abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 november 2011 @ 16:42:13 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104723822


https://apps.facebook.com/meetnewwpdemo/

Mango is inmiddels uit voor de bestaande Windows phone 7 toestellen. Binnenkort komen de nieuwe toestellen op de markt waarop Mango is voorgeïnstalleerd. Deze hebben als extra opties o.a. front facing camera voor videobellen en internet sharing.
Confidence through competence
  woensdag 23 november 2011 @ 16:42:58 #2
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104723846
Heb alle foto's verwijderd, problem solved.
pi_104723858
Weet iemand hoe het zit met wifi tethering op de LG Optimus 7 in Nederland?
pi_104726101
Iemand die weet waarom mijn whatsapp maar hele kleine deeltjes tekst opslaat en de rest verwijderd ie dan gewoon :(
  woensdag 23 november 2011 @ 18:36:26 #5
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104727752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand die weet waarom mijn whatsapp maar hele kleine deeltjes tekst opslaat en de rest verwijderd ie dan gewoon :(
Volgens mij is Whatsapp ook een echte accuslurper. Ongeloofelijk hoe snel mijn HTC HD7 leeg is. Vandaag van 9:00 tot 16:00 en dan zit de batterij nog 15% vol. Heb de telefoon dan ongeveer één à anderhalf uur actief gebruikt. Volgens mij komt dit door Whatsapp.
pi_104728039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:36 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Volgens mij is Whatsapp ook een echte accuslurper. Ongeloofelijk hoe snel mijn HTC HD7 leeg is. Vandaag van 9:00 tot 16:00 en dan zit de batterij nog 15% vol. Heb de telefoon dan ongeveer één à anderhalf uur actief gebruikt. Volgens mij komt dit door Whatsapp.
Het komt door whatsapp, Microsoft wilde gewoon erg graag dat Whatsapp zo snel mogelijk naar Mango kwam terwijl de app eigenlijk nog niet klaar was. Dat verklaart de traagheid, het batterijslurpen en het gebrek aan features. Whatsapp wilde zelf ook liever nog wachten met het uitbrengen maar MS wilde de app nog voor de Nokia-telefoons in de marketplace hebben. Komt vast vanzelf goed, iedere update van whatsapp zal het ding beter maken, sneller en efficiënter.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 23 november 2011 @ 18:44:48 #7
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_104728085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het komt door whatsapp, Microsoft wilde gewoon erg graag dat Whatsapp zo snel mogelijk naar Mango kwam terwijl de app eigenlijk nog niet klaar was. Dat verklaart de traagheid, het batterijslurpen en het gebrek aan features. Whatsapp wilde zelf ook liever nog wachten met het uitbrengen maar MS wilde de app nog voor de Nokia-telefoons in de marketplace hebben. Komt vast vanzelf goed, iedere update van whatsapp zal het ding beter maken, sneller en efficiënter.
Telefoon is nu gewoon bijna niet bruikbaar. Denk dat ik hem maar weer ga verwijderen, wacht wel tot hij een paar keer geüpdatet is.
pi_104729817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:36 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Volgens mij is Whatsapp ook een echte accuslurper. Ongeloofelijk hoe snel mijn HTC HD7 leeg is. Vandaag van 9:00 tot 16:00 en dan zit de batterij nog 15% vol. Heb de telefoon dan ongeveer één à anderhalf uur actief gebruikt. Volgens mij komt dit door Whatsapp.
Nou daar heb ik geen last van, internet staat ook hele dag aan, maar houd het toch echt wel 2 dagen vol.
pi_104747780
Grr bij mn telefoon zit dat ding los. Als je hem uitschuift die rand die je dan heb en dat ding wat dan mee beweegt zit los. Als ik namelijk mn htc pro7 gebruik met toetsenbord en ik druk erop tijdens t typen dan merk ik dat ie los zit..

Meer mensen die er last van hebben?
pi_105080851
ik snap er echt niets meer van. Iemand vraagt mijn nummer (ik heb al wel met diegene gemsnt) . Hij stuurt een smsje zodat ik zijn nummer ook heb :') maar mijn telefoon weet gewoon dat het bij die persoon hoort en stopt het bij dat msngesprek als text.. Ik snap er werkelijkwaar niets meer van. Wanneer weet ik dan of ik sms , of msn met diegene :')
pi_105085988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef kruidkoekje het volgende:
ik snap er echt niets meer van. Iemand vraagt mijn nummer (ik heb al wel met diegene gemsnt) . Hij stuurt een smsje zodat ik zijn nummer ook heb :') maar mijn telefoon weet gewoon dat het bij die persoon hoort en stopt het bij dat msngesprek als text.. Ik snap er werkelijkwaar niets meer van. Wanneer weet ik dan of ik sms , of msn met diegene :')
Jahaaaa!! Dat is het mooie, dat integreert ie allemaal! Maar als ik het me goed herinner zou er wel ergens een klein icoontje moeten zijn wat het verschil tussen SMS, MSN en Facebook Chat aangeeft
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:25:13 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_105088219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jahaaaa!! Dat is het mooie, dat integreert ie allemaal! Maar als ik het me goed herinner zou er wel ergens een klein icoontje moeten zijn wat het verschil tussen SMS, MSN en Facebook Chat aangeeft
Rechtsonderin rond knopje met twee pijlen indrukken, kun je switchen. In je conversatie wordt dan genoteerd met welk medium je berichten aan het verzenden bent, dan.

Helaas kun je het niet in één oogopslag zien.

Soms vind ik Windows Phone wat over-gedesigned door dit soort dingen. Form over function.
Confidence through competence
pi_105092280
ah bedankt voor de tip zie nu het pijltje inderdaad.

Vond het echt heel apart en begreep er niets van. Hoe kan mijn telefoon nou weten welk 06nummer bij welke persoon hoort :s

Verder heb ik metrolock station ofzo iets gedownload kun je zelf iets maken wat je te zien krijgt als je je telefoon unlockt en je code moet invoeren. Ben benieuwd of we ooit van het begin thema af kunnen ben die licht,donker kleurtjes beetje erg zat.
  maandag 5 december 2011 @ 16:40:36 #14
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105213987
iemand al hands-on ervaring van de lumia 800? Heb hem in de winkel even gebruikt (zonder sim) maar ben benieuwd of iemand er al langer dan 10min mee gespeeld heeft?
Lege virente, virent cuncta
  maandag 5 december 2011 @ 20:27:42 #15
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_105223852
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef skittelman het volgende:
iemand al hands-on ervaring van de lumia 800? Heb hem in de winkel even gebruikt (zonder sim) maar ben benieuwd of iemand er al langer dan 10min mee gespeeld heeft?
Yes,

heb hem nu 10 dagen in gebruik, heerlijke telefoon, ligt prima in de hand. De eerste paar dagen slechte ervaring met de batterij maar nu gaat ie zeker een dag mee :) En het scherm is echt super!
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  maandag 5 december 2011 @ 20:54:16 #16
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105225573
Wat is dat toch HTC en volumeknoppen. De volumeknop van mijn HTC Desire HD was kapot en de volumeknop van mijn HTC HD7 heeft nu ook de geest gegeven. Nu maar eens kijken of ik op een of andere manier garantie heb.

Zodra ik een keer centen heb schaf ik direct een Nokia Lumia aan. Ik heb het wel gehad met HTC. :r
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:43:36 #17
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105250037
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef RichardHammond het volgende:
Wat is dat toch HTC en volumeknoppen. De volumeknop van mijn HTC Desire HD was kapot en de volumeknop van mijn HTC HD7 heeft nu ook de geest gegeven. Nu maar eens kijken of ik op een of andere manier garantie heb.

Zodra ik een keer centen heb schaf ik direct een Nokia Lumia aan. Ik heb het wel gehad met HTC. :r
vind de knoppen (zoals volume) nou juist het zwakste van heel de Lumia. Als er iets fragiel is aan de Lumia zijn het de hardware knoppen wel.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Mkr het volgende:

[..]

Yes,

heb hem nu 10 dagen in gebruik, heerlijke telefoon, ligt prima in de hand. De eerste paar dagen slechte ervaring met de batterij maar nu gaat ie zeker een dag mee :) En het scherm is echt super!
hoe zit het bij jou met whatsapp? nog steeds veel problemen of valt het mee?
Lege virente, virent cuncta
pi_105250909
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:43 schreef skittelman het volgende:

[..]

vind de knoppen (zoals volume) nou juist het zwakste van heel de Lumia. Als er iets fragiel is aan de Lumia zijn het de hardware knoppen wel.

[..]

hoe zit het bij jou met whatsapp? nog steeds veel problemen of valt het mee?
Whatsapp is op Windows Phone gewoon nog niet zo geweldig, het werkt maar niet geweldig. Maar er is wel mee te werken hoor!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:57:52 #19
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105261006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:43 schreef skittelman het volgende:

[..]

vind de knoppen (zoals volume) nou juist het zwakste van heel de Lumia. Als er iets fragiel is aan de Lumia zijn het de hardware knoppen wel.

Als het maar blijft functioneren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Whatsapp is op Windows Phone gewoon nog niet zo geweldig, het werkt maar niet geweldig. Maar er is wel mee te werken hoor!
Whatsapp is alleen een gigantische batterijzuiger. Zelfs wanneer het toestel uitstaat. Ze mogen nu onderhands wel weer eens een update uitbrengen.

Gisteren was er ook een update voor Spotify. Helaas hebben ze nog steeds het doorspoelen niet toegevoegd. }:|
pi_105261880
whatsapp is stom hier, hij slaat het gesprek maar gedeeltelijk op..
pi_105262998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef kruidkoekje het volgende:
whatsapp is stom hier, hij slaat het gesprek maar gedeeltelijk op..
Nog nooit last van gehad hier!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105263072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:44 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Telefoon is nu gewoon bijna niet bruikbaar. Denk dat ik hem maar weer ga verwijderen, wacht wel tot hij een paar keer geüpdatet is.
Op mijn HTC7 Pro heb ik geen enkel probleem met WhatsApp laatst had ik weer 3.5 dag op één acculading met WifI en Bluetooth ingeschakeld :)

Internet sharing werkt trouwens erg goed met 7740 update :)
pi_105263169
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef RichardHammond het volgende:
Wat is dat toch HTC en volumeknoppen. De volumeknop van mijn HTC Desire HD was kapot en de volumeknop van mijn HTC HD7 heeft nu ook de geest gegeven. Nu maar eens kijken of ik op een of andere manier garantie heb.

Zodra ik een keer centen heb schaf ik direct een Nokia Lumia aan. Ik heb het wel gehad met HTC. :r
Ben zelf ook totaal niet te spreken over de duurzaamheid van de case van mijn HTC7 Pro!
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste HTC toestel is.
pi_105265704
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nog nooit last van gehad hier!
Raar , hier heb ik dat continue. Erg vervelend.
pi_105281388
Voor mij geen windows mobile meer.. Batterij duur is bij mij erg lang maar echt ik erger me rot aan t systeem. Nu weer whatsapp wat het niet meer doet, dus verwijderd opnieuw geinstalleerd maar helaas, druk je er op dan lijkt t alsof je t gaat openen maar uiteindelijk gebeurt er nog niks en gaat ie weer weg..

Opnieuw opstarten heeft ook geen zin. Jammer dat t niet fijn nu werkt. Er zijn namelijk ook geen andere vergelijkbare fijne toestellen met touch en qwerty toetsenbord.
pi_105282027
Vaak als je even wacht worden de apps vanzelf beter, toen ik een android telefoon kocht toen froyo net uit was was er ook geen fatsoenlijke app voor twitter en facebook, na verloop van tijd kwamen die vanzelf ^O^
pi_105283359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 01:21 schreef Xetran het volgende:
Vaak als je even wacht worden de apps vanzelf beter, toen ik een android telefoon kocht toen froyo net uit was was er ook geen fatsoenlijke app voor twitter en facebook, na verloop van tijd kwamen die vanzelf ^O^
Dat is knap, want hij deed het eerst beter en nu is het echt waardeloos.

Mijn wekkers hebben het ook begeven en gaan ook ineens niet meer af :') was al wakker , en de wekker ging toen hij af hoorde te gaan niet af .. :{
pi_105311748
Vandaag de lumia in de handen gehad bij de mediamarkt, leuk toestel!
  donderdag 8 december 2011 @ 10:05:57 #29
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105329610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:00 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Dat is knap, want hij deed het eerst beter en nu is het echt waardeloos.

Mijn wekkers hebben het ook begeven en gaan ook ineens niet meer af :') was al wakker , en de wekker ging toen hij af hoorde te gaan niet af .. :{
Kameraden hadden storing via Whatsapp, weet niet of het er mee te maken heeft.

Voor mij is Windows Phone nog steeds. _O_

HTC. :r
pi_105333451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:05 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Kameraden hadden storing via Whatsapp, weet niet of het er mee te maken heeft.

