abonnement Unibet Coolblue
pi_105612635
Je hebt wel gelijk, als je een game koopt moet je inderdaad er een xbox bij krijgen.
Ik betaal immers de game om te spelen, en dan ga ik niet ook nog is betalen voor een console :r

Net als HD zenders, ik betaal voor tv waarom moeten de mensen die ervoor kiezen om meer te betalen ook nog is betere kwaliteit krijgen. :?

En ook met internet, waarom meer betalen om sneller internet te krijgen???

Blijkbaar draait deze maatschappij alleen maar om geld ofzo... :@
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_105613063
Die Xboxen worden onder productieprijs verkocht, dus ze moeten ergens geld maken. Logisch dat ze dat doen door geld te vragen op dat stuk waar de behoefte van de gemiddelde gamer het grootst is; online spelen en noviteiten. Om de servers voor online play in de lucht te houden dienen ze geld te maken. Aangezien het geen liefdadigheidsinstelling is zullen ze daar iets winst op pakken. Ik speel niet online, maar maak met alle liefde jaarlijks 35 euro over. Voor die ene rotte keer dat ik wel online speel of een demo wil checken.

Daarnaast wordt niet iedere game door MS zelf uitgebracht. Hierdoor gaat niet 60 euro rechtstreeks naar MS.

Ik heb eens een blauwe maandag in een gamewinkel gestaan en daar gingen wekelijks 150 WoW prepaid kaartjes er doorheen. Daar koop je een game en betaal je iedere maand een substantieel bedrag om te mogen spelen. Het is duur om die servers te onderhouden.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:07:58 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_105613114
Sjonge, het is geen rocket science :'). Mensen met gold betalen niet voor de youtube app, google betaalt daarvoor. Ik heb geen probleem met een betaalde service voor online spelen (alhoewel ik liever zie dat mp games duurder zijn en ze extra licentiekosten aan MS afgeven om daarvoor te betalen, maar dat terzijde), dus dit is geen aanklacht tegen XBL, maar tegen het stoppen van de apps in XBL met als enige reden koppelverkoop. De youtube channel is gratis op de Wii en PS3 (en AppleTV TiVo etc), zals het hoort. De xbox wordt overigens ook al enige tijd niet meer onder de kostprijs verkocht.

edit: tegenwoordig moet je een enkele keer betalen voor de wii internet channel, dus dat klopte niet helemaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door speknek op 15-12-2011 13:17:18 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 15 december 2011 @ 13:20:02 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_105613571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Sjonge, het is geen rocket science :').
Blijkbaar niet, anders zou ik je namelijk wel snappen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 15 december 2011 @ 13:20:06 #280
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_105613574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Xboxen worden onder productieprijs verkocht, dus ze moeten ergens geld maken. Logisch dat ze dat doen door geld te vragen op dat stuk waar de behoefte van de gemiddelde gamer het grootst is; online spelen en noviteiten. Om de servers voor online play in de lucht te houden dienen ze geld te maken. Aangezien het geen liefdadigheidsinstelling is zullen ze daar iets winst op pakken. Ik speel niet online, maar maak met alle liefde jaarlijks 35 euro over. Voor die ene rotte keer dat ik wel online speel of een demo wil checken.

Daarnaast wordt niet iedere game door MS zelf uitgebracht. Hierdoor gaat niet 60 euro rechtstreeks naar MS.

Ik heb eens een blauwe maandag in een gamewinkel gestaan en daar gingen wekelijks 150 WoW prepaid kaartjes er doorheen. Daar koop je een game en betaal je iedere maand een substantieel bedrag om te mogen spelen. Het is duur om die servers te onderhouden.
De vergelijking met WoW vind ik een beetje krom, daar kreeg je compleet nieuwe gebieden en is je maandelijkse abonnement deels ook een bijdrage aan de ontwikkeling ervan, dus een soort van DLC waar je voor betaalt. Dat kun je van Xbox Live niet bepaald zeggen. Als je nu ook nog eens alle DLC gratis kreeg van games die je online speelt, dan vind ik het al beter. Maar nee, ze moeten meer geld hebben en vragen voor DLC nog meer geld.

