abonnement Unibet Coolblue
pi_104924573
Ben nu met een aantal projectjes bezig waarbij ik nogal wat kralen nodig heb. Alleen zijn die krengen superduur! Aangezien ik deze projectjes juist maak om niet al te duur dingen te kopen is dit natuurlijk niet de bedoeling. Daarom vraag ik jullie; waar halen jullie je kralen vandaan? Ik koop momenteel cheap ass kettinkjes om ze vervolgens los te knippen, en van die kralendoosjes bij de xenos, maar daar is helaas niet zoveel keus uit.

Iemand nog ideetjes? Ik woon in Leiden, er zitten hier wel een aantal kralenwinkeltjes maar zoals ik al zei, losse kralen zijn vaak zo superduur.
  maandag 28 november 2011 @ 15:58:21 #2
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_104924916
Ik weet niet wat voor kwaliteit kralen je zoekt. Probeer Hema, Wibra, Zeeman of Action is. Daar heb je volgens mij best vaak van die speelgoed kralendoosjes.
pi_104925379
www.goedkoopstekralen.nl
www.beadsparadise.nl
marktplaats
of zelfmaken met (fimo)klei

[ Bericht 8% gewijzigd door gargamel op 28-11-2011 16:43:47 ]
pi_104925876
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik weet niet wat voor kwaliteit kralen je zoekt. Probeer Hema, Wibra, Zeeman of Action is. Daar heb je volgens mij best vaak van die speelgoed kralendoosjes.
Ja maar ik bedoel wel zegmaar de 'volwassen versie'. Dus niet met overal bloemetjes, en houten kraaltjes en felle kleurtjes. Begrijp me niet verkeerd, die zijn best leuk :P Alleen niet bij mijn dingetjes. Ik bedoel meer van die zilveren, met motiefjes etc. etc. Ik vind het ook niet erg als de kralen van plastic zijn, als ze er maar niet uitzien alsof het geverfde pingpongballetjes zijn.
pi_104927031
Action heeft ook kralen voor 'volwassenen' en niet duur! Alleen niet zo'n groot assortiment.
pi_104927422
Ebay! Beetje handig zoeken (beads, tibetan silver etc en dan wereldwijd en op prijs sorteren)
pi_104957917
Tsjechië :P
Ebay heeft inderdaad ook wel wat ja.
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:33:57 #8
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_104974851
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ebay! Beetje handig zoeken (beads, tibetan silver etc en dan wereldwijd en op prijs sorteren)
Goeie :) Heb er al weer wat vanaf besteld ;)
quote:
Maar ik moet zeggen dat ik die niet echt goedkoop vind... Zoek juist eigenlijk die bulk-kralen die er niet per definitie plastic uitzien maar wel zo aanvoelen :P Ze zijn maar om op te hangen en niet om om je nek te dragen haha :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:09:22 #10
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_104987980
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:00 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Maar ik moet zeggen dat ik die niet echt goedkoop vind... Zoek juist eigenlijk die bulk-kralen die er niet per definitie plastic uitzien maar wel zo aanvoelen :P Ze zijn maar om op te hangen en niet om om je nek te dragen haha :P
Hmm ik heb er afgelopen maand bedels gekocht. 10 voor ¤1,80 vond ik niet zo heel duur en dan heb je een bedel. Ik zie de kralen er nog wel goedkoper op staan.. Maargoed misschien nog steeds niet binnen jouw budget ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_105114850
Bij de euroland/hobbyvoordeel hebben ze ook doosjes met kralen, per kleurstelling gesorteerd. Ze zagen er niet supergoedkoop uit, ik heb me in kunnen houden dus weet niet of ze fijn werken maar ze waren erg betaalbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')