Voor mij is Windows Phone nog steeds. _O_

HTC. :r
Oh okee. Ik heb windows en htc :D

Heb hem nu 7 maanden
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:42:43 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105377960
Oeh, ik meld me ook even in dit topic. Ben bezig met het testen van een Lumia 800 :9~ Zijn er nog specifieke zaken waar ik naar moet kijken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 december 2011 @ 01:59:48 #32
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105563363
als of het karma is, na weken twijfel toch maar de sensation xe besteld... en dan win je opeens een HTC Radar, aangezien deze eerder binnen was ben ik daar maar mee aan de slag gegaan.

Whatsapp werkt prima, evenals mail/facebook/youtube
office integratie is ook fijn, voor de rest nog maar weinig geprobeerd, maar ziet er leuk uit!
Lege virente, virent cuncta
pi_105575434
Is een windows phone de moeite waard? Als in kan ik er what's app enzo op gebruiken? Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met eeen abbo van rond de 30 per maand.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:35:17 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105575496
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Argo het volgende:
Is een windows phone de moeite waard? Als in kan ik er what's app enzo op gebruiken? Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met eeen abbo van rond de 30 per maand.
Whatsapp is beschikbaar ja :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105576523
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Argo het volgende:
Is een windows phone de moeite waard? Als in kan ik er what's app enzo op gebruiken? Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met eeen abbo van rond de 30 per maand.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit in een winkel, sommige mensen vinden het tof om te gebruiken anderen hebben liever iOs of Android, probeer gewoon ff dan weet je meer. Qua apps is alles wat je wilt gebruiken wel zo'n beetje te vinden, je hebt weliswaar niet 10 apps die precies hetzelfde doen zoals op ios en android maar gewoon eentje
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:49:24 #36
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105578292
quote:
19s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whatsapp is beschikbaar ja :)
alleen bij het aanmelden duurde het wat lang maar voor de rest ging het prima. kan er ook aan gelegen hebben dat ik in een groep zat waarvan ik nog 80 berichtjes van binnen kreeg.
Lege virente, virent cuncta
pi_105578910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens uit in een winkel, sommige mensen vinden het tof om te gebruiken anderen hebben liever iOs of Android, probeer gewoon ff dan weet je meer. Qua apps is alles wat je wilt gebruiken wel zo'n beetje te vinden, je hebt weliswaar niet 10 apps die precies hetzelfde doen zoals op ios en android maar gewoon eentje
Bij de MediaMarkt zal het toestel er ongetwijfeld liggen :)
pi_105594153
Nou hier krijg ik nog steeds veel berichten niet binnen.. Op dat whatsapp
pi_105595668
Hij reageert slecht soms touch niet soms toetsenbord niet en dan vooral als ik dus echt iets wil intypen op internet. Moet ik hem eerst unlocken of naar home en weer teruggaan. Of tijdens typen dat ie weggaat en ik weer opnieuw moet aantikken of home en weer terug gaan..
pi_105596136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef kruidkoekje het volgende:
Hij reageert slecht soms touch niet soms toetsenbord niet en dan vooral als ik dus echt iets wil intypen op internet. Moet ik hem eerst unlocken of naar home en weer teruggaan. Of tijdens typen dat ie weggaat en ik weer opnieuw moet aantikken of home en weer terug gaan..
Nouja bizar! Ik heb toch een aantal aardig actieve Whatsapp-gesprekken maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt..!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:02:09 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_105598674
Ik heb daar ook geen problemen mee? Welke telefoon heb je precies?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_105605565
Het is nu ook bij andere dingen, internet en msn. Dat ik aan het typen ben en de cursor(zo heet ie toch) weg gaat en ik weer opnieuw moet aantikken.

Heb de htc pro 7
  donderdag 15 december 2011 @ 16:32:17 #43
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105619943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 04:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is nu ook bij andere dingen, internet en msn. Dat ik aan het typen ben en de cursor(zo heet ie toch) weg gaat en ik weer opnieuw moet aantikken.

Heb de htc pro 7
ik vrees dat het toch echt aan je toestel ligt. heb hier met de htc radar nergens last van, werkt als een zonnetje
Lege virente, virent cuncta
pi_105622857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik vrees dat het toch echt aan je toestel ligt. heb hier met de htc radar nergens last van, werkt als een zonnetje
Ik snap er ook echt even niets meer van, ook mijn laptop vertoont die kuren, terwijl ik dat eerst vrijwel nooit had. Laptop is opnieuw geïnstalleerd dus dat kon het niet zijn.

En telefoon doet het dus ook, eigenlijk vertonen ze die klachten allebei sinds kort..

bah, ik kan ook nooit fatsoenlijk met elektronica om gaan, t gaat altijd kapot ;(
pi_105626973
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 04:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is nu ook bij andere dingen, internet en msn. Dat ik aan het typen ben en de cursor(zo heet ie toch) weg gaat en ik weer opnieuw moet aantikken.

Heb de htc pro 7
Ik heb ook een HTC Pro 7. Ik heb echt helemaal nergens last van.
Al een keer een hard reset gedaan?
  maandag 19 december 2011 @ 16:26:59 #46
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105775455
Ook wel lachen als je kijkt waarom mensen de Nokia Lumia verkopen. Zetten ze op marktplaats: "kan niet met het besturingssysteem omgaan". Dit was bij WM nog een valide argument, maar nu is het echt een kut slechte smoes. :')
pi_105779621
De Lumia werkt geniaal simpel !

Ik ben blij dat ik weer voor Nokia gegaan ben. O+
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  maandag 19 december 2011 @ 18:34:44 #48
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105780952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 04:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Het is nu ook bij andere dingen, internet en msn. Dat ik aan het typen ben en de cursor(zo heet ie toch) weg gaat en ik weer opnieuw moet aantikken.

Heb de htc pro 7
Provider?
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  maandag 19 december 2011 @ 19:10:26 #49
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_105782705
Voor de liefhebbers:
http://www.ebay.nl/itm/HT(...)2a451#ht_1055wt_1396

Heb toch maar besloten de Sensation XE te gebruiken maar de Titan is echt een beest van een telefoon.
Lege virente, virent cuncta
pi_105835628
ja gedaaN. Heb vodafone, hoezo?
pi_106025752
Oke echt wat heb ik een hekel aan die telefoons met synchroniseren. Gebruikte even een andere smartphone, toets ik handmatig de nummers in. 2 mensen dezelfde naam, maar sloeg de ene met achternaam als hoofdnaam op , de andere niet..

Wil ik leuk naar de 1 smsen, doet ie dat naar de ander en zet hij gewoon een fotootje erbij van de verkeerde persoon.. En daarna staat er bij email adres ook t verkeerde mail adres die die zelf had lopen synchroniseren..
pi_106163085
Was al aan het kijken naar de Lumia 800, en denk dat ik hem toch wel ga bestellen. Van alle kanten positieve verhalen, van zowel bevriende verkopers als gebruikers. Bovendien is hij goed te betalen.
pi_106186099
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef Darkestrah het volgende:
Was al aan het kijken naar de Lumia 800, en denk dat ik hem toch wel ga bestellen. Van alle kanten positieve verhalen, van zowel bevriende verkopers als gebruikers. Bovendien is hij goed te betalen.
Ik kan mijn abo over 10 dagen verlengen..en ik wil m ook :D
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:39:39 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106240454
Even een leuk fan-concept tussendoor :P

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106276943
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een leuk fan-concept tussendoor :P

[ afbeelding ]
eigenlijk offtopic, maar als die tablets een beetje lijken op de uitvergrote lumia dan wil ik er wel ééntje :Y
  zondag 1 januari 2012 @ 21:21:39 #56
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106289215
Ik baal er wel van dat Spotify de App niet update. Ik wil eens door kunnen spoelen! Verder vind ik de app opstarten vanuit homescreen vrij traag, zeker als spotify op de achtergrond al draait. En met snel van nummer wisselen klopt de artiest- en titelinformatie niet. Toch jammer, want ik ben een premuim gebruiker en het functioneert toch niet helemaal zoals ik het gewend ben van de iPhone en Android. Jammer, gemiste kans, want blijkbaar doen ze ook niet echte moeite om de app te verbeteren, want met de feedback wordt niks gedaan.

Oja, de volumeknop van mijn HTC doet het weer. De ene keer doet die het prima en de andere keer moet ik hard drukken. Klote ding. :') Mijn batterij is trouwens ook zo leeg, er zit een rotte app tussen, maar ik kan niet ontdekken welke. Al heb ik het vermoeden dat het WhatsApp is.
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 14:51:27 #57
8781 crew  Frutsel
pi_106355526
de Nokia Lumia 800
Heb er sinds kort eentje.. tis ff wennen... maar ja, het is dan ook mijn eerste smartphone...
Tot nu toe geen problemen gehad, maar ik moet er nog een boel meedoen.

Paar opmerkingen/vragen:

-Inlezen contactpersonen bij aanmelden van Windows Live ging verkeerd... had mijn complete hotmail bestand in contacten staan, daar zat ik niet op te wachten. Zie geen optie om meerdere contacten tegelijkertijd te verwijderen :') Was een hele klus

-Als ik IE open en bijv Fok opstart, hoef ik dan die toepassing niet af te sluiten? Vreet dat geen verbruik al dan niet van internet/data of accu? Volgende keer namelijk als ik IE opstart staat hij weer op fok, daar waar ik gebleven ben, maar ik zie geen optie om IE af te sluiten, iets wat ik bijv wel heb bij de APP van NOS Teletekst? Zelfde is voor Whatsapp, hoef ik dat niet af te sluiten? Zie die opties niet -O-

-de gebruikershandleiding die erbij zat is nogal kort. Basisinstellingen en installatie, that's it. Ik hoopte op een uitgebreidere, maar dat zal wel internetzoeken worden :)

-NOG GEEN wordfeud :P Zag dat het er wel aankwam :P

Iemand de Lumia al met de pc gesynchroniseerd? Zag dat toen ik iets wilde downen er gezegd wordt dat ik dat beter via de pc kan doen en dan naar mijn foon kan overzetten? Daar heb ik nog geen tijd voor gehad me in te verdiepen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:00:04 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106355967
Openstaande apps worden 'bevroren' en slurpen nagenoeg geen batterij. Ook openstaande games niet.

Handleiding is niet nodig, internet is wat je wil. Check gewoon wat Windows Phone-sites of Nokia-sites.

Wordfeud is zoooo 2011 :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106358200
Leuke deal toch ? http://www.typhone.nl/gsm/nokia/2388/nokia-lumia-800-cyan
of zie ik iets over het hoofd ?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 19:07:32 ]
pi_106367763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef Frutsel het volgende:

-Als ik IE open en bijv Fok opstart, hoef ik dan die toepassing niet af te sluiten? Vreet dat geen verbruik al dan niet van internet/data of accu? Volgende keer namelijk als ik IE opstart staat hij weer op fok, daar waar ik gebleven ben, maar ik zie geen optie om IE af te sluiten, iets wat ik bijv wel heb bij de APP van NOS Teletekst? Zelfde is voor Whatsapp, hoef ik dat niet af te sluiten? Zie die opties niet -O-

apps blijven in een soort van slaapstand staan. Er is inderdaad geen optie om ze af te sluiten. Het OS regelt het voor je.

quote:
-NOG GEEN wordfeud :P Zag dat het er wel aankwam :P
Nog even geduld inderdaad. :) Maar je kunt ook offline scrabblen :P
pi_106371369
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Leuke deal toch ? http://www.typhone.nl/gsm/nokia/2388/nokia-lumia-800-cyan
of zie ik iets over het hoofd ?
De ¤ 37 abonnementskosten voor 250 minuten? Is verre van goedkoop!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106371786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

De ¤ 37 abonnementskosten voor 250 minuten? Is verre van goedkoop!
Hmm ik zie het.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 21:14:07 ]
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:37:02 #63
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106372922
Lumia 800 is toch wat duurder dan ik dacht, met een abonnement. Hopelijk krijg ik wat korting omdat ik verleng en een aardige klant ben bij KPN. ;(
pi_106373374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
Lumia 800 is toch wat duurder dan ik dacht, met een abonnement. Hopelijk krijg ik wat korting omdat ik verleng en een aardige klant ben bij KPN. ;(
Dat dacht ik ook bij vodafone _O- ;(
pi_106374241
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
Lumia 800 is toch wat duurder dan ik dacht, met een abonnement. Hopelijk krijg ik wat korting omdat ik verleng en een aardige klant ben bij KPN. ;(
Ik zit er aan te denken om het volgende abonnement te nemen bij Vodafone inclusief de Nokia Lumia 800:

Bel+Sms+Web 200 2 jaar

Toestelprijs: ¤ 70

1e 6 maand: ¤ 17,25
overige 18 maand: ¤ 34,50

Totale kosten: ¤ 70 + ¤ 103 + ¤ 621 = 794 euro.

35 euro is wel het maximale wat ik wil uitgeven per maand. Ik

Iemand nog een tip voor een goedkoper abonnement?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 22:03:59 ]
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 22:38:20 #66
8781 crew  Frutsel
pi_106376081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook bij vodafone _O- ;(
Ik heb hem bij verlenging gratis gehad bij Vodafone? :o
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 22:39:32 #67
8781 crew  Frutsel
pi_106376159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

apps blijven in een soort van slaapstand staan. Er is inderdaad geen optie om ze af te sluiten. Het OS regelt het voor je.
Duidelijk! Thx

[..]
quote:
Nog even geduld inderdaad. :) Maar je kunt ook offline scrabblen :P
Ja ik zag al tig scrabble games voorbij komen :o
Ff frutselen wat ik ga doen :P
pi_106376567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Duidelijk! Thx

[..]

