bij verwachte gebreken genoteerd, zelfs onderdelen die recent al waren vervangen . M`n vaders auto is er ook meerdere keren ten onrechte afgekeurd. Ik ga zelf naar autohuis de Woldstreek.

Bij Mulder is het ook zo dat ze geen tijd zeggen wanneer je moet komen. Daar is het auto brengen en ze bellen wel als die gekeurd is, kan dus zijn dat je hele dag zonder auto zit.

Bij de Woldstreek kan ik er gewoon op wachten met een kopje koffie erbij.
ik ga daar al jaren heen, en nooit problemen gehad..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')