abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2011 @ 10:11:52 #1
300347 MrManuel
pi_105042937


Hopsa.. Zo met je kop in het zand!
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_105042952
Heel goed. 'Je' mag je wel bezittelijk gebruiken, in tegenstelling tot 'me'.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105042953
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef MrManuel het volgende:
Hopsa.. Zo met je kop in het zand!
Waarom?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105042955
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb een 13" macbookje die ik niet bij elke refresh weer wegdoe voor de nieuwste hype, een ipad gebruik ik regelmatig en een pc heb ik niet :') De tv: ik heb er 1 van 299 euro een jaar of twee geleden gekocht. Mijn veertien jaar oude Daewoo (geen breedbeeld) ging dood. Nu een Philips, met korting omdat het een oud model was. En het was het showmodel, dus hoppa, blij voor 299 euro.
Ja maar dat bedoel ik nou, nu loop je een beetje te pronken met hoe zuinig je bent daarmee en heel nonchalant alsof het je allemaal niks kan schelen, en dan ga ik me zowat schuldig voelen omdat ik iets duurs op het oog heb. Wat is dit voor omgekeerde brugklaswereld?
Tap tap tap
  donderdag 1 december 2011 @ 10:13:22 #5
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105042970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik nou, nu loop je een beetje te pronken met hoe zuinig je bent daarmee en heel nonchalant alsof het je allemaal niks kan schelen, en dan ga ik me zowat schuldig voelen omdat ik iets duurs op het oog heb. Wat is dit voor omgekeerde brugklaswereld?
Troef hem af door gewoon je hele maandsalaris aan schoenen en kleding te verbrassen :7
pi_105042975
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik nou, nu loop je een beetje te pronken met hoe zuinig je bent daarmee en heel nonchalant alsof het je allemaal niks kan schelen, en dan ga ik me zowat schuldig voelen omdat ik iets duurs op het oog heb. Wat is dit voor omgekeerde brugklaswereld?
Als je het nodig hebt, prima toch? Ik kijk heel weinig tv, dus ik geef er niet veel aan uit. Ik rijd geen 65K per jaar, dus ik heb geen idioot luxe grote auto nodig. Als iemand dat wel nodig vind: have fun with it.

Het boeit me dus niet waar iemand zijn of haar geld aan uitgeeft. Voor mij persoonlijk geef ik aan dat soort dingen weinig uit. Bij totaal geen nut voor me. Mijn boodschappen- en vakantiebudget is weer iets hoger terwijl anderen dat weer zonde vinden :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043003
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Troef hem af door gewoon je hele maandsalaris aan schoenen en kleding te verbrassen :7
En wie koopt dan de chocola, hm? Wie?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:16:01 #8
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043047
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

En wie koopt dan de chocola, hm? Wie?
Die doe ik haar dan wel cadeau 8-)
pi_105043048
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je het nodig hebt, prima toch? Ik kijk heel weinig tv, dus ik geef er niet veel aan uit. Ik rijd geen 65K per jaar, dus ik heb geen idioot luxe grote auto nodig. Als iemand dat wel nodig vind: have fun with it.

Het boeit me dus niet waar iemand zijn of haar geld aan uitgeeft. Voor mij persoonlijk geef ik aan dat soort dingen weinig uit. Bij totaal geen nut voor me. Mijn boodschappen- en vakantiebudget is weer iets hoger terwijl anderen dat weer zonde vinden :)
Maar waarom zet je er dan echt de prijs erbij :D
Tap tap tap
pi_105043055
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die doe ik haar dan wel cadeau 8-)
Awww O+
Tap tap tap
pi_105043058
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

En wie koopt dan de chocola, hm? Wie?
CherryLips zet dan gewoon puppy-eyes op!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar waarom zet je er dan echt de prijs erbij :D
Waarom niet? Ik vind "goedkoop" nogal vaag. Een prijs van een ipad lijkt me bekend, gezien apple wel zorgt dat dat overal hetzelfde is :') Die heb ik dan weer wel, ondanks dat er goedkopere tablets onder de tweehonderd euro zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043155
En ik moet binnenkort mijn macbook upgraden of een nieuwe pc of macbook kopen. Diablo III gaat weer voor een jarenlange verslaving zorgen...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043199
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
En ik moet binnenkort mijn macbook upgraden of een nieuwe pc of macbook kopen. Diablo III gaat weer voor een jarenlange verslaving zorgen...
d3... ach, waar heb je games voor nodig als je een vriendin hebt om mee te spelen?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105043213
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
En ik moet binnenkort mijn macbook upgraden of een nieuwe pc of macbook kopen. Diablo III gaat weer voor een jarenlange verslaving zorgen...
Mjah, ik ben niet zo content met Blizzard de laatste paar jaar, dus wellicht dat ik D3 ga overslaan.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105043231
Ik schaam me niet voor wat ik heb. Ik ben blij dat ik kan kopen wat ik wil.
Maar ik loop er ook niet mee te koop. Daarom voel ik me ook niet schuldig als ik iets koop wat een ander niet kan betalen. Ik werk er ook hard genoeg voor.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:22:09 #17
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043244
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

d3... ach, waar heb je games voor nodig als je een vriendin hebt om mee te spelen?
Omdat 24 uur per dag met je vriendin spelen wellicht wat te ver gaat?
pi_105043248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

d3... ach, waar heb je games voor nodig als je een vriendin hebt om mee te spelen?
Omdat er meer is dan seks?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 10:22:49 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043257
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mjah, ik ben niet zo content met Blizzard de laatste paar jaar, dus wellicht dat ik D3 ga overslaan.
Starcraft 2 was briljant.
pi_105043266
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Omdat 24 uur per dag met je vriendin spelen wellicht wat te ver gaat?
Klik op het kruisje, An.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105043273
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Starcraft 2 was briljant.
Ik speel geen RTS. Dat helpt niet.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105043282
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mjah, ik ben niet zo content met Blizzard de laatste paar jaar, dus wellicht dat ik D3 ga overslaan.
Ik speel voor de rest niet veel van ze. StarCarft II in singleplayer en dat was het :) WoW heeft me nooit geboeid.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 10:23:32 #23
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043283
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Klik op het kruisje, An.
Ik heb alleen maar 3 gekleurde bolletjes.
pi_105043308
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat er meer is dan seks?
En soms 1 kind ook al genoeg is.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105043324
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar 3 gekleurde bolletjes.
piercings?
Tap tap tap
pi_105043358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef Tally het volgende:
Ik schaam me niet voor wat ik heb. Ik ben blij dat ik kan kopen wat ik wil.
Maar ik loop er ook niet mee te koop. Daarom voel ik me ook niet schuldig als ik iets koop wat een ander niet kan betalen. Ik werk er ook hard genoeg voor.
Je hoeft je toch niet te schamen daarvoor. Jouw geld, jouw leven. Het gaat mij erom dat mensen zich ermee gaan bemoeien of conclusies trekken omdat wij toevallig geen grote auto of tv hebben.

Er zijn mensen die dat gewoon minder belangrijk vinden omdat ze het niet nodig hebben. En daar wordt zo raar om gedaan. Ik zie het nut niet voor mezelf om een volkswagen station te kopen. Dat een ander dat wel wil omdat het nodig is: have fun.

Ik vind het alleen dom als je dingen koopt om te laten zien dat je geld hebt. En niet als gebruiksvoorwerp, maar puur om mee te blitsen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 10:27:01 #27
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043374
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

piercings?
Nee, een Mac. Die doen niet aan kruisjes.
pi_105043396
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, een Mac. Die doen niet aan kruisjes.
Eerder aan rechtszaken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043440
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerder aan rechtszaken.
En boomstamwerpen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105043487
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

En boomstamwerpen.
Londen 2012?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043514
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hoeft je toch niet te schamen daarvoor. Jouw geld, jouw leven. Het gaat mij erom dat mensen zich ermee gaan bemoeien of conclusies trekken omdat wij toevallig geen grote auto of tv hebben.

Er zijn mensen die dat gewoon minder belangrijk vinden omdat ze het niet nodig hebben. En daar wordt zo raar om gedaan. Ik zie het nut niet voor mezelf om een volkswagen station te kopen. Dat een ander dat wel wil omdat het nodig is: have fun.