[..]

Ja ik zag al tig scrabble games voorbij komen :o
Ff frutselen wat ik ga doen :P
Als je 65+ bent dan mag je scrabbelen :Y
pi_106376581
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik heb hem bij verlenging gratis gehad bij Vodafone? :o
Met welk abonnement ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 22:48:21 ]
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 08:35:07 #70
8781 crew  Frutsel
pi_106386148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Met welk abonnement ?
250 bel+sms en 400MB internet (zoiets was het)
Ik moest eerst bij betalen idd, ook zon 60 euro ofzo maar ik wilde dat niet en vroeg wat er voor opties waren zonder bij betalen. Daarop kwam ze met een vaag verhaal zo van :"oh u bent al klant bij Vodafone".. (Ja muts, waarom wil ik anders verlengen? :X) en toen mocht ze me een soort van klantenkorting ofzo geven en kwam het toestel gratis mee. Is ook 34,99 per maand
pi_106386286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

apps blijven in een soort van slaapstand staan. Er is inderdaad geen optie om ze af te sluiten. Het OS regelt het voor je.

[..]

Geen idee of het per telefoon verschilt, maar bij mijn Omnia7 krijg ik als je de <-- knop ingedrukt houdt een overzicht van alle openstaande apps. En om ze af te sluiten moet je ook gewoon een paar keer op diezelfde knop drukken (bij IE wat vaker, want dat is ook de terugknop natuurlijk)... En op die manier scheelt het bij mij wel aardig in batterij verbruik...
  woensdag 4 januari 2012 @ 08:54:28 #72
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_106386373
Hoe groot is de integratie van Windows Live/Hotmail in WP7? Ik heb wel een windows live account (met mijn gmail adres), maar geen hotmail. Ik wil ook helemaal geen hotmail, want ik heb al mijn contacten, mail en kalender al in gmail/google calendar staan. Beperk ik mezelf dan als ik een WP7 telefoon aanschaf, of kan dat prima?
  woensdag 4 januari 2012 @ 08:54:51 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106386380
geoDefense Swarm komt ook *O*

Meer games naar Windows Phone
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106389053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef Chevalric het volgende:
Hoe groot is de integratie van Windows Live/Hotmail in WP7? Ik heb wel een windows live account (met mijn gmail adres), maar geen hotmail. Ik wil ook helemaal geen hotmail, want ik heb al mijn contacten, mail en kalender al in gmail/google calendar staan. Beperk ik mezelf dan als ik een WP7 telefoon aanschaf, of kan dat prima?
Nee, kan prima. Je hebt gewoon een gmail tile die het perfect doet, calendar synct ook meteen (al heeft hij wel de rare neiging om alleen je primaire kalender op te pikken)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106389414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

250 bel+sms en 400MB internet (zoiets was het)
Ik moest eerst bij betalen idd, ook zon 60 euro ofzo maar ik wilde dat niet en vroeg wat er voor opties waren zonder bij betalen. Daarop kwam ze met een vaag verhaal zo van :"oh u bent al klant bij Vodafone".. (Ja muts, waarom wil ik anders verlengen? :X) en toen mocht ze me een soort van klantenkorting ofzo geven en kwam het toestel gratis mee. Is ook 34,99 per maand
Dat abo is nu ook met een gratis toestel, maar ik wil een abo van 200 min (genoeg voor mij). maar even kijken wat er mogelijk is :Y
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:20:28 #76
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106395016
die lumia is qua inkoop echt rete goedkoop... ik zou hem maximaal met een abo van 1 jaar doen.

zoiets bv:
http://shop.telfort.nl/telefoons/Nokia/Nokia-Lumia-800.html#dr:12|b:2633|d:384|s:295|sso:0

250min+1gb internet
11*37=407 +169 = 576

is een stuk voordeliger dan die 750 bij vodafone die je hierboven zag
Lege virente, virent cuncta
pi_106395557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

250 bel+sms en 400MB internet (zoiets was het)
Ik moest eerst bij betalen idd, ook zon 60 euro ofzo maar ik wilde dat niet en vroeg wat er voor opties waren zonder bij betalen. Daarop kwam ze met een vaag verhaal zo van :"oh u bent al klant bij Vodafone".. (Ja muts, waarom wil ik anders verlengen? :X) en toen mocht ze me een soort van klantenkorting ofzo geven en kwam het toestel gratis mee. Is ook 34,99 per maand
Danku :D

Ik heb m ook _O_
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:41:12 #78
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_106395877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef skittelman het volgende:
die lumia is qua inkoop echt rete goedkoop... ik zou hem maximaal met een abo van 1 jaar doen.

zoiets bv:
http://shop.telfort.nl/telefoons/Nokia/Nokia-Lumia-800.html#dr:12|b:2633|d:384|s:295|sso:0

250min+1gb internet
11*37=407 +169 = 576

is een stuk voordeliger dan die 750 bij vodafone die je hierboven zag
En nu even eerlijk vergelijken, he.

Telfort
1 jaar, 200 belminuten, 25 sms, 1GB data
9*34,50 = 310,50
3*17,25 = 51,75
toestel = 224,99

totaal = 587,24

Vodafone
1 jaar, 200 belminuten/sms, 400MB data
11*36,85 = 405,35
toestel = 189,00

totaal = 594,35

T-Mobile
1 jaar, 230 belminuten/sms, 500MB data
2*17,47 = 34,94
10*34,95 = 349,50
toestel = 229,25

totaal = 613,69

KPN
1 jaar, 200 belminuten/sms, 500 MB data (14.4Mbps)
12*40,00 = 480,00
toestel = 129,95

totaal = 609,95

Hi
1 jaar, 175 belminuten/onbeperkt sms, 500 MB data (14.4 Mbps)
2*17,50 = 35,00
10*42,50 = 425,00
toestel = 109,95

totaal = 569,95

Punt blijft dat Vodafone duurder is dan Telfort, maar Telfort is dan ook een B-merk. Je betaalt bij Vodafone extra vanwege het merk. Ik moet wel zeggen dat ik de Telfort aanbieding qua data aantrekkelijker vind. Vodafone lijkt relatief duur te zijn met data.

Daarnaast betaal je bij de meeste providers aansluitkosten, dus als je moet overstappen betaal je zo 30 euro extra. Dan wordt overstappen ineens toch minder interessant, aangezien de prijzen elkaar zo weinig ontlopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chevalric op 04-01-2012 14:57:01 (andere providers toegevoegd) ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:00:11 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_106396705
Alleen het roaming icoontje van Telfort vind ik al reden om deze operator te mijden :P
Confidence through competence
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:03:26 #80
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106439802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef Chevalric het volgende:

[..]

En nu even eerlijk vergelijken, he.

Telfort
1 jaar, 200 belminuten, 25 sms, 1GB data
9*34,50 = 310,50
3*17,25 = 51,75
toestel = 224,99

totaal = 587,24

Vodafone
1 jaar, 200 belminuten/sms, 400MB data
11*36,85 = 405,35
toestel = 189,00

totaal = 594,35

T-Mobile
1 jaar, 230 belminuten/sms, 500MB data
2*17,47 = 34,94
10*34,95 = 349,50
toestel = 229,25

totaal = 613,69

KPN
1 jaar, 200 belminuten/sms, 500 MB data (14.4Mbps)
12*40,00 = 480,00
toestel = 129,95

totaal = 609,95

Hi
1 jaar, 175 belminuten/onbeperkt sms, 500 MB data (14.4 Mbps)
2*17,50 = 35,00
10*42,50 = 425,00
toestel = 109,95

totaal = 569,95

Punt blijft dat Vodafone duurder is dan Telfort, maar Telfort is dan ook een B-merk. Je betaalt bij Vodafone extra vanwege het merk. Ik moet wel zeggen dat ik de Telfort aanbieding qua data aantrekkelijker vind. Vodafone lijkt relatief duur te zijn met data.

Daarnaast betaal je bij de meeste providers aansluitkosten, dus als je moet overstappen betaal je zo 30 euro extra. Dan wordt overstappen ineens toch minder interessant, aangezien de prijzen elkaar zo weinig ontlopen.

heb je bij vodafone een gratis applicatie die je belmin, sms en internet bij houd? nope
een vergelijkbaar netwerk? jep
valt er met mensen te discussiëren die 'merk' belangrijk vinden? nope (niks persoonlijks hoor)
Lege virente, virent cuncta
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 15:07:54 #81
8781 crew  Frutsel
pi_106439980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Danku :D

Ik heb m ook _O_
_O_
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:10:18 #82
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_106442294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef skittelman het volgende:

[..]

heb je bij vodafone een gratis applicatie die je belmin, sms en internet bij houd? nope
een vergelijkbaar netwerk? jep
valt er met mensen te discussiëren die 'merk' belangrijk vinden? nope (niks persoonlijks hoor)
Ik reageerde alleen op iemand die de 580 euro van Telfort voor een 1-jarig abo vergeleek met 750 euro van Vodafone voor een 2-jarig abo. Ik zie ook wel pluspunten van Telfort (hogere datalimiet, geen gedeelde teller voor belminuten en sms'jes). Wat ik met B-merk bedoelde was dat Telfort geen eigen netwerk heeft, maar opereert op het KPN netwerk. Mijns inziens kan Telfort daardoor minder goed garanderen dat hun dekking optimaal is dan Vodafone/KPN/T-Mobile (ik ga er van uit dat KPN haar eigen klanten voorrang geeft als het netwerk zwaar belast wordt).
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:54:31 #83
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106452810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen op iemand die de 580 euro van Telfort voor een 1-jarig abo vergeleek met 750 euro van Vodafone voor een 2-jarig abo. Ik zie ook wel pluspunten van Telfort (hogere datalimiet, geen gedeelde teller voor belminuten en sms'jes). Wat ik met B-merk bedoelde was dat Telfort geen eigen netwerk heeft, maar opereert op het KPN netwerk. Mijns inziens kan Telfort daardoor minder goed garanderen dat hun dekking optimaal is dan Vodafone/KPN/T-Mobile (ik ga er van uit dat KPN haar eigen klanten voorrang geeft als het netwerk zwaar belast wordt).
dus als ik het goed begrijp hebben klanten van kpn/hi voorang op klanten van telfort...
Dit fabeltje zwerft al wat langer op internet rond, ten eerste weet een telefoonpaal (die jouw van bereik voorziet) niet welke csp jij hebt, hij ziet alleen dat jij toegang hebt tot het netwerk waardoor je kunt bellen(smsen etc)
Ten tweede, wanneer heb jij voor het laatst een zwaar/overbelast netwerk gehad? De enige csp die de laatste jaren klachten had over overbelaste netwerken is T-Mobile geweest met het hele iPhone gebeuren. Nu deze vrij verkrijgbaar zijn is dit ook niet meer het geval en zal je (behoudens de pieksnelheid van internet) geen verschil merken tussen kpn en telfort.

Ik snap dat mensen 'merk' belangrijk vinden en daarvoor voor bedrijf X kiezen, en zoals ik al zei die gaan toch nooit anders denken. Maar als je het over kwaliteit hebt, is er geen verschil tussen de twee. De enige provider die buiten de randstad vaak problemen heeft met bereik is T-Mobile.
Lege virente, virent cuncta
pi_106479402
-

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 17:32:00 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 15:55:32 #86
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106562672
Als het goed is komt Nokia binnenkort met een nieuw topmodel met een 4,3" scherm. Ik ga even wachten en zien wat voor toestel dat is.


Nokia
  maandag 9 januari 2012 @ 13:30:47 #87
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106599004
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef RichardHammond het volgende:
Als het goed is komt Nokia binnenkort met een nieuw topmodel met een 4,3" scherm. Ik ga even wachten en zien wat voor toestel dat is.


