abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 19:44:16 #151
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118679734


Lekker vies.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118679849
Dat is inderdaad geen understatement :D

en hij staat iig nog op zn eigen pootjes... ( itt tot t ding in de achter grond O-) )
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 15:17:27 #153
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118743721


Ik ben ziek ;(
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118752430
ducktape power! :P
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 20:11:18 #155
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118752799
1 keer ben ik me rot geschrokken tijdens het rijden. De ducktape liet los ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118752921
en wat houd de eendentape nou exact vast dan :?
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 20:15:00 #157
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118752988
De stukken bumper. Ik heb d.m.v. een opel corsa het sleepoog er onder vandaan gerukt en dat sleepoog is door de bumper heen gegaan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118753220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef 2cv het volgende:
De stukken bumper. Ik heb d.m.v. een opel corsa het sleepoog er onder vandaan gerukt en dat sleepoog is door de bumper heen gegaan.
stom sleepoog :w

nouja beter dan je vsnaar laten springen :+
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 21:35:05 #159
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118756615
Neehoor, V-snaar heb ik op reserve in de kofferbak liggen. Sleepoog moet ik lassen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:46:14 #160
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_118757038
Ik heb nog een vert triton tzi bumper liggen :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 21:51:16 #161
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118757270
Kosta ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:19:14 #162
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_118758302
Niks als je em in Limburg komt ophalen :P

Zitten wel gaten in van waar de mistlichten hebben gezeten maar die rekjes kun je er bij jou weer uithalen om dicht te maken
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 23:25:26 #163
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118760890
Als ik niets in de buurt vind (daar is een gerede kans toe) ga ik in op jouw aanbod.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118760918
Trekt je BX zo`n roadtrip wel? :P
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 23:26:52 #165
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118760956
Als het moet trekt het ding jouw auto nog mee ook.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118760982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef 2cv het volgende:
Als het moet trekt het ding jouw auto nog mee ook.
ja zo`n 850KG koekblik trek je overal wel mee :++
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 22:36:39 #167
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118871856
Het ding heeft nu verse olie en winterwielen. Binnenkort APK ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118872177
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:36 schreef 2cv het volgende:
Het ding heeft nu verse olie en winterwielen. Binnenkort APK ...
komttie toch zonder grappen en grollen door? :7 :+
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 16:53:57 #169
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119130244
Vorige week heb ik de nokkenassen laten meten bij Hurricane Racing. Ik werd prettig geholpen en er werd geen verkoop-praatje gehouden om mij (nog) snellere nokkenassen aan te smeren. De eerste tip was om zowieso de nokkenassen van de atmosferische diesel te gebruiken. Citaat: "Als het ook maar half mogelijk is gebruik ik atmosferische nokkenassen". Dat ga ik dus ook doen. Maar ik was niet voor niets de afsluitdijk over gecrossed, dus de nokkenassen mochten ook even op de meetbank. Daarvan is dit het resultaat (de afbeeldingen zijn klikbaar voor een groter formaat):





Ik heb voor 4 lijnen aangegeven waarvoor ze staan. De overige lijnen hebben te maken met de snelheid waarmee de kleppen bewegen en de versnelling/acceleratie van de kleppen. Dat is voor mij niet interessant omdat dit orginele nokkenassen zijn voor een relatief langzaam lopende dieselmotor en niet hele wilde nokkenassen voor een sneller lopende benzinemotor waarvoor er ook andere aanpassingen nodig zijn.

Uit de grafiek kan je concluderen dat de uitlaatkleppen van zowel de turbomotor als de atmosferische motor op dezelfde manier open en dicht gaan, maar dat dat bij de turbo wat eerder gebeurt. Ik vermoed zelf dat dat is zodat er wat meer druk in de uitlaat komt om de turbo aan te drijven.