Ik vind het alleen dom als je dingen koopt om te laten zien dat je geld hebt. En niet als gebruiksvoorwerp, maar puur om mee te blitsen.
Dat dus.
Maar ik vind het ook dom dat je dingen koopt of denkt te moeten kopen om te concurreren met een ander. Wat zij hebt vind ik ook.
En soms is het niet alleen kopen. In het dagelijks leven maak ik mee dat een ander een kind wil omdat ik dat ook heb.
En dat vind ik triest. Zeer triest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105043520
* Pheno probeert cache van IBM WAS dood te slaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043530
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Londen 2012?
Highland Games.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105043576
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hoeft je toch niet te schamen daarvoor. Jouw geld, jouw leven. Het gaat mij erom dat mensen zich ermee gaan bemoeien of conclusies trekken omdat wij toevallig geen grote auto of tv hebben.

Er zijn mensen die dat gewoon minder belangrijk vinden omdat ze het niet nodig hebben. En daar wordt zo raar om gedaan. Ik zie het nut niet voor mezelf om een volkswagen station te kopen. Dat een ander dat wel wil omdat het nodig is: have fun.

Ik vind het alleen dom als je dingen koopt om te laten zien dat je geld hebt. En niet als gebruiksvoorwerp, maar puur om mee te blitsen.
Als ik iets prijzigs koop heb ik altijd het idee dat ik me moet verdedigen, zoals zo'n reis. Vriendin van me begon de prijs van mijn reis met die van haar te vergelijken en dat zij goedkoper uit was etc.
Dan voel ik me schuldig dat ik geld over de balk smijt ofzo.
Tap tap tap
pi_105043629
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat dus.
Maar ik vind het ook dom dat je dingen koopt of denkt te moeten kopen om te concurreren met een ander. Wat zij hebt vind ik ook.
En soms is het niet alleen kopen. In het dagelijks leven maak ik mee dat een ander een kind wil omdat ik dat ook heb.
En dat vind ik triest. Zeer triest.
Nou ja, dat dus. Ze moeten het allemaal zelf weten, geld moet rollen uiteindelijk. Ik laat het alleen rollen richting dingen die ik echt nodig heb. Laatst een MagiMix gekocht. Een keukenmachine dus. Een ander lacht me uit. Ja, ding kost 220 nog wat, maar ik gebruik het en vind het tof. Een ander is dan weer blij met een normalere mixer en een rasp.

Mijn mixer ging dood bij de laatste spekkoek die ik gebakken heb, dus ja, na vijf jaar trouwe dienst moest er iets anders komen en dan kom je zo'n ding tegen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 10:36:01 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043646
Ik wil er nog steeds 1 aanschaffen Pheno. Kan je in die Magimix ook brooddeeg kneden enzo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2011 @ 10:38:00 #37
300347 MrManuel
pi_105043707
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het kan?! :P
Nee geen idee.. Moest toch iets verzinnen.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_105043734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik iets prijzigs koop heb ik altijd het idee dat ik me moet verdedigen, zoals zo'n reis. Vriendin van me begon de prijs van mijn reis met die van haar te vergelijken en dat zij goedkoper uit was etc.
Dan voel ik me schuldig dat ik geld over de balk smijt ofzo.
Djoser vind ik zelf ook duur, maar zij hebben alles voor je geregeld en wel. Ik kan me voorstellen dat je daarvoor kiest, omdat ze het altijd goed geregeld hebben. Scheelt jouw een hoop uitzoekwerk, een hoop gereserveer etc.

Nieuw Zeeland hebben we ook bij een operator geregeld. Te kort dag om het zelf te regelen, ze hadden blokken die je kocht en zo had je de vrijheid om je eigen route te kiezen en een auto was er al geregeld. Mooi, scheelt me tijd, want we wilden per se in januari weg. Kost meer, maar care, topvakantie, geen gedoe.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043792
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Djoser vind ik zelf ook duur, maar zij hebben alles voor je geregeld en wel. Ik kan me voorstellen dat je daarvoor kiest, omdat ze het altijd goed geregeld hebben. Scheelt jouw een hoop uitzoekwerk, een hoop gereserveer etc.

Nieuw Zeeland hebben we ook bij een operator geregeld. Te kort dag om het zelf te regelen, ze hadden blokken die je kocht en zo had je de vrijheid om je eigen route te kiezen en een auto was er al geregeld. Mooi, scheelt me tijd, want we wilden per se in januari weg. Kost meer, maar care, topvakantie, geen gedoe.
Ja, ik hoefde echt niets te doen. Ik ben veel te chaotisch om zelf iets te regelen, in m´n eentje. Dan kan ik niet echt genieten, denk ik. Nu hoefde ik alleen te onthouden hoe laat ik ´s ochtends klaar moest staan en zelfs dat ging soms mis.
En liftend door de VS is volgens mij een tikje linker dan in Australië ofzo :P
Tap tap tap
pi_105043793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil er nog steeds 1 aanschaffen Pheno. Kan je in die Magimix ook brooddeeg kneden enzo?
Dat kan. Raspen, kneden, snijden, kloppen, blenderen , citruspers, frietjes en weet ik wat meer. Ze hebben tig uitbreidingsschijven, in allerlei snij-raspmaten etc. Het wast nog net niet af (helaas).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 10:41:24 #41
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105043815
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kan. Raspen, kneden, snijden, kloppen, blenderen , citruspers, frietjes en weet ik wat meer. Ze hebben tig uitbreidingsschijven, in allerlei snij-raspmaten etc. Het wast nog net niet af (helaas).
Ze zijn goedkoper dan een KitchenAid. Dus ik ga het eens overwegen. Scheelt ook een hoop hakwerk met verse groentes.
pi_105043850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, ik hoefde echt niets te doen. Ik ben veel te chaotisch om zelf iets te regelen, in m´n eentje. Dan kan ik niet echt genieten, denk ik. Nu hoefde ik alleen te onthouden hoe laat ik ´s ochtends klaar moest staan en zelfs dat ging soms mis.
En liftend door de VS is volgens mij een tikje linker dan in Australië ofzo :P
Ja, herkenbaar. De vakantie op Curacao laatst ging bijna mis: safari geboekt. Bleek later dat dat de dag was dat we weer vertrokken :') Oops. Gelukkig nog terug te draaien, want de operator daarvan belde toevallig de avond ervoor op dat er 1 jeep kapot was en of we het erg vonden met een ander stel in de jeep te zitten. "Uh nee, maar we kunnen niet, we gaan naar huis" :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105043889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik iets prijzigs koop heb ik altijd het idee dat ik me moet verdedigen, zoals zo'n reis. Vriendin van me begon de prijs van mijn reis met die van haar te vergelijken en dat zij goedkoper uit was etc.
Dan voel ik me schuldig dat ik geld over de balk smijt ofzo.
Als het dezelfde reis is voor minder is het jammer voor jou. Als het een andere reis is en daar heb jij zin in dan hoef je je zeker niet schuldig te voelen ook al is het duurder. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105043909
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze zijn goedkoper dan een KitchenAid. Dus ik ga het eens overwegen. Scheelt ook een hoop hakwerk met verse groentes.
Het is makkelijk schoon te houden in ieder geval. Volgens mij werkt het met een magneet/inductie, dus geen vervelende draaimechanismen en uitermate krachtig. Ik gebruik het vooral nog met groente. Ik moet nog naar de toko voor spekkoekkruiden. Dan komt de eiwitkloptest :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Als het dezelfde reis is voor minder is het jammer voor jou. Als het een andere reis is en daar heb jij zin in dan hoef je je zeker niet schuldig te voelen ook al is het duurder. :)
Nou ja, ik reken het regelwerk nog mee dat een Djoser, Sawadee, Koning Aap, Baobab en weet ik wat meer doen. Volgens mij schelen die ook niet zo heel veel met elkaar. En Djoser heeft de tofste stand op de vakantiebeurs :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044120
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik reken het regelwerk nog mee dat een Djoser, Sawadee, Koning Aap, Baobab en weet ik wat meer doen. Volgens mij schelen die ook niet zo heel veel met elkaar. En Djoser heeft de tofste stand op de vakantiebeurs :7
Ja die stand was gaaf :D En dat boek is geweldig O+
Tap tap tap
pi_105044143
Waarom kan ik Ticketmaster niet gewoon bellen met een vraag, waarom moet dat nou weer per mail :(
Tap tap tap
pi_105044172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kan ik Ticketmaster niet gewoon bellen met een vraag, waarom moet dat nou weer per mail :(
omdat zo de personeelskosten lager zijn
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105044198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja die stand was gaaf :D En dat boek is geweldig O+
Ik pik die boeken altijd mee voor de plaatjes :@
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

