abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_104993826
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef Cee het volgende:

[..]

[..]

*O*
Lol ik zit het terug te lezen en wel knap dat jullie dat toen al door hadden. :D
Ik vond het weer een mooie aflevering, ondanks dat ik ook al twijfelde over het nog levend zijn van die oude gast. En toen Dexter heel "toevallig" niet keek toen hij die universiteit binnen liep was het wel meteen 100%. :')
pi_104994496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hij had toen al kunnen vragen waar Geller was. Maar nee, hij liet m vrij. 8)7
ik kan jou ook vragen of je mij 100.000 euro wil schenken :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 00:41:39 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104994549
Dat met die callgirl was ook érg duidelijk ja, vanaf het begin was het al wel duidelijk dat het die ene mannelijke baas moest zijn die er wat mee te maken had en dat LaGuerta dat even moest oplossen.

Debra moet gewoon zien dat Dexter iemand vermoordt of iets om hem te betrappen, dan kan er weer wat interessants worden geschreven.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_104994882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat met die callgirl was ook érg duidelijk ja, vanaf het begin was het al wel duidelijk dat het die ene mannelijke baas moest zijn die er wat mee te maken had en dat LaGuerta dat even moest oplossen.

Debra moet gewoon zien dat Dexter iemand vermoordt of iets om hem te betrappen, dan kan er weer wat interessants worden geschreven.
nah das niet nodig er zijn zat mogelijkheden, hetgeen waar ik moeite mee heb is dat Dexter Dexter niet meer is.

hij doet dingen out of character zoals in een auto scheuren en met een revolver schieten tijdens het rijden. een bimbo oppikken en dr meteen neuken iets wat dexter liever vermijd.

hij keelt/verzuipt nick en de enige killroom was met die gozer in die kapperszaak. en we zitten al op 75% van het seizoen ;(

en dan is het hele hoofdplot zo doorzichtig dat bijna iedereen het vanaf episode 2 of niet veel daarna al doorhad
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 00:56:10 #80
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_104994929
Nou ik had echt niet door dat Gellar al dood was hoor :')

Best wel what the fuck einde! En wat doet die hand van de ice truck killer in het huis van de stagiair?
My mama didn't raise no fool
pi_104995306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:56 schreef La_Vita het volgende:
Nou ik had echt niet door dat Gellar al dood was hoor :')

Best wel what the fuck einde! En wat doet die hand van de ice truck killer in het huis van de stagiair?
dus het viel jou niet op dat travis de enige was die interactie had met geller en ieder ander dwars door hem heen keek :{

wat betreft die hand van die icetruck killer dat moeten we nog gaan zien maar daar kon nog weleens een WTF momentje aankomen :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:17:47 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104995366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:54 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nah das niet nodig er zijn zat mogelijkheden, hetgeen waar ik moeite mee heb is dat Dexter Dexter niet meer is.
Ja, zoiets heet karakterontwikkeling. Ik snap dat sommige mensen dat niet zien omdat de meeste tv-series hier niet aan doen, maar toch.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104995447
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, zoiets heet karakterontwikkeling. Ik snap dat sommige mensen dat niet zien omdat de meeste tv-series hier niet aan doen, maar toch.
nee dit is geen karakter ontwikkeling, dit is karaktermoord en dat is heel wat anders :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:25:27 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104995485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee dit is geen karakter ontwikkeling, dit is karaktermoord en dat is heel wat anders :{
Dat zou wellicht zo zijn als Dexter de eerste 5 seizoenen statisch was geweest.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 30 november 2011 @ 01:26:31 #85
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_104995498
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, zoiets heet karakterontwikkeling. Ik snap dat sommige mensen dat niet zien omdat de meeste tv-series hier niet aan doen, maar toch.
Uiteraard, maar het ontwikkelde karakter moet wel interessant zijn, of de serie moet stoppen.
Nu vind ik zelf Dexter's nieuwe karakter nog wel interessant, maar duidelijk minder interessant dan voorheen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_104995554
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zou wellicht zo zijn als Dexter de eerste 5 seizoenen statisch was geweest.
wat een onzin, maar heb niet echt zin in een welles nietes spelletje. ik vind het niveau gewoon te laag en de zogenoemde karakterontwikkeling retarded. we gaan het niet eens worden :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:32:00 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104995581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat een onzin, maar heb niet echt zin in een welles nietes spelletje. ik vind het niveau gewoon te laag en de zogenoemde karakterontwikkeling retarded. we gaan het niet eens worden :{
Ach, een niet-onderbouwde mening is tegenwoordig al bijna net zoveel waard als een onderbouwde.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 30 november 2011 @ 01:36:16 #88
1234 HiZ
Istanbullu
pi_104995622
Ik vind het helemaal niet zo raar dat Dexter niet de hele tijd 'Dexter' is, Dexter is namelijk helemaal geen echt persoon. En dan bedoel ik niet omdat het een karakter uit een TV-serie is, maar omdat hij dingen doet om te imiteren hoe normale mensen leven, zodat ze niet zien wie hij werkelijk is.

Een willekeurige kassameisje neuken, hard rijden, drinken en op borden schieten is niet 'out-of-character' als het hele karakter nep is.
pi_104995642
Gelukkig merk ik dat soort zaken als dode Gellar niet vaak op. Ziet er naar uit dat ik me meer vermaak met de serie dan sommige van jullie.
pi_104995647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:36 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo raar dat Dexter niet de hele tijd 'Dexter' is, Dexter is namelijk helemaal geen echt persoon. En dan bedoel ik niet omdat het een karakter uit een TV-serie is, maar omdat hij dingen doet om te imiteren hoe normale mensen leven, zodat ze niet zien wie hij werkelijk is.

