quote:
Op dinsdag 6 december 2011 08:29 schreef RobertNL het volgende:[..]
Mij boeit het wel

Hoe heb je hem nu werkend gekregen? andere Rom of dat nog niet?
Loopt de navigatie een beetje of valt het tegen? Hier deed hij het redelijk, maar ik heb geen idee meer welke navi ik geprobeerd heb

Nee, ik krijg hem niet in het recovery menu, wat ik ook doe. Dus voorlopig zit hij nog met de ROM die de Chinees erop heeft gezet. Misschien dat ik er na een paar weken spelenderwijs een manier op vind om erin te komen, maar nu heb ik het opgelost door van piraatbaai een 'market.apk' te downloaden. Gewoon zoeken op 'Android Market'.
Daar is ook een minder legale versie van Sygic Mobile Maps 10 te vinden. De nieuwere versies van Sygic werkten er niet op. Deze versie heeft mijn broertje op zijn Nokia N900, werkt eigenlijk zelfs beter denk ik, want minder 3D flauwekul. Maar uitproberen kan dus pas als ik weer thuis kom donderdag.
quote:
[..]
Heb ik wel eens eerder gehoord, je hebt helaas ook de versie die de crap is onder de flytouch 3 tablets is kwa hardware

(Op sites lees je dat je met een grote boog om de versie met 3x I op de doos moet heenlopen) Helaas wist je van te voren niet welke BIC ging opsturen

Ik heb BiC nu zo ver dat ze me $16 willen refunden. Ik heb daarop $50 dollar terug geeist. En als ze dat niet gaan toegeven ga ik gewoon kijken wat Paypal voor me kan doen. Waarschijnlijk gaan die me zeggen dat ze over kwaliteit van de inhoud van een pakket geen dingen kunnen zeggen, maar ik ga het daarom al gooien op een intern defect. Hij heeft immers brakke wifi/gps/kookplaat.
quote:
[..]
Geloof me, als je langer door gaat met China Shopping heb je die dingen zo op voorraad

, vergat ze zelf ook altijd dus toen van ellende maar eens een stuk of 10 besteld.
Ik bestel al blijkbaar lang genoeg, want ik heb ze op voorraad. Alleen niet bij me... #User error: replace user# Ik ga er eentje vastlijmen op de lader, dan kan ik het gewoon niet meer vergeten.
quote:
[..]
Jammer, had wel graag foto's willen zien, vooral van de batterij en processor.
Ik dus ook, maar vanaf donderdag heb ik weer al mijn gereedschap ter beschikking. Eerst even afwachten wat BiC gaat vinden van mijn $50 aanbod en of ik erna naar paypal moet. Als ik garantiezegeltjes breek komt daar natuurlijk weer gezeik van.
quote:
[..]
Nee, zo werkt het niet naar mijn idee, op de site van de douane staan wel rekenvoorbeelden, moet je daar even kijken wat ze doen. Maar zou er niet achteraan gaan, al dat gezeik voor 5/6 euro
Ik zie het inderdaad bij het rekenvoorbeeld niet genoemd. Vind ik een beetje vreemd, want tot een bepaald bedrag is gewoon belastingvrij... Net als spaargeld dacht ik zo. Tot 20.000 is belastingvrij, alles wat daarboven komt niet meer. Dus 50.000 euro spaargeld is belasting betalen over 30.000.
En gezeik maken voor zo'n klein bedrag zie ik wel zitten hoor. Het gaat mij dan meer om de ervaring met de stappen die je moet zetten om je gelijk te krijgen. Zulke kennis is altijd handig, daarmee leer je de regeltjes goed kennen. Gratis opleiding, dat bestaat in Nederland bijna niet meer!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."