Zoals te zien: sinds vrijdag heb ik ook een Galaxy Note.
Los gehaald in de winkel, had al een goedkoop onbeperkt abo.
Accu-duur is een stuk beter dan van de HTC Desire. Ik kan er met gemak een dag op spelen en in het begin gebruik je zo'n telefoon sowieso vaker dan wanneer je 'm al een tijdje hebt.
's Nachts gaat hij sowieso aan de lader dus na hoeveel uren gebruik hij leeg is weet ik nog niet.
Hij past prima in de broekzak (had eerder vorige week al een exemplaar in karton uitgeknipt om te zien of het past

)
Het scherm is echt fantastisch! Mooie kleuren, helder, scherp.
Pen al getest, werkt prima. Kan ingesteld worden op linkshandig, dus ideaal voor mij.
Eigenlijk niets negatiefs te vinden, al mis ik het lampje dat op m'n Desire zat wel een beetje.
Ik moet nu altijd even het toestel aanzetten om te zien of ik een gesprek, bericht of mailtje heb gemist.
De camera is prima; veel beter dan die van de Desire. Filmkwaliteit is goed te noemen al heb je wel wat dat bekende "rolling shutter effect". Als je de camera goed stilhoudt en rustig beweegt merk je daar weinig van.
De flitser is iets feller dan die in de Desire wat de fotokwaliteit bij nacht ten goede komt.
Verwacht geen Canon 7D maar vergeleken met compactcamera's rond de 80 - 100 Euro kan hij goed meekomen.
Ik heb grote handen, dus voor mij prima handelbaar.
Internetten gaat heerlijk!
Vergeleken met de iPhone 4S is hij huge... Ik kan bijna een iPhone 4S realsize op m'n scherm weergeven

Heb nog wel een iPhone overwogen en uitgeprobeerd maar die dingen hebben naar mijn smaak een te klein scherm om lekker op te surfen.