abonnement Unibet Coolblue
  Licht Ontvlambaar maandag 5 december 2011 @ 10:01:11 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105199898
Voor al uw feedback...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105201489
En waar laten we de feedback over deze karige OP? :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Licht Ontvlambaar maandag 5 december 2011 @ 11:05:29 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105201602
In een gedicht? Hier plaatsen mag best :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105201827
Met storneren roepers zijn we niet blij
Ook reacties zoals "wat zeiden ze toen je belde" horen daarbij.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105220789
Eigenlijk is dat wel een beetje knullig. Een TS haalt netjes de bedrijfsnaam uit zijn OP, maar kopieert dan letterlijk de AV, die je dan met Google weer makkelijk kan terugleiden naar het bedrijf.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_105222406
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:35 schreef JumpingJacky het volgende:
Eigenlijk is dat wel een beetje knullig. Een TS haalt netjes de bedrijfsnaam uit zijn OP, maar kopieert dan letterlijk de AV, die je dan met Google weer makkelijk kan terugleiden naar het bedrijf.
Het is volgens mij niet zo dat men niet mag weten om welk bedrijf het gaat maar meer om gezeik te voorkomen om het beestje direct bij zijn naam te noemen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 7 december 2011 @ 15:32:57 #7
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_105297094
Centraal ondernemerstopic #3

Mag hier de OP van deeltje twee in? Daar heb ik toch wat tijd ingestoken en het zou jammer zijn als dat verdwijnt... :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 december 2011 @ 16:40:02 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105299537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Centraal ondernemerstopic #3

Mag hier de OP van deeltje twee in? Daar heb ik toch wat tijd ingestoken en het zou jammer zijn als dat verdwijnt... :)
Tuuk :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 11:23:39 #9
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105331431
Retourrecht geldt niet in fysieke winkel

Hoezo wordt overal de bedrijfsnaam weggehaald. Is het niet meer toegestaan om je ervaring te delen over een bedrijf? Mag hier voortaan slechts nog gediscussieerd worden over fictieve elementen in de samenleving?

Reacties als: "Oh dat heb ik ook ooit gehad met die onderneming en dat heeft op <wijze x,y> geleid tot een oplossing" behoren hiermee effectief tot het verleden.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 11:29:53 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105331598
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Willaaam het volgende:
Retourrecht geldt niet in fysieke winkel

Hoezo wordt overal de bedrijfsnaam weggehaald. Is het niet meer toegestaan om je ervaring te delen over een bedrijf? Mag hier voortaan slechts nog gediscussieerd worden over fictieve elementen in de samenleving?

Reacties als: "Oh dat heb ik ook ooit gehad met die onderneming en dat heeft op <wijze x,y> geleid tot een oplossing" behoren hiermee effectief tot het verleden.
WGR policy

en

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Het desbetreffende bedrijf heeft niet meerdere filialen. Bovendien werd het bedrijf hier tamelijk ongenuanceerd de grond ingeboord.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105332172
Het is natuurlijk altijd maar 1 kant van het verhaal, wat behoorlijk gekleurd kan zijn door emotie, er kunnen cruciale zaken zijn weggelaten. Of het hele verhaal is gewoon gelogen om een winkel(keten) in diskrediet te brengen. Ik, als ondernemer, zou dat liever niet willen omdat Fok! topics goed gevonden worden in Google en, al dan niet terecht, mijn zaak zouden kunnen beschadigen. En ik denk dat Fok! ook niet in die negatieve zin erbij betrokken wil raken.
Natuurlijk spreekt een TS altijd de waarheid, maar dat is niet te controleren.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 8 december 2011 @ 12:07:32 #12
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105332760
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

WGR policy
Dan suckt de policy. Dingen doen omdat het de policy is en dan niet toelichten waarom die policy er is, levert weinig begrip op.

Als het verhaal klopt wordt het bedrijf ook niet ongenuanceerd de grond in geboord in mijn ogen. Mocht Jacky haar uitleg kloppen over google dan is de onderneming welkom om te reageren in datzelfde topic.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_105333422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Dan suckt de policy. Dingen doen omdat het de policy is en dan niet toelichten waarom die policy er is, levert weinig begrip op.
Gevoelsmatig zeg ik dat als de policy nader wordt toegelicht, dat er nog steeds weinig begrip aan jouw kant zal zijn. Maar ik kan er naast zitten.
quote:
Als het verhaal klopt wordt het bedrijf ook niet ongenuanceerd de grond in geboord in mijn ogen. Mocht Jacky haar uitleg kloppen over google dan is de onderneming welkom om te reageren in datzelfde topic.
Maar de onderneming heeft wel wat beters te doen dan ieder fantoomverhaal te gaan weerleggen, los van het feit dat het een discussie/verschil van mening betreft tussen de onderneming en de klant, en die hoeft niet publiek gevoerd te worden.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 12:27:09 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105333431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Dan suckt de policy. Dingen doen omdat het de policy is en dan niet toelichten waarom die policy er is, levert weinig begrip op.

Als het verhaal klopt wordt het bedrijf ook niet ongenuanceerd de grond in geboord in mijn ogen. Mocht Jacky haar uitleg kloppen over google dan is de onderneming welkom om te reageren in datzelfde topic.
Dat is jouw mening en dat is prima... FOK! is geen platform om bedrijven die zich niet kunnen verdedigen, publiek aan de schandpaal te nagelen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:40:35 #15
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105333819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en dat is prima... FOK! is geen platform om bedrijven die zich niet kunnen verdedigen, publiek aan de schandpaal te nagelen.
Steeds meer bedrijven hebben een deugdelijk webcare team (of zouden dat moeten hebben). Dat geldt zeker voor een onderneming als waar dat topic over gaat. Dat je een eenmansbedrijf waar het leggen van tegels fout is gegaan niet aan de schandpaal wilt laten nagelen daar kan ik mij nog iets bij indenken, zij hebben hier wellicht geen tijd of mankracht voor. Waar je die grens legt dat is enigszins arbitrair, maar daar heb je moderators voor.

Op de Tweakers pricewatch of kieskeurig shopreviews vinden de iets grotere ondernemingen de tijd om in te gaan op klachten. Bovendien zie je op fok ook regelmatig ondernemingen reageren in topics.

Stellen dat een bedrijf zich niet kan verdedigen is in mijn ogen dan niet redelijk, dat kunnen zij wel. Bij bekende (grotere) ondernemingen zullen er bovendien ook users zijn die melden dat zij wél positieve ervaringen hebben bij een onderneming.

Ik vind dat de huidige policy ervoor zorgt dat andere fokkers niet goed kunnen helpen bij het probleem van een medeuser. Daarnaast is het voor jezelf ook prettig om te weten bij welke onderneming je iets beter moet nadenken voor je er zaken mee doet.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:41:59 #16
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105333871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef JumpingJacky het volgende:

Gevoelsmatig zeg ik dat als de policy nader wordt toegelicht, dat er nog steeds weinig begrip aan jouw kant zal zijn. Maar ik kan er naast zitten.

Nu is het begrip er in ieder geval niet, omdat er niets te begrijpen is. Het is altijd goed om na te denken waarom je een bepaald beleid voert of handeling neemt. Of je dat nou doet voor iemand waarvan je denkt dat het een pannenkoek is of je beste vriend.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 12:43:48 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105333929
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Steeds meer bedrijven hebben een deugdelijk webcare team (of zouden dat moeten hebben). Dat geldt zeker voor een onderneming als waar dat topic over gaat. Dat je een eenmansbedrijf waar het leggen van tegels fout is gegaan niet aan de schandpaal wilt laten nagelen daar kan ik mij nog iets bij indenken, zij hebben hier wellicht geen tijd of mankracht voor. Waar je die grens legt dat is enigszins arbitrair, maar daar heb je moderators voor.

Op de Tweakers pricewatch of kieskeurig shopreviews vinden de iets grotere ondernemingen de tijd om in te gaan op klachten. Bovendien zie je op fok ook regelmatig ondernemingen reageren in topics.

Stellen dat een bedrijf zich niet kan verdedigen is in mijn ogen dan niet redelijk, dat kunnen zij wel. Bij bekende (grotere) ondernemingen zullen er bovendien ook users zijn die melden dat zij wél positieve ervaringen hebben bij een onderneming.

Ik vind dat de huidige policy ervoor zorgt dat andere fokkers niet goed kunnen helpen bij het probleem van een medeuser. Daarnaast is het voor jezelf ook prettig om te weten bij welke onderneming je iets beter moet nadenken voor je er zaken mee doet.
nogmaals, FOK! is daar het platform niet voor... daar zijn anderen voor, zoals kassa of radar.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:52:48 #18
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105334217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nogmaals, FOK! is daar het platform niet voor... daar zijn anderen voor, zoals kassa of radar.
Als FOK! daar niet het platform voor is, dan zou je het hele topic moeten sluiten. Dat gebeurt echter niet, dus word er door de handeling gesteld dat een deel van het topic past binnen het platform en een ander deel niet.

Klagen over de onderneming past dus binnen het platform, maar het noemen van de onderneming niet. Het topic wordt opengelaten om de user te helpen, maar een van de meest belangrijke identificatiemiddelen om de user hulp te bieden wordt verborgen gehouden.

Ik vind het een vreemde manier van handelen, kaart het netjes aan maar heb nog geen inhoudelijke reactie gekregen van de moderaters hier, alleen van een medeuser (Jacky). Van Sjeen heb ik inmiddels wel drie oneliners.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_105334299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Willaaam het volgende:

Als het verhaal klopt wordt het bedrijf ook niet ongenuanceerd de grond in geboord in mijn ogen. Mocht Jacky haar uitleg kloppen over google dan is de onderneming welkom om te reageren in datzelfde topic.
Als je erover nadenkt, dan begrijp je dat de eventuele schade dan allang is toegebracht en nauwelijks is te herstellen. Er zijn zat mensen die bedrijven (onterecht) in een kwaad daglicht willen plaatsen. Zoals JJ aangeeft blijft het één kant van een verhaal. Het noemen van een bedrijfsnaam is gewoonweg niet relevant voor het probleem of het oplossen ervan. WGR is geen waarschuwingsplatform. Daarvoor zijn andere websites (die nemen daarmee bewust het risico en dat laten we graag voor hun rekening) die Sjeen al genoemd heeft.

De vraag moet zijn: wil de user een oplossing voor z'n probleem of wil hij/zij dat het bedrijf zwart wordt gemaakt? Als het het eerste is, dan is de naam niet belangrijk. Is het het tweede; zie boven.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 8 december 2011 @ 12:55:41 #20
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105334322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Als FOK! daar niet het platform voor is, dan zou je het hele topic moeten sluiten. Dat gebeurt echter niet, dus word er door de handeling gesteld dat een deel van het topic past binnen het platform en een ander deel niet.

