abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:47:49 #1
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104971961
Ik was geheime ondergrondse basissen aan het googelen en op mijn zoektocht kwam ik ook Dulce Base tegen, en dat schijnt de basis te zijn waar ze ook onderzoek doen naar(met?) Aliens, en Area 51 schijnt een cover-up te zijn voor deze basis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dulce_Base
Alleen is er bijzonder weinig informatie hier. Maar volgens deze website zijn er 7 verdiepingen:
quote:
While some are spending their time scrutinizing Area 51 and thinking that's so important, Dulce is said to be the crown jewel that we're all being distracted from; The Big Tamale

Function: Alien interface, Research of mind related functions, genetic experiments, mind control training and reprograming
Levels: 7 Known -
Level 1 - garage for street maintenance
Level 2 - garage for trains, shuttles, tunnel-boring machines and disc maintenance
Level 3 - everyone is weighed, in the nude, then given a jump suit uniform. The weight of the person is put on a computer I.D. card each day. Change in over three pounds requires a physical exam and X-ray.
Level 4 - Human research in 'paranormal' areas - mental telepathy, mind control, hypnosis, remote viewing, astral traveling - etc. The technology is apparently here to allow them to know how to manipulate the 'Bioplasmic Body' Development of a laser weapon that can remotely cause burns and discomfort on it's target. They can lower your heartbeat with Deep Sleep 'Delta Waves,' induce a static shock, then reprogram, Via a Brain- Computer link.
Level 5 - Alien housing . "...The room is circular for the (electro- magnetic) generator is nearly 200 feet diameter and covers the fifth and sixth levels (extreme west south wing). There (are) five entrances (plus an escape trap door on the sixth floor) on each floor. Each portal has double door. The security is severe. Armed guards patrol constantly, and in addition to weight sensitive areas there (are) hand print and eye print stations. Here, is the device that powers the transfer of atoms.
Level 6 - Level 6 is privately called 'Nightmare Hall'. It holds the genetic labs. Experiments done on fish, seals, birds, and mice that are vastly altered from their original, forms. There are multi- armed and multi-legged humans and several cages (and vats) of humanoid bat-like creatures up to 7- feet tall. Aliens have taught the humans a lot about genetics, things both useful and dangerous. Level 7 - Humans in cages here, usually drugged or dazed, sometimes crying out for help.
Level 7 is the worst. "Row after row of 1,000's of humans & human-mixture remains in cold storage. Here too are embryos of humanoids in various stages of development. Also, many human children's' remains in storage vats. Who are (were) these people?"
Below Level 7 - Unknown other levels unexplored by humans. Aliens here. Exits into a vast underground cavern series, unexplored by humans, but suspected to be a huge alien culture area.
Alleen wordt er geen bron genoemd. Blijkbaar was er een wetenschapper genaamd Paul Bennewitz die er achter is gekomen, en zijn er ooit, door een medewerker, documenten gestolen uit de basis genaamd Project Beta. Alleen is er weinig over te vinden.

Dan is er nog een vrouw genaamd Christa Tilton die zegt dat ze is vastgehouden daar en dat ze tanks(niet die dingen met wielen) heeft gezien met vage dingen, wat wellicht aliens kunnen zijn.

quote:
Thomas, now is his 50's was in his mid-twenties, when he received top secret training in photography at an underground facility in West Virginia. For seven years he worked in high security photography in the Air Force. In 1971, he left and went to work for the Rand Corp. in Santa Monica, California. In 1977 he was transferred to the Dulce facility. He bought a home in Santa Fe, New Mexico, and worked Monday through Friday. He commuted to work via a deep underground tube-shuttle system.

At this time, a fellow researcher was working security in Santa Fe, N.M. and was privately investigating UFO sightings, animal mutilations, Masonic and Wicca groups in the area. Thomas had a mutual friend who came to Santa Fe in 1979 to visit both the researcher and Thomas. This visitor later viewed the photos, the video tape, and documents taken from the Dulce Base. Drawings were made from what was seen and later circulated in the UFO research community as the "Dulce Papers."

