abonnement Unibet Coolblue
pi_104944340
Ik dreig altijd met oversteken, dat helpt wel goed :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 28 november 2011 @ 21:56:27 #27
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104944595
Ik dreig ook altijd met oversteken of doe het gewoon, maar veel mensen durven dat dus niet meer omdat heel veel automobilisten net doen alsof zebra's niet bestaan, vooral in de binnenstad.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_104945538
Ik doe dat ook :P Alleen bij mij weten ze dat ze in ieder geval een behoorlijke deuk in de auto hebben :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_104945857
Als ze mij aanrijden dan ligt de voorkant wel behoorlijk in puin :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104946055
Ik wil het kruisplein op dit moment (je rijdt daar tegen het verkeer in eigenlijk)wel uitroepen tot het meest moeilijk plein van Rotterdam.
Daar moet je op een paar vierkante meter rekening houden met verschillende trams, voetgangers, fietsers, brommers en ander auto's van verschillende richtingen.
En dat alles zonder stoplichten.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104946104
Moet zeggen dat ik de vele zebra's best lastig vind in Rotterdam.
Mis ook wel eens iemand zoals Breuls dat ook aan geeft :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Admin maandag 28 november 2011 @ 22:49:51 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104948433
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil het kruisplein op dit moment (je rijdt daar tegen het verkeer in eigenlijk)wel uitroepen tot het meest moeilijk plein van Rotterdam.
Daar moet je op een paar vierkante meter rekening houden met verschillende trams, voetgangers, fietsers, brommers en ander auto's van verschillende richtingen.
En dat alles zonder stoplichten.
Heb er nooit gereden, maar oversteken is daar ook een puzzel.

Tenminste, als je de kortste weg wil nemen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104949512
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil het kruisplein op dit moment (je rijdt daar tegen het verkeer in eigenlijk)wel uitroepen tot het meest moeilijk plein van Rotterdam.
Daar moet je op een paar vierkante meter rekening houden met verschillende trams, voetgangers, fietsers, brommers en ander auto's van verschillende richtingen.
En dat alles zonder stoplichten.
Als je er een paar keer geweest bent is het er (in elk geval op de fiets en scooter, waarbij je in etappes over kan steken) redelijk te doen. Maar goed, ik kan dan ook stoppen voor de tram zonder de auto's te hinderen, en met een auto gaat dat niet.
pi_104950059
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als je er een paar keer geweest bent is het er (in elk geval op de fiets en scooter, waarbij je in etappes over kan steken) redelijk te doen. Maar goed, ik kan dan ook stoppen voor de tram zonder de auto's te hinderen, en met een auto gaat dat niet.
Ik rijd er nu al 2 jaar iedere dag en met de auto is het echt een rommel.
Ik kom vanaf centraal en moet de Mauritsweg op, dan moet je zo'n beetje de hele stad voorrang geven :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104951768
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik rijd er nu al 2 jaar iedere dag en met de auto is het echt een rommel.
Ik kom vanaf centraal en moet de Mauritsweg op, dan moet je zo'n beetje de hele stad voorrang geven :P
Vind je het heel gek? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104983932
Juist, Westersingel dus _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104985397
Ha, ik had ook een 10 voor mijn tentamen dus the game is on!
Mu!
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:07:37 #38
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104987877
Een 10 voor je tentamen? :?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:34:01 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104989440
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Een 10 voor je tentamen? :?
Scooters terroriseren. De cursus is al tot 2015 volgeboekt.
pi_104989530
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Een 10 voor je tentamen? :?
Yep! Ik studeer informatica aan de OU. 30 jaar geleden dat ik mijn bachelor deed dus zowat alles is nieuw voor mij :)
Mu!
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:45:01 #41
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104989924
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Scooters terroriseren. De cursus is al tot 2015 volgeboekt.
:D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:45:16 #42
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_104989936
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Yep! Ik studeer informatica aan de OU. 30 jaar geleden dat ik mijn bachelor deed dus zowat alles is nieuw voor mij :)
Je begint gewoon helemaal van voren af aan? :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_104996955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je begint gewoon helemaal van voren af aan? :D
Yep. Er zijn zoveel nieuwe dingen, ik zat een tijdje terug door mijn studieboeken uit de 70's te bladeren en daar staat echt zowat niks meer in wat nu nog actueel is. Kaartlezers, Cobol, en kerngeheugens. Ook de accentent zijn volledig anders nu: zaken als Internet, Webdesign, AI en UML maken nu een belangrijk onderdeel uit van de studie en dat bestond toen nog niet eens. Ik merk ook dat jongere collega's (en daar krijg ik er steeds meer van :) ) het soms over zaken hebben waar ik geen bal vanaf weet.
Je probeert natuurlijk altijd wel een beetje bij te blijven met vakliteratuur maar dat is toch anders dan een fundamentele benadering. Ik vind het erg leuk om te doen en heb nu al enorm veel bijgeleerd. Ik ga meestal wel wat verder dan de studieboeken en zoek ook zelf veel dingen op, en ik heb mijn eerste eigen neurale netwerkje gebouwd, wat daadwerkelijk ook dingen kan leren. En veel kennis is direct al weer toepasbaar in mijn eigen werk.
Misschien zou het voor iedereen met een academische graad wel goed zijn om regelmatig opfrissers te doen.
Mu!
pi_104997096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ha, ik had ook een 10 voor mijn tentamen dus the game is on!
Maar dat is wel een 10 voor een onderwerp waar je je hele leven al mee bezig bent, dus dat telt natuurlijk niet. :P