Klagen over de onderneming past dus binnen het platform, maar het noemen van de onderneming niet. Het topic wordt opengelaten om de user te helpen, maar een van de meest belangrijke identificatiemiddelen om de user hulp te bieden wordt verborgen gehouden.

Ik vind het een vreemde manier van handelen, kaart het netjes aan maar heb nog geen inhoudelijke reactie gekregen van de moderaters hier, alleen van een medeuser (Jacky). Van Sjeen heb ik inmiddels wel drie oneliners.
Volgens mij geef je zelf het antwoord al waarom het topic open blijft.
Een naam noemen zorgt er dan toch niet voor een andere manier van helpen?

(FH tikt net iets sneller en uitgebreider.)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105334337
Ik wil graag de uefa aanklagen, hoe pak ik dat het best aan?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 8 december 2011 @ 12:57:20 #22
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105334383
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil graag de uefa aanklagen, hoe pak ik dat het best aan?
Storneren!!
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105334415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Als FOK! daar niet het platform voor is, dan zou je het hele topic moeten sluiten. Dat gebeurt echter niet, dus word er door de handeling gesteld dat een deel van het topic past binnen het platform en een ander deel niet.
We zijn er niet om het topic te sluiten, maar om een probleem op te lossen.

quote:
Klagen over de onderneming past dus binnen het platform, maar het noemen van de onderneming niet. Het topic wordt opengelaten om de user te helpen, maar een van de meest belangrijke identificatiemiddelen om de user hulp te bieden wordt verborgen gehouden.
Want het noemen van de bedrijfsnaam zorgt voor een spoedige oplossing van een probleem? Klagen valt overigens helemaal niet binnen het platform.

quote:
Ik vind het een vreemde manier van handelen, kaart het netjes aan maar heb nog geen inhoudelijke reactie gekregen van de moderaters hier, alleen van een medeuser (Jacky). Van Sjeen heb ik inmiddels wel drie oneliners.
Graag gedaan.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 8 december 2011 @ 13:01:47 #24
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105334529
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Volgens mij geef je zelf het antwoord al waarom het topic open blijft.
Een naam noemen zorgt er dan toch niet voor een andere manier van helpen?
Dat heb ik in een eerdere reactie genoemd. Vaak heeft iemand een vergelijkbaar probleem bij bedrijf x gehad en kan dan melden hoe dat vorige keer opgelost is geraakt. Nu kan het advies slechts algemeen blijven en niet toegespitst op de situatie.

Overigens kan ik de reactie begrijpen van Five_Horizons dat Fok niet het risico op een rechtszaak wilt nemen van andere bedrijven. Dat vind ik laf maar dat kan ik in ieder geval begrijpen, het is niet mijn eigendom en risico deze website.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:02:49 #25
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105334559
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Graag gedaan.
Waarvoor dank.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:06:53 #26
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105334700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:01 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Dat heb ik in een eerdere reactie genoemd. Vaak heeft iemand een vergelijkbaar probleem bij bedrijf x gehad en kan dan melden hoe dat vorige keer opgelost is geraakt. Nu kan het advies slechts algemeen blijven en niet toegespitst op de situatie.
Als het een vergelijkbaar probleem is, kan de vergelijkbare oplossing ook wel gepost worden zonder namen te noemen. En anders kan er altijd nog contact gezocht worden via DM/PM. Dus dat argument geeft ook geen doorslag om een naam te noemen.
quote:
Overigens kan ik de reactie begrijpen van Five_Horizons dat Fok niet het risico op een rechtszaak wilt nemen van andere bedrijven. Dat vind ik laf maar dat kan ik in ieder geval begrijpen, het is niet mijn eigendom en risico deze website.
Of Fok! wil niet concurreren met Kassa, Radar e.d. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:10:44 #27
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105334816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:06 schreef ManAtWork het volgende:
Of Fok! wil niet concurreren met Kassa, Radar e.d. ;)
Dat zou jammer zijn, want ik ben daar ook wel eens geweest en het gemiddelde niveau is bedroevend. Net als de uitzendingen die altijd wat overdreven zijn en daarbij inboeten aan objectiviteit.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_105334829
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Storneren!!
Ik heb niks overgemaakt.
Maar het stinkt gewoon en wou wat tips vragen aangezien jullie experts zijn
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 8 december 2011 @ 13:14:30 #29
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105334946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn, want ik ben daar ook wel eens geweest en het gemiddelde niveau is bedroevend. Net als de uitzendingen die altijd wat overdreven zijn en daarbij inboeten aan objectiviteit.
En Fok! wil graag boven het gemiddelde niveau blijven en doet daarom niet aan zwartmakerij maar aan het zoeken en aandragen van oplossingen. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:15:08 #30
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105334970
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik heb niks overgemaakt.
Maar het stinkt gewoon en wou wat tips vragen aangezien jullie experts zijn
Voor voetbalexperts moet je in sport zijn. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 13:18:07 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105335085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn, want ik ben daar ook wel eens geweest en het gemiddelde niveau is bedroevend. Net als de uitzendingen die altijd wat overdreven zijn en daarbij inboeten aan objectiviteit.
We richten on op het oplossen van problemen voor/door/met users, niet op het signaleren van misstanden. Dat is onder andere het verschil tussen FOK! en Kassa/Radar. We willen helemaal niet zijn/worden wat Kassa/Radar is. Hier kun je terecht met vragen over hoe je een casus kunt aanpakken en krijgt dan grotendeels correcte en nuttige handreikingen. Dat is wat we graag willen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:20:56 #32
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105335198
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

En Fok! wil graag boven het gemiddelde niveau blijven en doet daarom niet aan zwartmakerij maar aan het zoeken en aandragen van oplossingen. :)
Ik zie de zwartmakerij niet in het topic. Wat de onderneming doet mag gewoon, je hoeft van de wet niets te ruilen of terug te nemen als het product goed werkt. Als mensen daar niet blij mee zijn moeten ze de wet maar proberen te gaan veranderen.

Hij heeft echter door een gedane belofte wél recht op omruiling en/of teruggave.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:22:43 #33
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105335269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Ik zie de zwartmakerij niet in het topic. Wat de onderneming doet mag gewoon, je hoeft van de wet niets te ruilen of terug te nemen als het product goed werkt. Als mensen daar niet blij mee zijn moeten ze de wet maar proberen te gaan veranderen.

Hij heeft echter door een gedane belofte wél recht op omruiling en/of teruggave.
Dan is dat toch de oplossing? Ik ken het hele verhaal niet, maar het feit dat er geen naam genoemd is in deze discussie, blijkt als dat het ook niet nodig is.
Zou de oplossing anders zijn als er BV A of Grootgrutter B staat? Geef daar eens antwoord op als je wilt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:22:54 #34
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105335275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We richten on op het oplossen van problemen voor/door/met users, niet op het signaleren van misstanden. Dat is onder andere het verschil tussen FOK! en Kassa/Radar. We willen helemaal niet zijn/worden wat Kassa/Radar is. Hier kun je terecht met vragen over hoe je een casus kunt aanpakken en krijgt dan grotendeels correcte en nuttige handreikingen. Dat is wat we graag willen...
Danku, het is mij duidelijk welke kant jullie op willen en waarom het e.e.a. niet gedaan wordt. Dat we van mening verschillen over het nut van het noemen van namen dat gebeurt nou eenmaal in de wereld :P.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:28:14 #35
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105335488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Dan is dat toch de oplossing? Ik ken het hele verhaal niet, maar het feit dat er geen naam genoemd is in deze discussie, blijkt als dat het ook niet nodig is.
Zou de oplossing anders zijn als er BV A of Grootgrutter B staat? Geef daar eens antwoord op als je wilt.
Wellicht. Dat er nu één oplossing in zegt niet dat dit de enige oplossing is. De naam niet weten frustreert het zoeken naar alternatieve oplossingen. Bij welke instanties is de winkel aangesloten, heeft het eerder uitspraken gedaan van soortgelijke aard, zijn er openbare uitingen gedaan op de website of anderszins op basis waarvan de consument de verwachting zou kunnen hebben dat...

En dat is niet specifiek voor deze casus, maar in het algemeen.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:31:33 #36
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105335596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Wellicht. Dat er nu één oplossing in zegt niet dat dit de enige oplossing is. De naam niet weten frustreert het zoeken naar alternatieve oplossingen. Bij welke instanties is de winkel aangesloten, heeft het eerder uitspraken gedaan van soortgelijke aard, zijn er openbare uitingen gedaan op de website of anderszins op basis waarvan de consument de verwachting zou kunnen hebben dat...

En dat is niet specifiek voor deze casus, maar in het algemeen.
Als het toch om het probleem gaat, gaat het toch om de oplossing. Of winkel A of verkoper B voor het probleem heeft gezorgd, maakt toch niet uit. De wet- en regelgeving geldt voor iedereen. En daar moet de oplossing dan ook uit gehaald worden.
Je kunt hoogstens aandragen dat er bedrijven zijn die ook alternatieven aanbieden. TS kan dan met deze alternatieven bekijken of het voor zijn/haar probleem een oplossing kan zijn.

In het algemeen dus,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:35:52 #37
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105335706
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:31 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Als het toch om het probleem gaat, gaat het toch om de oplossing. Of winkel A of verkoper B voor het probleem heeft gezorgd, maakt toch niet uit. De wet- en regelgeving geldt voor iedereen. En daar moet de oplossing dan ook uit gehaald worden.
Je kunt hoogstens aandragen dat er bedrijven zijn die ook alternatieven aanbieden. TS kan dan met deze alternatieven bekijken of het voor zijn/haar probleem een oplossing kan zijn.

In het algemeen dus,...
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen...

Stel onderneming X zegt in de folder niet goed geld terug, maar user Y weet dat niet. Bij de balie wordt Y geconfronteerd met "Ja nee doen we niet". User Z reageert in het topic "Oh, onderneming X!", "Jahaa, daarvan heb ik vorige week nog dat foldertje gehad met niet goed geld terug, dus neem mijn foldertje maar mee, dan kun je je gelijk gaan halen."

Deze casus wordt onder de huidige policy gefrustreerd. Een andere (gebaseerd op oude wetgeving, maar kijk daar even doorheen)

"User Y koopt een product bij onderneming X. Deze onderneming weigert na 7 dagen het op internet bestelde product retour te nemen. User Z reageert in het topic "Oh, onderneming X!","Jahaa, daarvan weet ik dat hij aangesloten is bij stichting thuiswinkel, door hun regels heb je recht op 14 dagen, sla ze daar maar eens mee om de oren!".