Thomas alleges that there were over 18,000 short "greys" at the Dulce Facility, and that he saw reptilian humanoids. A colleague had come face-to-face with a 6-foot tall Reptoid which had materialized in his house. The Reptoid showed an interest in research maps of New Mexico and Colorado which were on the wall. The maps were full of colored push-pins and markers to indicate sites of animal mutilations, caverns, locations of high UFO activity, repeated flight paths, abduction sites, ancient ruins, and suspected alien underground bases.
En Thomas heeft het hier ook weer over die 7 verdiepingen, en dit is zowiezo een interessante website met de meeste informatie over deze basis onder het kopje "The deep dark secret at dulce base"
http://www.subversiveelement.com/dulce.html

Wat denken jullie, zullen er daar echt bizarre experimenten worden gehouden en mensen gevangen worden gehouden, en nog merkwaardiger, geloof je dat de Amerikaanse overheid de Aliens van ons verborgen houdt?
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:48:14 #2
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104971983
Of moet dit in TRU? Ik kom nooit in deze regionen :P
pi_104972071
Hier ging het mis:
quote:
Ik was geheime ondergrondse basissen aan het googelen
]
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_104972150
Ow dat is een vet verhaal ja. Met de nightmere halls en alles. Heftig. Wist dat je de half life 1 daarop geïnspireerd was?
pi_104972355
Volgens mij vond Phil Schneiders zogezegde avontuur ook daar plaats.
pi_104972481
Lijkt me erg sterk. Voor zo basis heb je ontzettend veel mensen/personeel nodig. Als het echt er zo uit ziet kunnen die nooit hun mond houden.
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:00:16 #8
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104972509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef dadgad het volgende:
Ow dat is een vet verhaal ja. Met de nightmere halls en alles. Heftig. Wist dat je de half life 1 daarop geïnspireerd was?
:o Nee man wist ik niet
quote:
interressant, waar is dat filmpje van?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:01:30 #9
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104972547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef larry_flynt het volgende:
Lijkt me erg sterk. Voor zo basis heb je ontzettend veel mensen/personeel nodig. Als het echt er zo uit ziet kunnen die nooit hun mond houden.
Ja en dan stuurt de overheid een hitman op je af :{w
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:03:26 #10
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104972613
Interessant, na dit interview is hij spoorloos "verdwenen"
Dit is natuurlijk niet het echte interview maar wel het transscript.
pi_104972681
Ja dit is allemaal uiterst speculatief natuurlijk. Net een grote sci-fi film.

Dat filmpje las ik ergens was gemaakt door een Japans media team gebaseerd op "getuigenverklaringen".
pi_104972731
Inderdaad hij en Phil Schneider weg. Schneider dood in zijn hotelkamer, gewurgd met een tuin slang en Costello verdwenen. Dat maakt het mysterie wel des te groter.
pi_104972960
quote:
When human workers caused problems for the working caste, the reptoids went to the white Draconian 'boss', and the Draco called me.
Hahah belde even op :P

http://www.think-aboutit.com/dulce/M-QUESTI.html
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:19:40 #14
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104973231
Bij 5:35
"I took an oath, on the penalty of death, that I would never devolged the information"
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:21:15 #15
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_104973290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef larry_flynt het volgende:
Het verhaal van Dulce even buiten beschouwing gelaten, het is heel goed mogelijk om enorme aantallen mensen aan iets te laten werken, zonder dat deze personen ooit ook maar een flauw idee hebben van wat ze aan het doen zijn. Case in point, het Manhattan-project, oftewel de Amerikaanse atoombom. Honderden, zoniet duizenden mensen hebben hier aan mee gewerkt, terwijl alleen de aller- allerhoogste lagen wisten wat er precies daar gedaan werd.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_104973435
hier het interview...
pi_104973516
Hij heeft het in het interview over meerdere mensen die met hem mee hebben gestreden. Raar dat hij de enige is waar we iets over horen.
pi_104973700
Dit is ook raar, je wordt gezocht en dan ga je vertellen waar je woont...

Q -- Do you stay in the U.S.A., or do you live abroad? Do you work now? I know you have been on the run for several years.