omdat zo de personeelskosten lager zijn
Superleuk, maar zo kan ik maandag niet naar binnen bij dat concert O+
Tap tap tap
pi_105044220
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik pik die boeken altijd mee voor de plaatjes :@
Ik knalde gister gelijk naar Noord-Amerika en Oceanië in dat boek O+
Tap tap tap
pi_105044267
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Superleuk, maar zo kan ik maandag niet naar binnen bij dat concert O+
welk concert?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105044339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

welk concert?
Smith & Burrows.
Tap tap tap
pi_105044424
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik knalde gister gelijk naar Noord-Amerika en Oceanië in dat boek O+
Ik ga er gewoon voor zitten en kijk alles door. Zelf heb ik meer met Azië en Oceanië. Amerika is tof hoor, maar de mensen daar trekken me wat minder. Het is net Frankrijk in het groot voor me :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044450
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik reken het regelwerk nog mee dat een Djoser, Sawadee, Koning Aap, Baobab en weet ik wat meer doen. Volgens mij schelen die ook niet zo heel veel met elkaar. En Djoser heeft de tofste stand op de vakantiebeurs :7
Dan is de reis toch net even anders. Daarbij als je het kwijt kan waarom niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105044501
ik moet even wachten. eerst sparen, dan vakantie
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105044626
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon voor zitten en kijk alles door. Zelf heb ik meer met Azië en Oceanië. Amerika is tof hoor, maar de mensen daar trekken me wat minder. Het is net Frankrijk in het groot voor me :7
Ik ben nooit echt in Frankrijk geweest, dus ik zou het niet weten :P Ik vond de mensen er aardig. Waarschijnlijk omdat ik toerist ben.
Tap tap tap
pi_105044652
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben nooit echt in Frankrijk geweest, dus ik zou het niet weten :P Ik vond de mensen er aardig. Waarschijnlijk omdat ik toerist ben.
Ik vind Fransen juist niet aardig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105044671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:05 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ik moet even wachten. eerst sparen, dan vakantie
Ik ga voorlopig gewoon maar niet op vakantie. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105044676
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind Fransen juist niet aardig.
Ik doelde op de Amerikanen ;)
Tap tap tap
pi_105044681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben nooit echt in Frankrijk geweest, dus ik zou het niet weten :P Ik vond de mensen er aardig. Waarschijnlijk omdat ik toerist ben.
Dat ben ik ook daar, maar aardig nee. Dat zal dan ook vast aan mij liggen :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044710
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doelde op de Amerikanen ;)
Sorry :') Nu lees ik het. Niet helemaal bij :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105044717
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik doelde op de Amerikanen ;)
Oh, die. Ik dacht ook dat je het over de Fransen had.

Het is meer de mentaliteit bij de Amerikanen. Lastig uit te leggen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105044831
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze zijn goedkoper dan een KitchenAid. Dus ik ga het eens overwegen. Scheelt ook een hoop hakwerk met verse groentes.
Ik wil eerst een groter aanrecht -O-.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105044850
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik wil eerst een groter aanrecht -O-.
Ik een groter huis. Maar ik durf mijn huis niet te koop te zetten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105044903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik een groter huis. Maar ik durf mijn huis niet te koop te zetten :')
We hebben ook wat op het oog. Nou ja, er zit iets in de planning zeg maar :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105045026
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

We hebben ook wat op het oog. Nou ja, er zit iets in de planning zeg maar :')
Ja wij hebben ook wel wat op het oog. Maar ik zie op tegen de rompslomp dr om heen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105045171
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja wij hebben ook wel wat op het oog. Maar ik zie op tegen de rompslomp dr om heen.
Vooral het gedoe om nu iets te verkopen. Echt de hele zooi ligt op zijn gat volgens mij :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105045299
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vooral het gedoe om nu iets te verkopen. Echt de hele zooi ligt op zijn gat volgens mij :')
Ja dat. Al zie ik net dat het huis wat bij ons in de straat staat verkocht is.
Heeft niet zo heel lang te koop gestaan. En zijn mooie starters woningen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 11:30:44 #70
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105045338
Ik heb vorig jaar dit huis gekocht en ik weet toch al dat ik over een aantal jaar het weer te koop ga zetten. Anna wilt toch graag terug naar Groningen dus de kans is ook groot dat we dat doen als ze echt klaar is. Zal nog wel 3 - 4 jaar duren overigens.
pi_105045353
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb vorig jaar dit huis gekocht en ik weet toch al dat ik over een aantal jaar het weer te koop ga zetten. Anna wilt toch graag terug naar Groningen dus de kans is ook groot dat we dat doen als ze echt klaar is. Zal nog wel 3 - 4 jaar duren overigens.
;( Zo ver weg ;(
Tap tap tap
  donderdag 1 december 2011 @ 11:31:15 #72
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105045361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

;( Zo ver weg ;(
Dan blijf je maar slapen B-)
  donderdag 1 december 2011 @ 11:31:42 #73
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105045376
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vooral het gedoe om nu iets te verkopen. Echt de hele zooi ligt op zijn gat volgens mij :')
Geduld hebben. Te koop zetten, doorgaan met leven en pas iets terugkopen als je huis verkocht is.
pi_105045418
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geduld hebben. Te koop zetten, doorgaan met leven en pas iets terugkopen als je huis verkocht is.
Dat is niet eens zo erg. Maar doorgaan met leven lijkt me tegen vallen.
Als je een bezichtiging heb moet je alles op orde hebben en ik ben bang dat zij niet letten op de kat die niet naar buiten mag :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 11:34:07 #75
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105045459
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo erg. Maar doorgaan met leven lijkt me tegen vallen.
Als je een bezichtiging heb moet je alles op orde hebben en ik ben bang dat zij niet letten op de kat die niet naar buiten mag :')
Dat probleem krijgen wij ook met drie van die monsters.
pi_105045480
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geduld hebben. Te koop zetten, doorgaan met leven en pas iets terugkopen als je huis verkocht is.
Mja, maar wat we op het oog hebben is ook nieuwbouw en dat gaat ook vast eens weg ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 11:36:35 #77
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105045544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
Ik vind Fransen juist niet aardig.
Ik heb geen hekel aan 'een volk', maar ja, ik ben zelf een mengelmoes van van alles en nog wat en heb dan ook een multi-culti-familie: Indonesiërs, Indo's, Surinamers, Chinezen, (en Nederlanders uiteraard) van alles. O+
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105045612
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat probleem krijgen wij ook met drie van die monsters.
Ja en om dr dan even elders onder te brengen is best zielig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 11:45:26 #79
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105045828
Ze kunnen altijd naar mijn ouders, maar dat doe je niet voor even een uurtje :P
pi_105045932
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ze kunnen altijd naar mijn ouders, maar dat doe je niet voor even een uurtje :P
Bij mijn ouders kan ze inmiddels niet meer want die hebben een hond die ze niet mag.
Bij mijn schoonouders is een optie als er niemand is, dus geen kleinkinderen of wat dan ook.
Want die zijn allergisch.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105046231
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb vorig jaar dit huis gekocht en ik weet toch al dat ik over een aantal jaar het weer te koop ga zetten. Anna wilt toch graag terug naar Groningen dus de kans is ook groot dat we dat doen als ze echt klaar is. Zal nog wel 3 - 4 jaar duren overigens.
Mits werk.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 1 december 2011 @ 11:56:35 #82
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105046264
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mits werk.
Ook dat.
pi_105046611
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ook dat.
Dan stop je zeker in Arnhem? :P.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105046660
Arnhem O+
Tap tap tap
pi_105046687
Ik werk nu in Arnhem :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105046703
}:| mijn humeur was al rond het vriespunt maar inmiddels is het gedaan naar 50 graden onder nul }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105046780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
}:| mijn humeur was al rond het vriespunt maar inmiddels is het gedaan naar 50 graden onder nul }:|
*geeft antivries aan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105046827
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Mits werk.
Gaat zoeken in Limburg
pi_105046881
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