Nokia

vandaag op de CES:
Lege virente, virent cuncta
  maandag 9 januari 2012 @ 13:34:50 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106599132
Ziet er mooi uit, maar ik ben meer benieuwd naar de plannen van MS met WP7 (of WP8) dan een nieuw toestel. WP7 loopt nog steeds te veel achter op de concurrentie om serieus mee te doen imo.
2000 light years from home
  maandag 9 januari 2012 @ 14:28:09 #89
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106600779
Als het alleen een groter scherm is, ga ik daar niet voor betalen. Misschien wordt de 800 daar wel goedkoper door.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:05:52 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106624243
De 800 is qua formaat ook prima, groter wil ik persoonlijk niet. Ik wil meer features!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:08:22 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106627024
Lumia 900 officieel :)



LTE-ready
Front facing camera
Groter dan 800
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:24:34 #92
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106627595
Niet overtuigend genoeg.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:27:10 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106627670
Neuh, is gewoon hetzelfde als Samsung doet met hun Galaxy-lijn. Zelfde naam, kleine verschillen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:31:06 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106627781


:')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106628029
quote:
:')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:13:48 #96
300718 Kenju
Say It!!??
pi_106628875
Wie is die vent aan de rechter kant? Met de snor?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:16:52 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106628941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:13 schreef Kenju het volgende:
Wie is die vent aan de rechter kant? Met de snor?
Baas bij AT&T, de enige provider in de USA die de 900 heeft (op dit moment).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:20:00 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106629005
Dat blauw blijft een fantastische kleur trouwens _O_

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106629107
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat blauw blijft een fantastische kleur trouwens _O_

[ afbeelding ]
Inderdaad, had m wel willen hebben. Vodafone had alleen zwart :(
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:30:24 #100
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106629192
Mooie kleur blauw, maar doe mij maar gewoon een zwarte.
pi_106629200
Leuk toestel, maar vind heel die 4" telefoons trend niet zo aantrekkelijk
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:22:36 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106641253
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:34:34 #103
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106650408
Deze middag even in de KPN winkel geweest om informatie in te winnen over het verlengen van het abonnement i.c.m. die Lumia 800.
Eerste wat ik te horen krijg als ik mijn interesse toon in het toestel is "Weet je het wel zeker?" en de verkoper loopt al gelijk naar de iPhone zonder een antwoord af te wachten. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:27:06 #104
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106656162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Darkestrah het volgende:
Deze middag even in de KPN winkel geweest om informatie in te winnen over het verlengen van het abonnement i.c.m. die Lumia 800.
Eerste wat ik te horen krijg als ik mijn interesse toon in het toestel is "Weet je het wel zeker?" en de verkoper loopt al gelijk naar de iPhone zonder een antwoord af te wachten. :')
Het ergste vind ik nog iTunes. iTunes op Mac is prima, snel en er is mee te werken. Maar het lijkt wel of Apple er alles aan heeft gedaan om iTunes op Windows zo slecht mogelijk te laten draaien. Ik heb zelf altijd op een Mac gewerkt en ben weer terug gegaan naar Windows, maar het verschil is echt, echt, belachelijk. Voor mij al een reden om geen iPhone te willen bij een Windows PC.

Al vind ik dat de ontwikkelaars wel iets meer vaart mogen zetten in het updaten van de apps, sommige apps kunnen wel een update gebruiken. En dan met name Spotify. :r Betaal elke maand netjes de 10 euro, maar ik moet het wel doen met een ondermaatse app. Ik begin mij er steeds meer aan te ergeren. Nummer en titels corresponderen niet, niet door kunnen spoelen, offline albums worden soms niet herkend etc.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:30:49 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106656411
Alsof er zoveel verschil zit tussen Zune en iTunes? Behalve dat je met Zune geen automatische coverart en geen uitgebreide backupmogelijkheid hebt.
2000 light years from home
pi_106656533
ik vind een iphone echt 3 keer niks. Vind er niets speciaals aan. Maar dat vind ik met alle toestellen met alleen touche. Een pot nat :+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:17:48 #107
300718 Kenju
Say It!!??
pi_106662544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:13 schreef Kenju het volgende:
Wie is die vent aan de rechter kant? Met de snor?
Ok. Thanx.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:30 schreef Darkestrah het volgende:
Mooie kleur blauw, maar doe mij maar gewoon een zwarte.
Vond hem ook mooier in het zwart. Maar ik heb de blauwe gewonnen, dus nu zeg ik dat het blauw het mooie, traditionele Nokia-blauw is. Ben ik op een gegeven moment zelf in gaan geloven. Ik had ook een blauwe 8210 :9 .
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:35:55 #108
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_106714370
Heb er ook even mee gespeeld, wat een mooi toestel! Ik denk dat nokia hiermee terug gaat komen.
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:04:46 #109
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_106721821
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:35 schreef Mattt het volgende:
Heb er ook even mee gespeeld, wat een mooi toestel! Ik denkhoop dat nokia hiermee terug gaat komen.
beetje concurrentie kan de branche wel gebruiken
Lege virente, virent cuncta
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:32:57 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106761756
Ik zit even naar de prijzen van MTV Mobile te kijken, en die staan me wel aan. :)
Bij een 2-jaar abonnement betaal je de eerste 8 maanden ¤21,25 en daarna ¤42,50 per maand. Dan heb je 1000 MB met 7.2 mb/s, 100 belminuten, en 50 smsjes.

Eerst natuurlijk even wachten wat KPN me voor aanbieding kan doen, anders wordt het misschien wel MTV Mobile. Heeft iemand ervaring met deze provider? buiten het feit dat MTV mobile van Hi is, en die weer onderdeel van KPN is..
pi_106799337
De Windows Phone 2011 Retrospective Infographic!

Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:36:41 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106799599
Goeie vondst Spanky! Direct op F!g gezet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106799621
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie vondst Spanky! Direct op F!g gezet.
:7
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_106799872
Nu nog een paypal betaal mogelijkheid en de downloads zullen nog meer omhoog schieten denk ik :Y
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:10:47 #115
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106800461
Hoe gaat dat nu? Via je telefoonrekening?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:18:27 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106800691
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:10 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe gaat dat nu? Via je telefoonrekening?
Bij mij via de creditcard die gekoppeld is aan mijn (Xbox) Live-account.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_106800789
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bij mij via de creditcard die gekoppeld is aan mijn (Xbox) Live-account.
En ik heb geen CC ;(
pi_106801968
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En ik heb geen CC ;(
http://www.wp7.nl/6385/3v-creditcard-review/

misschien is dit wat ?
pi_106802295
quote:
tof bedankt. keertje aanschaffen als microsoft niet snel met een paypal oplossing komt :Y
pi_106802735
Mijn windows phone gaat in de verkoop, ben hem echt beu.

Of iemand hem wilt is een tweede.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:35:25 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106802815
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:32 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn windows phone gaat in de verkoop, ben hem echt beu.

Of iemand hem wilt is een tweede.
Welke telefoon had je, en wat was er mis mee?
pi_106803396
Htc pro 7, heb er een topic van lopen. vind windows 7 Niet prettig werken.
  Moderator zaterdag 14 januari 2012 @ 23:28:18 #123
8781 crew  Frutsel
pi_106818601
iemand tips voor een goed werkende Twitter APP voor op de Lumia 800?
  zondag 15 januari 2012 @ 01:03:09 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_106822060
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef Frutsel het volgende:
iemand tips voor een goed werkende Twitter APP voor op de Lumia 800?
Dat zit allemaal ingebakken toch, dat is het hele idee...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 01:05:09 #125
8781 crew  Frutsel
pi_106822112
quote:
19s.gif Op zondag 15 januari 2012 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zit allemaal ingebakken toch, dat is het hele idee...
Ja de standaard Twittershit wel, maar de recensies zijn daar gemiddeld... dacht dat er misschien een leukere APP was.
pi_106837216
Iemand al een app gevonden om mn data verbruik te laten weergeven ?
  zondag 15 januari 2012 @ 17:37:02 #127
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_106837890
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een app gevonden om mn data verbruik te laten weergeven ?
Zoek zelf ook zoiets, nog niet echt iets gevonden.
pi_106841307
Net 3 dagen een Lumia 800. Nu al dood. :') Zat gewoon in de lader, twee uurtjes niks mee gedaan, wil ik ff iets doen, is ie uit en met geen mogelijkheid aan te krijgen.
  zondag 15 januari 2012 @ 21:22:43 #129
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_106848357
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:15 schreef ChickenMan het volgende:
Net 3 dagen een Lumia 800. Nu al dood. :') Zat gewoon in de lader, twee uurtjes niks mee gedaan, wil ik ff iets doen, is ie uit en met geen mogelijkheid aan te krijgen.
Heb je er al eens hard tegen geschreeuwd? Dat wil nog wel eens helpen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:48:48 #130
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107027083
heeft iemand hier ook een Nokia Lumia 800 en loopt hij ook geregeld vast?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:51:10 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107027168
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:48 schreef spenky het volgende:
heeft iemand hier ook een Nokia Lumia 800 en loopt hij ook geregeld vast?
Had ik geen problemen mee. Welke apps heb je draaien, wanneer loopt 'ie vast, heb je al een reset gedaan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 13:57:55 #132
8781 crew  Frutsel
pi_107027405
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:48 schreef spenky het volgende:
heeft iemand hier ook een Nokia Lumia 800 en loopt hij ook geregeld vast?
Nog geen één keer vastgelopen gelukkig :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:12:31 #133
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_107027919
Hier ook geen problemen.

Ben er nog steeds erg tevreden mee.
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_107028125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog iTunes. iTunes op Mac is prima, snel en er is mee te werken. Maar het lijkt wel of Apple er alles aan heeft gedaan om iTunes op Windows zo slecht mogelijk te laten draaien. Ik heb zelf altijd op een Mac gewerkt en ben weer terug gegaan naar Windows, maar het verschil is echt, echt, belachelijk. Voor mij al een reden om geen iPhone te willen bij een Windows PC.

Al vind ik dat de ontwikkelaars wel iets meer vaart mogen zetten in het updaten van de apps, sommige apps kunnen wel een update gebruiken. En dan met name Spotify. :r Betaal elke maand netjes de 10 euro, maar ik moet het wel doen met een ondermaatse app. Ik begin mij er steeds meer aan te ergeren. Nummer en titels corresponderen niet, niet door kunnen spoelen, offline albums worden soms niet herkend etc.
Dat is voor mij ook een reden geweest geen iPhone te nemen. Daarom vind ik dat 'gebruiksgemak'-argument ook niet valide. Zodra je als Windows-gebruiker met iTunes aan de slag moet vervalt heel dat argument.
Mede vanwege de iTunes-ellende ben ik zelf ook huiverig om over te stappen naar Windows 7, maar ik begrijp dat het dus goed werkt. Ik sluit niet uit dat ik ooit een Windows 7 toestel zal proberen. Ben altijd erg tevreden met mijn Nokia's geweest en die nieuwe toestellen zien er prima uit.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:35:55 #135
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107028740
nee, niet zo zeer.
Ik moet hem dan weeropnieuw opstarten.. Maar ik zie dat er meer mensen zijn:
http://discussions.europe(...)mia-800/td-p/1271733
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_107028919
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef spenky het volgende:
nee, niet zo zeer.
Ik moet hem dan weeropnieuw opstarten.. Maar ik zie dat er meer mensen zijn:
http://discussions.europe(...)mia-800/td-p/1271733
Als je al sinds 2002 op fok! zit en je weet nu nog niet hoe je iemand moet quoten. Waarom dan wel een telefoon nemen waar je duidelijk niet mee om kan gaan? :{w
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:02:20 #137
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107029819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:40 schreef Mercer het volgende:

[..]

Als je al sinds 2002 op fok! zit en je weet nu nog niet hoe je iemand moet quoten. Waarom dan wel een telefoon nemen waar je duidelijk niet mee om kan gaan? :{w
hahah ik wist wel hoe ik iemand moest qouten, sorry, was een beetje lui..

Het gaat eigenlijk om de telefoon van me vader. Ik heb al 2 uur (sinds de release in 2010 een htc 7 throphy wp7) Dus ik weet best hoe ik er mee om kan gaan.
Maar ik kan niks doen tegen een crashend toestel.. Of betekent dat dat ik er niet mee kan gaan ?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:57:55 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107040328
Nog steeds erg tevreden met mn Lumia 800. :)

Geen spijt van het wegdoen van de Galaxy S2.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:49:47 #139
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_107063158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook een reden geweest geen iPhone te nemen. Daarom vind ik dat 'gebruiksgemak'-argument ook niet valide. Zodra je als Windows-gebruiker met iTunes aan de slag moet vervalt heel dat argument.
Mede vanwege de iTunes-ellende ben ik zelf ook huiverig om over te stappen naar Windows 7, maar ik begrijp dat het dus goed werkt. Ik sluit niet uit dat ik ooit een Windows 7 toestel zal proberen. Ben altijd erg tevreden met mijn Nokia's geweest en die nieuwe toestellen zien er prima uit.
Onlangs nog flink wat gedoe gehad met de ICloud plugin in Outlook. Wat een ellende, crashende Outlook, Itunes en andere Windows applicaties die stuk lopen.

Toen wist ik ook direct weer waarom ik eigenlijk alleen maar native Microsoft producten gebruik.
Mijn Windows Phone icm Exchange 2010 Push mail heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Zelfde functionaliteiten als het "hippe" icloud alleen dan wel stabiel ^O^

Ik zit nu met smart te wachten op de eerste Windows 8 Tablet. Zodra die uit is ren ik naar de winkel :9
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:06:32 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107063518
Wat heeft iCloud met Exchange te maken? Sowieso snap ik je klacht niet, Exchange werkt al 4 jaar probleem op de iPhone.

