quote:
nee het is maar 3 dagen gratis.
ik vind het wel jammer, niemand die ook rond deze tijd op me profiel reageert. zit nog steeds een beetje met amper vrienden waar alles vanzelf bij gaat.
en de vrouw reageert niet op me profiel.
zou iemand uit dit topic even kunnen vertellen hoeveel views zijn (een man) profiel heeft gehad.
ik maar 14 in de laatste 14 maanden ofzo.....
Moet me tekst beter, het maakt toch niet uit wat voor tekst er staat als niemand me profiel wil bekijken?
ja ik weet niet zo goed wat ik hier kom doen, maar ik zou graag wat willen.
me profieltekst laat ook wel weten wat ik graag zou willen dacht ik, dus dat lijkt me goed en wil ik nog wel even posten :
"
Ja hallo
ik lig veel in bed. Ik studeer nog wel en dat haalt mij nog uit bed,
niet elke dag maar wel soms.
ik heb nauwelijks werk en sociaal doen ervaringen, ik ben in die catogorie voor me gevoel dus ongewenst, en heb minderwaardigheidscomplexen. je kent het wel....
Soms denk ik dat mijn leven overbodig en nutteloos is.
bijvoorbeeld, ik speel piano, maar ben niet creatief genoeg om zelf iets te kunnen componeren.
Verder moet ik elke dag moeite doen om langs hekjes en paaltjes te fietsen die geplaatst zijn vlakbij het universiteitsgebouw.
Altijd weer een grote onderneming die soms misgaat.
verder kijk ik veel comedy en anime.
ik vind comedy en anime echt helemaal gaaf.
Voor de rest heb ik de laatste tijd veel naar de regen en naar de vallende blaadjes gekeken, de blaadjes zijn nu aan het rotten en het is nu wachten op de sneeuw. Daar zie ik wel naar uit omdat dat leuk is om naar te kijken op de saaie dagen.
ik weet nog niet wat ik daarna van de lente en zomer ga doen.
Het lijk me heel mooi om het ultieme te hebben waar we voor gemaakt zijn..... Een relatie. Een relatie met wederzijds geluk en elkaar diep in de ogen kijken met totaal vertrouwen. Dat kan niet zomaar met alle mensen maar ik hoop erop dat jij tof en chill bent.
Ook berichten van kattenliefhebbers over de kat zijn welkom.
"
ik zou graag willen dat me sociale leven wat verbeterd(een klein aandachtspunt), en het ultieme van een relatie hebben(groot verlangen).
misschien dat hier in deze reeks posten me wat helpt ofzo dacht ik net.
[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-11-2011 19:39:29 ]