abonnement Unibet Coolblue
pi_105053060
Ik zag in de folder van de aldi deze pc (eigenlijk in Duitsland, maar de pc is identitiek) in de aanbieding staan voor 549'. Hij ziet er qua specs zover ik kan beoordelen er goed uit. Nu mijn vraag heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de medion pc's? Is die goed of kan ik beter ergens anders een nieuwe pc kopen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  donderdag 1 december 2011 @ 14:46:23 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_105053146
Mensen slaan elkaar letterlijk de hersens in in de winkel om die dingen te bemachtigen. Zal dus wel oke spul zijn.

En wat kan er fysiek nou serieus kapot gaan aan een desktop computer? Als je er normaal mee omgaat en dat ding niet elke dag verhuist, gaat het toch goed?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_105053220
Hardware is meestal wel netjes, alleen de bouwkwaliteit is wat minder. Maar ja... wat wil je voor die prijs.
pi_105053598
Ik heb ook een medion, volgens mij zelf bijna identiek, anderhalf jaar geleden voor dezelfde prijs gekocht. Deze processor zal wel wat nieuwer zijn ofzo, maar voor de rest zelfde grootte werkgeheugen, zelfde kast etc..

Is overigens wel een hele degelijke pc verder,
pi_105053714
PC's kant-en-klaar kopen :')

Ik heb geen idee, bouw sowieso pc zelf en koop ze niet kant-en-klaar.

Medion is op zich wel goed spul. Zeker voor de prijs. Heb wel wat hardware van Medion, maar niets in m'n pc zelf. Gaat altijd wel lang mee. Meestal pleur ik het pas weg als het verouderd is. Verder niets in te brengen over de pc.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_105053746
Ik heb twee keer een Medion pc gehad.
Nooit problemen mee gehad, sterker nog , degene die ik 5 a 6 jaar geleden heb gekocht, staat nu nog steeds bij mijn zusje thuis te draaien. :)

1 keer een kapotte harde schijf gehad, toen kwam er een reperateur aan huis, die meteen een nieuwe schijf meenam, goeie service ook
  donderdag 1 december 2011 @ 15:00:40 #7
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_105053783
Medion is best een fatsoenlijk merk voor de prijs :)

Getypt vanaf een anderhalf jaar oude medion-laptop.
pi_105054000
bij ons thuis hebben we nu onze tweede ^O^ eerste is verouderd, de tweede nu zo'n 3/5 jaar oud(weet niet precies) en werkt nog steeds prima..

het enige wat me opviel is dat de aan/uit knop blijft hangen (gaat er "uit" als je ernaast drukt)
maar wat jij wil ziet er uit als een ander model dus wellicht geen probleem
pi_105054017
In een medion zit gewoon A merk spul, alleen kon ik zo snel geen mobo merk vinden die er in zit.

Het nadeel van kant en klaar spul is dat er vaak onderdelen in zitten die je nooit nodig hebt, of al in een oud systeem hebt zitten.

Het zal je echter nooit lukken om een identiek systeem zelf samen te stellen voor eenzelfde prijs.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:06:34 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105054029
• Eerste Pc van Medion was niet kapot te krijgen (draait nog steeds, nu 8 jaar).

• De 2e pc moest naar een jaar voor reparatie weg, binnen een week opgelost (wat het probleem was geen idee)

• De 3e PC is nu 2 jaar oud en geeft een BSOD, en gaat dus aankomende week ook voor reparatie die kant op,

Verder is van bovenstaande PC het beeldscherm ook al ter reparatie opgestuurd (Ging 1.5 jaar naar aankoop kapot, binnen een week gerepareerd, kapotte voeding).


Waarschijnlijk heb ik gewoon pech, aangezien een kennis ons ook PC ''2'' en ''3'' heeft staan en die doen het nog perfect toch denk ik niet dat de volgende PC een Medion wordt. Gewoon een zelfbouw bij de locale PC boer die ook 3 jaar garantie bied
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105054061
Ik heb vrij veel ervaring gehad met de machines.
Over het algemeen in een te kleine kast gebouwd.
7 van de 10 die ik binnen kreeg waren overhit en kon je weg gooien (of nieuw moederbord enz).
Ik zou het lekker niet doen en zelf wat leuke onderdelen uitzoeken misschien bij de best buy van tweakers?
Succes er mee.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_105054139
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef imanidiot het volgende:
Ik heb vrij veel ervaring gehad met de machines.
Over het algemeen in een te kleine kast gebouwd.
7 van de 10 die ik binnen kreeg waren overhit en kon je weg gooien (of nieuw moederbord enz).
Ik zou het lekker niet doen en zelf wat leuke onderdelen uitzoeken misschien bij de best buy van tweakers?
Succes er mee.
Heb zelf ooit bij computerland gewerkt.
Kwamen vaak mensen langs met een aldi folder, die vroegen wat dezelfde pc kostte bij CL, omdat de aldi uitverkocht was...