*geeft antivries aan
Ik wilde zeggen: Wil je me dood hebben ofzo :')
Maar met 50 graden onder nul zit er toch al weinig leven in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105046897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: Wil je me dood hebben ofzo :')
Maar met 50 graden onder nul zit er toch al weinig leven in.
Nou ja, ik kan ook 20 kilo aan strooizout geven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105046929
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan ook 20 kilo aan strooizout geven.
Zout is niet zo goed voor je.
Correctie teveel zout is niet zo goed voor je.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105047025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Zout is niet zo goed voor je.
Correctie teveel zout is niet zo goed voor je.
Alles met 'te' er voor...jajiejadieja.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105047038
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alles met 'te' er voor...jajiejadieja.
Te leuk O+
Tap tap tap
pi_105047053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Te leuk O+
Dat is ook niet goed. :N
Tevreden?
pi_105047122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat is ook niet goed. :N
Tevreden?
Dat telt niet :P
Tap tap tap
pi_105047512
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat telt niet :P
Das flauw. :{w
pi_105047566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Arnhem O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_105047608
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welke plaats komt dat niet voor?
  donderdag 1 december 2011 @ 12:32:10 #99
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105047615
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan stop je zeker in Arnhem? :P.
Dan zeker wel ja :D
pi_105047646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

In welke plaats komt dat niet voor?
Bij mij. Te weinig mensen om te vermoorden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105047684
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: Wil je me dood hebben ofzo :')
Maar met 50 graden onder nul zit er toch al weinig leven in.
Tijd dan om een warme passievolle man te vinden die zo heet is als een vulkaan om je te ontdooien
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105047754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Tijd dan om een warme passievolle man te vinden die zo heet is als een vulkaan om je te ontdooien
:')
Ik zou gewoon ff lekker bij me uit de buurt blijven!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105047813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Tally het volgende:

[..]

:')
Ik zou gewoon ff lekker bij me uit de buurt blijven!
had het ook niet over mezelf :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  donderdag 1 december 2011 @ 12:38:38 #104
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105047842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Tijd dan om een warme passievolle man te vinden die zo heet is als een vulkaan om je te ontdooien
:')

Ik zou het boekje der cliché's maar weer wegleggen.
pi_105047893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:')

Ik zou het boekje der cliché's maar weer wegleggen.
Zou hij Masterflirt hebben gevolgd?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105048079
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zou hij Masterflirt hebben gevolgd?
nee, maar wel gewone genialiteit ;(
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_105048438
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

nee, maar wel gewone genialiteit ;(
En, gister nog geneukt door middel van die pickupline?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 12:57:08 #108
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105048581
Chinese trance O+

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105048916
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Tally het volgende:
Zo.. Klaar.. Als ik vanmiddag mini ga ophalen bij mijn schoonmoeder en dr staat weer zo'n mongool voor rijd ik dr wel ja :)
Ben ik het ook kwijt!

NEXT!!!
Ik heb net nog een asociaal voorpiepend kutscholiertje flink aangereden met m'n winkelwagentje. Kutkoters :r
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105048928
Wat gaan jullie snel btw :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105049133

Verheug me op kerst. :) Gewoon gezellig samen, niet om kerst zelf.
pi_105049146
Vroeg klaar: *O*

Te moe om iets (nuttigs) te gaan doen: :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105049168
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeg klaar: *O*

Te moe om iets (nuttigs) te gaan doen: :')
Heb je Pfeiffer?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105049250
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Heb je Pfeiffer?
Ik heb te weinig slaap heb ik!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105049449
Draadloos internet lijkt sperma te beschadigen
Bewaar je ballen dus in een kooi van Faraday!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105049456
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb te weinig slaap heb ik!
Vroeger naar bed.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2011 @ 13:21:26 #117
300347 MrManuel
pi_105049560
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vroeger naar bed.
Proeber ik elke dag maar is lastig hoor!
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_105049596
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vroeger naar bed.
Het probleem is vooral de onregelmatigheid van mijn werktijden. Lang weekend, kort weekend, 6:45 beginnen, 5:30, 5:00, 8:30 etc etc.

Maar vandaag geen middagdutje en dan pleur ik vanavond zo ergens tussen 9 en 10 wel vanzelf in slaap en kan ik mooi een nacht van een uurtje of 8 maken. Dat is dus echt een zeldzaamheid, een nacht goed doorslapen en voldoende uren pakken :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 december 2011 @ 13:23:30 #119
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105049652
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb te weinig slaap heb ik!
Ik ook.

quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Draadloos internet lijkt sperma te beschadigen
Bewaar je ballen dus in een kooi van Faraday!
:')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105049724
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vroeger naar bed.
Vroeg naar bed en dan de halve nacht plafondstaren.
pi_105049796
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Proeber ik elke dag maar is lastig hoor!
Discipline.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105050629
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vroeg naar bed en dan de halve nacht plafondstaren.
Dat, of (veel) te vroeg wakker worden. Het is bij mij gewoon een ritme-probleem.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105050683
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik ook.

[..]

:')
Ga jij allemaal aluhoedjes maken, maar dan voor onze 'zaakjes'?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 december 2011 @ 13:56:10 #124
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105051073
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga jij allemaal aluhoedjes maken, maar dan voor onze 'zaakjes'?
Sttt...
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105052111
http://www.loi.nl/hobby_e(...)link=roman_schrijven

Die lijkt me wel leuk O+
Ben alleen niet meer zo van de thuisstudie :')
Tap tap tap
  donderdag 1 december 2011 @ 14:25:25 #126
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105052220
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
http://www.loi.nl/hobby_e(...)link=roman_schrijven

Die lijkt me wel leuk O+
Ben alleen niet meer zo van de thuisstudie :')
Ik vraag mij af of zo'n cursus niet gewoon geldklopperij is.
pi_105052260
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of zo'n cursus niet gewoon geldklopperij is.
Alle studies zijn geldklopperij :7 Maar he, een hobby voor 40 euro per maand valt nog wel mee. Er zijn mensen die voor meer per week wegzuipen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105052272
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of zo'n cursus niet gewoon geldklopperij is.
Ja dat vraag ik me dan ook af. Beetje gepruts met wat verhaaltjes en elke keer 'ja is wel goed' als feedback krijgen. Net als m'n studie zeg maar.
Tap tap tap
pi_105053239
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 01:43 schreef Tally het volgende:

[..]

Jammer ;(
Ik bedoelde juist omdat jij als enige wel reageerde O+ :*.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Al die kapsones wijven die denken dat ze alles mogen omdat ze dr kind op school moeten af pleuren :(
En jij die dan op visite gaat bij je schoonma die er in de buurt woont, krijgt dat van alles naar je kop omdat ze niet door kunnen lopen.
Echt... Ik was al pissig en dit maakt het er niet beter op :(
Wat is woede toch een heerlijke emotie O+ :9.
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat er meer is dan seks?
Is dat zo :o.
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Draadloos internet lijkt sperma te beschadigen
Bewaar je ballen dus in een kooi van Faraday!
Of juist niet :7 .
pi_105053296
Keuzes, keuzes. Met een andere pen lijkt m'n tablet wel te werken, maar na 10 jaar is een nieuw tablet ook wel leuk he? :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105053317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoelde juist omdat jij als enige wel reageerde O+ :*.

[..]

Wat is woede toch een heerlijke emotie O+ :9.

[..]

Is dat zo :o.

[..]

Of juist niet :7 .
Kinderhater :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105053330
Verder vinden mensen mij altijd zielig dat ik geen tv-abo heb :') . En vragen ze zich wekelijks af hoe ik toch kan rondkomen -O- . En heb ik een tv uit 2009 gekocht met net alle functies die ik nodig had :9. Ik had verder geen tv die groter was dan 10'', dus toen mocht het van mij O+.
pi_105053389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Is dat zo :o.

[..]

