Ik heb ook weleens gehad dat het einde van een film verklapt werd, op bijvoorbeeld Imdb. Dat is vaak door users die nergens over nadenken. Maar uiteindelijk vind ik het in zo'n geval toch echt mijn eigen schuld. Als ik nog niet wil weten hoe iets afloopt, moet ik ook niet gaan kijken op plekken waar de uitslag zeker al te vinden is.
Dat was voor de echte opkomst van het internet ook al zo. Dan wist je dat je die ene collega/vriend/buurman zoveel mogelijk moest vermijden, om de uitslag niet te weten te komen.
Wat betreft Tanja: waarom veranderen users altijd in van die kinderachtige types als ze het over het uiterlijk van een celeb hebben? Smaken verschillen, dus is het normaal dat de een haar wel knap vindt en de ander niet. Al vind ik wel zo stom dat er altijd maar twee mogelijkheden zijn. Of je vindt iemand geweldig of intens lelijk (gewoon niet zo bijzonder, wordt niet geaccepteerd).
Over de finale: was niet heel veel aan. Als je kiest voor een cafétafel dan verwacht je wel wat meer interactie. Nu was het een wat saaie boel, dan kun je net zo goed het in een grote studio doen. Ook vind het altijd wel weer typisch dat er van die deelnemers zijn die er steeds maar omheen draaien. Anne en vooral Niko lieten dat gisteren wel weer zien. Niko die niet eens wil toegeven dat hij vooral tactisch heeft gespeeld en veel aan complotten heeft gedaan. Wees gewoon een vent en geef het eerlijk toe denk ik dan

Zo raar is het niet dat je complotten maakt, dat hoort nou eenmaal bij ER.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mart schiep de sportwereld in zeven dagen, maar dat weet U niet.