Ook deze casus wordt onder de huidige policy gefrustreerd.

Nu ga ik weer studeren :) (houd het topic nog wel in de gaten hoor, maar het kan even duren voor je een reply krijgt)

[ Bericht 4% gewijzigd door Willaaam op 08-12-2011 13:41:54 ]
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:42:48 #38
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105335935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen...

Stel onderneming X zegt in de folder niet goed geld terug, maar user Y weet dat niet. Bij de balie wordt Y geconfronteerd met "Ja nee doen we niet". User Z reageert in het topic "Oh, onderneming X!", "Jahaa, daarvan heb ik vorige week nog dat foldertje gehad met niet goed geld terug, dus neem mijn foldertje maar mee, dan kun je je gelijk gaan halen."

Deze casus wordt onder de huidige policy gefrustreerd. Een andere (gebaseerd op oude wetgeving, maar kijk daar even doorheen)

"User Y koopt een product bij onderneming X. Deze onderneming weigert na 7 dagen het op internet bestelde product retour te nemen. User Z reageert in het topic "Oh, onderneming X!","Jahaa, daarvan weet ik dat hij aangesloten is bij stichting thuiswinkel, door hun regels heb je recht op 14 dagen, sla ze daar maar eens mee om de oren!".

Ook deze casus wordt onder de huidige policy gefrustreerd.

Nu ga ik weer studeren :)
In beide gevallen biedt de wet een oplossing. Dat een andere user uit coulance een andere behandeling en mogelijk andere oplossing aangeboden heeft gekregen staat los van het probleem.

Succes met de studie. Ik heb het boek net dicht gedaan. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 13:43:53 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105335971
ik hou wel van frustreren...

[/flauw]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:46:46 #40
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105336057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

In beide gevallen biedt de wet een oplossing. Dat een andere user uit coulance een andere behandeling en mogelijk andere oplossing aangeboden heeft gekregen staat los van het probleem.

Succes met de studie. Ik heb het boek net dicht gedaan. :)
De oplossing zal wel in de wet staan, maar vaak is de wet niet de handigste oplossing om mee te gooien. In beide casu wordt een handige oplossing sneller gevonden door de naam van onderneming X te weten.

In de eerste casus biedt de wet overigens geen oplossing tot user Y te weten komt over het foldertje. Een onderneming is namelijk bij wet niet verplicht om verkochte goederen terug te nemen onder normale omstandigheden

Oh en thanks, ik ga ook maar eens stoppen met fokken t.b.v. de studie :')

En Sjeen, dat lukte je aardig de eerste drie reacties :P
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:52:16 #41
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105336249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Willaaam het volgende:

[..]

De oplossing zal wel in de wet staan, maar vaak is de wet niet de handigste oplossing om mee te gooien. In beide casu wordt een handige oplossing sneller gevonden door de naam van onderneming X te weten.

In de eerste casus biedt de wet overigens geen oplossing tot user Y te weten komt over het foldertje. Een onderneming is namelijk bij wet niet verplicht om verkochte goederen terug te nemen onder normale omstandigheden

En Sjeen, dat lukte je aardig de eerste drie reacties :P
Waarom is de wet niet de handigste oplossing? Die is uniform en voor iedereen geldig?

Dus is er een oplossing in de eerste casus: de onderneming is niet verplicht om de verkochte goederen terug te nemen. User Y zal daar in moeten berusten. Niet altijd is er een oplossing die naar tevredenheid van User Y zal zijn.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:52:51 #42
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105336270
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:
ik hou wel van frustreren...

[/flauw]
Dus daarom loop jij hier de boel op te Fok!ken. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 14:02:43 #43
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_105336622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Waarom is de wet niet de handigste oplossing? Die is uniform en voor iedereen geldig?

Dus is er een oplossing in de eerste casus: de onderneming is niet verplicht om de verkochte goederen terug te nemen. User Y zal daar in moeten berusten. Niet altijd is er een oplossing die naar tevredenheid van User Y zal zijn.
Ik denk dat user Y vrolijker is wanneer hij geholpen wordt door iemand met zo een foldertje dan met de oplossing "Je hebt pech". :D Not sure if trolling or brainwashed by law study...

Ik hoop in ieder geval dat ik mijn standpunt duidelijk heb kunnen maken en aannemelijk heb gemaakt dat er ook positieve redenen zijn om de naam van een onderneming te noemen in een topic waar je problemen hebt met die onderneming.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 14:05:51 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105336747
~O> hup, studeren jij...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 8 december 2011 @ 14:07:51 #45
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105336821
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Ik denk dat user Y vrolijker is wanneer hij geholpen wordt door iemand met zo een foldertje dan met de oplossing "Je hebt pech". :D Not sure if trolling or brainwashed by law study...

Ik hoop in ieder geval dat ik mijn standpunt duidelijk heb kunnen maken en aannemelijk heb gemaakt dat er ook positieve redenen zijn om de naam van een onderneming te noemen in een topic waar je problemen hebt met die onderneming.
Ik snap je opmerking wel. En ik ben het ook met je eens dat er andere oplossing zijn dan alleen met het wetboek rondzwaaien. Al blijf ik erbij dat, gezien het probleem, een naam niet noodzakelijk is. En mocht iemand zich toch herkennen in het probleem, kan die zich altijd nog persoonlijk melden bij TS om daar met naam en toenaam de ervaring te delen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 8 december 2011 @ 14:08:37 #46
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105336851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef Sjeen het volgende:
~O> hup, studeren jij...
Haha, mams komt even feedback geven. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105337275
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:
ik hou wel van frustreren...

[/flauw]
Heb je ook nog wat nieuws te melden? :P

(en nee, ik hoef niet te studeren)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 8 december 2011 @ 14:23:30 #48
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105337318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:21 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat nieuws te melden? :P

(en nee, ik hoef niet te studeren)
Pas maar op dat we niet promoveren tot probleem. Met naam en toenaam. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105337439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:23 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Pas maar op dat we niet promoveren tot probleem. Met naam en toenaam. :P
Geeft niet, ik heb ben mijn eigen webcareteam :P

Nu ff wachten tot we naar de SC geschopt worden
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 8 december 2011 @ 16:10:28 #50
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_105341183
Centraal ondernemerstopic #3

Ik heb het ondernemerslijstje geupdate op basis van #2 en #3 t/m post 51
Mag onderstaand lijstje in de plaats van het bestaande lijstje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 december 2011 @ 16:11:42 #51
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105341227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Geeft niet, ik heb ben mijn eigen webcareteam :P

Nu ff wachten tot we naar de SC geschopt worden
Je staat alleen nog niet in bovenstaand ondernemerslijstje. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105341403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je staat alleen nog niet in bovenstaand ondernemerslijstje. :P
Dat is een correcte constatering :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 8 december 2011 @ 18:57:19 #53
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105346902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:16 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dat is een correcte constatering :P
Kunnen we dat ook afvinken.
Toch nog weer iets gedaan vandaag. :)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_105353695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:11 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je staat alleen nog niet in bovenstaand ondernemerslijstje. :P
Ik kon jouw conglomeraat ook even niet vinden in dat lijstje trouwens :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:33:53 #55
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105367872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:07 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ik kon jouw conglomeraat ook even niet vinden in dat lijstje trouwens :P
Ik heb dan ook geen conglomeraat. Dus terecht dat die er niet in staat.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 12 december 2011 @ 10:48:08 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105485894
Five, waarom edit je mijn posts in Alimentatievraag afgewezen, heeft hoger beroep nut? ? Ten eerste is het zoals je zelf zegt een conclusie die je kan trekken op basis van het verhaal, ten tweede ben ik niet de enige die die conclusie heeft getrokken en ten derde ben je nogal selectief aan het modden qua reacties. Beetje jammer dit. Mijn eerste reactie kan je nog aanmerken als 'afzeiken' ook al is dat zeer dubieus, mijn tweede was een reactie op jouw eigen post wat dus blijkbaar niet mag en zeker geen afzeiken was jegens de TS, en de derde was wederom een reactie op een onterechte edit. Laat Sjeen er even naar kijken svp, die is wat objectiever.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105485957
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef Scorpie het volgende:
Five, waarom edit je mijn posts in Alimentatievraag afgewezen, heeft hoger beroep nut? ? Ten eerste is het zoals je zelf zegt een conclusie die je kan trekken op basis van het verhaal, ten tweede ben ik niet de enige die die conclusie heeft getrokken en ten derde ben je nogal selectief aan het modden qua reacties. Beetje jammer dit.
Nee, naast het feit dat het pijpzeiken is over een mogelijke conclusie die je uit een klein deel van het probleem kunt trekken. Daarnaast ben jij nu net één van de users die een vervelende sfeer creëert door het taalgebruik in je posts.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 12 december 2011 @ 10:50:50 #58
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105485976
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, naast het feit dat het pijpzeiken is over een mogelijke conclusie die je uit een klein deel van het probleem kunt trekken. Daarnaast ben jij nu net één van de users die een vervelende sfeer creëert door het taalgebruik in je post.
Wat voor taalgebruik? Het woordje ruilhandel? Really?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 12 december 2011 @ 10:53:11 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105486036
Ter info:

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:32 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Dit dus. Lekkere moeder ben je om je (en zijn) kind te gebruiken als onderhandelingsmateriaal...
Deze reactie laat je wel staan, terwijl mijn vergelijking ruilhandel -> kind vs geld gemod wordt, terwijl ze beiden in dezelfde categorie vallen. Ik heb sterk het vermoeden dat je nu op persoonlijk vlak aan het modden bent en niet objectief mod.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105486045
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat voor taalgebruik? Het woordje ruilhandel? Really?
Nee, je eerste post. Daarna is het punt wel duidelijk, maar blijf je er maar over doorgaan, terwijl je verder nauwelijks iets toevoegt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_105486054
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Ter info:

[..]

Deze reactie laat je wel staan, terwijl mijn vergelijking ruilhandel -> kind vs geld gemod wordt, terwijl ze beiden in dezelfde categorie vallen. Ik heb sterk het vermoeden dat je nu op persoonlijk vlak aan het modden bent en niet objectief mod.
Want wie ben jij :? (m.a.w.: ik ken je niet en zie ook geen reden om net jouw posts aan te passen buiten de inhoud van de posts zelf)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 12 december 2011 @ 10:59:39 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105486213
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 10:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Want wie ben jij :? (m.a.w.: ik ken je niet en zie ook geen reden om net jouw posts aan te passen buiten de inhoud van de posts zelf)
Je beantwoord de vraag niet. Waarom blijft zo`n reactie, die nog een grotere aanval is op de TS dan mijn opmerkingen in het hele topic bij elkaar opgeteld, wel staan, en mijn eerste en zeker mijn tweede reactie niet? Zeker de tweede reactie was totaal geen flame richting de TS, eerder een verduidelijking jegens jouw standpunt en mijn standpunt. Dus het is raar dat je zoals reactie 1 en 2 weghaald, zoals je zelf ook al aangeeft.

