abonnement Unibet Coolblue
pi_105011589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:36 schreef MutedFaith het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je die 274 vandaan haalt, want volgens de sheet op de site van de NIJB zaten er gewoon 600 man..
Stond op het forum, maar las nu 600, maar dat wordt omschreven als een 'ruime schatting' door iemand er bij was, waarheid zal wel ergens rond de 400/500 liggen en dan blijft het punt gewoon staan dat Den Haag het alleen goed doet omdat André er 500.000 euro per jaar wil instoppen. Als je 500 man trekt bij een beker play-off wedstrijd kan je geen eredivisie team opbouwen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105011816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef MutedFaith het volgende:

Die speler van Heerenveen snap ik niet trouwens. Op papier geen uitblinker, en dan ook nog een redelijk fysieke speler, in een competitie waar fysiek spel over 't algemeen niet beloond wordt.
Kan je beter voor zo iemand als Svete, Dams of Baraniuk gaan, dan weet je zeker dat je voor Nederlandse begrippen een goede verdediger koopt en die zullen het vast niet voor minder doen

Wel opvallend dat Hofstetter, Mikkelsen in de CHL spelen, Scarlato op het hoogste niveau in Frankrijk, McKague in de oberliga en De Herdt op het 2e niveau speelt in Zweden terwijl Demelinne daar wordt weggestuurd.

De Belgische ploegen zijn ook dichterbij gekomen, zou me ook niet verbazen als Turnhout(zeker als ze nog een import halen en Bartek weer terugkomt uit Slowakije) en Herentals nog dichterbij komen in de competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105012190
The sieve heeft natuurlijk weinig te verliezen maar uitgesproken is hij wel

http://belgiumhockey.blogspot.com/
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105025822
Shootout bij Geleen-Tilburg. Leuk, echt playoff hockey. :)
pi_105026118
Geleen wint de shootout. Beslissende kwam van de stick van Ian McDonald.
pi_105026271
Helemaal verkeerd gelezen. |:( Geleen won in de verlenging door een goal van McDonald. Waarschijnlijk was er een review en las ik het verkeerd als shootout op komst. :@
  woensdag 30 november 2011 @ 22:31:37 #57
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_105028464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef Leatherface het volgende:
Helemaal verkeerd gelezen. |:( Geleen won in de verlenging door een goal van McDonald. Waarschijnlijk was er een review en las ik het verkeerd als shootout op komst. :@
Heb je niet verkeerd gelezen, geleen wint na de penaltyshots van Tilburg.

Zenuwslopend spannende wedstrijd gezien.

Dinsdag naar Tilburg *O*
Tics van je petten.
pi_105028755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef nattermann het volgende:

[..]

Heb je niet verkeerd gelezen, geleen wint na de penaltyshots van Tilburg.

Zenuwslopend spannende wedstrijd gezien.

Dinsdag naar Tilburg *O*
De adrenaline knalt nog steeds door mijn bloedvaten. Morgen mailen voor de busreis naar Tilburg, en ook als die vol zit knetteren we zelf wel heen en weer. Dit wordt nog een serie...
Flesje bier
  woensdag 30 november 2011 @ 22:39:25 #59
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_105028999
Deze wedstrijd was echt een thriller. Pure reclame voor het ijshockey in Nederland.
Tics van je petten.
  woensdag 30 november 2011 @ 22:39:42 #60
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_105029018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Gezicht het volgende:

[..]

De adrenaline knalt nog steeds door mijn bloedvaten. Morgen mailen voor de busreis naar Tilburg, en ook als die vol zit knetteren we zelf wel heen en weer. Dit wordt nog een serie...
Morgen mailen? Nu mailen! Wiekser!
Tics van je petten.
pi_105029305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef nattermann het volgende:

[..]