Zat er een merk mobo in?
pi_105054259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Heb zelf ooit bij computerland gewerkt.
Kwamen vaak mensen langs met een aldi folder, die vroegen wat dezelfde pc kostte bij CL, omdat de aldi uitverkocht was...

Zat er een merk mobo in?
Jup maar dat wisselde erg af bij de ene een asus soms een msi ik heb ook asrock gezien.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 1 december 2011 @ 15:56:38 #14
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_105055773
Kennis van mijn pa had er één (inmiddels jaren oud, een Pentium 4).

Daar was Nero op geinstalleerd, met Media logo }:|

Geheugenuitbreiding? Vergeet het maar, wil alleen maar bepaald soort geheugen in (tenminste in die). Zit ook een massaproductie moederbord in, waar je niks mee kan. Alles voorgeprogrammeerd. Lijkt wel een beetje op Apple... :X

Mijn mening: rotzooi. Zou het nooit willen hebben. Bouw (of laat bouwen) dan je eigen pc, weet je zeker dat je fatsoenlijk spul erin krijgt
  donderdag 1 december 2011 @ 17:21:12 #15
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_105059362
Prima pc's, mits je natuurlijk alle voorgeinstalleerde rommel eraf gooit!
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 1 december 2011 @ 19:09:26 #16
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_105063476
We hebben ook een medion. 4 maand geleden gekocht, nog geen problemen mee gehad. (boven alle verwachtingen in)

Zijn goeie pc's. Ik ben er tevreden mee.
pi_105063755
Middelmatige PC met budget kast en voeding.
pi_105065187
Mijn Medion van anderhalf jaar oud draait trouwens gewoon lekker Skyrim nog op High. En dat is het belangrijkste toch? :7
pi_105073385
Werken ze nog steeds met een massieve heatsink direct achter de dvd/blueray drives.
pi_105075133
Toevallig net een dag mijn medion pc binnen van 899 euro. 64gb ssd een i7 en een gtx560, kon 'm niet echt samenstellen voor die prijs en ook nog 2 jaar garantie krijgen. Service van medion is ook erg goed, ik zeg doen.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:17:36 #21
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_105075160
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Middelmatige PC met budget kast en voeding.
Wat voor de meeste mensen ruim voldoende is
  donderdag 1 december 2011 @ 22:18:26 #22
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_105075220
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Xetran het volgende:
Toevallig net een dag mijn medion pc binnen van 899 euro. 64gb ssd een i7 en een gtx560, kon 'm niet echt samenstellen voor die prijs en ook nog 2 jaar garantie krijgen. Service van medion is ook erg goed, ik zeg doen.
weet nie waar jij je spullen haalt ...

wat zat er verder bij
pi_105075863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

weet nie waar jij je spullen haalt ...

wat zat er verder bij
Gewoon van de site zelf. :') Verzendkosten waren ook gratis ivm actie. een 1,5tb hdd en windows en ik geloof zelfs office. Je kan aan de voorkant een S-ATA hdd erin flikkeren en hij heeft ook nog usb 3.0 aan de voorkant.

Klik] Deze is praktisch hetzelfde, alleen heeft een (veel) grotere kast voor een 50 euro meerwaarde. Ik heb deze kast.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:31:47 #24
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_105076094
dat had je met zelfbouw ook echt wel gered hoor ..
pi_105076426
Zou best kunnen, maar voor het waarschijnlijk kleine verschil heb ik persoonlijk een voorgebouwde, ook vanwege de 2 jaar garantie die ik krijg. In het verleden heb ik mijn mobo ook al iets van 3 keer statisch gemaakt. :')
pi_105076511
Bedankt voor de tips, nog een nachtje over slapen, misschien een iets duurdere aanschaffen waar ik wat langer mee kan doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_105076637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Felagund het volgende:
Bedankt voor de tips, nog een nachtje over slapen, misschien een iets duurdere aanschaffen waar ik wat langer mee kan doen.
Houd ook de medion site in de gaten, vaak hebben die ook opruimingen. Als je die van de Aldi wilt kopen raad ik je wel aan voor openingstijd of zelfs al de dag vantervoren(vlak voor ze sluiten) naar de Aldi te gaan om hem aan te schaffen, anders is de kans 99% dat er geen computer meer is. :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:32:33 #28
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_105085664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Xetran het volgende:

[..]

Houd ook de medion site in de gaten, vaak hebben die ook opruimingen. Als je die van de Aldi wilt kopen raad ik je wel aan voor openingstijd of zelfs al de dag vantervoren(vlak voor ze sluiten) naar de Aldi te gaan om hem aan te schaffen, anders is de kans 99% dat er geen computer meer is. :)
Niet normaal. Toen de Aldi hier opende stonden er rijen bij de kassa's met alleen maar computers :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')