De inlaatkleppen gaan bij zowel de turbomotor als de atmosferische motor op dezelfde manier open en dicht, alleen bij de turbomotor gaan de inlaatkleppen iets minder ver open. Waarom dat is, is mij een raadsel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_119142990
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef 2cv het volgende:
Vorige week heb ik de nokkenassen laten meten bij Hurricane Racing. Ik werd prettig geholpen en er werd geen verkoop-praatje gehouden om mij (nog) snellere nokkenassen aan te smeren. De eerste tip was om zowieso de nokkenassen van de atmosferische diesel te gebruiken. Citaat: "Als het ook maar half mogelijk is gebruik ik atmosferische nokkenassen". Dat ga ik dus ook doen. Maar ik was niet voor niets de afsluitdijk over gecrossed, dus de nokkenassen mochten ook even op de meetbank. Daarvan is dit het resultaat (de afbeeldingen zijn klikbaar voor een groter formaat):

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ik heb voor 4 lijnen aangegeven waarvoor ze staan. De overige lijnen hebben te maken met de snelheid waarmee de kleppen bewegen en de versnelling/acceleratie van de kleppen. Dat is voor mij niet interessant omdat dit orginele nokkenassen zijn voor een relatief langzaam lopende dieselmotor en niet hele wilde nokkenassen voor een sneller lopende benzinemotor waarvoor er ook andere aanpassingen nodig zijn.

Uit de grafiek kan je concluderen dat de uitlaatkleppen van zowel de turbomotor als de atmosferische motor op dezelfde manier open en dicht gaan, maar dat dat bij de turbo wat eerder gebeurt. Ik vermoed zelf dat dat is zodat er wat meer druk in de uitlaat komt om de turbo aan te drijven.

De inlaatkleppen gaan bij zowel de turbomotor als de atmosferische motor op dezelfde manier open en dicht, alleen bij de turbomotor gaan de inlaatkleppen iets minder ver open. Waarom dat is, is mij een raadsel.
mijn gok.. de druk in de cylinder is hoger? ( de turbo perst het er immers in.. ? )
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 02:09:33 #171
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119153402
Ja, maar het moet wel langs de klep. Simpel gesteld: klep minder ver open = minder vermogen. Anderzijds, als de klep te ver open gaat loopt het stationair erg kut naar het schijnt. Daarom heeft Honda de V-tec (ofzo) uitgevonden. Vanaf een hoger toerental gaan de kleppen verder open. En bij een lager toerental minder ver. Dat werkt overigens niet traploos en zit niet op een dieselmotor :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_119160147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 02:09 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar het moet wel langs de klep. Simpel gesteld: klep minder ver open = minder vermogen. Anderzijds, als de klep te ver open gaat loopt het stationair erg kut naar het schijnt. Daarom heeft Honda de V-tec (ofzo) uitgevonden. Vanaf een hoger toerental gaan de kleppen verder open. En bij een lager toerental minder ver. Dat werkt overigens niet traploos en zit niet op een dieselmotor :P
klep minder ver open bij een gelijke luchtdruk geeft inderdaad minder power..

maar als je de luchtdruk verhoogt ( dmv een turbo / compressor? :P ) dan duw je het er wel in omdat je overdruk hebt? waarbij je bij een met een atmosferische een onderdruk in je cylinder hebt die gevuld moet worden?
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 15:35:16 #173
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119166286
Klopt, maar dan zie ik het nut om de klep minder ver te openen nog niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 16:12:12 #174
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119242210
Driezel is APK afgekeurd. Reden: stuurhuishoes heeft een gaatje, bumper heeft scherp uitstekende delen, ruitenwisser wist niet goed en de handremkabels (die ik er nog geen jaar geleden zelf (vrijwel) nieuw op gezet heb) raken de wielen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 15 november 2012 @ 16:40:43 #175
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_119243256
Ik heb nog steeds een gratis bumper voor je :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_119244448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef 2cv het volgende:
Driezel is APK afgekeurd. Reden: stuurhuishoes heeft een gaatje, bumper heeft scherp uitstekende delen, ruitenwisser wist niet goed en de handremkabels (die ik er nog geen jaar geleden zelf (vrijwel) nieuw op gezet heb) raken de wielen.
tape, tape, voorruit verwijderen, tape :+

Maar serieus: kleine klusjes, maar toch jammer. succes, 't is bijna weekend.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2012 @ 17:44:18 #177
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119245496
Hmz, ik wil nog wel wat langer in dit apparaat blijven rijden, dus laat ik het maar echt repareren.