Zoals je zelf ook merkt zijn er nog vele meer mensen die nu al dan niet terecht kritiek hebben op het standpunt van de TS. Wat ga je nu doen, het hele topic monddood modden?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105486400
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 10:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je beantwoord de vraag niet. Waarom blijft zo`n reactie, die nog een grotere aanval is op de TS dan mijn opmerkingen in het hele topic bij elkaar opgeteld, wel staan, en mijn eerste en zeker mijn tweede reactie niet? Zeker de tweede reactie was totaal geen flame richting de TS, eerder een verduidelijking jegens jouw standpunt en mijn standpunt. Dus het is raar dat je zoals reactie 1 en 2 weghaald, zoals je zelf ook al aangeeft.
Nogmaals: het blijven doorgaan hakkelen over één puntje (dat inmiddels ook al naar de onzinbak is verwezen door TS) is niet nodig.

quote:
Zoals je zelf ook merkt zijn er nog vele meer mensen die nu al dan niet terecht kritiek hebben op het standpunt van de TS. Wat ga je nu doen, het hele topic monddood modden?
Als dat nodig is, omdat mensen blijven doorzeiken over een (zoals gezegd, inmiddels onlogische conclusie) puntje, dan mod ik dat weg, inderdaad. Het is off topic gezeik, inmiddels en dat halen we normaal gesproken altijd weg. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 12 december 2011 @ 11:16:37 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105486667
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nogmaals: het blijven doorgaan hakkelen over één puntje (dat inmiddels ook al naar de onzinbak is verwezen door TS) is niet nodig.

Dan had je de eerste reactie dus moeten laten staan, en/of alle reacties die daarover gingen moeten modden, of reactie 2 van mij moeten laten staan. Nu heb je geen van allen gedaan...

quote:
Als dat nodig is, omdat mensen blijven doorzeiken over een (zoals gezegd, inmiddels onlogische conclusie) puntje, dan mod ik dat weg, inderdaad. Het is off topic gezeik, inmiddels en dat halen we normaal gesproken altijd weg. :)
Volgens mij is het nu wel aardig duidelijk geworden dat de TS er voor zichzelf een tweede agenda bij heeft en dat het nooit offtopic 'gezeik' is geweest (wat overigens heel erg meevalt).
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105486702
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:16 schreef Scorpie het volgende:

Volgens mij is het nu wel aardig duidelijk geworden dat de TS er voor zichzelf een tweede agenda bij heeft en dat het nooit offtopic 'gezeik' is geweest (wat overigens heel erg meevalt).
Het is maar wat je wílt lezen. Over objectiviteit gesproken :')
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_105486755
Is het werkelijk zo belangrijk voor je, Scorpie, dat je er zoveel tekst aan besteedt hier? Really?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 12 december 2011 @ 11:22:50 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105486863
quote:
5s.gif Op maandag 12 december 2011 11:19 schreef JumpingJacky het volgende:
Is het werkelijk zo belangrijk voor je, Scorpie, dat je er zoveel tekst aan besteedt hier? Really?
Ja, best wel eigenlijk. Een principekwestie. Zeker gezien de laatste reacties van de TS zaten we er niet zover vandaan met onze eerste conclusie dat het voornamelijk om het geld te doen is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 12 december 2011 @ 11:23:13 #68
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105486874
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het is maar wat je wílt lezen. Over objectiviteit gesproken :')
Je hebt de laatste reacties zeker niet gelezen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105486884
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, best wel eigenlijk. Een principekwestie. Zeker gezien de laatste reacties van de TS zaten we er niet zover vandaan met onze eerste conclusie dat het voornamelijk om het geld te doen is.
Nogal logisch als het over alimentatie gaat :P
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105486900
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nogal logisch als het over alimentatie gaat :P
Dit inderdaad :') _O-
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 12 december 2011 @ 11:27:34 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105487010
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:24 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dit inderdaad :') _O-
Aha, dus je bent het met mij eens dat mijn eerste reactie niet offtopic was. Mooi. Zet je hem weer even terug dan? :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105487061
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aha, dus je bent het met mij eens dat mijn eerste reactie niet offtopic was. Mooi. Zet je hem weer even terug dan? :*
Nee :*
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:40:33 #73
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105614308
Dynafix - HTC Sensation XE
In dat topic geeft TS aan dat Dynafix beweert dat het een gewone HTC Sensation is ipv de XE editie. Ik heb daarop gereageerd met een plaatje van de XE om aan TS te vragen of haar dat bekend voorkomt zodat ze kan kijken of ze wel of geen XE editie heeft gehad, waarom is mijn post (met plaatje) weggehaald als ik vragen mag?
We zullen zien, zei de blinde.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 december 2011 @ 13:51:10 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105614644
Weet ik niet, het topic is opgeschoond voor het naar WGR kwam. Misschien per ongeluk meegebezemd :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 15 december 2011 @ 14:16:23 #75
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105615356
Oh oké, jullie kunnen die posts ook niet terugzetten oid? Volgens mij stonden er wel meer relevante posts in die nu weg zijn.
We zullen zien, zei de blinde.
  Licht Ontvlambaar donderdag 15 december 2011 @ 14:18:12 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105615411
neen, helaas...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:08:01 #77
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105810502
Voor de jaarlijkse traditie: het concept voor de OP van het Belastingaangifte-topic 2011 heb ik alvast gemaakt.
Als iemand op en aanmerkingen heeft: aanpassen is mogelijk. Nu alleen nog even afwachten tot het programma te downloaden is voor de laatste puntjes.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:11:06 #78
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105984721
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:08 schreef ManAtWork het volgende:
Voor de jaarlijkse traditie: het concept voor de OP van het Belastingaangifte-topic 2011 heb ik alvast gemaakt.
Als iemand op en aanmerkingen heeft: aanpassen is mogelijk. Nu alleen nog even afwachten tot het programma te downloaden is voor de laatste puntjes.
En nu is dit topic er:
Het grote "aangifte inkomstenbelasting 2011 topic" #1

Kan iemand de bovengenoemde OP van MenAtWork in het genoemde topic stoppen o.i.d.?
Of een heel nieuw topic gemaakt door MenAtWork zodat hij zelf het topic kan updaten etc., dat lijkt me misschien beter dan een TS die niet eens de moeite heeft genomen om de TT te updaten...
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 23 december 2011 @ 23:37:43 #79
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_105986170
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef Doodloper het volgende:

[..]

En nu is dit topic er:
Het grote "aangifte inkomstenbelasting 2011 topic" #1

Kan iemand de bovengenoemde OP van MenAtWork in het genoemde topic stoppen o.i.d.?
Of een heel nieuw topic gemaakt door MenAtWork zodat hij zelf het topic kan updaten etc., dat lijkt me misschien beter dan een TS die niet eens de moeite heeft genomen om de TT te updaten...
Sjeen heeft de OP gisteren al aangepast. Helaas zijn nog niet alle linkjes actief omdat deze nog niet beschikbaar zijn. Zo snel het kan wordt de wiki aangepast en zal de OP ook wel worden bijgewerkt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_106286311
Gezamenlijke huishouding. Komt de bel. dienst daar achter?

Ach, doe ook maar dicht. Alleen maar gekat op elkaar.
Noot noot.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:29:17 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106286560
quote:
19s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Gezamenlijke huishouding. Komt de bel. dienst daar achter?

Ach, doe ook maar dicht. Alleen maar gekat op elkaar.
Ja, dat zal de reden zijn ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106286933
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat zal de reden zijn ...
Mwoah ben wel iets wijzer geworden, maar nu gaat het nergens meer over toch?
Noot noot.
  zondag 1 januari 2012 @ 21:59:35 #83
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_106290857
quote:
19s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mwoah ben wel iets wijzer geworden, maar nu gaat het nergens meer over toch?
Och, misschien wel een goede thread voor andere mensen die erover nadenken om fraude te plegen, nu de belastingdienst er bij de toeslagpartner-regeling nog uit gaat van de eerlijkheid van de burger.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_106536344
AH-medewerkerstopic [Deel 100] Waar het filiaal Kaatsheuvel afbrand

Een T'je achter afbrand, alstublieft. :') Oh, en Kaatsheuvel in Kwinstheul.
pi_106923381
quote:
Dicht topic ook :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  donderdag 19 januari 2012 @ 02:11:17 #87
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_106977665
Oplichter met masterplan? #deel 4 Is destijds redelijk terecht gesloten door 5 Horizons.
Maar vroeg me af of het nog open kon om Sj0kkie steun te betuigen in zijn laatste avonturen.
En te vragen waarom die elders zo ontzettend aggressief uit de hoek komt terwijl die het hier zo vrolijk en aardig vol kon houden.
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1325155745/15
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  donderdag 19 januari 2012 @ 14:34:26 #88
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_106989403
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_107000729
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 02:11 schreef HighLander het volgende:
Oplichter met masterplan? #deel 4 Is destijds redelijk terecht gesloten door 5 Horizons.
Maar vroeg me af of het nog open kon om Sj0kkie steun te betuigen in zijn laatste avonturen.
En te vragen waarom die elders zo ontzettend aggressief uit de hoek komt terwijl die het hier zo vrolijk en aardig vol kon houden.
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1325155745/15
Mwoa...dat kan ook wel per PM :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_107001722
kan een mod aub de OP terugzetten.