[ Bericht 50% gewijzigd door Merkie op 21-01-2012 13:13:20 ]
2000 light years from home
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:08:30 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107063577
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook een reden geweest geen iPhone te nemen. Daarom vind ik dat 'gebruiksgemak'-argument ook niet valide. Zodra je als Windows-gebruiker met iTunes aan de slag moet vervalt heel dat argument.
Mede vanwege de iTunes-ellende ben ik zelf ook huiverig om over te stappen naar Windows 7, maar ik begrijp dat het dus goed werkt. Ik sluit niet uit dat ik ooit een Windows 7 toestel zal proberen. Ben altijd erg tevreden met mijn Nokia's geweest en die nieuwe toestellen zien er prima uit.
iTunes en Zune zijn toch bijna hetzelfde? Wat doet Zune beter dan iTunes? Waarom is Zune wel goed?
2000 light years from home
pi_107064672
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

iTunes en Zune zijn toch bijna hetzelfde? Wat doet Zune beter dan iTunes? Waarom is Zune wel goed?
Zune is in ieder geval vloeiend en soepel te gebruiken ipv itunes, en daarnaast wil zune ook niet continu m'n id3-tags verneuken
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:50:14 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107064742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zune is in ieder geval vloeiend en soepel te gebruiken ipv itunes, en daarnaast wil zune ook niet continu m'n id3-tags verneuken
iTunes past geen ID3-tags aan hoor :o . Ik vind "geen iTunes" een zwak argument om een WP7-toestel te nemen, functioneel zijn Zune en iTunes bijna identiek. Laten we nou niet doen alsof Zune een geschenk uit de hemel is.
2000 light years from home
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:05:58 #144
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_107066890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

tof bedankt. keertje aanschaffen als microsoft niet snel met een paypal oplossing komt :Y
snap niet goed waarom ze de Microsoft points niet hebben toegevoegd. Werkt op de X360 ook prima.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:17:14 #145
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_107072195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:06 schreef Merkie het volgende:
Wat heeft iCloud met Exchange te maken? Sowieso snap ik je klacht niet, Exchange werkt al 4 jaar probleem op de iPhone.
Lees eens goed ;)

ICloud heeft niks met Exchange te maken. Ik vermeld enkel dat de Icloud plugin in Outlook waardeloos werkt en dat als je icloud vervangt voor Exchange dit altijd op alle MS systemen naadloos werkt.

Dat is hetzelfde als de gmail plugin in Outlook dat werkt ook waaaaaaardeloos.

Daarom gewoon native MS producten gebruiken of native Apple maar GEEN mixed omgeving.
pi_107073266
Iemand al een iets van offline navigatie gevonden die redelijk te betalen is ?
pi_107076598
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:37 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Zoek zelf ook zoiets, nog niet echt iets gevonden.
Windows 8 kan het iig wel


Nu nog voor de telefoon :|W
  zondag 22 januari 2012 @ 02:34:14 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107087813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:17 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Lees eens goed ;)

ICloud heeft niks met Exchange te maken. Ik vermeld enkel dat de Icloud plugin in Outlook waardeloos werkt en dat als je icloud vervangt voor Exchange dit altijd op alle MS systemen naadloos werkt.

Dat is hetzelfde als de gmail plugin in Outlook dat werkt ook waaaaaaardeloos.

Daarom gewoon native MS producten gebruiken of native Apple maar GEEN mixed omgeving.
Maar Gmail heeft toch gewoon zijn eigen Exchange-instellingen? Waarom heb je daar een plugin voor nodig? :+
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 januari 2012 @ 04:00:04 #149
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107088425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een iets van offline navigatie gevonden die redelijk te betalen is ?
Heb je een Nokia? Dan heb je met Nokia Drive natuurlijk een prima navidatieprog die te betalen is (gratis namelijk). Ook elders te vinden voor mensen die geen Nokia hebben, maar is minder legaal. En je moet aan de gang op de ouderwetse smartphone-klooi manier...

Ik moet zeggen dat ik sinds ik van de week weer WP7 geïnstalleerd heb, toch de beperkingen tov Android en helemaal Symbian duidelijk merk. Ik was in het begin erg enthousiast, maar denk toch dat ik meer wil van mijn telefoon. Ik kan het echter niet concreet duiden... Ik vind de gemiddelde prijs in de Marketplace ook vrij hoog. En waar ik met Android meteen iets van 10 apps standaard erop zet om de functionaliteit (voor zover dat kan) van mijn telefoon naar behoren te hebben, zijn die apps er in veel gevallen er nog niet. Dat gedoe met de ringtone-beperking en iphone achtige (gebrek aan) filemanagement kan ik ook weinig goed over zeggen.
pi_107089237
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 04:00 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Heb je een Nokia? Dan heb je met Nokia Drive natuurlijk een prima navidatieprog die te betalen is (gratis namelijk). Ook elders te vinden voor mensen die geen Nokia hebben, maar is minder legaal. En je moet aan de gang op de ouderwetse smartphone-klooi manier...

Ik moet zeggen dat ik sinds ik van de week weer WP7 geïnstalleerd heb, toch de beperkingen tov Android en helemaal Symbian duidelijk merk. Ik was in het begin erg enthousiast, maar denk toch dat ik meer wil van mijn telefoon. Ik kan het echter niet concreet duiden... Ik vind de gemiddelde prijs in de Marketplace ook vrij hoog. En waar ik met Android meteen iets van 10 apps standaard erop zet om de functionaliteit (voor zover dat kan) van mijn telefoon naar behoren te hebben, zijn die apps er in veel gevallen er nog niet. Dat gedoe met de ringtone-beperking en iphone achtige (gebrek aan) filemanagement kan ik ook weinig goed over zeggen.
ja maar Nokia Drive is alleen maar online te gebruiken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een iets van offline navigatie gevonden die redelijk te betalen is ?
  zondag 22 januari 2012 @ 16:02:27 #151
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107100330
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ja maar Nokia Drive is alleen maar online te gebruiken.

[..]

Nope. Je kan gewoon kaarten downloaden....
pi_107100489
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Nope. Je kan gewoon kaarten downloaden....
Ik heb de kaarten van Engeland en Nederland gedownload.

Ik zet wifi en en mob internet uit.

Vervolgens de melding:
Nokia Rijden kan alleen in online modus worden gebruikt. Controleer de netwerkverbinding.
  zondag 22 januari 2012 @ 16:08:27 #153
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107100607
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb de kaarten van Engeland en Nederland gedownload.

Ik zet wifi en en mob internet uit.

Vervolgens de melding:
Nokia Rijden kan alleen in online modus worden gebruikt. Controleer de netwerkverbinding.
Hmm, ik zal eens kijken hoe dat bij mij werkt. Waarom heeft het in godsnaam internet nodig? Of is de live-dienst dan verplicht oid? Maar je hebt dus geen mobiel internet? Of ben je bang voor de hoeveelheid data?
pi_107100631
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hmm, ik zal eens kijken hoe dat bij mij werkt. Waarom heeft het in godsnaam internet nodig? Of is de live-dienst dan verplicht oid? Maar je hebt dus geen mobiel internet? Of ben je bang voor de hoeveelheid data?
Ik zit in Engeland over een paar weken :)
  zondag 22 januari 2012 @ 16:19:54 #155
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107101187
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik zit in Engeland over een paar weken :)
Ah, natuurlijk... 8)7

Anyway, het is deels ook te wijten aan de restricties van WP7. Alles moet in .NET geschreven worden, en de meeste navigatie-ontwikkelaars gebruiken dat niet. Het schijnt ook een tijdrovende bezigheid te zijn om het om te zetten. Dus totdat WP7 niet-.NET-software toestaat, gaat het waarschijnlijk ook niet komen, en ben je aangewezen op Navigon, die idioterwijs geen opties bieden om gewoon per land iets te kopen.
Of is Navigon Select nog beschikbaar?
pi_107102749
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk... 8)7

Anyway, het is deels ook te wijten aan de restricties van WP7. Alles moet in .NET geschreven worden, en de meeste navigatie-ontwikkelaars gebruiken dat niet. Het schijnt ook een tijdrovende bezigheid te zijn om het om te zetten. Dus totdat WP7 niet-.NET-software toestaat, gaat het waarschijnlijk ook niet komen, en ben je aangewezen op Navigon, die idioterwijs geen opties bieden om gewoon per land iets te kopen.
Of is Navigon Select nog beschikbaar?
Ik kon alleen europa kopen, 50 euro ofzo :')
daaaaaaag
  zondag 22 januari 2012 @ 17:46:02 #157
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107105133
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik kon alleen europa kopen, 50 euro ofzo :')
daaaaaaag
Navigon Select (is iets anders dan de gewone Navigon) gaat wel per land. Maar ik geloof dat het een T-Mobile DE exclusive was nu ik erover nadenk. Ik had 'em wel geïnstalleerd staan een tijdje via een andere weg, en je kon gewoon de iPhone kaarten gebruiken, dus ook gewoon een actuele Nederland-map. Je kan natuurlijk ook voor iets van 100 euro effe een goedkoop Android toestel kopen.
  zondag 22 januari 2012 @ 18:02:36 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107105857
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

ja maar Nokia Drive is alleen maar online te gebruiken.

[..]

Nokia Drive is offline, de kaarten staan op het toestel. Je moet alleen wel online zijn om een route te kunnen berekenen, maar het kaartmateriaal staat op het toestel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:10:00 #159
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107276760
1 miljoen Lumia's verkocht. Niet slecht als je bedenkt dat het slechts in 6 landen te koop is pas vanaf november. :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:50:09 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107278612
Best netjes inderdaad. Men vergeet nog weleens dat hij beperkt beschikbaar is. Hier is trouwens de eerste teasertrailer van de aankomende EA-games:


Allemaal met achievements *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107279858
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best netjes inderdaad. Men vergeet nog weleens dat hij beperkt beschikbaar is. Hier is trouwens de eerste teasertrailer van de aankomende EA-games:


Allemaal met achievements *O*
tof :D
Daar ga ik zeker wat van aanschaffen :)
pi_107282529
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best netjes inderdaad. Men vergeet nog weleens dat hij beperkt beschikbaar is. Hier is trouwens de eerste teasertrailer van de aankomende EA-games:


Allemaal met achievements *O*
Dit ziet er goed uit :D
Tot nu toe nog geen spijt van mijn Lumia 800 ;)
pi_107282641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:41 schreef Black-Shadow het volgende:

[..]

Dit ziet er goed uit :D
Tot nu toe nog geen spijt van mijn Lumia 800 ;)
Ik mis het fysieke toetsenbord eronder (wat ik op de e7 had)
pi_107282789
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik mis het fysieke toetsenbord eronder (wat ik op de e7 had)
Daar heb je wel een punt. Maar mijn vorige Android toestellen hadden ook geen fysiek toetsenbord dus ben het wel gewend eigenlijk.

Maar in het verleden (Windows Mobile 6.5 tijd :') ) had ik altijd toestellen met een fysiek toetsenbord. Dat mis ik soms wel een beetje.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 01:37:56 #165
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107283452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef Black-Shadow het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar mijn vorige Android toestellen hadden ook geen fysiek toetsenbord dus ben het wel gewend eigenlijk.

Maar in het verleden (Windows Mobile 6.5 tijd :') ) had ik altijd toestellen met een fysiek toetsenbord. Dat mis ik soms wel een beetje.
6.5 Was toch alleen touch screen? HD2 ed? Die TytnII ed hadden volgens mij gewoon 6.
Overigens vind ik het :') -smiley ongepast. Ze hadden namelijk wel degelijk bestaansrecht op hun eigen manier. En ik hoop dat er ooit nog een smartphoneOS komt die die openheid en aanpasbaarheid en tweakbaarheid zal toestaan.

Die fysieke toetsenborden uit die tijd waren inderdaad wel fijn. TytnI en de TouchPro (beiden I&II), typten inderdaad erg fijn. En de Nokia E90 (wel een heel ander concept, en een formfactor waar maar weinig mensen voor gaan) was ook een ontzettend fijn toestel om op te typen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:52:08 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107286639
Master Chief doet mee met Lumia-launch in Denemarken :D :')

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:44:10 #167
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_107291384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef Black-Shadow het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar mijn vorige Android toestellen hadden ook geen fysiek toetsenbord dus ben het wel gewend eigenlijk.

Maar in het verleden (Windows Mobile 6.5 tijd :') ) had ik altijd toestellen met een fysiek toetsenbord. Dat mis ik soms wel een beetje.
Daarom heb ik nu al bijna een jaar een HTC Pro 7. Echt een super toestel. Voor mij is een fysiek toetsenbord echt een eis.

Dat gepriegel met berichten sturen op een touchscreen :r
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:03:07 #168
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_107292076
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best netjes inderdaad. Men vergeet nog weleens dat hij beperkt beschikbaar is. Hier is trouwens de eerste teasertrailer van de aankomende EA-games:


Allemaal met achievements *O*
Ziet er goed uit!
En achievements O+

Helaas ben ik blut en kan ik nu nog geen windows phone betalen :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:23:13 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107292715
http://www.engadget.com/2(...)sync-gmail-features/

Meerdere Google Calenders te synchroniseren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107292786
quote:
19s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best netjes inderdaad. Men vergeet nog weleens dat hij beperkt beschikbaar is. Hier is trouwens de eerste teasertrailer van de aankomende EA-games:


Allemaal met achievements *O*
Want to have.... wanneer gaat dat gebeuren dan? :?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:43:13 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107293353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Want to have.... wanneer gaat dat gebeuren dan? :?
Dat is nog niet bekend -O-

Nokia is altijd een beetje moeilijk met releasedata :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_107294387
Jammer is dat... ziet er wel tof uit allemaal. Nou ja, dan maar effe wachten nog. Heb nog zat spelletjes die ik verder/uit moet spelen eigenlijk ;)
pi_107391669
*O* Wordfeud is er *O* lekker scrabblen :P
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 10:16:32 #174
8781 crew  Frutsel
pi_107393670
Effe zoeken! Had zaterdag nog gekeken, maar niets gevonden :P
  maandag 30 januari 2012 @ 15:13:30 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107402403
Heb inmiddels mijn Titan weer terug :').