Nee, heel goed natuurlijk. ^O^
pi_105005369
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik dreig ook altijd met oversteken of doe het gewoon, maar veel mensen durven dat dus niet meer omdat heel veel automobilisten net doen alsof zebra's niet bestaan, vooral in de binnenstad.
Geloof mij nou dat de komende weken de Politie alle camera's die bv. op de Meent(Markt) zijn geplaatst achteraf goed gaan bekijken(beelden) van auto's die niet voor het zebrapad stoppen ,nog erger gewoon doorrijden alsof voetgangers niet bestaan :{ . Het geldt trouwens voor de hele binnenstad vanwege de vele klachten intussen van voetgangers die bijna door doorrijdende auto's worden geschept die niet voor de zebra stoppen,laat staan flink vaart verminderen. :@
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 30 november 2011 @ 14:01:39 #46
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_105005724
Op de Meent is altijd fijn ja. Vooral op zaterdag. Allemaal schijtchagrijnige automobilisten omdat ze niet door kunnen rijden. Ga dan niet op zaterdag over de Meent rijden, klapjosti! :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_105005941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef Isegrim het volgende:
Op de Meent is altijd fijn ja. Vooral op zaterdag. Allemaal schijtchagrijnige automobilisten omdat ze niet door kunnen rijden. Ga dan niet op zaterdag over de Meent rijden, klapjosti! :D
Sowieso kunnen ze de meent vanaf de markt tot en met de Botersloot prima autovrij maken muv. laden/lossen van vrachtwagens, bijvoorbeeld voor 11:00 op werkdagen (zoals bij schouwburgplein). Smal fietspad in het midden waar één richting een vrachtwagen net op kan, en de rest als terrasruimte inrichten. Er is dan geen bestemming in Rotterdam waar je niet binnen het redelijke kan komen.
  Admin woensdag 30 november 2011 @ 14:38:07 #48
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105007113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef Isegrim het volgende:
Op de Meent is altijd fijn ja. Vooral op zaterdag. Allemaal schijtchagrijnige automobilisten omdat ze niet door kunnen rijden. Ga dan niet op zaterdag over de Meent rijden, klapjosti! :D
Als je ernaast woont moet je wel. Dat of omrijden. Maar ik weet dat op zaterdag, dus ik wacht gewoon tot ik weer een stukje verder kan. Het zebrapad is daar nogal breed, dus het moet meestal in etappes. :)
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Sowieso kunnen ze de meent vanaf de markt tot en met de Botersloot prima autovrij maken muv. laden/lossen van vrachtwagens, bijvoorbeeld voor 11:00 op werkdagen (zoals bij schouwburgplein). Smal fietspad in het midden waar één richting een vrachtwagen net op kan, en de rest als terrasruimte inrichten. Er is dan geen bestemming in Rotterdam waar je niet binnen het redelijke kan komen.
Het is mijn directe lijn naar het zuiden en zuidoosten van het land, dus laten we die maar niet afsluiten. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105007887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Als je ernaast woont moet je wel. Dat of omrijden. Maar ik weet dat op zaterdag, dus ik wacht gewoon tot ik weer een stukje verder kan. Het zebrapad is daar nogal breed, dus het moet meestal in etappes. :)

[..]

Het is mijn directe lijn naar het zuiden en zuidoosten van het land, dus laten we die maar niet afsluiten. ;)
Hoeveel minder direct is het omrijden via Haagseveer of Coolsingel? :) Er wordt geen bestemming noemenswaardig moeilijker bereikbaar, maar het zou de binnenstad enorm ten goede komen.
  Admin woensdag 30 november 2011 @ 15:32:32 #50
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105009093
See for yourself: route.

Extra bochten is extra vertraging. Als ik via het Haagseveer zou moeten heb ik er twee verkeerslichten bij. En de Coolsingel is helemaal een straat die je moet ontwijken als je ook anders kunt rijden, en bovendien is dat de andere kant tov waar ik moet zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')