Ik heb overigens geen problemen om ±¤35 per jaar te betalen hoor, de keren dat ik mensen heb zien klagen over PSNetwork of online op Wii was al genoeg vermaak. ;)
  donderdag 15 december 2011 @ 13:39:15 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_105614246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef speknek het volgende:
Ik weiger te betalen om apps als youtube te gebruiken. Ik zou er expres geen Gold voor nemen.
Vind het een beetje aanstellerij dat principieel geen 3 euro per maand willen betalen voor extra functionaliteit.
Als je een keer anaal wilt betaal je toch ook extra!?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_105614356
youtube zuigt trouwens wel als een malle op de ps3, je kan alleen in 240p kijken :D
pi_105614951
quote:
3s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders zou ik je namelijk wel snappen ^O^
_O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 15 december 2011 @ 14:55:13 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_105616583
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef jimjim1983 het volgende:
eens met speknek
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105617503
Gisteren trouwens Joe Danger SE gekocht op XBLA, lachen spel! Leuk gepresenteerd, leuke objectives (niet zoals bij Trials alleen maar zo snel en foutloos mogelijk, spel heeft soms bijna meer weg van een platformer dan racer)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105618767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:07 schreef speknek het volgende:
Sjonge, het is geen rocket science :'). Mensen met gold betalen niet voor de youtube app, google betaalt daarvoor. Ik heb geen probleem met een betaalde service voor online spelen (alhoewel ik liever zie dat mp games duurder zijn en ze extra licentiekosten aan MS afgeven om daarvoor te betalen, maar dat terzijde), dus dit is geen aanklacht tegen XBL, maar tegen het stoppen van de apps in XBL met als enige reden koppelverkoop. De youtube channel is gratis op de Wii en PS3 (en AppleTV TiVo etc), zals het hoort. De xbox wordt overigens ook al enige tijd niet meer onder de kostprijs verkocht.

edit: tegenwoordig moet je een enkele keer betalen voor de wii internet channel, dus dat klopte niet helemaal.
Ik zeg ook nergens dat ik het niet me je eens ben. Ik geef alleen aan dat ze geld willen maken en dat ik dat logisch vind. Misschien was de behoefte er voor een videodienst en moest Microsoft, als concurrent van Google, betalen om gebruik te mogen maken van de dienst.

Ik zal de apps soberzo niet gebruiken aangezien ze op mijn computer, tv, telefoon en koelkast zitten.

Ik wist trouwens niet dat de Xbox niet meer onder kostprijs ontwikkeld werd, maar kan me voorstellen dat ze daar in het begin last van hebben gehad en wellicht nog steeds last van hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Slickk het volgende:

[..]

De vergelijking met WoW vind ik een beetje krom, daar kreeg je compleet nieuwe gebieden en is je maandelijkse abonnement deels ook een bijdrage aan de ontwikkeling ervan, dus een soort van DLC waar je voor betaalt. Dat kun je van Xbox Live niet bepaald zeggen. Als je nu ook nog eens alle DLC gratis kreeg van games die je online speelt, dan vind ik het al beter. Maar nee, ze moeten meer geld hebben en vragen voor DLC nog meer geld.

Ik heb overigens geen problemen om ±¤35 per jaar te betalen hoor, de keren dat ik mensen heb zien klagen over PSNetwork of online op Wii was al genoeg vermaak. ;)
Volgens mij onderhoudt Microsoft van de abonnementskosten ook de Servers en kunnen ze nieuwe dingen blijven ontwikkelen. Daarnaast gaan de DLC kosten niet alleen naar Microsoft maar grotendeels naar de ontwikkelaars. Niet alle games worden door MS uitgegeven.
pi_105618815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren trouwens Joe Danger SE gekocht op XBLA, lachen spel! Leuk gepresenteerd, leuke objectives (niet zoals bij Trials alleen maar zo snel en foutloos mogelijk, spel heeft soms bijna meer weg van een platformer dan racer)
Is inderdaad best een aardige game. Jammer dat ie niet gratis is. :D
Iron Brigade al geprobeerd. Die zit ook goed in elkaar.
  donderdag 15 december 2011 @ 16:02:25 #289
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105618926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren trouwens Joe Danger SE gekocht op XBLA, lachen spel! Leuk gepresenteerd, leuke objectives (niet zoals bij Trials alleen maar zo snel en foutloos mogelijk, spel heeft soms bijna meer weg van een platformer dan racer)
Lijkt me ook wel een aardige game, ondanks dat ik destijds niet zo onder de indruk was van de demo op PSN, maar voor 1200 MSP ga ik hem zeker niet aanschaffen. Vooral niet zo vlak voor de kerst-sales.