Correct
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053424
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Tegan het volgende:
Verder vinden mensen mij altijd zielig dat ik geen tv-abo heb :') . En vragen ze zich wekelijks af hoe ik toch kan rondkomen -O- . En heb ik een tv uit 2009 gekocht met net alle functies die ik nodig had :9. Ik had verder geen tv die groter was dan 10'', dus toen mocht het van mij O+.
Ik gebruik mijn tv meer om te gamen dan tv te kijken denk ik :') En gezien 3D gamen nog echt matig is (vind ik dan) koop ik nog een hele tijd geen nieuwe 3D-meuk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053530
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn tv meer om te gamen dan tv te kijken denk ik :') En gezien 3D gamen nog echt matig is (vind ik dan) koop ik nog een hele tijd geen nieuwe 3D-meuk.
Mijn tv is gewoon mijn htpc. Verder geen tv-abo dus :). Heerlijk series kijken op de bank. Ik gebruik hem vaker dan de tv toen ik nog thuis woonde die nooit aanging :).
pi_105053536
Hier ook geen TV. 95% is toch onzin.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105053562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mijn tv is gewoon mijn htpc. Verder geen tv-abo dus :). Heerlijk series kijken op de bank. Ik gebruik hem vaker dan de tv toen ik nog thuis woonde die nooit aanging :).
Ik weet niet eens waar ik meuk kan downloaden, dus dat gaat niet opschieten :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053573
Dat 3D hoef ik eigenlijk nooit hoor. Vind dat in de bioscoop al irritant. Mijn ogen kunnen dat niet aan ;(.
pi_105053608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook geen TV. 95% is toch onzin.
Als er nu eens een mogelijkheid komt om kanalen zelf te kiezen ipv die 200+ zenders waarvan je er drie serieus bekijkt zou dat wel handig zijn ja.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053609
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waar ik meuk kan downloaden, dus dat gaat niet opschieten :')
Nouja, ieder zijn ding :). Ik kan je uiteraard wel een duwtje in de goede richting geven mocht je interesse hebben :).
pi_105053638
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Tegan het volgende:
Dat 3D hoef ik eigenlijk nooit hoor. Vind dat in de bioscoop al irritant. Mijn ogen kunnen dat niet aan ;(.
Oh, ik zie het wel, maar de meerprijs ontgaat me. En een bril om te gamen, come on :')
Ik vind het al irritant bij events om zo'n ding op te moeten :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053679
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Hier ook geen TV. 95% is toch onzin.
Het enige wat ik mis is dat je helemaal niets meekrijgt van wat er nu weer gebeurd in tvland :P. Zo van wie er nu in welk programma kwam enzo. Maar daar kan ik wel tegen.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:01:41 #143
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105053822
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net nog een asociaal voorpiepend kutscholiertje flink aangereden met m'n winkelwagentje. Kutkoters :r
Dat is gerechtvaardigd omdat... jij nooit een (kut)koter bent geweest? :D
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105053849
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het enige wat ik mis is dat je helemaal niets meekrijgt van wat er nu weer gebeurd in tvland :P. Zo van wie er nu in welk programma kwam enzo. Maar daar kan ik wel tegen.
Ach, sommige shows vind ik nog leuk om te volgen, maar als de kabel uitvalt dan overleef ik het.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, ieder zijn ding :). Ik kan je uiteraard wel een duwtje in de goede richting geven mocht je interesse hebben :).
Op dit moment zit ik geheel vol met reviewgames die ik ergens volgende week nog af wil hebben, daarna meld ik me wel een keer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105053931
Het enige wat ik wilde kijken kwam op de publieken, dus toen was de keuze vrij gemakkelijk :).

In het begin mis je zappen als je je verveelt. Maar nu deel ik mijn tv-tijd gewoon een heel stuk efficienter en doelgerichter in :P. Win-win dus.

Maar goed, ieder zijn keuze. Unlike mijn collega's, kijk ik niet neer op mensen die het anders hebben geregeld thuis :).
pi_105053965
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op dit moment zit ik geheel vol met reviewgames die ik ergens volgende week nog af wil hebben, daarna meld ik me wel een keer.
K, tof. En succes :).
pi_105054064
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

K, tof. En succes :).
Jij bedankt natuurlijk. En dat zal wel lukken. Japanse RPG die weer tig uur vreet van mijn vrije tijd. Maar ja, een uurtje spelen en dan reviewen vind ik niet kunnen :) Dus ik flikker er zoveel mogelijk tijd in om het uit te spelen in een week. Gelukkig is het een 3DS-game, dan kan ie ook mee richting bed. marathon tv-gamen is stukken vermoeiender :X
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105054179
Kan ik me voorstellen :* .
pi_105054357
Ah, nog een kwartier en dan mag ik de weg weer op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105054426
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alle studies zijn geldklopperij :7 Maar he, een hobby voor 40 euro per maand valt nog wel mee. Er zijn mensen die voor meer per week wegzuipen :P
Ik wilde net zeggen dat ik het best prijzig vond tot ik deze post las :@

Al haal ik meestal geen 40 eu in de week. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105056320
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als er nu eens een mogelijkheid komt om kanalen zelf te kiezen ipv die 200+ zenders waarvan je er drie serieus bekijkt zou dat wel handig zijn ja.
Ja precies. Aanbieden in blokken is zo 1990 en klantonvriendelijk. Maar ja, het ontbreekt ook die sector aan vernieuwingsdrang.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105056376
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dat is gerechtvaardigd omdat... jij nooit een (kut)koter bent geweest? :D
Fouten maken is prima, maar als niemand je op je fouten wijst blijf je ze maken.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105056398
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het enige wat ik mis is dat je helemaal niets meekrijgt van wat er nu weer gebeurd in tvland :P. Zo van wie er nu in welk programma kwam enzo. Maar daar kan ik wel tegen.
Dat ja. Hoe vaak ik wel niet denk: "Wie???" :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105056936
Dit gaat toch wel zo goed als zeker mijn nieuwe vriendje worden O+

http://eu.shop.wacom.eu/detail/index/sArticle/443/sCategory/70305
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105057549
Wacom O+ Oerdegelijke dingen O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105057707
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef Pheno het volgende:
Wacom O+ Oerdegelijke dingen O+
:Y

Ik denk alleen dat mijn pen iets te vaak gestuiterd heeft in 10 jaar tijd :D
Nou heb ik nog wel een ander tablet liggen, maar deze nieuwe bamboo kan schijnbaar ook als touchscreen gebruikt worden _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105057823
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:Y

Ik denk alleen dat mijn pen iets te vaak gestuiterd heeft in 10 jaar tijd :D
Nou heb ik nog wel een ander tablet liggen, maar deze nieuwe bamboo kan schijnbaar ook als touchscreen gebruikt worden _O_
We hebben zo'n kleintje hier al een tijd. Geen idee hoe die heet, maar het leeft nog steeds. Eens zoeken, want ik heb het al een tijd niet meer gebruikt :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105058067
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

We hebben zo'n kleintje hier al een tijd. Geen idee hoe die heet, maar het leeft nog steeds. Eens zoeken, want ik heb het al een tijd niet meer gebruikt :')
Ik heb een A5-intuos waarvan de pen zo te zien ook dood is, een A6-graphire2 (nu dus met kapotte pen) en een A6-graphire4. Wil echt NOOIT meer alleen met muis werken.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105058089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat ja. Hoe vaak ik wel niet denk: "Wie???" :D
Met TV zou dat alleen maar vervangen worden door "Waarom???"
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105058128
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Met TV zou dat alleen maar vervangen worden door "Waarom???"
Klopt. dat denk ik ook regelmatig als ik bij anderen TV zie :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105058172
Maar toch lastig kiezen. Ga ik 90 euro uitgeven voor een nieuw tablet of ga ik de pen van mijn graphire4 gebruiken en hou ik die centjes op m'n bankrekening?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105058196
Bij het tablet krijg je wel photoshop elements (8) voor 10 euro cadeau.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105058279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb een A5-intuos waarvan de pen zo te zien ook dood is, een A6-graphire2 (nu dus met kapotte pen) en een A6-graphire4. Wil echt NOOIT meer alleen met muis werken.
Die A6-G4 hebben we hier ook.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_105058330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Maar toch lastig kiezen. Ga ik 90 euro uitgeven voor een nieuw tablet of ga ik de pen van mijn graphire4 gebruiken en hou ik die centjes op m'n bankrekening?
90 euro. Denk aan de economie.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105058442
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb een A5-intuos waarvan de pen zo te zien ook dood is, een A6-graphire2 (nu dus met kapotte pen) en een A6-graphire4. Wil echt NOOIT meer alleen met muis werken.
Wat is er zo fijn aan Miss? Of, waarvoor gebruik je hem?
pi_105058496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Bij het tablet krijg je wel photoshop elements (8) voor 10 euro cadeau.
cadeau voor tien euro :D
Tap tap tap
pi_105058591
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

