abonnement Unibet Coolblue
pi_105066976
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Opgelost *O*.

Kaarten waren vandaag zelfs al voor de eerste keer aangeboden door DHL. Maar niemand thuis.
Ah, je had die Track&Trace email natuurlijk ook niet gehad, of wel?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_105078415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ah, je had die Track&Trace email natuurlijk ook niet gehad, of wel?
Precies!
Had m'n mailadres in m'n account bij het bestellen veranderd. In een verkeerd mailadres :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_105080622
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek

pinkpop is al 10 jaar geen pinkpop meer....
pi_105085549
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek

pinkpop is al 10 jaar geen pinkpop meer....
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_105086698
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek

pinkpop is al 10 jaar geen pinkpop meer....
:D. Springsteen met Coldplay vergelijken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_105087101
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek

pinkpop is al 10 jaar geen pinkpop meer....
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105088668
Gisteravond in New York - Madison Square Garden:
pi_105094960
Verzendbevesting hier nu ook gekregen, volgens mij zenden ze hem mij zonder aantekening toe, ik zie ook niets van track en trace staan in de mail op Eventim.de. Zullen ze wel alleen doen voor verzendingen naar het buitenland.

Zin in, jammer dat het nog zolang duurt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_105099686
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:D. Springsteen met Coldplay vergelijken...
ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...

lezen is moeilijk he.

ik kom al 30 jaar op pinkpop en weet echt wel waar ik het over heb...
pi_105103118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef jasparon het volgende:

[..]

ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...

lezen is moeilijk he.

ik kom al 30 jaar op pinkpop en weet echt wel waar ik het over heb...
Je noemt hem "wat een misser" en schrijft letterlijk "net als coldplay" er achteraan, en dat is volgens jou géén vergelijking? Joh.. :|W

En Springsteen niet knallen, man man man, je hebt echt geen idee.. :N Lag je de laatste 30 keer stoned in een greppel op pinkpop ofzo?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_105103376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef jasparon het volgende:

[..]

ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...

lezen is moeilijk he.

ik kom al 30 jaar op pinkpop en weet echt wel waar ik het over heb...
Uuh,hoe moet een afsluiter zijn dan? Als er iemand is die knalhard het publiek meekrijgt en kan afsluiten is het Bruce wel.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105112064
ha ha de vorige keer was het echt slappe hap, zag niet echt veel mensen meedoen. pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen echt niet net zoals metallica, coldplay en al die andere missers

zeker nooit bij een echte afsluiter geweest....

ik zeg overigens niet de Springsteen slecht is maar geen festivalmuziek. Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...

[ Bericht 5% gewijzigd door jasparon op 02-12-2011 21:10:36 ]
pi_105113081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
ha ha de vorige keer was het echt slappe hap, zag niet echt veel mensen meedoen. pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen echt niet net zoals metallica, coldplay en al die andere missers

zeker nooit bij een echte afsluiter geweest....

ik zeg overigens niet de Springsteen slecht is maar geen festivalmuziek. Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
Hmm ik heb andere dingen gehoord over die vorige keer. Maar wat vind jij goede afsluiters dan? ANouk? Snow Patrol? Foo Fighters? Arctic Monkeys? (of weet ik veel wat er de laatste jaren voor afsluiters waren....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105113530
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm ik heb andere dingen gehoord over die vorige keer. Maar wat vind jij goede afsluiters dan? ANouk? Snow Patrol? Foo Fighters? Arctic Monkeys? (of weet ik veel wat er de laatste jaren voor afsluiters waren....
vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.

Radiohead, Ratm, Muse, Pearl Jam, Faithless, Sepultura, Primus, 30 Seconds to Mars, Wolfmother, The Prodigy, Skunk Anansie, Rammstein, etc
pi_105113734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef jasparon het volgende:

[..]

vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.

Radiohead, Ratm, Muse, Pearl Jam, Faithless, Sepultura, Primus, 30 Seconds to Mars, Wolfmother, The Prodigy, Skunk Anansie, Rammstein, etc
mmmm...de helft ben ik het zeker niet mee eens, en de andere helft (waaronder Muse) zetten een soortgelijk feestje neer als Bruce denk ik zo...maar goed, ik ben geen pinkpop expert.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105127587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef jasparon het volgende:

[..]

vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.