Wanneer ie over een paar maanden 600MSP is, dan koop ik hem wel...
pi_105623649
Heb vandaag ook maar eindelijk weer een nieuwe Xbox 360 gekocht.

Ik heb nu alles aangesloten en alles doet het goed, maar hij wordt zo warm. Is dat normaal bij deze Xbox 360?

Vooral als die recht staat en dan de rechterkant wordt warm. En ik ruik ook wel wat, maar dat zal denk ik door de nieuwigheid komen.

Nogmaals is dit normaal of toch niet?
pi_105623751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:19 schreef FS1986NL het volgende:
Heb vandaag ook maar eindelijk weer een nieuwe Xbox 360 gekocht.

Ik heb nu alles aangesloten en alles doet het goed, maar hij wordt zo warm. Is dat normaal bij deze Xbox 360?

Vooral als die recht staat en dan de rechterkant wordt warm. En ik ruik ook wel wat, maar dat zal denk ik door de nieuwigheid komen.

Nogmaals is dit normaal of toch niet?
Jep, is normaal en dus niets om je zorgen over te maken.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_105623798
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Jep, is normaal en dus niets om je zorgen over te maken.
Aah gelukkig maar :@ ^O^
pi_105623831
Wel een verschil hoor als je vanaf de Elite komt. Persoonlijk merk ik dat het geluid veel minder is, ook wanneer je een dvd op je HDD aan het installen bent.

Goede vooruitgang hoor!
  vrijdag 16 december 2011 @ 00:20:56 #294
361085 Lampenklappert
Ik klap die lampen als een lam
pi_105641452
Kan iemand hier een kwalitatief goede headset aanbevelen? Niet meer dan 35 euro.
M'n headsets gaan altijd ZO snel stuk..
eventuele links in PM :D
Jeweetzetjes! lkkr voor op brood !
  vrijdag 16 december 2011 @ 00:25:27 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105641653
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef Lampenklappert het volgende:
Kan iemand hier een kwalitatief goede headset aanbevelen? Niet meer dan 35 euro.
M'n headsets gaan altijd ZO snel stuk..
eventuele links in PM :D
Gewoon de standaard wireless headset van Microsoft. Geen idee hoe duur die is, maar er is geen betere. Niet zeuren over de prijs dus, gewoon betalen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105644015
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon de standaard wireless headset van Microsoft. Geen idee hoe duur die is, maar er is geen betere. Niet zeuren over de prijs dus, gewoon betalen.
Voor 35 euro misschien niet, maar Turtle Beach is wel kwaliteit spul :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105646738
Door de Youtube app is die Muzu app direct overbodig.

Op Muzu kon ik amper tot geen clips vinden die ik ff wilde zien (vooral oudere clips, jaren 90), en op youtube vond ik ze allemaal, velen zelfs in 720p. _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105698605
Iemand die Trenched al heeft gekocht? Demo is niet zo indrukwekkend maar het lijkt me wel tof je mech uit te bouwen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:09:07 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105700439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Iemand die Trenched al heeft gekocht? Demo is niet zo indrukwekkend maar het lijkt me wel tof je mech uit te bouwen.
Lijkt me wel een aardige game, maar niet voor 1200msp.
pi_105701426
Dacht in Londen wat goedkope games te scoren, maar dat valt vies tegen. Gelukkig maar want het is hier al duur genoeg. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')