cadeau voor tien euro :D
Kost normaal wel wat meer tientjes ;) Niet zo achterlijk als de full Photoshop, maar toch.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 december 2011 @ 17:40:00 #169
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105060036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Maar toch lastig kiezen. Ga ik 90 euro uitgeven voor een nieuw tablet of ga ik de pen van mijn graphire4 gebruiken en hou ik die centjes op m'n bankrekening?
Misschien krijg je 'm wel van Sinterklaas, dan kost 'ie je geen geld. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105060486
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kost normaal wel wat meer tientjes ;) Niet zo achterlijk als de full Photoshop, maar toch.
Precies :Y
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105060541
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Misschien krijg je 'm wel van Sinterklaas, dan kost 'ie je geen geld. :7
Betaling in natura?
Tap tap tap
pi_105060544
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Misschien krijg je 'm wel van Sinterklaas, dan kost 'ie je geen geld. :7
Right :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105060571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat is er zo fijn aan Miss? Of, waarvoor gebruik je hem?
Ik gebruik hem als muis. Nooit meer last van m'n pols gehad. Wat ik met een muis dus had.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105061355
Oh. :). Ik heb ook altijd last van mijn pols.
pi_105061389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik gebruik hem als muis. Nooit meer last van m'n pols gehad. Wat ik met een muis dus had.
Goede zaak :Y.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_105061591
quote:
Denkt men dat jij dat nodig hebt?
For great justice!
pi_105062627
Zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt :D .
  donderdag 1 december 2011 @ 19:09:55 #179
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105063501
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef Tegan het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken. Bedankt :D .
Misschien zoeken ze nog docenten en dachten ze aan jou?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105064101
Ja, want dat is beter.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:23:56 #181
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105064202
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ja, want dat is beter.
De hamvraag is wie jou dan weer heeft onderwezen?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105064428
Nee, de vraag is dan. Was ik ooit slechter dan dat ik nu ben?
  donderdag 1 december 2011 @ 19:29:03 #183
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105064457
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Nee, de vraag is dan. Was ik ooit slechter dan dat ik nu ben?
:Y
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105064521
Bevestig je nu dat dat de vraag is of geef je antwoord.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:30:47 #185
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105064555
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Bevestig je nu dat dat de vraag is of geef je antwoord.
Het laatste. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105064618
Jij bent stiekem een van mijn lovers. Scary.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:34:33 #187
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105064762
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Tegan het volgende:
Jij bent stiekem een van mijn lovers. Scary.
Er zijn ergere geheimen om te hebben.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105065218
Denk jij.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:43:27 #189
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105065292
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Tegan het volgende:
Denk jij.
:6
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105065323
:D .
  donderdag 1 december 2011 @ 19:49:46 #191
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105065648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef MissMSX het volgende:
Fouten maken is prima, maar als niemand je op je fouten wijst blijf je ze maken.
Ik vind geweld met geweld bestrijden iets anders dan iemand op zijn/haar fouten wijzen. Helemaal als het om een volwassene tegenover een schoolkind gaat, maar goed.

Je had er ook gewoon iets van kunnen zeggen toen hij/zij voordrong i.p.v. moedwillig met je kar tegen hem/haar te duwen. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105065861
Pff. Weet je nog dat ik het contact ging verbreken met de mensen die zoveel woede in me triggerden. Nu had ik aan het einde van het weekend gezegd dat ik even wat alone time wilde. Iig tot volgend jaar. Belt diegene vandaag op over waarom ik niet had gebeld over iets wat we vandaag gingen doen eigenlijk. Dus ik zeg van goh, daar hadden we het toch over gehad. Zegt diegene dat hij dacht dat ik gewoon in een stomme bui was (ben even de exacte gemenere bewoording kwijt). Vervolgens hangt hij boos op. Nu voel ik me weer helemaal schuldig ;( -O- .
pi_105065913
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik vind geweld met geweld bestrijden iets anders dan iemand op zijn/haar fouten wijzen. Helemaal als het om een volwassene tegenover een schoolkind gaat, maar goed.

Je had er ook gewoon iets van kunnen zeggen toen hij/zij voordrong i.p.v. moedwillig met je kar tegen hem/haar te duwen. :)
Het was 14 ofzo :')
Had gekund.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105065936
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef Tegan het volgende:
Pff. Weet je nog dat ik het contact ging verbreken met de mensen die zoveel woede in me triggerden. Nu had ik aan het einde van het weekend gezegd dat ik even wat alone time wilde. Iig tot volgend jaar. Belt diegene vandaag op over waarom ik niet had gebeld over iets wat we vandaag gingen doen eigenlijk. Dus ik zeg van goh, daar hadden we het toch over gehad. Zegt diegene dat hij dacht dat ik gewoon in een stomme bui was (ben even de exacte gemenere bewoording kwijt). Vervolgens hangt hij boos op. Nu voel ik me weer helemaal schuldig ;( -O- .
Jij ook al zo'n leuk telefoontje gehad :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105066001
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik vind geweld met geweld bestrijden iets anders dan iemand op zijn/haar fouten wijzen. Helemaal als het om een volwassene tegenover een schoolkind gaat, maar goed.

Je had er ook gewoon iets van kunnen zeggen toen hij/zij voordrong i.p.v. moedwillig met je kar tegen hem/haar te duwen. :)
Zijn/haar ouders moet hem/haar opvoeden. Miss niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105066007
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Jij ook al zo'n leuk telefoontje gehad :')
Gedeelde leed O+ .
pi_105066027
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Oh. :). Ik heb ook altijd last van mijn pols.
Ik zeg: Wacom :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066079
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Goede zaak :Y.
Ja, heel goed :Y
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066100
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zeg: Wacom :7
Maar ik vind touchpad van mijn laptop al kut. Iets zegt me dat ik daar niet mee om kan gaan.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:58:23 #200
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066185
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Zijn/haar ouders moet hem/haar opvoeden. Miss niet.
Wat is dat nou weer voor onzin? Daar hebben ze toch leerkrachten voor? :(
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105066188
:* voor de zielige dames :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Tegan het volgende:

[..]

Gedeelde leed O+ .
Mijn woede kwam uit het feit dat mijn zusje via whats app en de chat van Wordfeut (!!!) even wilde vertellen dat ze zwanger is. :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 19:58:40 #203
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066206
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Maar ik vind touchpad van mijn laptop al kut. Iets zegt me dat ik daar niet mee om kan gaan.
Totaal niet te vergelijken.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105066248
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin? Daar hebben ze toch leerkrachten voor? :(
Die mogen ze dan weer in elkaar timmeren.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105066289
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar ik vind touchpad van mijn laptop al kut. Iets zegt me dat ik daar niet mee om kan gaan.
Dat is echt iets heel anders :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:00:18 #206
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066324
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Tally het volgende:
Die mogen ze dan weer in elkaar timmeren.
Toch weer geweld. Wie kunnen we daar dan weer de schuld van geven?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105066373
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Die mogen ze dan weer in elkaar timmeren.
Beetje slecht filmpje maar deed me hieraan denken :D.

pi_105066380
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn woede kwam uit het feit dat mijn zusje via whats app en de chat van Wordfeut (!!!) even wilde vertellen dat ze zwanger is. :{w
Hoe modern O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066417
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is echt iets heel anders :)
Mag ik bij jou een keertje komen spelen dan :9.
pi_105066466
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn woede kwam uit het feit dat mijn zusje via whats app en de chat van Wordfeut (!!!) even wilde vertellen dat ze zwanger is. :{w
:* . Ik zou het gewoon niet geloven als zus dat zo deed :D.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:04:01 #211
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066562
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Hoe modern O+
Had ze het nou gewoon via Facebook gedaan, had Tally meteen 'Like' kunnen doen. Scheelt weer een berichtje terug sturen.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 1 december 2011 @ 20:04:45 #212
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105066619
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Zijn/haar ouders moet hem/haar opvoeden. Miss niet.
En ik ben zo opgevoed om niet zomaar geweld te gebruiken. Ook niet als een ander een 'fout' maakt.

En als een kind van 14 voordringt heeft dat weinig met verkeerde opvoeding te maken. Een volwassene die moedwillig met zijn/haar kar tegen iemand gaat duwen, die mag wat mij betreft wel eens heropgevoed worden. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105066651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

:* . Ik zou het gewoon niet geloven als zus dat zo deed :D.
Ik vind het respectloos. Ik weet dat ik niet belangrijk voor dr ben maar dit vind ik erg.
Vooral omdat ik met de rest van de familie erg nauw contact heb doet me dit zeer.
Later had ik mijn ma boos aan de telefoon ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:05:41 #214
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066667
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En als een kind van 14 voordringt heeft dat weinig met verkeerde opvoeding te maken.
:') :') en :')
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105066705
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En ik ben zo opgevoed om niet zomaar geweld te gebruiken. Ook niet als een ander een 'fout' maakt.