Een willekeurige kassameisje neuken, hard rijden, drinken en op borden schieten is niet 'out-of-character' als het hele karakter nep is.
zeg sherlock vertel mij eens waarom dexter zo graag wil imiteren hoe normale mensen leven ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:40:27 #91
1234 HiZ
Istanbullu
pi_104995650
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:39 schreef schijffie het volgende:
Gelukkig merk ik dat soort zaken als dode Gellar niet vaak op. Ziet er naar uit dat ik me meer vermaak met de serie dan sommige van jullie.
Ik had het ook niet echt door hoor, maar toen het als theorie begon rond te zoemen ben ik wel veel scherper gaan kijken. En ik vind Dexter ook nog steeds erg vermakelijk.
  woensdag 30 november 2011 @ 01:42:12 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104995669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:39 schreef schijffie het volgende:
. Ziet er naar uit dat ik me meer vermaak met de serie dan sommige van jullie.
Of er zijn mensen die slimmer zijn dan jij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 november 2011 @ 01:42:28 #93
1234 HiZ
Istanbullu
pi_104995671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zeg sherlock vertel mij eens waarom dexter zo graag wil imiteren hoe normale mensen leven ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is niet waar het om draait, dat is Harry's code. Dexter 'speelt' een gewoon mens omdat hij niet weet wat een gewoon mens heeft. Hij snapt de emoties niet, maar hij weet dat hij ze wel moet spelen.
  woensdag 30 november 2011 @ 04:21:34 #94
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104996249
Dexter is een sociopaat en die zijn heel gedreven in het voorkomen dat mensen erachter komen dat ze niet sporen. Dexters manier is een gewoon leven. Dat begint na zes seizoenen echter een beetje onbeheersbaar te worden (omdat ie, quite frankly, behoorlijk stomme keuzes maakt af en toe).

Nu hij eindelijk doorheeft dat Harry hem niet bepaald geholpen heeft goed met zijn "handicap" om te gaan, is hij zichzelf eigenlijk opnieuw aan het uitvinden en daar horen uitglijers zoals dat ritje naar Nebraska ook bij. Vergelijk het met een homo die net uit de kast is en zich tijdelijk als een diva gedraagt omdat het nu eindelijk kan.

Hopelijk fixen de schrijvers dat weer in het volgende seizoen, dat hij zichzelf vindt, want die koele killer van een Dexter die meestal GEEN onnodige risico's neemt is veel leuker.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_104996256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar Dexter wist dat Travis mededader was en toch liet ie m zomaar gaan, slecht schrijfwerk
De reden dat hij hem liet gaan was het gedoe met Brother Sam. Het wel of niet geven van een tweede kans, een kans op redemption, was waar het allemaal om ging..beetje triest dat je dat zelf niet door had en dan wel met zulke posts als hieronder komt.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Of er zijn mensen die slimmer zijn dan jij
Anyway, ik vermaak me verder goed met dit seizoen, vooral omdat ik het hele Doomsday idee wel interessant vind. Paar duidelijke minpunten voor mij though:
-het feit dat de plottwist (zo werd het nu gebracht tenminste) ongelooflijk duidelijk was met een dode Gellar..je moet echt blind zijn geweest als je daar niet na een paar eps achter was..
-Dexter die niet meer gaat killen omdat hij het moet als psycho..hij gaat echt nog maar achter 1 persoon per seizoen aan ofzo..waar is die drang gebleven?
-Debiele subverhaaltjes..Dexter's roadtrip, de doldwaze avonturen van Batista en Quinn :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  ESF Reporter woensdag 30 november 2011 @ 07:20:59 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_104996566
Ik moet bekennen, ik had wel heel even een WTF-momentje toen de hand in beeld kwam in het huis van de stagiair. Maar dat had meer te maken met het feit dat ik dat subplot allang weer vergeten was. :@
  woensdag 30 november 2011 @ 08:04:15 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104996929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 04:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De reden dat hij hem liet gaan was het gedoe met Brother Sam.
De reden was dat de schrijvers zich ineens realiseerden: we moeten nog 7 afleveringen verder.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_104997230
In een eerdere aflevering waar ze een meisje aanreden, ontvoerden en later lieten gaan deed zij uiteindelijk aangifte. Daarin gaf zij aan dat ze door twee mannen was ontvoerd, een oude man en een jonge man. Dan klopt van de rest toch geen zak meer :')
pi_104997286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:37 schreef EddyAlbena het volgende:
In een eerdere aflevering waar ze een meisje aanreden, ontvoerden en later lieten gaan deed zij uiteindelijk aangifte. Daarin gaf zij aan dat ze door twee mannen was ontvoerd, een oude man en een jonge man. Dan klopt van de rest toch geen zak meer :')
Dat dacht ze.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104997622
Wat een anti-climax zeg :O. Vanaf één van de eerste afleveringen kwam het vermoeden al en sindsdien werd dat vermoeden iedere aflevering meer bekrachtigd.
En buiten deze deceptie vind ik dit nog niet eens het meest storend van het zesde seizoen. Dit zijn meer de onnozele bijplotjes zoals Deb met haar psychiator, Quinn die de ene stommiteit na de andere begaat en nu LaGuerta met Mathhews. En het dieptepunt van de laatste aflevering was toch wel Quinn die één of andere opgegraven milf te grazen neemt op de achterbank :').
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')