Radiohead, Ratm, Muse, Pearl Jam, Faithless, Sepultura, Primus, 30 Seconds to Mars, Wolfmother, The Prodigy, Skunk Anansie, Rammstein, etc
Ken Radiohead niet echt, maar das volgens bij deprimerende kutmuziek die niet echt rockt, maar kan het mis hebben. Faithless bestaat niet meer.
pi_105127795
het hoeft ook niet te rocken het is een bepaalde sfeer die ik niet kan omschrijven, nouja iedereen zijn eigen smaak...

tegenwoordig moet elk groot festival klinkende namen hebben anders tel je niet meer mee
pi_105158927
Manchester kaarten zijn sold out..had er een weekendje van willen maken helaas :-)
Ik twijfel nog over pinkpop..wil zo graag eens vooraan staan O+
pi_105164128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
ha ha de vorige keer was het echt slappe hap, zag niet echt veel mensen meedoen. pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen echt niet net zoals metallica, coldplay en al die andere missers

zeker nooit bij een echte afsluiter geweest....

ik zeg overigens niet de Springsteen slecht is maar geen festivalmuziek. Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
Wat noem jij dan een "echte" afsluiter? De laatste keer dat ik op pinkpop was (2007) vond ik alle drie dagafsluiters niet echt pakkend, daar liep ik niet met een grijns op mijn gezicht weg. Ze gaven wel een voor hun kunnen goede show weg, en vele die hard pinkpop gangers dweepten met die lui (Manson, Muse en Smashing Pumpkins), maar ik voelde me er slechts een toeschouwer bij, geen deelgenoot. En dat laatste is iets wat Bruce Springsteen bij mij, en naar ik heb gehoord van ooggetuigen vorig jaar op pinkpop, bij heel veel mensen wél deed. Zegmaar het gevoel dat hij net even 1x naar jou alleen kijkt, en je even alles om je heen vergeet, en volledig opgaat in zijn muziek en het verhaal wat hij je er mee wil vertellen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_105170272
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wat noem jij dan een "echte" afsluiter? De laatste keer dat ik op pinkpop was (2007) vond ik alle drie dagafsluiters niet echt pakkend, daar liep ik niet met een grijns op mijn gezicht weg. Ze gaven wel een voor hun kunnen goede show weg, en vele die hard pinkpop gangers dweepten met die lui (Manson, Muse en Smashing Pumpkins), maar ik voelde me er slechts een toeschouwer bij, geen deelgenoot. En dat laatste is iets wat Bruce Springsteen bij mij, en naar ik heb gehoord van ooggetuigen vorig jaar op pinkpop, bij heel veel mensen wél deed. Zegmaar het gevoel dat hij net even 1x naar jou alleen kijkt, en je even alles om je heen vergeet, en volledig opgaat in zijn muziek en het verhaal wat hij je er mee wil vertellen.
de afsluiters heb ik al genoemd, ik heb het meegemaakt in 2009 en ik en vele mensen rondom mee heen konden er niet koud of warm van worden. heb het wel eens anders meegemaakt

wellicht heb jij liefhebbers of fans gesproken....

Pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen niet. ik zei al pinkpop is pinkpop niet meer helaas...duur, weinig vernieuwend, etc...geef mij maar een klein festival met onbekende namen die je verrassen!
pi_105172111
Misschien wordt de komende plaat wel heel vernieuwend :P
pi_105200701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
Jammer dat je alles wat je zegt met deze opmerking finaal naar beneden haalt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_105201303
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef jasparon het volgende:

[..]

de afsluiters heb ik al genoemd, ik heb het meegemaakt in 2009 en ik en vele mensen rondom mee heen konden er niet koud of warm van worden. heb het wel eens anders meegemaakt

wellicht heb jij liefhebbers of fans gesproken....

Pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen niet. ik zei al pinkpop is pinkpop niet meer helaas...duur, weinig vernieuwend, etc...geef mij maar een klein festival met onbekende namen die je verrassen!
pinkpop vernieuwend? 30 jaar terug misschien...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105202562
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

pinkpop vernieuwend? 30 jaar terug misschien...
Dacht ook altijd dat Pinkpop voor de gevestigde namen was en Lowlands het nieuwe bandjes ontdekken is.
pi_105259538
Niet iedereen wil alleen vernieuwing, sommige mensen willen graag de wat meer 'gevestigde' namen zien. Als je daar een probleem mee hebt moet je naar een ander festival gaan en niet zo tegen Pinkpop aan gaan lopen zeiken...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')