En als een kind van 14 voordringt heeft dat weinig met verkeerde opvoeding te maken. Een volwassene die moedwillig met zijn/haar kar tegen iemand gaat duwen, die mag wat mij betreft wel eens heropgevoed worden. :)
Meningen verschillen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105066812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:

[..]


[..]

Mag ik bij jou een keertje komen spelen dan :9.
Aan wie vraag je dat nou? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066871
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Aan wie vraag je dat nou? :P
Eigenlijk aan Air, maar toen bedacht ik me dat het jouw speeltje was. En dat hij natuurlijk jouw goedkeuring nodig heeft sowieso :P.
pi_105066910
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het respectloos. Ik weet dat ik niet belangrijk voor dr ben maar dit vind ik erg.
Vooral omdat ik met de rest van de familie erg nauw contact heb doet me dit zeer.
Later had ik mijn ma boos aan de telefoon ;(
Ze deed het bij iedereen zo?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105066951
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Meningen verschillen.
Dit.

:O
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:10:15 #220
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105066952
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk aan Air, maar toen bedacht ik me dat het jouw speeltje was. En dat hij natuurlijk jouw goedkeuring nodig heeft sowieso :P.
Ook al weet ik dat het in de praktijk niet zo is, voel ik mij hier toch helemaal stoer door. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105066980
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ze deed het bij iedereen zo?
Nope. Mn ma telefonisch en bij mijn Oma is ze langsgeweest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105067049
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:

[..]

Eigenlijk aan Air, maar toen bedacht ik me dat het jouw speeltje was. En dat hij natuurlijk jouw goedkeuring nodig heeft sowieso :P.
Hij heeft mijn toestemming :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105067123
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Nope. Mn ma telefonisch en bij mijn Oma is ze langsgeweest.
Dat is wel zuur dan ja :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105067139
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het respectloos. Ik weet dat ik niet belangrijk voor dr ben maar dit vind ik erg.
Vooral omdat ik met de rest van de familie erg nauw contact heb doet me dit zeer.
Later had ik mijn ma boos aan de telefoon ;(
Tja, tja. Lastig dat ze jou zo gekwetst heeft :* . Ik vraag me af of ze dat bewust heeft gedaan of niet. Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen, want mij interesseerde het eigenlijk ook niet dat mijn neef stiekem is getrouwd met 50% van de familie en zonder mij dus. Terwijl mijn zussen en moeder helemaal pissed off zijn. (Zelfde neef die snel moest trouwens omdat vriendin zwanger was en seks voor het huwelijk niet mag enzo :').) Vond het alleen jammer dat hij het niet vantevoren iig even had gemailt ofzo.
pi_105067183
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ook al weet ik dat het in de praktijk niet zo is, voel ik mij hier toch helemaal stoer door. :7
Goed afgericht Miss.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:16:36 #226
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105067337
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
:') :') en :')
Zo zou ik inderdaad kijken ja, als ik een volwassen vrouw zich zo kinderachtig en onopgevoed zou zien gedragen in de supermarkt. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105067431
JP, jij was toch ook halfbloedje? Welke religies hebben jullie allemaal in de familie?
pi_105067814
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Zo zou ik inderdaad kijken ja, als ik een volwassen vrouw zich zo kinderachtig en onopgevoed zou zien gedragen in de supermarkt. :)
Gast joh, als ik elke keer dat iemand zich aso gedraagd het gesprek aan moet gaan kan je me de dalai lama noemen.

En meer ga ik er niet over zeggen, want :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105067837
Anyhow, de kruidnootjes zijn weer :9

:Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105067894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, de kruidnootjes zijn weer :9

:Y)
Owh, ik hoor net dat ze beter kunnen.

Back to the drawing board dus :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:28:38 #231
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105067954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh, ik hoor net dat ze beter kunnen.

Back to the drawing board dus :P
Nóg beter...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 1 december 2011 @ 20:28:49 #232
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105067965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Tegan het volgende:
JP, jij was toch ook halfbloedje? Welke religies hebben jullie allemaal in de familie?
Met de familieleden met wie ik close omga, geen enkele.

Heb wel wat verdere familieleden die geloven in guna guna, maar ik en mijn naaste familieleden hangen gewoon krissen/kerissen en Bali-maskers aan de muur. Geen probleem. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105068030
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nóg beter...
Ze waren beter zei je ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:30:19 #234
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105068050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ze waren beter zei je ;(
Ja, maar ik bedoelde nóg beter.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105068122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Owh, ik hoor net dat ze beter kunnen.

Back to the drawing board dus :P
Home made.
pi_105068135
Ik heb dat ooit gedaan, maar de winkelvariant is toch beter.
pi_105068147
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoelde nóg beter.
Either way moet ik minimaal terug naar de vorige :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068180
Oh, get a room.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:33:26 #239
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105068201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Either way moet ik minimaal terug naar de vorige :(
Nee, die daarvoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105068205
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Home made.
:Y
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb dat ooit gedaan, maar de winkelvariant is toch beter.
Ik heb eerst met kruidenmix uit de winkel gemaakt en nu heb ik ze met eigen mix gemaakt. De mix moet dus duidelijk nog wat anders. Of er moet meer door het deeg. Of beide :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:33:41 #241
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105068218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Oh, get a room.
Ga je mee? :9~
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105068237
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nee, die daarvoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajaja, jees, get off my back will ya :6
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068250
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:Y

[..]

Ik heb eerst met kruidenmix uit de winkel gemaakt en nu heb ik ze met eigen mix gemaakt. De mix moet dus duidelijk nog wat anders. Of er moet meer door het deeg. Of beide :P
Ik maakte toen ook zelf de mix. Maar dat smaakt toch anders.
pi_105068265
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ga je mee? :9~
Zonder mij dan :{w
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zonder mij dan :{w
Daar doe je hem alleen een plezier mee. Een vrouw in de slaapkamer, een vrouw in de keuken.
pi_105068325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik maakte toen ook zelf de mix. Maar dat smaakt toch anders.
Kwestie van finetunen denk ik. Ik neem volgende keer de ingredienten van het potje als uitgangspunt :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 20:35:29 #247
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105068326
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Zonder mij dan :{w
Ik wil jou er ook bij. ~O>
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105068343
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:

[..]

Daar doe je hem alleen een plezier mee. Een vrouw in de slaapkamer, een vrouw in de keuken.
Hij mag denken dat ik de keuken in verdwijn.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068355
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik wil jou er ook bij. ~O>
Pindakaas :{w
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kwestie van finetunen denk ik. Ik neem volgende keer de ingredienten van het potje als uitgangspunt :)
Wat heb je nu in je mix zitten als ik vragen mag?
pi_105068371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:

[..]

Tja, tja. Lastig dat ze jou zo gekwetst heeft :* . Ik vraag me af of ze dat bewust heeft gedaan of niet. Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen, want mij interesseerde het eigenlijk ook niet dat mijn neef stiekem is getrouwd met 50% van de familie en zonder mij dus. Terwijl mijn zussen en moeder helemaal pissed off zijn. (Zelfde neef die snel moest trouwens omdat vriendin zwanger was en seks voor het huwelijk niet mag enzo :').) Vond het alleen jammer dat hij het niet vantevoren iig even had gemailt ofzo.
Het maakt me niet uit of het bewust is. Dit is gewoon 1 van de dpingen en nu ben ik het zat.
Klaar mee :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105068513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat heb je nu in je mix zitten als ik vragen mag?
Met de verhouding tussen haakjes:
Kaneel (8)
Nootmuskaat (2)
Kruidnagel (2)
Witte peper (1)
Gember (1)
Kardemom (1)
Anijs (0,5)
Koriander (0,5)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068562
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit of het bewust is. Dit is gewoon 1 van de dpingen en nu ben ik het zat.
Klaar mee :)
Vind dat altijd zo jammer als dingen zo lopen. Ik begrijp familie'vetes' ook eigenlijk nooit zo goed.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Met de verhouding tussen haakjes:
Kaneel (8)
Nootmuskaat (2)
Kruidnagel (2)
Witte peper (1)
Gember (1)
Kardemom (1)
Anijs (0,5)
Koriander (0,5)
Ja, ik heb ook zoiets gedaan zonder koriander en kardemom. Uiteindelijk vond ik het veel te plain smaken :). Alsof er alleen kaneel in zat :).
pi_105068977
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook zoiets gedaan zonder koriander en kardemom. Uiteindelijk vond ik het veel te plain smaken :). Alsof er alleen kaneel in zat :).
Kwestie van beetje spelen met de ingredienten. Daarom dus volgende keer kantenklaarmix als uitgangspunt en dan weer proeven. Denk dat i het hele jaar door kruidnootjes moet bakken zodat ik met Sinterklaas volgend jaar het perfecte nootje heb :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105068997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo jammer als dingen zo lopen. Ik begrijp familie'vetes' ook eigenlijk nooit zo goed.
Het is ook jammer maar ik houd er mee op om me te laten gebruiken :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105069193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kwestie van beetje spelen met de ingredienten. Daarom dus volgende keer kantenklaarmix als uitgangspunt en dan weer proeven. Denk dat i het hele jaar door kruidnootjes moet bakken zodat ik met Sinterklaas volgend jaar het perfecte nootje heb :P
Ik vond een keer doen wel genoeg om te concluderen dat ik voor kruidnoten liever de winkel plunder :P.