Grote hoeveelheid shirts kopen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:29:31 #91
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_107009652
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mwoa...dat kan ook wel per PM :)
Doel was eik vooral om de volgers van de topic-reeks mee te laten genieten. :@
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:58:44 #92
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107170235
Sppartopics blijven terugkomen: hoeveel spaar je, hoeveel verdien je, et cetera. Misschien maar een spaarders-reeks maken? Of bestaat dat al? Wat denken de mods? :s).
pi_107170635
Niet alles hoeft in een reeks, toch? Daarnaast: die twee voorbeelden die je noemt zijn ook de twee enigen die er zijn ;). Ze hebben ook niets met elkaar te maken ("wat verdien je" heeft een heel andere invalshoek dan "wat spaar je"), buiten het feit dat verdiensten ervoor zorgen dat je kunt sparen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_107234281
Zou iemand de titel van dit topic Mijzelf bezig houden zonder werk veranderen? Mijzelf naar jezelf? Anders klinkt het zo onaantrekkelijk voor anderen die met hetzelfde probleem zitten :P
pi_107234456
Done :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_107234660
Bedankt!
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:46:07 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107263026
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_107433810
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2012 @ 11:29:04 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_107434477
quote:
ik zal het doorgeven aan de collega's in SES ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_107434561
En weg was de OP :')
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:19:05 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107742934
Ik ben het eigenlijk niet eens met de nominaties die door het WGR team zijn aangedragen voor de yvonne awards. Ik had bijv. Sessy er wel in verwacht, die altijd kundig advies geeft met bronvermeldingen. Of r_one en karr1 die ook altijd erg serieus reageren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107743232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben het eigenlijk niet eens met de nominaties die door het WGR team zijn aangedragen voor de yvonne awards. Ik had bijv. Sessy er wel in verwacht, die altijd kundig advies geeft met bronvermeldingen. Of r_one en karr1 die ook altijd erg serieus reageren.
Nou karr1 niet. Die reageert altijd te serieus :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_107743784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef Maanvis het volgende:
door het WGR team zijn aangedragen
Que?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_107744248
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Que?
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:35 schreef yvonne het volgende:
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 februari 2012 @ 11:09:29 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_107744368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben het eigenlijk niet eens met de nominaties die door het WGR team zijn aangedragen voor de yvonne awards. Ik had bijv. Sessy er wel in verwacht, die altijd kundig advies geeft met bronvermeldingen. Of r_one en karr1 die ook altijd erg serieus reageren.
nou, prima... dat mag jij zijn. Ik heb een selectie gemaakt, volgende keer beter of gewoon volgende keer helemaal niet. Mij om het even...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_107744602
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nou, prima... dat mag jij zijn. Ik heb een selectie gemaakt, volgende keer beter of gewoon volgende keer helemaal niet. Mij om het even...
:D Heerlijke reactie, eenvoudig, duidelijk en to-the-point, echt Sjeen :+
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 8 februari 2012 @ 11:18:45 #107
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107744620
En waar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_107746196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]

Bedankt dat je me daaronder schaart, maar ik heb niets gedaan dit keer :+
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:28:55 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107748281
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nou, prima... dat mag jij zijn. Ik heb een selectie gemaakt, volgende keer beter of gewoon volgende keer helemaal niet. Mij om het even...
Thanks voor je reactie. Ik wou het toch even zeggen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:38:19 #110
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_107748639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:18 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

:D Heerlijke reactie, eenvoudig, duidelijk en to-the-point, echt Sjeen :+
Bij deze dus genomineerd voor de duidelijkheidstrofee. ^O^
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:38:59 #111
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_107748662
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Bedankt dat je me daaronder schaart, maar ik heb niets gedaan dit keer :+
Ook iets niet doen word je tegenwoordig aangerekend. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 20:10:46 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107802810
Vragen over aanklacht mishandeling. Dringend hulp gezocht!

Denk dat deze beter naar WGR gehengeld kan worden :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_107834548
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_107836226
Mja, voor zover ik begrepen heb is het tegenwoordig de regel om het toe te staan...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_107836427
oh ok, handig om te weten, dan meld ik ze voortaan niet meer. Thanks.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_108269167
Kan een van de mods even een OP aanpassen?

[Centraal]PostNL Medewerkerstopic #110 Salaris nog niet binnen :(
Dat lijstje mag op plek van het plaatje bij 'Uitbetalingen'

Tnx :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_108271083
Done, al krijg ik er geen heel net lijstje van, helaas....
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_108281076
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Done, al krijg ik er geen heel net lijstje van, helaas....
Maakt niet uit. Ik zal er wat van proberen te maken binnenkort. Tnx iig!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:38:47 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_108671723
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 12 maart 2012 @ 15:07:30 #120
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_109011959
Ik word wel een beetje debiel van het gekissebis in topic Openingsbod bij kopen eerste woning

Het is echt een bitch-fight wat mij betreft. Ik zeg niet dat er gedelete moet worden, maar het had beter een apart topic kunnen worden.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_109044188
Vineracycles

Topic is geopend voor Google bait.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 maart 2012 @ 14:48:17 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109049024
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
cycles

Topic is geopend voor Google bait.
TS is duidelijk niet op zoek naar hulp maar wraak, ik heb hem naar de juiste sites verwezen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:59:48 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109049402
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

TS is duidelijk niet op zoek naar hulp maar wraak, ik heb hem naar de juiste sites verwezen :)
isis is toch een vrouwennaam?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 maart 2012 @ 15:07:31 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109049601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

isis is toch een vrouwennaam?
Zou zomaar kunnen vis, zou zomaar kunnen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_109083419
Topic kan dicht, probleem is opgelost :)

Gasmeter probleem
  Licht Ontvlambaar woensdag 14 maart 2012 @ 11:50:50 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109083531
Zakt wel weg :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:29:25 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109164630
Politie echt zo slecht betaald

Waarom is mijn reactie (de fipo) hier weggehaald? Ik stelde toch een normale vraag? Dat de rest het leuk vindt om mijn reactie weet ik hoe vaak te "quoten" is toch niet mijn schuld? :{
pi_109164708
Nee, maar hij was de aanleiding én dat spelfoutengeneuzel in je fipo helpt verder niet mee.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_109164753
Five_horizon is polities!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:35:00 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109164817
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, maar hij was de aanleiding én dat spelfoutengeneuzel in je fipo helpt verder niet mee.
Dan had je dat ene woord over z'n spelling er wel uit kunnen editten. M'n vraag was niks mis mee. Nogmaals: niet mijn schuld dat er ineens een groep uit ONZ kwam binnenwandelen en het leuk vond om mijn reactie te verkloten, of wel?
pi_109164853
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dan had je dat ene woord over z'n spelling er wel uit kunnen editten. M'n vraag was niks mis mee. Nogmaals: niet mijn schuld dat er ineens een groep uit ONZ kwam binnenwandelen en het leuk vond om mijn reactie te verkloten, of wel?
Nee, maar het is gebeurd. Zie niet in waarom er zo'n drama wordt gemaakt, eigenlijk. :) (kan het ook niet herstellen)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_109164862
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Five_horizon is polities!
Neuh, daar wordt te weinig betaald ;(
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:38:39 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109164918
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, maar het is gebeurd. Zie niet in waarom er zo'n drama wordt gemaakt, eigenlijk. :) (kan het ook niet herstellen)
Ik maak er geen drama van, vraag me gewoon af waarom er zo rigoreus gedelete wordt. En vond de reden erachter onzin.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:39:42 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109164952
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik maak er geen drama van, vraag me gewoon af waarom er zo rigoreus gedelete wordt. En vond de reden erachter onzin.
Rigoureus gedeletet.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:07:45 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109169993
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Rigoureus gedeletet.
Ik had gehoopt dat Five_Horizons er wat over zou zeggen ;( Overigens snap ik nog altijd niet waarom het gedeletet is en niet gedelete. Maar dat terzijde en geheel offtopic.
pi_109170196
Wat moet ik er nog meer over zeggen, eigenlijk? ;(
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 15:16:20 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109170236
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat moet ik er nog meer over zeggen, eigenlijk? ;(
Niks meer ;( Het leven gaat gewoon weer verder :+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 00:16:44 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_109298415
Voedsel en geld met foto's kan wel naar ONZ
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_109301860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:16 schreef Mark het volgende:
Voedsel en geld met foto's kan wel naar ONZ
Of naar CUL :')
pi_109318594
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109419041
De URL in dit bericht mag wel even gestorneerd worden wegens SPAM.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 26 maart 2012 @ 22:15:49 #142
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_109549673
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_109583797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat om alle nationaliteiten

In Nederland wonen = alleen mogelijk met 1 nationaliteit
Nederland zijn = Alleen als je geen andere nationaliteit hebt
Mag de TT aangepast worden? Het gaat immers niet specifiek om Marokkanen. TS is zelf ook tot dat inzicht gekomen.
pi_109587043
edit: nee. :)

[ Bericht 88% gewijzigd door Five_Horizons op 27-03-2012 22:17:24 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:28:34 #145
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110009753
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_110015886
quote:
mee eens, is ook mijn mening.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 april 2012 @ 10:34:33 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110016218
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

mee eens, is ook mijn mening.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110023391
BCC garantie/ klantenservice (zeer slecht)!!!!

TS is al met naam en toenaam aan het klagen voordat er een reden toe is.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 9 april 2012 @ 01:22:31 #149
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_110085108
Welke misdaadverslaggever vindt jij de beste? lijkt me meer iets voor TV oid
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_110201257
Werken bij de Marine

misschien iets voor DEF?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_110201898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Werken bij de Marine

misschien iets voor DEF?
TS heeft al een soort gelijk topic daar geopend.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_110203750
zag het nadat ik hier gepost had :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:08:33 #153
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_110249213
credit card paranoia bij mijn ouders

ruigbaard en dennis zitten mijn topic te verneuken
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_110249258
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Outlined het volgende:
credit card paranoia bij mijn ouders

ruigbaard en dennis zitten mijn topic te verneuken
_O- :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 12 april 2012 @ 21:23:21 #155
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_110250396
en vinden het nog leuk ook :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

_O- :')
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:15:31 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_110589459
Is er eigenlijk iets als een centraal beleggers topic? waar je dummy vragen kunt stellen over de aankoop van aandelen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:20:05 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110589564
Beurs & Economie

Misschien in dit forum?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:21:19 #158
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_110589588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef Lienekien het volgende:
Beurs & Economie

Misschien in dit forum?
Ah, merci!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_111399427
Kunnen we koekwausss niet gewoon bannen op straat schoppen?
pi_111399731
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
Kunnen we koekwausss niet gewoon bannen op straat schoppen?
Niet zo haten op koekwausje
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 mei 2012 @ 16:50:02 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111496266
fashioncheque twv 50 euro winnen? Vul dan deze enquete in!

Ik gok zo maar dat hier geen toestemming voor gevraagd is ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 mei 2012 @ 17:02:19 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111496674
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:50 schreef Rewimo het volgende:
fashioncheque twv 50 euro winnen? Vul dan deze enquete in!

Ik gok zo maar dat hier geen toestemming voor gevraagd is ;)
dat hoeft tegenwoordig niet meer...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111508322
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat hoeft tegenwoordig niet meer...
Nou, daar zijn we wel een beetje van teruggekomen :) Niet elke vragenlijst wordt klakkeloos geaccepteerd (gelukkig).
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 13 mei 2012 @ 21:09:31 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111508425
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou, daar zijn we wel een beetje van teruggekomen :) Niet elke vragenlijst wordt klakkeloos geaccepteerd (gelukkig).
Waar staan de nieuwe regels ten aanzien van Enquetes, als dat nu al ergens staat? Dan houden we er rekening mee bij het plaatsen van TR's.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111509417
Er zijn eigenlijk geen nieuwe (of oude) regels. We kijken (en dat deden we vroeger ook wel) naar de TS of we toestemming geven of niet. Een '' bekende' user zal vrij snel toestemming krijgen.