Vind het aanbod apps nog steeds te laag :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_107407630
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:

Vind het aanbod apps nog steeds te laag :P.
Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :).

[ Bericht 7% gewijzigd door iJantje op 30-01-2012 17:34:48 (Typo) ]
  maandag 30 januari 2012 @ 22:26:33 #177
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107420955
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef iJantje het volgende:

[..]

Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :).
Wordfeud, Rabobank-app om zo maar eens wat te noemen. :)
  maandag 30 januari 2012 @ 22:26:55 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107420972
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 08:08 schreef het_fokschaap het volgende:
*O* Wordfeud is er *O* lekker scrabblen :P
Oh wacht. Vergeet bovenstaande post! :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:32:11 #179
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
  vrijdag 3 februari 2012 @ 01:17:02 #180
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_107544378
quote:
Dus dit is gewoon te updaten als je nu een telefoon zou kopen die nog geen Windows 8 ondersteunt?
pi_107673804
Hallo, heb nu ook een Windows 7.5 telefoon, HTC Radar. Ik gebruik hem zakelijk en mis 2 dingen ontzettend:
Visitekaartjes doorsturen (contacten dus) via SMS
Bulk delete van sms'jes

Heeft iemand dat al gevonden?? Handleiding zegt er niets over, ook Google geen oplossing te vinden.
Verder erg tevreden ^O^
  maandag 6 februari 2012 @ 15:55:12 #182
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107676540
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef DaFan het volgende:
Hallo, heb nu ook een Windows 7.5 telefoon, HTC Radar. Ik gebruik hem zakelijk en mis 2 dingen ontzettend:
Visitekaartjes doorsturen (contacten dus) via SMS
Bulk delete van sms'jes

Heeft iemand dat al gevonden?? Handleiding zegt er niets over, ook Google geen oplossing te vinden.
Verder erg tevreden ^O^
bedoel je alle smsjes?
want van 1 iemand, dat is de naam ingedrukt houden en delete drukke..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  maandag 6 februari 2012 @ 16:38:20 #183
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107678289
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef iJantje het volgende:

[..]

Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :).
Ik heb een data-check app zoals 3G Watchdog op Android nog niet gevonden. Evenals een app doe bijhoudt hoeveel minuten en sms je nog over hebt deze maand. Voor de rest: Windows Phone ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:13:05 #184
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107679772
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb een data-check app zoals 3G Watchdog op Android nog niet gevonden. Evenals een app doe bijhoudt hoeveel minuten en sms je nog over hebt deze maand. Voor de rest: Windows Phone ^O^
er is wel een abonements status app voor wp7.. Weet niet zo gauw hoe die heet..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  maandag 6 februari 2012 @ 17:16:43 #185
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107679883
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:13 schreef spenky het volgende:

[..]

er is wel een abonements status app voor wp7.. Weet niet zo gauw hoe die heet..
Dat zou ideaal zijn,mocht je het weten laat maar horen :) Zoek ik ook even verder :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_107685109
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef spenky het volgende:

[..]

bedoel je alle smsjes?
want van 1 iemand, dat is de naam ingedrukt houden en delete drukke..
Ja, alles.
Of in ieder geval 'vinkjes' zetten voor de conversaties die je wilt verwijderen.
Dat indrukken werkt inderdaad wel, maar stel ik heb 10 Voicemails op een dag (populair!) van 10 verschillende mensen dan moet ik dat 10x doen.
pi_107688947
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat zou ideaal zijn,mocht je het weten laat maar horen :) Zoek ik ook even verder :)
was dat niet de app belstatus ?
  maandag 6 februari 2012 @ 21:17:40 #188
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107691726
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

was dat niet de app belstatus ?
Geen Telfort :'(
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:36:04 #189
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_107705796
Ik heb sinds gisteren ook een Lumia 800 (prijsvragen ftw), nu nog even wachten op een microsim en dan gaan met die banaan...

Mijn eerste indruk is erg positief!!
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:27:07 #190
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107715404
Weten jullie hoe ik mijn live id kan omzetten naar een nederlands? Want ik wil namelijk apps kunnen kopen. Ik heb nu een engels account omdat de nederlandse er pas net is.

tnx
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:30:46 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107715524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef spenky het volgende:
Weten jullie hoe ik mijn live id kan omzetten naar een nederlands? Want ik wil namelijk apps kunnen kopen. Ik heb nu een engels account omdat de nederlandse er pas net is.

tnx
Dat gaat volgens mij niet. Maar ik zou de Xbox Live-servicelijn bellen voor een definitief antwoord. Probeer dit eens :)

http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:34:11 #192
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_107715633
Ik heb eik gewoon mijn hotmail account gebruikt als live account. Maar ik heb dan ook geen X-doos...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:35:17 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_107715679
Volgens mij is dat allemaal hetzelfde aangezien het allemaal 'Live-account' heet. Je zou ook kunnen kijken op de helppagina's van MSN/Hotmail.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:37:41 #194
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107715775
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is dat allemaal hetzelfde aangezien het allemaal 'Live-account' heet. Je zou ook kunnen kijken op de helppagina's van MSN/Hotmail.
jaa ik ben nu live aan het chatten met een windows phone helpdesk..
ze zegt dat het niet kan..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:43:00 #195
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107715978
Giulia D.: Ok so you can do this

Giulia D.: You can create a new windows live id and put it as the primary address on your phone and keep the old one as secondary address in your phone. This way you ll not lose anything

Giulia D.: Yes. Do you know how to change the primary address? Just resetting your phone

Spenky: do i lose all my sms and apps ?

Giulia D.: Unfortunately you do

--

Dan wacht ik wel op de lumia 900, voordat ik een nl account aan maak.
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:59:38 #196
300718 Kenju
Say It!!??
pi_107716590
Nadeel van WP7. Belachelijke beperking sowieso, m.i. die lokaliteit. Maar SMS-jes en apps kun je toch backuppen? Waarom vinden mensen sowieos belangrijk om SMSjes te bewaren?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:03:56 #197
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107716726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef Kenju het volgende:
Nadeel van WP7. Belachelijke beperking sowieso, m.i. die lokaliteit. Maar SMS-jes en apps kun je toch backuppen? Waarom vinden mensen sowieos belangrijk om SMSjes te bewaren?
vooral irritant dat ik die apps er dan weer opnieuw moet opzetten en instellen.. Heel me telefoon word gereset.. Ik maak me ook niet zo heel druk om die smsjes..

wacht wel gewoon op een ander toestel..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_107855720
Hebben er meer mensen hier last de accu de laatste tijd veel sneller leeg is? Ik heb het vermoeden dat dit speel na de laatste what's ap update.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:36:55 #199
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107856773
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een Lumia 800 (prijsvragen ftw), nu nog even wachten op een microsim en dan gaan met die banaan...

Mijn eerste indruk is erg positief!!
Ik heb mn oude sim 'verknipt'. Werkt prima. :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:19:37 #200
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_107859531
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb mn oude sim 'verknipt'. Werkt prima. :)
Ik kreeg gratis een andere :) . Ook prima toch... Ik heb hem nu een halve week in gebruik en ik ben erg tevreden. Alhoewel mijn oude symbian smartphone een betere batterijduur had, kan ik hier net 1 dag mee vooruit en dat is wat mij betreft genoeg.

Zijn er nog musthave apps?
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:24:09 #201
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107859659
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef Revolution-NL het volgende:
Hebben er meer mensen hier last de accu de laatste tijd veel sneller leeg is? Ik heb het vermoeden dat dit speel na de laatste what's ap update.
Daar heb ik sinds het begin al last van. Als ik hem 's morgens om 8:00 uur van de oplader haal dan is hij 's avonds om 18:00 uur zo goed als leeg. Denk dat ik hem een uurtje of 2 à 3 intensief gebruik. Echt een groot nadeel.
pi_107863690
Als iemand nog een hoesje zoekt voor de lumia... http://www.ebay.com/itm/w(...)em&item=160710814611
pi_107865034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef Revolution-NL het volgende:
Hebben er meer mensen hier last de accu de laatste tijd veel sneller leeg is? Ik heb het vermoeden dat dit speel na de laatste what's ap update.
Mijn HD2 is inderdaad heel snel leeg. Zo rond de 10 uur, als ik rustig aan doe. Ik heb verder niets veranderd, alleen Whatsapp geüpdatet, dus denk dat je best eens gelijk kan hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Daar heb ik sinds het begin al last van. Als ik hem 's morgens om 8:00 uur van de oplader haal dan is hij 's avonds om 18:00 uur zo goed als leeg. Denk dat ik hem een uurtje of 2 à 3 intensief gebruik. Echt een groot nadeel.
Je hebt een Lumia waarschijnlijk? Die is gewoon ruk op het gebied van de accuduur. Ik hoor van verschillende mensen ook dat die update weinig geholpen heeft en dat het probleem er nog steeds is. Misschien minder, maar nog steeds onvoldoende.

Mij HD2 was eerst minimaal gelijkwaardig aan Android kwa accuduur. Maar nu is het opeens veel minder.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:52:36 #204
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107865618
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Je hebt een Lumia waarschijnlijk? Die is gewoon ruk op het gebied van de accuduur. Ik hoor van verschillende mensen ook dat die update weinig geholpen heeft en dat het probleem er nog steeds is. Misschien minder, maar nog steeds onvoldoende.

Mij HD2 was eerst minimaal gelijkwaardig aan Android kwa accuduur. Maar nu is het opeens veel minder.
Nope, HTC HD7.
pi_107872163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:52 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Nope, HTC HD7.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Mijn HD2 is inderdaad heel snel leeg. Zo rond de 10 uur, als ik rustig aan doe. Ik heb verder niets veranderd, alleen Whatsapp geüpdatet, dus denk dat je best eens gelijk kan hebben.

[..]

Je hebt een Lumia waarschijnlijk? Die is gewoon ruk op het gebied van de accuduur. Ik hoor van verschillende mensen ook dat die update weinig geholpen heeft en dat het probleem er nog steeds is. Misschien minder, maar nog steeds onvoldoende.

Mij HD2 was eerst minimaal gelijkwaardig aan Android kwa accuduur. Maar nu is het opeens veel minder.
Hier een HTC7 Pro. Ik ga what's app er eens afhalen. Ik las namelijk ook al klachten op WP7 na de laatste whatsapp update.
.
Voorheen kon ik makkelijk 2 dagen op een lading doen met bluetooth en WiFi aan. Nu is dat nog niet eens dag en dat vind ik echt veel te kort
pi_107875161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:52 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Nope, HTC HD7.
Heeft dezelfde firmware als de HD2 gebruiken. Dus voor zover je de HD2 en HD7 kan generaliseren in hoe de batterij wel of niet leeggetrokken wordt, aan WP7 ligt het iig niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kenju op 11-02-2012 22:31:41 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107905939
mijn batterij om m'n omnai 7 is ook redelijk snel leeg, maar ik leg hem 's nachts aan de oplader en in de auto ook, dus loop eigenlijk niet snel tegen een probleem aan.

Er zal vast iets zijn wat m'n batterij vreet.

Naast apps kan het ook zomaar m'n 3g verbinding zijn, dat schijnt ook nog wel eens per provider en per zendmast te verschillen hoe snel 3g je batterij leegslurpt.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:26:03 #208
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107923912
Ik heb met de Lumia totaal geen batterijproblemen. Ik Whatsapp de hele dag, batterij gaat zeker bijna 2 dagen mee. Maar dit is pas sinds de laatste softwareupdate :)
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:43:12 #209
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_107924407
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb met de Lumia totaal geen batterijproblemen. Ik Whatsapp de hele dag, batterij gaat zeker bijna 2 dagen mee. Maar dit is pas sinds de laatste softwareupdate :)
Een vriend van me die bij KPN werkte waarschuwde me inderdaad voor de accuduur, maar in dit topic was dit nog nooit een discussie geweest naar wat ik weet. Zal dus allemaal wel meevallen. :)
  maandag 13 februari 2012 @ 12:09:10 #210
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_107925188
Heb zojuist mijn Lumia besteld.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:43:03 #211
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107930018
hebben jullie ook heel vaak dat de market place niet opstart.. Als ik me telefoon reboot doettie het weer...
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  maandag 13 februari 2012 @ 19:26:17 #212
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_107940838
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef spenky het volgende:
hebben jullie ook heel vaak dat de market place niet opstart.. Als ik me telefoon reboot doettie het weer...
Soms, dan opent ie en sluit ie ook meteen weer. Dat heb ik ook heel af en toe met andere apps. Wel vaag. :{
pi_107944308
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef spenky het volgende:
hebben jullie ook heel vaak dat de market place niet opstart.. Als ik me telefoon reboot doettie het weer...
nee, heb het wel eens als m'n toestel net is opgestart, waarschijnlijk wat achtergrondzaken die nog moeten starten.