Maar als je een goed recept hebt dan hoor ik het graag :).
pi_105069349
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is ook jammer maar ik houd er mee op om me te laten gebruiken :)
Voor jezelf kiezen kan nooit kwaad :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105069390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik vond een keer doen wel genoeg om te concluderen dat ik voor kruidnoten liever de winkel plunder :P.

Maar als je een goed recept hebt dan hoor ik het graag :).
Ik vind het leuk om te doen. De moeite wel waard om het te verbeteren. Ik hou je op de hoogte :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105069522
Het probleem is dat ik er niet bijster dol op ben en dan zit je steeds met een kilo strooigoed. Maar leuk om keer bij het Sinterklaasavondje van het werk mee te nemen :).
pi_105069560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Voor jezelf kiezen kan nooit kwaad :*
Goed gezegd :).
pi_105069577
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is dat ik er niet bijster dol op ben en dan zit je steeds met een kilo strooigoed. Maar leuk om keer bij het Sinterklaasavondje van het werk mee te nemen :).
Daarom is juist zelfmaken handig. Hier per portie 1 schaaltje :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105069766
Ik vind het helemaal niet lekker.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105070107
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Daarom is juist zelfmaken handig. Hier per portie 1 schaaltje :)
Mja ok :). Je hebt een punt.
pi_105070271
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
Ik vind het helemaal niet lekker.
Ander Sinterklaassnoepgoed wel?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105070279
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja ok :). Je hebt een punt.
Een goed punt zelfs :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105070315
ik vond vroeger die sigaartjes lekker maar die maken ze voortaan anders ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105070374
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond vroeger die sigaartjes lekker maar die maken ze voortaan anders ;(
Ik dacht dat ze die sowieso niet meer maakten.
pi_105070439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond vroeger die sigaartjes lekker maar die maken ze voortaan anders ;(
Zegt me niks. Wat is/was dat? :?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105070543
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zegt me niks. Wat is/was dat? :?
kan er geen plaatje van vinden sorry

het zijn heel harde mini sigaartjes (of nou ja moeten daar op lijken) en heel zoet
je hebt ze nog wel eens maar het oude recept mag inderdaad niet meer maar waarom weet ik ff niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105070678
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kan er geen plaatje van vinden sorry

het zijn heel harde mini sigaartjes (of nou ja moeten daar op lijken) en heel zoet
je hebt ze nog wel eens maar het oude recept mag inderdaad niet meer maar waarom weet ik ff niet
Jaaaaa! :9 Die zijn echt heerlijk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 december 2011 @ 21:15:23 #272
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105070783
Tegan, waarom wilde je dat eigenlijk weten over die religies in mijn familie?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105070867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kan er geen plaatje van vinden sorry

het zijn heel harde mini sigaartjes (of nou ja moeten daar op lijken) en heel zoet
je hebt ze nog wel eens maar het oude recept mag inderdaad niet meer maar waarom weet ik ff niet
Is het wel een soort kruidkoekachtig iets?
Van onder de rivieren wellicht? :+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105070931
Dat was toch gewoon smerige chocolade (ja CL, dat bestaat) in een veel te strak papiertje.
pi_105070962
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Tegan, waarom wilde je dat eigenlijk weten over die religies in mijn familie?
Als je normaal antwoord had gegeven had je dat misschien nu geweten.
pi_105071012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Is het wel een soort kruidkoekachtig iets?
Van onder de rivieren wellicht? :+
Nee, van dat harde suikergoed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105071032
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, van dat harde suikergoed.
Ik hoor net goedkope chocola. wat is het nou? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 21:20:09 #278
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105071075
Rare jongens, die brabo's. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 1 december 2011 @ 21:20:51 #279
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105071119
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:

Als je normaal antwoord had gegeven had je dat misschien nu geweten.
En dit is geen normaal antwoord, omdat... :D:

quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Met de familieleden met wie ik close omga, geen enkele.

Heb wel wat verdere familieleden die geloven in guna guna, maar ik en mijn naaste familieleden hangen gewoon krissen/kerissen en Bali-maskers aan de muur. Geen probleem. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105071124
Oh, dan is het wellicht iets anders dan dat ik ken :P. Rare Tilburgers.
pi_105071137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, van dat harde suikergoed.
Die ja, die waren lekker. :Y
pi_105071187
Zie je, Bengel kent ze ook! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105071193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, van dat harde suikergoed.
weet jij waarom het niet meer mag?
ik mis ze elk jaar opnieuw
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105071225
Geen idee waar jullie het over hebben dan.
pi_105071260
Wat veel rook-gethematiseerd Sinterklaassnoepgoed zeg.
pi_105071350
het is een heeeeeeeel klein beetje zoals die vierkantjes met letters maar dan net anders

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105071375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zie je, Bengel kent ze ook! *O*
Het was een staafje zo groot als een pink ongeveer, met donkerbruin en een stukje wit. Dacht ik, erg hard spul, maar heerlijk. :P Zat naar mijn mening ook geen papiertje om, meer een zuurstaafje.
  donderdag 1 december 2011 @ 21:24:43 #288
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105071402
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Wat veel rook-gethematiseerd Sinterklaassnoepgoed zeg.
Vroeger! O+
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_105071470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

weet jij waarom het niet meer mag?
ik mis ze elk jaar opnieuw
Daar zal vast wel zo'n over-politiek-correcte doos die nodig een goede beurt moet krijgen achter zitten omdat roken ongezond is ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105071478
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Het was een staafje zo groot als een pink ongeveer, met donkerbruin en een stukje wit. Dacht ik, erg hard spul, maar heerlijk. :P Zat naar mijn mening ook geen papiertje om, meer een zuurstaafje.
ja precies! en een heel klein beetje rood op de punt voor het nepvuur :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105071513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar zal vast wel zo'n over-politiek-correcte doos die nodig een goede beurt moet krijgen achter zitten omdat roken ongezond is ;(
maar hadden ze er dan niet een ijsbeer van kunnen maken of zo?
weet ik veel
ze waren gewoon lekker
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105071514
Omg. Dat is net als dat Punica ofzo. Nog nooit van gehoord. *klimt onder steen vandaan*
pi_105071520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
het is een heeeeeeeel klein beetje zoals die vierkantjes met letters maar dan net anders

[ afbeelding ]
Ja, bruin en in de vorm van een sigaartje anders :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105071573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, bruin en in de vorm van een sigaartje anders :P
nee deze dingen zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze waren
ze zijn heel zacht en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105071671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar hadden ze er dan niet een ijsbeer van kunnen maken of zo?
weet ik veel
ze waren gewoon lekker
Dat is toch anders ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105071676
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ander Sinterklaassnoepgoed wel?
Schuimpjes :9
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_105071734
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
het is een heeeeeeeel klein beetje zoals die vierkantjes met letters maar dan net anders

[ afbeelding ]
Ik kan me er nog steeds weinig bij voorstellen :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_105071752
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Schuimpjes :9
Daar wordt je zo snel misselijk van :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 1 december 2011 @ 21:30:00 #299
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105071766
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Tally het volgende:
Schuimpjes :9
Zeg dat! :9
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 1 december 2011 @ 21:30:14 #300
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105071794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Daar wordt je zo snel misselijk van :o
Veel oefenen. :7
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 1 december 2011 @ 21:30:26 #301
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_105071801
Vol!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')