Ik ga er in elk geval zo mee om dat ze dichtgaan, tenzij. De proef om ze standaard open te houden, heeft in elk geval niet gewerkt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 27 mei 2012 @ 17:53:19 #166
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_112651689
Werken NL, verhuren B en wonen D

Ik stel gewoon een normale vraag en er beginnen allerlei kleuters te janken over huiswerk.... Is dat normaal op dit forum?
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_112652497
Nee, maar gezien deze post: Werken NL, verhuren B en wonen D is de vraag legitiem. (al ben ik het eens met het feit dat het afzeiken van TS nergens over gaat). Het lijkt verdomd veel op een huiswerktopic en die mikken we over het algemeen dicht.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112652872
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, maar gezien deze post: Werken NL, verhuren B en wonen D is de vraag legitiem. (al ben ik het eens met het feit dat het afzeiken van TS nergens over gaat). Het lijkt verdomd veel op een huiswerktopic en die mikken we over het algemeen dicht.
Het is geen huiswerktopic, gewoon een vraag van mijn kant. Ik zit niet eens op school.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:21:37 #171
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_112652964
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, maar gezien deze post: Werken NL, verhuren B en wonen D is de vraag legitiem.
Lachen om die post mag niet?
pi_112653107
Off topic geneuzel mik ik weleens weg, ja. Voegt niets toe en zorgt er hooguit voor dat anderen er ook weer op gaan reageren.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112653300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Het is geen huiswerktopic, gewoon een vraag van mijn kant. Ik zit niet eens op school.
Ik raad je aan dan op zoek te gaan naar een belastingadviseur :)

In [WGR] ga je in elk geval geen (goed) antwoord meer krijgen, omdat je de schijn meer dan tegen hebt. Daar kan ik helaas niet zoveel aan doen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112656328
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik raad je aan dan op zoek te gaan naar een belastingadviseur :)

In [WGR] ga je in elk geval geen (goed) antwoord meer krijgen, omdat je de schijn meer dan tegen hebt. Daar kan ik helaas niet zoveel aan doen.
Je zou kunnen beginnen met die rotzooi op te ruimen en desnoods enkele galbakken van die forum dit gooien.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_112657389
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen met die rotzooi op te ruimen en desnoods enkele galbakken van die forum dit gooien.
Er gebeurt niets banbaars, dus zie ik niet in waarom ik dat laatste zou moeten doen (buiten dat: moderators kunnen niet bannen). Daarnaast blijft staan: je hebt de schijn nogal tegen (ook bij mij, overigens...). :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112657621
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:32 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Er gebeurt niets banbaars, dus zie ik niet in waarom ik dat laatste zou moeten doen (buiten dat: moderators kunnen niet bannen). Daarnaast blijft staan: je hebt de schijn nogal tegen (ook bij mij, overigens...). :)
Er wordt wel een topic met een serieuze vraag om zeep geholpen. Of dat nou banbaar is of niet, lijkt me niet de bedoeling van dit forum.

Alsof het zo'n rare situatie is. Er zijn wel meer NL-ers die huizen hebben in het buitenland en niet in NL wonen, maar er wel werken.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_112659389
Nogmaals: de mensen die je in WGR zouden kunnen voorzien van een goed antwoord hebben al in je topic gepost en geven al aan geen huiswerk te willen gaan maken. Dan houdt het echt een beetje op. Ik krijg dat topic echt niet meer op de rails.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112663953
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Nogmaals: de mensen die je in WGR zouden kunnen voorzien van een goed antwoord hebben al in je topic gepost en geven al aan geen huiswerk te willen gaan maken. Dan houdt het echt een beetje op. Ik krijg dat topic echt niet meer op de rails.
Het is geen huiswerk. Wis gewoon even een paar onnozele postings.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 juni 2012 @ 18:41:42 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_112665896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:49 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Het is geen huiswerk. Wis gewoon even een paar onnozele postings.
zoals Five al aangeeft, dat topic is niet meer te redden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_112666564
Moet ik de OP nu wissen :?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112666597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Moet ik de OP nu wissen :?
Hahahahahaha. Wat ben jij grappig. :')
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_112666827
Ja, vond ik ook wel van je OP :')
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_112666926
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, vond ik ook wel van je OP :')
Gast. Is gewoon een serieuze vraag.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
  zondag 10 juni 2012 @ 16:42:34 #184
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_112697083
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Nogmaals: de mensen die je in WGR zouden kunnen voorzien van een goed antwoord hebben al in je topic gepost en geven al aan geen huiswerk te willen gaan maken. Dan houdt het echt een beetje op. Ik krijg dat topic echt niet meer op de rails.
Volgens mij staat het antwoord al in het topic maar leest TS er keer op keer overheen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_112904387
geen idee of ik eht al wel eens gevraagd heb, heb het in ieder geval wel eens in een van de vele topics voorgesteld.

Kan er geen centraal "Ik ben scholier/ student en ik zoek een baantje" topic komen.
Het is elke keer hetzelfde. Ik ben 13, 14, 14 t/m 21 en ik wil snel geld verdienen/ een vakantiebaantje hebben enz enz.
En daarbij krijg je als antwoord elke keer weer dezelfde suggesties.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_113417694
Kan de TT van het nieuwe Werkzoekend topic veranderd worden? Is overduidelijk een trap na geven van Guidetti omdat hij en FerryNL geen forumvriendjes zijn, nav het gesteggel in het vorige topic. Bedankt.

Werkzoekend # 46: Waar FerryNL een jobhopper is!

[ Bericht 8% gewijzigd door Mint_Clansell op 26-06-2012 16:49:35 ]
pi_113480239
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113482040
Danke
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113700062
-nvm-

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 01:11:01 ]
pi_113891267
Denk dat er wat gecleaned mag worden: Fok! Salaris 2012: Bruto, netto, info, goodies?
pi_114323433
Misschien even de bezem erdoor?
Bedrijf in gebreken stellen
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:11:05 #192
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_114648786
AIVD gaat wel erg richting ONZ
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_114649397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef Mark het volgende:
AIVD gaat wel erg richting ONZ
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je daar serieus op moet antwoorden :@
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:33:01 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114649511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je daar serieus op moet antwoorden :@
TRU-materiaal
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juli 2012 @ 15:10:14 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114765186
Willen jullie aub mijn bedrijfsartstopics koppelen?

Bedrijfsarts versus behandelend arts
Bedrijfsarts versus behandelend arts #2

Alvast bedankt :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:50:10 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_115043099
Kan Ik wil me aanmelden voor het Vreemdelingenlegioen niet beter naar DEF? Discussie gaat nu de principiele kant op
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:21:26 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_115122813
Status: geleverd? gaat volledig offtopic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:58:00 #198
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_115178962
Hier ook nog maar een keer, na 2 topic reports.

Hij mag dicht : Zorgverzekering ontbinden
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:00:02 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_115179053
Topics worden niet zomaar gesloten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:00:11 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115179058
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hier ook nog maar een keer, na 2 topic reports.

Hij mag dicht : Zorgverzekering ontbinden
als TS bepaal je zelf niet of je topique open of dicht blijft ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115179176
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als TS bepaal je zelf niet of je topique open of dicht blijft ;).
deze TS bepaalt anders ook of hij een zorgverzekering neemt of niet, dus wat dat betreft :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:11:32 #202
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_115179606
Zou niet weten waarom niet.. Vorige keren mocht ik ook mn eigen topic laten sluiten :) maar prima joh :) leuk rel topic
pi_115181427
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:02 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

deze TS bepaalt anders ook of hij een zorgverzekering neemt of niet, dus wat dat betreft :)
behalve dat dat wettelijk verplicht is
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:42:17 #204
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115250350
Waarom wordt hier langzamerhand een gewoonte van gemaakt dat er een vraag wordt gesteld terwijl de TS van de OP dat makkelijk doormiddel van bijvoorbeeld Google zijn of haar antwoord kan zoeken?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:45:59 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115250495
Geen idee, maar het is wel verstandig dit zo te laten.
Google verwijst weer heel vaak naar FOK!, en hoe meer onderwerpen er op FOK! komen hoe vaker google naar FOK! verwijst. Dat betekent dat FOK! een heel gunstige bezoekersratio via google krijgt en dus veel advertentie-inkomsten binnenhaalt van mensen die via google op FOK! komen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:48:36 #206
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115250613
Nee ik bedoel dat mensen als ze een vraag stellen over de rijksoverheid hun antwoord kunnen vinden oo bijvoorbeeld de website van de rijksoverheid.

Nu is het zo; TS stelt vraag en laat de anderen lekker maar uitzoeken...

Net alsof wij honden zijn die apporteren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115250865
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee ik bedoel dat mensen als ze een vraag stellen over de rijksoverheid hun antwoord kunnen vinden oo bijvoorbeeld de website van de rijksoverheid.

Nu is het zo; TS stelt vraag en laat de anderen lekker maar uitzoeken...

Net alsof wij honden zijn die apporteren.
Ach er zijn zoveel topics met een vraag waarop de TS met even Google'n het antwoord zo had gevonden...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:54:20 #208
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115250932
Ja, maar het viel mij op dat het de laatste tijd steeds meer van dat soort topics in beeld komt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:58:07 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115251107
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee ik bedoel dat mensen als ze een vraag stellen over de rijksoverheid hun antwoord kunnen vinden oo bijvoorbeeld de website van de rijksoverheid.

Nu is het zo; TS stelt vraag en laat de anderen lekker maar uitzoeken...

Net alsof wij honden zijn die apporteren.
FOK! verdient heel veel geld doordat wij honden zijn die apporteren. Dus laat het zo.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:39:16 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115253461
WGR is natuurlijk wel een forum waar dit soort zaken sowieso sneller voorkomt dat in bijvoorbeeld R&P :) en verder gewoon wat maanvis zegt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:42:11 #211
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115253625
Mwa. Lijkt mij sterk. Maar goed.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:48:04 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115253940
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Mwa. Lijkt mij sterk. Maar goed.
Wat lijkt je sterk?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_115560042
Het valt me de laatste op dat complete achterlijke randdebielen met een grote bek, mensen met minder verstand van juridische zaken liever hun gelijk proberen te halen dan TS proberen vooruit te helpen.