Maar de bumper krijgt eerst wel een laagje ducktape :+
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_119245629
gewoon ff met een vijltje de scherpe delen van je bumper vijlen :7 :+
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 02:12:40 #179
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119333943
Vandaag chez Nanko Driezel voor 3/4 APK-klaar gemaakt. Handremkabels vervangen, stuurhuishoes rechts vervangen en bumper geducktaped (je hoeft niet meer op zoek naar lelijke ducktape Hel1).

Vantevoren moest ik wel even de brug vrij maken. Daar stond nog een sloper op en die kon pas verwijderd worden nadat daar nog wat onderdelen af gesloopt waren. Toen dat gedaan was, was ik moe (de bouten van de achterste draagarmen kreeg ik zelfs met een luchtsleutel op een dikke dieselcompressor niet los dus heb ik de rommel maar met een wringijzer losgedraaid) en had ik eigenlijk geen zin meer om Driezel te repareren, maar ik was te lui om nog een keer terug te komen (luiheid kan dus best een deugd zijn ! ). Nanko beloofde bij de reparaties aan Driezel een handje toe te steken dus heb ik toch maar even doorgezet. Bedankt voor je hulp Nanko !

Ik ben erg blij dat Driezel voor het grootste gedeelte gerepareerd is. Een zorg minder, maar ik denk dat het sleutelen op zich ook zorgt voor een betere gemoedstoestand :)

Overigens, een nieuwe ruitenwisser (laatste APK-punt dat nog niet opgelost is) ligt al klaar.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 28 november 2012 @ 08:50:07 #180
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_119700828
Als je zondag nou eens een km of 60 naar het zuiden was gereden had je die voorbumper mee kunnen nemen -O-
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 21:34:09 #181
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119728591
Klopt, maar dat kwam niet uit :)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 02:34:08 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120217373
Driezel start slecht. De ene persoon beweert dat het aan de compressie ligt, de andere dat het aan een lek in de brandstoftoevoer ligt en nummer 3 vindt dat mijn verstuivers verrot zijn.

Maar ik weet nu wat het niet is: de brandstoftoevoer. Het slecht-starten is n.l. temperatuur-afhankelijk en niet tijdsafhankelijk. En ik was niet van plan om er iets aan te doen aangezien er een geheel 'nieuw' blok in komt :)

Tijdens de laatst sleutelmeeting heeft iemand een middeltje in de olie gedaan die er voor moet zorgen dat de motor beter loopt. Maar helaas, ik heb geen effect gemerkt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120217609
Gloeipluggen? Of corrosie in de bedrading er naar toe. Of alleen ff de aansluitingen van de bedrading op de gloeipluggen schoon maken/krabben. Of het voorgloeirelais dinges...
...
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 04:27:18 #184
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120217656
Nee, als het aan de gloeipluggen lag startte het ding nog verotter. Hij slaat aan, loopt erg rommelig en slaat in een paar tellen weer uit.

Los daarvan: er zitten al nieuwe gloeipluggen in ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120217695
Hij slaat dus wél aan. De afgeragde lease diesel (peugeot) van een vriend van me sloeg aan, liep een paar seconden en ging dan een poos heel erg verrot lopen, haperen, véél rook. Dat bleek dus aan de hele slechte compressie te liggen.

Ander ideetje, die gloeipluggen moeten een poosje blijven gloeien toch? Ook als de motor al loopt. (is trouwens niet bij alle diesels geloof ik) Maar zou er iets met je voorgloei installatie mis kunnen zijn? Dat ie te snel ophoudt met voorgloeien? (shot in the dark)
...
pi_120218122
nieuwe gloeiers kunnen ook slecht zijn ;)

of de levering van de stroom aan je gloeipitten..
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 19:37:56 #187
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120240265
Ik gok dat het de compressie is. Maar dat zal niet heel snel heel erg veranderen dus ik doe er niets aan :)

Ja, er komt een andere motor in :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 7 februari 2013 @ 01:44:32 #188
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122583904
Vandaag, na 578.247km hield de waterpomp de roze koelvloeistof, blauwe koelvloeistof en het water niet meer binnen, elke 100km gingen er rode lampjes branden. Er zit nu een nieuwe waterpomp in de motor en verse roze koelvloeistof.

De oude waterpomp had van binnen 'een beetje' last van oxidatie: het cavitatiegeval was voor meer dan de helft verdwenen. De pomp als geheel ligt in een rariteitenkabinet.