Maar verder eigenlijk geen last van.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:42:53 #214
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_107964448
de slechtste facebook app ooit, wordt geupdate.. misschien issie nuw wel goed!

http://wmpoweruser.com/fa(...)d-with-new-features/
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_107998633
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:01 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

[..]

Hier een HTC7 Pro. Ik ga what's app er eens afhalen. Ik las namelijk ook al klachten op WP7 na de laatste whatsapp update.
.
Voorheen kon ik makkelijk 2 dagen op een lading doen met bluetooth en WiFi aan. Nu is dat nog niet eens dag en dat vind ik echt veel te kort
Whatsapp verwijderd.

Remaing battery life: 49%
Estimated ttime remaining : 1 day 9 hours
Time since last charge: 1 day 2 hours

Battery life fixed *O*
Nu maar hopen dat deze bug in whatsapp snel word opgelost :(
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:24:04 #216
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108001958
Lumia 800 is binnen!
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:01:07 #217
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108005067
Ik heb totaal geen idee hoe je mensen toevoegt op Whatsapp. :') Iemand die even kan helpen?

Er stond er al één in de lijst toen ik de app had gedownload, en het is me gelukt om een ander toe te voegen. Maar een derde persoon lukt dan weer niet.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:04:37 #218
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108005191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:42 schreef spenky het volgende:
de slechtste facebook app ooit, wordt geupdate.. misschien issie nuw wel goed!

http://wmpoweruser.com/fa(...)d-with-new-features/
Heb net de nieuwe Facebook app binnen gehaald. Mooie app! Er zit alleen een bug in het sliden.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:14:44 #219
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108005521
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb totaal geen idee hoe je mensen toevoegt op Whatsapp. :') Iemand die even kan helpen?

Er stond er al één in de lijst toen ik de app had gedownload, en het is me gelukt om een ander toe te voegen. Maar een derde persoon lukt dan weer niet.
Is inmiddels gelukt!
pi_108005815
Mensen toevoegen in groepsgesprekken, kan dat überhaupt op WP7? Ik vind het nergens...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:24:59 #221
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108005862
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef Kenju het volgende:
Mensen toevoegen in groepsgesprekken, kan dat überhaupt op WP7? Ik vind het nergens...
Met Whatsapp? Ik zag net de optie staan dus het zal wel werken.
pi_108055133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Met Whatsapp? Ik zag net de optie staan dus het zal wel werken.
Kun je me vertellen waar die optie dan precies zit? Ik krijg het niet gevonden.... Of is er een verschil tussen groepen die je zelf aangemaakt hebt en niet? Bij Android en Symbian is dat iig niet zo...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:13:59 #223
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108055715
In het hoofdmenu van Whatsapp, als je op het balkje onderin beeld tikt staat er 'group chat'. Ik neem aan dat dat het moet zijn.
pi_108056011
Maar dat is voor het aanmaken van een nieuwe groepschat. Ik heb een bestaande groepchat, en daar wil ik iemand in uitnodigen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:46:51 #225
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108057263
Ah, dat weet ik niet. :') :@
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:23:23 #226
300718 Kenju
Say It!!??
pi_108078699
Ok. :).

Ik heb het idee dat het beleid van WP7 hier echt de beperkende factor is om Whatsapp goed te kunnen draaien. Op Android was het eigenlijk gewoon meteen in orde. En ook op Symbian werkte het gewoon meteen naar behoren. IOS kan ik niets over zeggen aangezien ik in die tijd geen iPhone meer had.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator zondag 19 februari 2012 @ 00:26:17 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108135811
Screenshots maken gaat niet lukken he?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 19 februari 2012 @ 00:32:54 #228
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_108135942
Waarom niet? Check XDA. Ik had het iig standaard op mijn HD2-ROM staan...
  Moderator zondag 19 februari 2012 @ 00:34:55 #229
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108135984
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom niet? Check XDA. Ik had het iig standaard op mijn HD2-ROM staan...
Ja, zonder te kraken :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_108240509
Maakt hier iemand gebruik van skydrive ?
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 21:34:48 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108241574
Whatsapp smilies iemand?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:37:20 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108241711
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
Whatsapp smilies iemand?
Die kwamen voor Symbian ook vrij laat, nog ff wachten dus :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 21:55:32 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108242556
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die kwamen voor Symbian ook vrij laat, nog ff wachten dus :)
Okok. Mn vriend heeft nu last van uitdrukkings-problemen haaha!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 27 februari 2012 @ 08:58:33 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108452722
Nokia Drive will have a new release with full offline capabilities, speed limit notifications and more new features.

Nokia Reading introduced. A new hub that will make it easier and faster to enjoy news, books, and more.

http://www.engadget.com/2(...)ference-at-mwc-2012/
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 februari 2012 @ 09:35:11 #235
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108453268
Die wekkerfunctie vind ik zwaar waardeloos. Mijn Lumia moet aan blijven staan, anders gaat hij niet. :{
  maandag 27 februari 2012 @ 11:09:06 #236
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_108455780
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Darkestrah het volgende:
Die wekkerfunctie vind ik zwaar waardeloos. Mijn Lumia moet aan blijven staan, anders gaat hij niet. :{
Is dat zo? Ik zet mijn telefoon nooit uit namelijk :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:18:50 #237
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108456069
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zet mijn telefoon nooit uit namelijk :D
Ik was 4 uur te laat op mijn werk. :')
pi_108461555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Renesite het volgende:
Whatsapp smilies iemand?
Dit en een mute voor groepsgesprekken.
pi_108475680
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Darkestrah het volgende:
Die wekkerfunctie vind ik zwaar waardeloos. Mijn Lumia moet aan blijven staan, anders gaat hij niet. :{
mijn wekker "vroeger" moest ook aan blijven staan, dus ik begrijp het probleem niet :{
  maandag 27 februari 2012 @ 20:12:43 #240
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108476469
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mijn wekker "vroeger" moest ook aan blijven staan, dus ik begrijp het probleem niet :{
Als ik hem constant (een hele nacht dus) aan de lader laat, is dat slecht voor de accu. Leg ik hem niet aan de accu, zit hij nog maar op 80% als ik wakker word.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:14:39 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108476600
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Als ik hem constant (een hele nacht dus) aan de lader laat, is dat slecht voor de accu. Leg ik hem niet aan de accu, zit hij nog maar op 80% als ik wakker word.
We leven niet meer in de jaren 90 hoor ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 februari 2012 @ 20:16:15 #242
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108476708
quote:
19s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We leven niet meer in de jaren 90 hoor ;)
Het blijft slecht voor de accu.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:51:42 #243
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_108478938
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Darkestrah het volgende:
Die wekkerfunctie vind ik zwaar waardeloos. Mijn Lumia moet aan blijven staan, anders gaat hij niet. :{
Dat moet toch bij alle smartphones? In elk geval ook met Android-telefoons.

quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Het blijft slecht voor de accu.
Bron? Wil wel eens weten of dat echt nog geldt voor de huidige accu's. Voor de Nokia 5110's uit 1998 ja, maar nu?
pi_108480527
Mijn n8 kan ik uitzetten en dan gaat de wekker alsnog. Ik twijfel als nieuwe telefoon tussen de Galaxy nexus en de Lumia. Iemand toevallig de beslissende tip voor mij?
pi_108593033
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 18:43:03 ]
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:40:55 #246
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108597261
Nog wel iets wat me makkelijk zou lijken: Een optie waarmee je kunt voorkomen dat je scherm kantelt.
pi_108708347
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Het blijft slecht voor de accu.
Onzin dat telde voor de oldskool batterijen de huidige batterijen telt juist het omgekeerde voor. Zoveel mogelijk tegen de 100% houden voor optimale levensduur van je batterij.

Lithium batterijen zijn trouwens vanaf dag 1 bezig met een onomkeerbaar zelfvernietigingproces dat is inherent aan hun chemische structuur. Hogere temperaturen zijn hiervan de grootste oorzaak.
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:59:53 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108811707
Update voor Lumia 800, batterijduur verdrievoudigt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108811852
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update voor Lumia 800, batterijduur verdrievoudigt?
Standby-tijd zit de 3voud in volgens verschillende bronnen! Maar reguliere batterijtijd is ook omhooggeschoten :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:19:28 #250
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_108812162
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Onzin dat telde voor de oldskool batterijen de huidige batterijen telt juist het omgekeerde voor. Zoveel mogelijk tegen de 100% houden voor optimale levensduur van je batterij.

Lithium batterijen zijn trouwens vanaf dag 1 bezig met een onomkeerbaar zelfvernietigingproces dat is inherent aan hun chemische structuur. Hogere temperaturen zijn hiervan de grootste oorzaak.
Oke, wauw. I've been living a lie. ;(
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Update voor Lumia 800, batterijduur verdrievoudigt?
Zune geeft hier aan dat mijn telefoon de laatste softwareupdate heeft. (7.10) Maar echt een duidelijke verbetering merk ik niet.
pi_108812196
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:19 schreef Darkestrah het volgende:

Zune geeft hier aan dat mijn telefoon de laatste softwareupdate heeft. (7.10) Maar echt een duidelijke verbetering merk ik niet.
Klopt dat je niks merkt, want dat is nog een update van 1 a 2 maand terug. Die heb ik er ook al op staan :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:26:42 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108816515
Da's idd niet de fix waarop iedereen zit te wachten :)
Confidence through competence
pi_108820644
Ik heb trouwens nog geen Lumia :'(! Post ik nu illegaal in dit topic?

Ik wil dus wel een Lumia gaan halen vanwege de volgende redenen

-Windows Phone 7.5 is geil qua lay-out en hubs zoals people.
-Ik heb bij een vriendin gezien en het reageert supersnappy allemaal
-Het is een Nokia todat ik overging naar Android altijd Nokia's gehad
-Ik wil eens wat anders proberen dan Android (IoS paste niet bij mij)

Vragen:
-Hoe goed is de intergratie met Google-diensten? Ik gebruik sowieso de agenda, mail, docs, maps van Google. Maar voor docs & maps wil ik wel overstappen naar MS en Nokia diensten daarvoor. agenda en mail absoluut niet.
-Hoe bevalt het foto's maken bij jullie overdag en in het donker?
-IoS en Android zullen meer apps hebben maar heb je nog vaak dat je echt specifiek apps mist?
-Hoe is het onscreen toetsenbord en is het mogelijk een andere te installeren?
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:50:21 #254
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_108822092
Ik zit eigenlijk wel heel erg te wachten op de Lumia 900. :9~

Deze heeft toch net weer een paar belangrijke voordelen op de 800. Geen breekbare klepjes meer, iets groter scherm (lijkt me prettiger bij het browsen) en volgens mij ook RGB layout ipv pentile, en een batterij met meer capaciteit.

Front facing camera interesseert me geen zak.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:56:37 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108845727
Ik vind 4" eigenlijk te groot, maar de 900 heeft wel betere features zoals gyro. Vooralsnog hoop ik op PureView in een Lumia eind dit jaar :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:02:18 #256
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_108848943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb trouwens nog geen Lumia :'(! Post ik nu illegaal in dit topic?
Er zijn andere WP7 telefoons. De Lumia is niet de enige.
quote:
Ik wil dus wel een Lumia gaan halen vanwege de volgende redenen

-Ik heb bij een vriendin gezien en het reageert supersnappy allemaal
Maar dat geldt ook voor andere OS'.
quote:
-Het is een Nokia todat ik overging naar Android altijd Nokia's gehad
Alle merken hebben hun toppers en hun draken. Nokia's zijn ook vaak genoeg ruk geweest, en zullen dat in de toekomst ook zijn.
quote:
-Ik wil eens wat anders proberen dan Android (IoS paste niet bij mij)
Het is zeker anders. Maar je moet wel kijken naar het gegeven dat er bepaalde beperkingen zijn waar je op Android geen last van hebt.

quote:
-Hoe goed is de intergratie met Google-diensten? Ik gebruik sowieso de agenda, mail, docs, maps van Google. Maar voor docs & maps wil ik wel overstappen naar MS en Nokia diensten
De Google-diensten (mail en calender) werken naar mijn ervaring prima. MS-diensten heb ik niet echt geprobeerd. Docs heb ik ook niet geprobeerd. Maar gezien de integratie van Office 365 zou ik sowieso overstappen als ik jou was. Er is geen Google Maps. Wel Bing Maps, en dat is inferieur aan Google Maps.

quote:
-IoS en Android zullen meer apps hebben maar heb je nog vaak dat je echt specifiek apps mist?
Steeds minder. De Marketplace wordt gewoon serieus aangepakt, en in principe komen alle grote apps ook voor WP7 uit.
quote:
-Hoe is het onscreen toetsenbord
Prima. De responsiviteit is beter dan bij Android en typt gewoon erg fijn.
quote:
en is het mogelijk een andere te installeren?
Nee. Vooralsnog helaas niet. Er zijn wel bepaalde truukjes waarmee het wel zou kunnen (wellicht alleen voor gejailbreakte apparaten), maar die werken in principe niet echt.
Wat je misschien ook zou missen is een andere browser. Je bent gewoon gebonden aan Internet Explorer.