Zo heb ik bijvoorbeeld mezelf redelijk verdiept in arbeidsrecht via mijn opleiding en later mijn werk. Maar als ik een topic als dit zie Pizerria's zijn oplichters?!. Dan denk ik al bijna van LAAT maar krijg ik eerst al die randmongolen over me heen :{w.

Ik weet niet als meerdere mensen hetzelfde ondervinden/denken maar dit voorkomt wel regelmatig dat ik mijn advies wil gaan posten in WGR.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:10:12 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115560325
zeg doe eens niet zo grofgebekt en gebruik eens een wat respectvoller woord dan randmongolen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_115560450
WGR is een van de bestbekeken fora van FOK! en dan lopen er zat mensen binnen die niet weten hoe het hoort. We proberen er een beetje georganiseerde chaos van te maken, met een bepaald soort fatsoen, maar soms is dat lastig. Ik denk dat we het, in vergelijking met andere fora, prima doen met z'n allen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_115560544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Five_Horizons het volgende:
WGR is een van de bestbekeken fora van FOK! en dan lopen er zat mensen binnen die niet weten hoe het hoort. We proberen er een beetje georganiseerde chaos van te maken, met een bepaald soort fatsoen, maar soms is dat lastig. Ik denk dat we het, in vergelijking met andere fora, prima doen met z'n allen.
Het commentaar/feedback is ook niet bedoelt om het complete fora naar beneden te trappen. Er is amper een community vergelijkbaar met FOK! in Nederland.

Maar vind het gewoon jammer dat in zulke topics de verstandige posts gewoon overschreeuwd worden. Door mensen die maar blijven discussiëren met hetzelfde stokpaardje.
pi_115560644
Ja, dan zie ik graag TR's verschijnen. Die zijn daarvoor :). Een beetje Off topic is niet zo erg trouwens...zolang de rode lijn maar bewaard wordt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_115779167
Done :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_116266988
Of een mod even mijn link kan herstellen die mislukt is die ik gebruik voor een verwijzing naar een bepaalt artikel. Mij lukt het niet.

Dank
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:29:33 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116520376
in het kader van 'back to our roots' wat de laatste tijd aan de gang is op de FP, kan WGR ook wat meer naar zijn roots terug? dus niet krampachtig bedrijfsnamen wegmoderen maar gewoon terug naar de tijd dat dat wel mocht?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2012 @ 22:34:56 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_116520732
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:29 schreef Maanvis het volgende:
in het kader van 'back to our roots' wat de laatste tijd aan de gang is op de FP, kan WGR ook wat meer naar zijn roots terug? dus niet krampachtig bedrijfsnamen wegmoderen maar gewoon terug naar de tijd dat dat wel mocht?
FP is niet mijn ding... Bedrijfsnamen wegmodden hoort bij de roots van WGR.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_116520741
Want? (dit was een reactie op Maanvis, natuurlijk)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:41:43 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116521091
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Want? (dit was een reactie op Maanvis, natuurlijk)
meer hits vanuit google = meer geld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 18 september 2012 @ 21:33:41 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_116955388
dame en heer MOD, kan er gekeken worden naar mijn laatste TR die ik heb aangemaakt?
Ik begin er eigenlijk wel een klein beetje moe van te worden de laatste tijd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_116958740
Ik denk dat er al iemand doorheen is gewandeld....maar je hebt wel een punt, vind ik...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 18 september 2012 @ 22:46:33 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_116960642
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 22:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik denk dat er al iemand doorheen is gewandeld....maar je hebt wel een punt, vind ik...
ik heb geen idee waar het vandaan komt maar het valt me erg op, hebben het in de SC ook al eens benoemd. Het wordt echt erger.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_116992424
Nou idd, waar gaat het over? :@
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  woensdag 19 september 2012 @ 18:58:54 #229
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_116992533
Denk een te snelle SC. :+
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117147039
Kan iemand zhe devill (oid) even aan banden leggen aub? :') Mag mijn huisarts bepalen of ik ziek thuis moet zitten van het werk? totaal niet relevant en ook niet zo handig in 'n serieus topic, imo.
Hallon!
  zondag 23 september 2012 @ 22:26:40 #231
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117174520
Beetje lastig deze:
Bod op huis afgewezen zonder tegenbod. En nu?

Er volgt een te lange discussie die de TS niet bijster interessant vindt. Sec klopt de discussie wel (zinnige argumenten) maar het is allemaal weer drammen en nog eens drammen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_117175561
Dat getroll in WGR schijnt helemaal hip te zijn, tegenwoordig. Het laten derailen van topics omwille van het eigen gelijk. We zijn het een beetje zat. We hebben nooit echt om bans hoeven vragen, aangezien het zelfreinigend was, maar dat is helaas voorbij.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 23 september 2012 @ 22:54:35 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117176051
Doe niet zo dramatisch, neem een chill pill.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117176084
:')

Je voelt je aangesproken?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_117176089
Dat is terecht, trouwens :')
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 23 september 2012 @ 22:58:19 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117176195
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
:')

Je voelt je aangesproken?
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is terecht, trouwens :')
je haalt het hele WGR idee onderuit en je maakt er een saaie 'gratisadviseurs.net' kloon van ;).
't is een forum waar de vraagsteller net zoveel rechten heeft als de antwoordgevers of wie er dan ook in het topique komt. 't is juist leuk dat je een topique na een paar pagina's compleet een andere kant op ziet gaan, dat is een natuurlijke discussie die je ook in de huiskamer of op feestjes hebt. oh en je zet jezelf voor gek door woorden als 'spuugzat' in de mond te nemen. ik zie dan rode hoofden, zwaaiende vuisten en schuimbekken voor me.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117176324
:D :')

Het is gewoon treurig gesteld met de trollbevolking op FOK!, momenteel. Dat valt op een vervelende manier op en dan is het mijn taak om daar wat van te vinden.

Dat jij dat vervelend vindt en helemaal niet begrijpt wat een forum als [WGR] inhoudt, is mijn probleem niet. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 23 september 2012 @ 23:03:17 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117176440
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Five_Horizons het volgende:
:D :')

Het is gewoon treurig gesteld met de trollbevolking op FOK!, momenteel. Dat valt op een vervelende manier op en dan is het mijn taak om daar wat van te vinden.

Dat jij dat vervelend vindt en helemaal niet begrijpt wat een forum als [WGR] inhoudt, is mijn probleem niet. :)
schrijf dan maar eens uit wat WGR inhoudt, want je kunt niet verwachten dat na 10 jaar FOK! jouw mening ineens voor feit wordt aangezien ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117176506
Mwoa...dat heeft eigenlijk altijd prima gewerkt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 23 september 2012 @ 23:05:47 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117176549
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa...dat heeft eigenlijk altijd prima gewerkt.
Als het prima werkte was je het nu niet 'spuugzat'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117176602
Want dat heeft precies 'wat' met elkaar te maken?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 24 september 2012 @ 13:33:34 #242
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117189872
Ben ik niet met je eens, Maanvis. Er zijn een paar mensen die telkens het laatste woord moeten hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Maanvis het volgende:
t is juist leuk dat je een topique na een paar pagina's compleet een andere kant op ziet gaan, dat is een natuurlijke discussie
Nee, het is geen natuurlijke discussie. Het zijn diezelfde mensen die elkaar keer op keer moeten aftroeven om het laatste woord te krijgen. De TS is daar helemaal niet mee gediend, en de rest van Fok ook niet, want je krijgt telkens weer dezelfde discussie.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 24 september 2012 @ 13:43:37 #243
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117190210
Een serieuze vraag verdient een serieus antwoord
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_117192807
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Five_Horizons het volgende:
:D :')

Het is gewoon treurig gesteld met de trollbevolking op FOK!, momenteel.
Moet ik weer gaan trollen? >:)

Oh wacht, je doelde vast ook op mij ;(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2012 @ 20:51:37 #245
862 Arcee
Look closer
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2012 @ 21:10:43 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117210188
Ik zou het heel graag voor je doen, maar ik kan niet reeksen in de mobiele layout.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 24 september 2012 @ 22:44:14 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_117215869
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou het heel graag voor je doen, maar ik kan niet reeksen in de mobiele layout.
graag betekent ook niet meteen nu stante pede en dat soort dingen.... komt tijd... komt raad...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_117215879
Gereekst...modden op mobiel is dramatisch :r
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 24 september 2012 @ 22:46:15 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117215975
Alleen nog modjes aannemen die een PC of laptop hebben!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 september 2012 @ 09:40:04 #250
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117224425
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Maanvis het volgende:
Alleen nog modjes aannemen die een PC of laptop hebben!
Jij hebt echt niks beters te doen, he? :')
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117224699
[Centraal]PostNL Medewerkerstopic #133 Even aanbellen

Kan een mod hier misschien de ge-edite berichten van mij en een paar anderen weghalen?
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:01:00 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117224866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:40 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Jij hebt echt niks beters te doen, he? :')
jouw postcount voorspelt anders ook geen rooskleurig leven!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117224887
Hoi bedankt moderator voor de snelle edit :) Er staat nog één post die weg kan maar bedankt alvast :*
pi_117224918
:)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:03:14 #255
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117224933
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jouw postcount voorspelt anders ook geen rooskleurig leven!
Denk dat je even moet kijken in welke periode de meeste posts zijn geplaatst.
En dan heb ik het alleen nog maar over de kwantiteit, nog niet eens over de kwaliteit.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117235976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:03 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Denk dat je even moet kijken in welke periode de meeste posts zijn geplaatst.
En dan heb ik het alleen nog maar over de kwantiteit, nog niet eens over de kwaliteit.
Je hebt zojuist weer een stukje rooskleurigheid uit jouw toekomstige leven gehaald 8-)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:05:53 #257
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117238732
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:19:55 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117239366
Zullen we een wedstrijdje doen wie de komende week het meeste nuttige posts plaatst?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:21:55 #259
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117239454
Ongezien zeg ik dat jij dat verliest
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:29:34 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117239810
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Mark het volgende:
Ongezien zeg ik dat jij dat verliest
jij staat nu al achter!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:38:11 #261
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117240168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen wie de komende week het meeste nuttige posts plaatst?
Begin eens om het resultaat van dit topic te presenteren.
Dan hebben we alvast een goed begin.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117252735
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Begin eens om het resultaat van dit topic te presenteren.
Dan hebben we alvast een goed begin.
_O_
Ja Maanvis, doe dat eens lamme zak.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_117262185
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Begin eens om het resultaat van dit topic te presenteren.
Dan hebben we alvast een goed begin.
^O^
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_117262339
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Begin eens om het resultaat van dit topic te presenteren.
Dan hebben we alvast een goed begin.
_O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_117359976
Mag deze dicht aub? Hoe erg is het om een strafblad te hebben? [deel 2] Mijn naam wordt geschonden.
pi_117360632
Waar staat jouw naam dan?