A -- Yeah, quite a few years. I visit the U.S., but it's really dangerous when I do. I've lived in several countries. I spent a few years in Mexico, working as a mercenary soldier. It's rough work, frequently living in the bush, eating what ever I can find. I spent time in South America, fighting the drug cartel [it's not the citizens, it's the secret government, top officials AND American alphabet boys -- CIA, FBI, etc.]. I settled in Costa Rica, 'bought' a small house in Limon. Actually it is a shanty that some one abandoned. I paid the equivalency of $11 to one of the local constables for the right to call it 'mine'. My name changes when I think some one is asking questions. I've worked in one of the underground bases near the Panama border. It's in the mountains, not very far from a passive but 'active' volcano. It is not as fancy as Dulce, but the people are wonderful.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:32:37 #19
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104979127
Ja das wel vreemd ja. Overigens vind ik het verhaal van Aliens en mensen die communiceren een beetje... ongeloofwaardig klinken, dat had ik eerst niet gelezen -O-
pi_105642287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Quisho het volgende:
Ja das wel vreemd ja. Overigens vind ik het verhaal van Aliens en mensen die communiceren een beetje... ongeloofwaardig klinken, dat had ik eerst niet gelezen -O-
Dulce is waar. Alleen er zijn nu nog veel meer van dat soort bases.

De belangrijkste zit nu in Pine-Gap, Australie.
pi_105644230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Long time no see!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_105646814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het schijnt dat daar de eerste hybrides tussen mensen en vissen zijn gemaakt. De humisch a.k.a snakehead.
pi_105694355
Zo, die levels... :{ Area 51 is gewoon een cover-up van Dulce... Allemaal raar...
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:03:52 #24
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_105698302
quote:
Wat denken jullie, zullen er daar echt bizarre experimenten worden gehouden en mensen gevangen worden gehouden, en nog merkwaardiger, geloof je dat de Amerikaanse overheid de Aliens van ons verborgen houdt?
http://www.rense.com/general50/ec.htm

Upcoming ET Threat will be a lie.

Nee dus, ze doen alsof ze dingen verborgen houden om je bang te maken, zodat je straks niet begint te klagen als ze ons belastinggeld gaan uitgeven aan onzin materiaal om ons te beschermen voor aliens.
Dat is het militair industriële complex aan het werk, ze zijn al sinds de jaren 70 bezig met 'spacebased weapons', voor een 'vijand' die nog onzichtbaar is en goed in levensvormen kan komen waar die spacewapens niet eens iets tegen kunnen uithalen.
Carol Rosin, jarenlange vertrouweling van Wernher von Braun, legt hier uit hoe ze zelf deelnam aan vergaderingen en totaal genegeerd werd door de mensen daar die juist zoveel mogelijk reden zochten om geld af te troggelen van de belastingbetaler om ze te verhoeden voor een niet bestaande vijand. Ze is zelf werkzaam geweest bij Fairchild Industries bijvoorbeeld, en heeft hoge functies bekleed binnen het militair industriele complex.
Voor de mensen die mij aluhoedje gaan noemen, het is Carol Rosin die je dan aluhoedje zou noemen. En dan diskwalificeer je jezelf gelijk als je zo'n persoon wegzet als aluhoedje.
"Carol Sue Rosin (born March 29, 1944; Wilmington, Delaware) is an award-winning educator, author, leading aerospace executive and space and missile defense consultant."
Deze vrouw heeft een integriteit waar ik niet aan durf te twijfelen, waarom neem je zelf anders ontslag, en geef je je hele carrière op om dit aan het licht te brengen?
Als er iemand is die geloofwaardigheid heeft op dit terrein, dan is zij het wel.

Er komt dus nog een asteroïd threat en daarna een ET threat, trap er dus niet in.

[ Bericht 0% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 17-12-2011 18:36:38 ]
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  zaterdag 17 december 2011 @ 21:09:30 #25
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_105704879
Het is zo moeilijk voor te stellen dat al die mensen die daar werken zich altijd stil kunnen houden. :{
Er al toch wel 1 iemand hebben gewerkt die bijvoorbeeld terminaal ziek werd en zijn mond open kon doen? Mensen die aan dit soort dingen werken moeten afgestudeerden zijn, die zullen het toch niet allemaal eens zijn met de dingen die er gebeuren?
From feudal serf to spender.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')