Best jammer dat dit noodzakelijk was terwijl er dit jaar toch echt een motor met spierballen in geperst gaat worden ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122585300
Wat ga je erin leggen dan?
2.0T van een XM?
Of beter de V6 24v

[ Bericht 25% gewijzigd door Darkomen op 07-02-2013 12:22:29 ]
pi_122590482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:44 schreef 2cv het volgende:
Vandaag, na 578.247km hield de waterpomp de roze koelvloeistof, blauwe koelvloeistof en het water niet meer binnen, elke 100km gingen er rode lampjes branden. Er zit nu een nieuwe waterpomp in de motor en verse roze koelvloeistof.

De oude waterpomp had van binnen 'een beetje' last van oxidatie: het cavitatiegeval was voor meer dan de helft verdwenen. De pomp als geheel ligt in een rariteitenkabinet.

Best jammer dat dit noodzakelijk was terwijl er dit jaar toch echt een motor met spierballen in geperst gaat worden ...
nouja na zoveel KMs mag er ook wel eens iets op versleten zijn :P
  † In Memoriam † donderdag 7 februari 2013 @ 17:56:29 #191
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122603510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:14 schreef Darkomen het volgende:
Wat ga je erin leggen dan?
2.0T van een XM?
Of beter de V6 24v
2.1 kompressordiesel.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122623034
Weet jij trouwens een aantal adressies waar ik goedkoop verstuivers kan laten testen?
en waar ik evt goedkoop een setje vervangers kan scoren :+

* Ou-Tannu moet de verstuivers van de Xsara laten testen :X
  † In Memoriam † donderdag 7 februari 2013 @ 23:59:19 #193
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122623315
Jawel. 4 stuks neem ik aan ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122623620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:59 schreef 2cv het volgende:
Jawel. 4 stuks neem ik aan ?
Yep

tis namelijk OF weer de brandstofpomp :X of de verstuivers zijn niet zuiver :(
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2013 @ 00:10:56 #195
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122623760
Heb even een mail verstuurd.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122624789
okee :)
  † In Memoriam † zondag 14 april 2013 @ 20:24:20 #197
25682 2cv
Niet subtiel
pi_125280692
Gister tijdens de voorjaarsrit begon Driezel te lekken. De retourslang van de debietregelaar (waar veel LHM doorheen gaat wat wegens de stroomsnelheid en het hoogteverschil ook nog onder vrij veel druk staat) naar het voorraadvat hield het niet meer. Ik had nog een goede 2e hands slang bij me dus de gare slang heb ik ter plekke vervangen.

Ik heb overigens +/- 1,5 liter LHM bijgevuld ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_125280850
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:24 schreef 2cv het volgende:
Gister tijdens de voorjaarsrit begon Driezel te lekken. De retourslang van de debietregelaar (waar veel LHM doorheen gaat wat wegens de stroomsnelheid en het hoogteverschil ook nog onder vrij veel druk staat) naar het voorraadvat hield het niet meer. Ik had nog een goede 2e hands slang bij me dus de gare slang heb ik ter plekke vervangen.

Ik heb overigens +/- 1,5 liter LHM bijgevuld ...
en de brandweer de weg schoon laten maken hoop ik
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zondag 14 april 2013 @ 20:35:18 #199
25682 2cv
Niet subtiel
pi_125281302
Nope, als je rijdt wordt het zo verspreid dat het slechts druppels zijn. Alleen op parkeerplaatsen lag een plasje. Verder is LHM mineraal, erg dun en heeft het maar matige smerende eigenschappen. Knappe brandweerman die dat nog uit de straatstenen weet te halen, matige chauffeur als je er over uitglijdt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_125294130
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef 2cv het volgende:
Nope, als je rijdt wordt het zo verspreid dat het slechts druppels zijn. Alleen op parkeerplaatsen lag een plasje. Verder is LHM mineraal, erg dun en heeft het maar matige smerende eigenschappen. Knappe brandweerman die dat nog uit de straatstenen weet te halen, matige chauffeur als je er over uitglijdt.
dr zijn vast chauffeurs die het weten te presteren hoor!..

omdat ze simpelweg niet uit hun doppen kijken :|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')