quote: Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef GGMM het volgende:[..]Te saai.[..]ok.
quote: Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef TheFatLady het volgende:[..]Dank voor de aanpassing, zal het nooit meer vergeten (denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...
quote: Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...Tja dat doorhalen is wel erg gevaarlijk.
quote: Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...Sterker nog, hij speelt ook de bal.Maar daarna breekt ie bijna Dembele's enkel. Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
quote: Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef inZanity het volgende:Liverpool scoor s. Heb niet voor niks geld op jullie gezet
quote: Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:Liverpool heeft met Carroll toch dom ingekocht.
quote: Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:[..]Zal lastig worden met 10 man.. ik denk we allemaal vast afscheid moeten nemen van ons geld.