Morgen mailen? Nu mailen! Wiekser!
Broer moet eerst nog vrij vragen... ;(
Flesje bier
  woensdag 30 november 2011 @ 22:46:53 #62
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_105029530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Broer moet eerst nog vrij vragen... ;(
Dat had je 3 weken geleden toch ook al kunnen doen :') ?
Tics van je petten.
pi_105029768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef nattermann het volgende:

[..]

Dat had je 3 weken geleden toch ook al kunnen doen :') ?
Moet je tegen hem zeggen, niet tegen mij! :')
Flesje bier
  woensdag 30 november 2011 @ 22:51:38 #64
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_105029868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Moet je tegen hem zeggen, niet tegen mij! :')
Aah wacht, onze andere broer :D

[/slowchat]
Tics van je petten.
  woensdag 30 november 2011 @ 22:54:23 #65
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_105030067
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stond op het forum, maar las nu 600, maar dat wordt omschreven als een 'ruime schatting' door iemand er bij was, waarheid zal wel ergens rond de 400/500 liggen en dan blijft het punt gewoon staan dat Den Haag het alleen goed doet omdat André er 500.000 euro per jaar wil instoppen. Als je 500 man trekt bij een beker play-off wedstrijd kan je geen eredivisie team opbouwen.
En toch is dat geen vreemd toeschouwersaantal voor een dinsdagavond.

Ik snap sowieso niet dat ze de halve finales op doordeweekse dagen gepland hebben. Dan hadden ze beter de reguliere competitie wat meer doordeweekse wedstrijden kunnen geven.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_105030969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef nattermann het volgende:

[..]

Heb je niet verkeerd gelezen, geleen wint na de penaltyshots van Tilburg.

Zenuwslopend spannende wedstrijd gezien.

Dinsdag naar Tilburg *O*
Okay, toch goed gezien dan. :)

Jammer dat ik er niet bij was. Maar ja, volgende week in Tillie dan maar. :)
pi_105031225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat ze de halve finales op doordeweekse dagen gepland hebben.
Hier kan ik ook geen chocola van maken. Aan de andere kant heb ik daardoor nu wel de gelegenheid om naar een thuiswedstrijd van Tilburg te gaan, dus ik maal er niet om. :)
pi_105060970
Super wedstrijd gisteren, wat een sfeer, wat een spanning, wat een inzet van beide teams. Volgende week zeker naar Tilburg voor de return. Hopelijk kan Geleen het daar al afmaken.

Begrijp ook niet waarom de play-offs op de onaantrekkelijke door de weekse dagen vallen en eigenlijk vond ik een best of 5 ook beter op z'n plaats.
pi_105061060
Wurm gaat naar Amsterdam, verrassende move. Nu had Eindhoven al een opvolger gehaald in Andersson, maar ben toch wel benieuwd of ze nog een import halen voor de vrijgekomen plek

Voor Amsterdam is het natuurlijk een topversterking en zal hij veel ijstijd kunnen maken maar iedere wedstrijd met 2-12 verliezen lijkt me ook niet al te goed voor de moraal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105061235
Jammer ook dat Houkes en hij nu niet meer samen spelen en trainen. Met Bastings samen was dat een prima lijn op het afgelopen wk.

