abonnement Unibet Coolblue
pi_104959771
Goedemorgen,

Ter afronding van mijn Bachelor Technische Bestuurskunde ben ik bezig met een onderzoek naar het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek. Dit onderzoek voer ik uit in samenwerking met het onderzoeksinstituut OTB (onderdeel van de TU Delft).
Het onderzoek is gericht op het effect dat het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek zal hebben op de woningmarkt.

Voor dit onderzoek zal ik enkele rekenmodellen maken om hiermee het effect van het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek te voorspellen. Het vertrouwen van de consument in de woningmarkt is essentieel voor het functioneren van deze markt. Aangezien vertrouwen moeilijk te berekenen en te voorspellen is, heb ik hiervoor een enquête aangemaakt. De enquête gaat over de verwachtingen van de consument met betrekking tot de woningmarkt. Ik wil iedereen met een eigen woning vragen deze enquête in te vullen. Aan de hand van uw antwoorden kunnen de effecten van het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek beter benaderd worden.

De enquête zal slechts 5 minuten van uw tijd kosten. Er worden enkele persoonlijke gegevens gevraagd. De uitkomsten zijn volledig anoniem en zullen enkel voor dit onderzoek gebruikt worden.

Met vriendelijke groet,
Francine van Hoeken

Link naar de enquete : -weg-

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 29-11-2011 11:07:32 ]
pi_104959800
veel enquetes tegenwoordig op fok..

en owja je link faalt TS
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:05:21 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104959814
De link klopt niet, Francine.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104959838
Dankje! nu klopt ie wel!
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:06:15 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_104959839
Je hebt hiervoor geen toestemming en die krijg je ook niet, omdat je je hiervoor speciaal hebt geregistreerd.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 november 2011 @ 11:07:18 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104959861
toestemming vragen kan via forum@fok.nl
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')