Luchtbel, fijn om wat van je te lezen. Wat een mooie meid heb je.

Fijn dat het weer best goed met haar gaat
Stiemie, ik denk dat de opties die je hebt hier al wel besproken zijn.
Ik wil alleen nog even aangeven dat ik het wel vreemd vind dat het zo druk is. Hier op de BSO gaat het er echt niet zo aan toe. Kinderen mogen best druk zijn en ontladen, maar hier wordt dat voornamelijk buiten gedaan. Vrijwel alle kinderen gaan na het eetmoment een uur buiten spelen. Bij het ophalen heerst er bij ons vaak juist rust. Muziek op een normaal niveau, kindjes rustig aan het spelen. Ik heb het er nog nooit chaotisch gezien terwijl ik toch op heel verschillende tijden Damian ophaal. Er wordt ook veel met de kinderen gespeeld en vaak zijn de leidsters verdeeld over de kinderen. Dus aan elke tafel (hier is het vaak: 1 knutseltafel, 1 spelletjestafel) zit een leidster. Zo ook bij het buitenspelen.
Ik krijg uit jouw berichten de indruk dat het meer aan de leidsters ligt dan aan de kinderen. En dat ze kleppen met elkaar belangrijker/gezelliger vinden.. Zoals je zelf al zegt is het maar de vraag of er dan iets verandert.
En of je er nou wel of niet de juiste indruk van hebt gekregen.. blijkbaar zit er gevoelsmatig iets niet helemaal goed dus ik zou er zeker wat mee doen.
Verder sluit ik me aan bij Karin.