Al zal hij ongetwijfeld het team niet maken als deze keer Bruijsten en Nagtzaam wel beschikbaar zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105061523
Terjohins vertrekt met pijn in hart
EDWIN FISCHER
HEERENVEEN - Op de dag dat Aleksandrs Terjohins te horen kreeg dat hij hier niet als ijshockeyer aan het werk kan, kreeg vriendin Katja uit Estland een werk- en verblijfsvergunning.
Hoe wrang kan het zijn. Aleksandrs Terjohins en zijn geliefde hebben een trieste blik in de ogen. Aan de eettafel bij Flyers’ materiaalman Erik Schra en zijn Russische vrouw en tolk Tatiana doen ze hun verhaal. Ze vertellen
over de bizarre situatie waarin ze binnen een week verzeild zijn geraakt. Het leven is even niet meer logisch, vinden ze. Het moet gezegd: dat is volledig te begrijpen. Terug naar vorige week donderdag. Aleksandrs Terjohins
krijgt bericht dat zijn werk- en verblijfsvergunning is ingetrokken. Hij is de dupe geworden van een internationale actie waarbij buitenlandse werknemers bij sportclubs in de gaten worden gehouden. Te vaak werden in het
verleden op onrechtmatige gronden sporters uit het buitenland in competities toegelaten. Dat geldt ook voor Terjohins. Hij heeft een in Letland afgegeven paspoort, een zogenaamd ‘Alien’ paspoort dat hem statenloos
maakt. Juist dat was het struikelblok en de reden om Terjohins’ vergunningen alsnog in te trekken. Want ook al is hij geboren, getogen en wonend in het van de Europese Unie deel uitmakende Letland, de toevoeging ‘Alien’ is in de wetgeving bepalend. ,,Het zal best zo zijn, maar ik ben boos’’, reageert Aleksandrs Terjohins. ,,Ik word de dupe van
fouten die door andere mensen gemaakt zijn. Vorig jaar heb ik de benodigde vergunningen gekregen en dit jaar eerst ook. Dat mag dan ten onrechte zijn, maar dan kunnen ze mij nu toch niet zomaar vertellen dat ik niet meer
mag werken en dus niet bij Flyers mag ijshockeyen? Had ik dit voor het seizoen geweten, dan had ik op de juiste manier kunnen handelen.’’ Terjohins doelt op de te volgen procedure als niet-EU burger. ,,Dat kan ik nu ook nog wel doen, maar daarvoor moet ik terug naar Letland. Dan een nieuwe procedure doorlopen duurt ook nog eens zeker vier weken. Vervolgens moet je afwachten of het allemaal goedgekeurd wordt. Ik snap dat Flyers daar niet op kan
wachten’’, zegt de verdediger, die verrast maar ook begripvol reageert als hij verneemt dat in de Canadees Yan Turcotte inmiddels een vervanger is aangetrokken. ,,Maar ze hebben gelijk, de competitie begint.’’
Zijn nabije toekomst is ongewis. Het kromme is dat Terjohins wel als toerist mag blijven, maar dus niet mag ijshockeyen. ,,We zullen snel uit Nederland weg gaan, want ik zal toch geld moeten verdienen. Mijn zaakwaarnemer
is nu op zoek naar een club voor me in een land waar ik wel aan het werk mag.’’ Dat kan Rusland zijn, maar ook
een andere voormalige Sovjet-republiek. ,,Want met dit paspoort heb ik in die landen geen visum nodig.’’
Al is het voor zijn toekomst het beste als Terjohins een club in zijn geboorteland krijgt. ,,Dan kan ik een soort inburgeringscursus doen. Slaag ik daarvoor, dan krijg ik een echt Lets paspoort en ben ik echt EU-burger’’, zegt hij
met een cynische ondertoon. Dan is er ook de mogelijkheid om volgend seizoen weer de kleuren van Flyers te verdedigen. ,,Dat is een optie en dat zouden Katja en ik best graag willen. Want we hebben nu ook zoveel hulp gehad van iedereen bij Flyers, heel veel steun van supporters ook. We vertrekken echt met pijn in het hart.’’

Bron LC d.d. 1 december 2011
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105062710
Zielig verhaal inderdaad. :{
pi_105065360
Het is wel bizar dat hij nooit de moeite genomen heeft om Let te worden, het is echt niet zo'n werk en mede daardoor kan hij bijvoorbeeld ook niet voor Letland uitkomen

Toen hij 2 jaar geleden in Heerenveen landde, speelde hij een wedstrijd en moest hij terug omdat er iemand in zijn familie kanker had, volgens mij zijn vrouw
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105066002
Volgens het ED is Wurm ontslagen nadat hij bezopen in de cel belande
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_105067159
Drinken was vorig jaar ook schering en inslag bij de Kemphanen, als ik de verhalen moet geloven. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')