Je hebt zelf je vonnis in het topic gemikt (en laten staan, zelfs nadat je per PM/dm bent blijven verzoeken om een slotje). Naast dat wij niet doen aan verzoekslotjes heb je er zelf voor gezorgd dat dit zo naar boven komt. Door het ook nog hier te gaan vragen, trek je nog meer aandacht.

Laat het gewoon rusten, dan zakt het vanzelf weg.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Spellchecker maandag 1 oktober 2012 @ 20:09:16 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:12:21 #268
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117586993
Ik wil graag het volgende topic even onder de aandacht brengen. Waarschijnlijk is het dat al en ik ben ook absoluut geen voorstander van om het te sluiten, liever mag het prominent op de voorpagina.
Hoe erg is het om een strafblad te hebben? [deel 2]

Het gaat erom dat ik graag zou willen dat TS wordt aangegeven bij de politie, indirect heeft hij toch al herhaaldelijk aangegeven zijn eerdere slachtoffers iets aan te doen. Misschien kan de politie met zijn IP adres hem thuis even bezoeken en even face-to-face informeren waar de beste man mee bezig is.
pi_117587470
Erm... als ik hier zeg dat ik zin heb om iemand om te leggen, is er geen strafbaar feit gepleegd, noch komt de politie daar op af. Ik wil je post best onder de aandacht brengen bij de FA's (dit is mijn taak niet, noch vind ik persoonlijk dat je hier iets mee kunt bij de politie), maar meer ook niet.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:29:10 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117587584
edit: Wahtaever!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:30:35 #271
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117587632
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Erm... als ik hier zeg dat ik zin heb om iemand om te leggen, is er geen strafbaar feit gepleegd, noch komt de politie daar op af. Ik wil je post best onder de aandacht brengen bij de FA's (dit is mijn taak niet, noch vind ik persoonlijk dat je hier iets mee kunt bij de politie), maar meer ook niet.
Als ik op twitter zeg dat mijn school uit moet kijken (en vooral die ene leraar!) staat de politie binnen 10 minuten op de stoep, maar iemand die veroordeelt is en die aangeeft zijn slachtoffers nog wel eens te zullen bezoeken, daar zouden ze dan niet op afkomen?

Zo nee: laat dan maar.
pi_117587657
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:30 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Als ik op twitter zeg dat mijn school uit moet kijken (en vooral die ene leraar!) staat de politie binnen 10 minuten op de stoep, maar iemand die veroordeelt is en die aangeeft zijn slachtoffers nog wel eens te zullen bezoeken, daar zouden ze dan niet op afkomen?

Zo nee: laat dan maar.
Waarom doe je zelf dan geen aangifte?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:31:52 #273
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117587674
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Waarom doe je zelf dan geen aangifte?
Waarvan?
pi_117587692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:31 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Waarvan?
Jij zegt dat er een strafbaar feit is gepleegd :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:33:16 #275
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117587723
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jij zegt dat er een strafbaar feit is gepleegd :)
Nee, ik zeg dat de kans aannemelijk is dat deze man nogmaals zijn slachtoffer aanvalt op basis van wat hij in dat topic (en in eerdere topics) zoal schrijft. Dat is iets anders.
pi_117587742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:33 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat de kans aannemelijk is dat deze man nogmaals zijn slachtoffer aanvalt op basis van wat hij in dat topic (en in eerdere topics) zoal schrijft. Dat is iets anders.
Dus hij heeft geen bedreiging geuit?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:39:13 #277
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117587942
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dus hij heeft geen bedreiging geuit?
Je hebt gelijk. Ik heb een verkeerd beeld geschetst. TS heeft niemand bedreigt.
pi_117588063
Begrijp me niet verkeerd: ik ben op een gegeven moment afgehaakt in dat topic, vanwege de sfeer erin. Ik heb dus niet alles gelezen :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:04:03 #279
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117588944
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik ben op een gegeven moment afgehaakt in dat topic, vanwege de sfeer erin. Ik heb dus niet alles gelezen :)
Ik was nogal geschokt.. Laten we het daar maar op houden.
pi_117589377
Maar waardoor dan eigenlijk? Ik vraag toch of er strafbare feiten zijn geweest? (ik ken niet elke post in het topic)

Laten we het erop houden dat ik je posts niet begrijp :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:27:05 #281
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117589936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef Maanvis het volgende:
edit: Wahtaever!
Damn,... ik dacht dat je eindelijk op onderstaande had gereageerd,... :{
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Begin eens om het resultaat van dit topic te presenteren.
Dan hebben we alvast een goed begin.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:33:06 #282
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117590157
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar waardoor dan eigenlijk? Ik vraag toch of er strafbare feiten zijn geweest? (ik ken niet elke post in het topic)

Laten we het erop houden dat ik je posts niet begrijp :)
Nou, hij heeft een meisje van 14 gewurgd. En betast. En over een ballustrade heen gehangen. Terwijl hij zelf 21 is. En hij vind elke straf die hij kreeg onterecht. Toont geen berouw, sterker nog, het interesseert hem geen hol wat er met haar gebeurd. En krijgt de meest lichte straf die je je maar kunt voorstellen en denkt nu dat 'ie god is. En hij komt uit zuid-limburg, mijn favoriete vakantieplek waar alles altijd koek en ei is en dit soort dingen gewoon niet gebeuren in mijn hoofd.

Laten we het maar 'het onder ogen zien van de realiteit' noemen.
pi_117590539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nou, hij heeft een meisje van 14 gewurgd. En betast. En over een ballustrade heen gehangen. Terwijl hij zelf 21 is. En hij vind elke straf die hij kreeg onterecht. Toont geen berouw, sterker nog, het interesseert hem geen hol wat er met haar gebeurd. En krijgt de meest lichte straf die je je maar kunt voorstellen en denkt nu dat 'ie god is. En hij komt uit zuid-limburg, mijn favoriete vakantieplek waar alles altijd koek en ei is en dit soort dingen gewoon niet gebeuren in mijn hoofd.

Laten we het maar 'het onder ogen zien van de realiteit' noemen.
Hij is gestraft.
Dat hij zich vervolgens hier zo opstelt is niet strafbaar an sich.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:46:00 #284
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117590638
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hij is gestraft.
Dat hij zich vervolgens hier zo opstelt is niet strafbaar an sich.
Helaas niet idd. Maar ik hoopte dat de politie dan toch zo cool zou zijn om eens langs te gaan bij deze randdebiel. Gewoon om eens een praatje te maken. (of noem het intimidatie O-) )
pi_117590661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:46 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Helaas niet idd. Maar ik hoopte dat de politie dan toch zo cool zou zijn om eens langs te gaan bij deze randdebiel.
En dan?
Foei! Niet meer doen! roepen naar hem?
Zal, zeker op hem, niet echt veel indruk maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:47:13 #286
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117590673
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En dan?
Foei! Niet meer doen! roepen naar hem?
Zal, zeker op hem, niet echt veel indruk maken.
Lees even terug. Ik heb een kleine edit gemaakt.
pi_117590732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Lees even terug. Ik heb een kleine edit gemaakt.
Alsof de politie niks beters te doen heeft dan elke randdebiel aan te spreken op hun gedrag op internet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:40:12 #288
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117592596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Alsof de politie niks beters te doen heeft dan elke randdebiel aan te spreken op hun gedrag op internet.
Nee. In Limburg toch niet.
pi_117610771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:40 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee. In Limburg toch niet.
Dat het jou vakantie stekje is betekent niet dat er in Limburg gigantische problemen zijn betreft criminaliteit. Heb liever dat de politie de openbare veiligheid alhier probeert te waarborgen in plaats dat ze naar een ''randdebiel'' gaan omdat hij zijn mening uit over iets waar hij het niet mee eens is al dan niet onterecht of terecht.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117611805
Daarnaast, heeft die TS wel eens zijn Voornaam/Achternaam hier op fok gezet? Zo nee hoe wil de politie dan bewijzen dat dat daadwerkelijk het account is van de dader, en niet van iemand die hem zwart wil maken oid?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:20:36 #291
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117618204
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef delano.888 het volgende:
Daarnaast, heeft die TS wel eens zijn Voornaam/Achternaam hier op fok gezet? Zo nee hoe wil de politie dan bewijzen dat dat daadwerkelijk het account is van de dader, en niet van iemand die hem zwart wil maken oid?
Nou: Hij heeft een foto van het vonnis geplaatst en zijn IP adres komt dan overeen.
pi_117740051
Deze reactie in dit topic Bijzondere bijstand Gemeente toegekend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde het eerst in het topic zelfs plaatsen maar bedacht mezelf net op tijd dat dit geen goed idee zou zijn :P.

Maar wat voor antwoorden had je dan verwacht in een dergelijke topic? Niemand weet het antwoord op zulke vragen omdat dit per gemeente verschilt.
pi_117740830
Naast dat iemand het antwoord niet weet, wil dit nog niet zeggen dat TS dan maar getrolld moet worden. Dat ben ik wel een beetje zat hier. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:31:04 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117741204
Kom op niet zo negatief over je userbase, zonder users geen forum.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117742090
Ik wil je aanraden hier maar gewoon weg te blijven. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:14:43 #296
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117743160
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wil je aanraden hier maar gewoon weg te blijven. :)
Kijk eens aan: goede raad hoeft niet duur te zijn. ^O^
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117743563
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Naast dat iemand het antwoord niet weet, wil dit nog niet zeggen dat TS dan maar getrolld moet worden. Dat ben ik wel een beetje zat hier. :)
Ik vond anders reuze meevallen, maar misschien waren er ook wel reactie's weggemod inmiddels. Maar je ziet wel vaker topics verschijnen waarin TS heel sumier is met info of een vraag stelt die alleen maar uitgevonden kan worden door zelf te bellen. Dan denk ik tsjah, wat verwachten ze van de users en/of de modjes dan?
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:27:25 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117743755
Ja, er zijn reacties weg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_117743803
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:14 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Kijk eens aan: goede raad hoeft niet duur te zijn. ^O^
Het is een raad, ja. Maar of die ´goed´ is?
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:29:37 #300
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_117743840
quote:
12s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is een raad, ja. Maar of die ´goed´ is?
Gelukkig heeft iedereen recht op z'n eigen mening. ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_117743871
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Gelukkig heeft iedereen recht op z'n eigen mening. ;)
Maanvis hier dus ook.

Mag Five een nieuwe openen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')