Ik denk niet dat ik nog ga wachten op een high-end WP7. De aangekondigde innovatie valt erg tegen. Er is wel gezegd dat die Pure View-camera gaat komen, maar ik vind het veelzeggend dat men op dit moment nog niet met dit soort dingen om kan gaan. Ook rondom andere features blijft het vooralsnog angstvallig stil, dus wanneer die PV=camera dan gaat komen? En persoonlijk geef ik daar niet eens om, maar meer om connectiviteit-mogelijkheden. HDMI-out met name.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:01:07 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108949792
welk WP toestel heeft eigenlijk de beste camera?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 10 maart 2012 @ 22:30:10 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108952854
De Whatsapp voor WP7 is nog steeds buggy en laggy.

Soms zie je dat er 2 inkomende berichten in de queue staan, maar die worden dan niet geladen. Of je stuurt zelf een berichtje, maar die komt dan niet eens op de server aan.
Confidence through competence
pi_109049262
Ik ben vandaag eens bezig geweest met m'n muziekcollectie in Zune. Werk goed!

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 16:56:17 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 12:33:57 #260
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_109269568
Staks de lumia weg brengen.

Loop vast al ik wil bellen, om vervolgens helemaal niet mee op te starten.
Dit is voor mij de laatste WP telefoon.

Update voor whatsapp duurt ook veels te lang. :r

Toch maar een appel halen? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Compomotive155 op 19-03-2012 14:38:32 ]
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  maandag 19 maart 2012 @ 19:09:38 #261
300718 Kenju
Say It!!??
pi_109282977
quote:
19s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:33 schreef Compomotive155 het volgende:
Staks de lumia weg brengen.

Loop vast al ik wil bellen, om vervolgens helemaal niet mee op te starten.
Dit is voor mij de laatste WP telefoon.

Update voor whatsapp duurt ook veels te lang. :r

Toch maar een appel halen? :')
Of Android. Ik heb nu ICS op mijn HD2 naast WP7 lopen. Had een tijdje een mindere ROM, en zat dus vaker in WP7. Nu mijn ROM weer geupdate, en ICS loopt gewoon helemaal top. En er komen ook een paar heavy hitters met quad core CPU's en dikke GPU's die op Android lopen. Zijn alleen wel groot. Ben benieuwd wat de nieuwe iPhone brengt. NFC en LTE zijn momenteel nog redelijk nutteloos in Nederland. Er zijn geruchten over een side-to-side display. Dat zou wel revolutionair zijn.

En WP7? Tsja, daar zijn alleen maar low-end toestellen van aangekondigd. Totaal geen reden om te wachten op WP7. Sowieso als Whatsapp belangrijk voor je is, kan WP7 geen optie voor je zijn. Niet alleen is de app niet naar behoren (en ik vraag me af in hoeverre ze dit op redelijke termijn nog goed krijgen), er is ook geen fatsoenlijk notificatiesysteem in termen van soft- en hardware. Mensen riepen over hun Lumia heel stoer dat ze geen rare knipperingen op hun toestel wilden (alsof je dat niet uit kan zetten). Maar bij Whatsapp chats is het niet onbelangrijk dat dit er toch wel is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 19 maart 2012 @ 19:12:18 #262
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109283073
Sowieso een Notification Center achtig iets is broodnodig bij WP7.

Alleen een toast die verdwijnt, of een Live Tile die wel of niet direct op je scherm staat zonder te scrollen doet het hem niet.
Confidence through competence
  maandag 19 maart 2012 @ 20:20:34 #263
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_109286963
quote:
19s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:33 schreef Compomotive155 het volgende:
Staks de lumia weg brengen.

Loop vast al ik wil bellen, om vervolgens helemaal niet mee op te starten.
Dit is voor mij de laatste WP telefoon.

Update voor whatsapp duurt ook veels te lang. :r

Toch maar een appel halen? :')
Dit heeft niks met WP7 te maken, zal eerder defecte hardware zijn. Ik heb echt nog niet een vastloper gehad met mijn HTC 7 pro (heb het toestel bijna een jaar in bezit)
  maandag 19 maart 2012 @ 22:42:29 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109295025
Mensen die een OS de schuld geven van brakke hardware :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_109310490
Ik heb de nieuwe update binnen :')
ben benieuwd.

Of het was een tussenupdate :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 13:58:56 ]
pi_109377189
Mijn tweede app staat in de marketplace! :).

- edit: neen -

[ Bericht 35% gewijzigd door Danny op 22-03-2012 10:00:54 ]
pi_109377254
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn tweede app staat in de marketplace! :).

Gedownload!

Is het moeilijk om zo'n app in elkaar te zetten of stelt het weinig voor?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 17:53:13 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:43:04 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109378022
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn tweede app staat in de marketplace! :).


Hier: http://frontpage.fok.nl/s(...)r-windows-phone.html

^O^

Jammer wel dat je Fok! hebt gebruikt in plaats van FOK! :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 17:53:24 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 09:45:43 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109378082
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn tweede app staat in de marketplace! :).

- neen -
Heb ik het verzoek om het gebruik van de naam FOK! gemist?

(Just checking; de naam is geregistreerd en mag je niet zomaar gebruiken. Als je gewoon toestemming heb van één van de andere admins kan ik dat natuurlijk hebben gemist. :) )

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 22-03-2012 10:01:04 ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109378251
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hier: http://frontpage.fok.nl/s(...)r-windows-phone.html

^O^

Jammer wel dat je Fok! hebt gebruikt in plaats van FOK! :P
Oeh. Daar heb je een punt. Ik weet niet of ik de naam van de app nog aan kan passen. Zal er vanavond even naar kijken.
pi_109378282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heb ik het verzoek om het gebruik van de naam FOK! gemist?

(Just checking; de naam is geregistreerd en mag je niet zomaar gebruiken. Als je gewoon toestemming heb van één van de andere admins kan ik dat natuurlijk hebben gemist. :) )
Eh. Ik had niet verwacht dat het een probleem zou zijn. Ik hoop dat het (achteraf) geen probleem is?
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 09:55:46 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109378326
Je gebruikt een geregistreerde naam en een geregistreerd logo zonder toestemming van de rechthebbenden. Dat betekent dat je je in die Marketplace voordoet als FOK! terwijl je dat niet bent.

Het is natuurlijk heel gaaf dat je een app hebt gebouwd, en ik hoop dat-ie lekker werkt, maar dit is niet heel netjes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109378360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:55 schreef Breuls het volgende:
Je gebruikt een geregistreerde naam en een geregistreerd logo zonder toestemming van de rechthebbenden. Dat betekent dat je je in die Marketplace voordoet als FOK! terwijl je dat niet bent.

Het is natuurlijk heel gaaf dat je een app hebt gebouwd, en ik hoop dat-ie lekker werkt, maar dit is niet heel netjes. :)
Voeg mij even toe op MSN ;). jan staartvaneenaap ditdomeinisvanmij punt nl
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 09:58:04 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109378377
MSN? Bestaat dat nog? :D

Needless to say: ik heb geen MSN.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_109378402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Gedownload!

Is het moeilijk om zo'n app in elkaar te zetten of stelt het weinig voor?
Ik heb voor alle platformen ontwikkeld. Voor Windows Phone is het met gemak het eenvoudigst. Je moet natuurlijk wel wat meer dan basis kennis programmeren hebben.
pi_109378636
Jezus man. Wat een negativiteit weer. Ik geef in de app duidelijk aan dat het geen uiting is van fok. Waarom direct alle linkjes en het nieuwsbericht verwijderd moeten worden snap ik dan weer niet. Verdere discussie moeten wij maar even buiten het forum houden. Jullie hebben mijn e-mail adres. :)
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 10:21:52 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109378983
Oh, ja, daar heb ik je dus inderdaad al op gemaild. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:25:53 #278
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_109379115
Gedownload ^O^

Ik begrijp best dat Naj_Geetsrev even had kunnen/moeten overleggen met de admins hier, maar Fok! had hier best wel even een voorbeeld kunnen nemen aan Tweakers waar er wel gewoon netjes (en het eigenlijk alleen maar toegejuicht werd) is omgesprongen met mensen die (op eigen initiatief) een Tweakers app hadden gebouwd voor Windows phone...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:28:22 #279
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_109379193
Ik weet niet hoe het zit met die apps, heb er weinig verstand van, maar had het niet net zo goed een phishing-app kunnen zijn? De reactie snap ik wel.

Bovendien vind ik FOK! prima werken in de browser.
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 10:29:19 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109379225
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:25 schreef SuperWeber het volgende:
Gedownload ^O^

Ik begrijp best dat Naj_Geetsrev even had kunnen/moeten overleggen met de admins hier, maar Fok! had hier best wel even een voorbeeld kunnen nemen aan Tweakers waar er wel gewoon netjes (en het eigenlijk alleen maar toegejuicht werd) is omgesprongen met mensen die (op eigen initiatief) een Tweakers app hadden gebouwd voor Windows phone...
Ik weet niet hoe ze dat bij Tweakers doen, maar de reactie vanuit ons (de admins) is tweeledig: gaaf dat er een app is, maar niet zo gaaf dat het lijkt alsof wij die app gemaakt hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 14:47:02 #281
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_109388324
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:25 schreef SuperWeber het volgende:
Gedownload ^O^

Ik begrijp best dat Naj_Geetsrev even had kunnen/moeten overleggen met de admins hier, maar Fok! had hier best wel even een voorbeeld kunnen nemen aan Tweakers waar er wel gewoon netjes (en het eigenlijk alleen maar toegejuicht werd) is omgesprongen met mensen die (op eigen initiatief) een Tweakers app hadden gebouwd voor Windows phone...
Dat de app er is is prima, maar ik kan me niet voorstellen dat ze op tweakers een niet door henzelf ontwikkelde of gecontroleerde app 'goedkeuren'. Als de app wél blijkt een lek te bevatten of zelfs bewust gegevens zou lekken zouden ze er stevig op worden aangekeken. Daarnaast geef je met het niet actief verdedigen van je merken uiteindelijk het recht op dat merk op en de naam FOK! is me wat dat betreft toch redelijk heilig.
Oftewel; wat breuls al zegt. Tof dat er een app is gemaakt, maar eea had in goed overleg gemoeten. Zo niet kan het de naam FOK! niet dragen. Dat komt misschien wat ondankbaar over, maar stel dat de app wél je telefoongegevens of logingegevens doorsluist, dan hebben wij het gedaan. En ook zouden we het niet zo fijn vinden als anderen opeens de naam FOK! gaan gebruiken omdat de rechter vindt dat we niet actief onze naam hebben verdedigd. Het is dus niet zozeer een kwestie van onwil als wel van simpele noodzaak.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_109388640
Ik moet dus alle referenties naar Fok! verwijderen uit de app of hem verwijderen uit de marketplace. Als er geen referenties meer gemaakt mogen worden naar de naam Fok! dan heeft de hele app natuurlijk geen nut meer, niemand die hem dan kan vinden.

Zelf een notificatie met toeters en bellen die aan zou geven dat de app niet officieel is was niet voldoende.

Maar toch geef ik het niet op. Ik hernoem de app wel naar iets anders en ik hoop dat hij door mond-tot-mond reclame toch nog gebruikt wordt. Het aanbod om voor Fok! de applicatie door te ontwikkelen sla ik af, een site die op deze manier met hun (enthousiaste) gebruikers omgaat heb ik liever geen binding mee. :).

P.s. ik snap an sich de reactie van fok, maar ik snap niet hoe er gereageerd is (direct alle linkjes verwijderen, de toon waarop e.d.). Dat is wat mij in het verkeerde keelgat schiet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Naj_Geetsrev op 22-03-2012 15:01:13 ]
pi_109388693
Daarmee is voor mij trouwens ook wel de kous af trouwens. Ik zal kijken of ik de naam nog kan aanpassen en anders plaats vanavond een nieuwe versie in de marketplace. Er kunnen dus zoals ik bij Breuls aangaf een paar dagen overheen gaan voordat alles is doorgevoerd bij Microsoft. Daar heb ik dus geen controle over.
  Admin donderdag 22 maart 2012 @ 15:17:02 #284
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_109389385
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik moet dus alle referenties naar Fok! verwijderen uit de app of hem verwijderen uit de marketplace. Als er geen referenties meer gemaakt mogen worden naar de naam Fok! dan heeft de hele app natuurlijk geen nut meer, niemand die hem dan kan vinden.

Zelf een notificatie met toeters en bellen die aan zou geven dat de app niet officieel is was niet voldoende.

Maar toch geef ik het niet op. Ik hernoem de app wel naar iets anders en ik hoop dat hij door mond-tot-mond reclame toch nog gebruikt wordt. Het aanbod om voor Fok! de applicatie door te ontwikkelen sla ik af, een site die op deze manier met hun (enthousiaste) gebruikers omgaat heb ik liever geen binding mee. :).

P.s. ik snap an sich de reactie van fok, maar ik snap niet hoe er gereageerd is (direct alle linkjes verwijderen, de toon waarop e.d.). Dat is wat mij in het verkeerde keelgat schiet.
Ok, dat kan. Andersom kunnen we ook zeggen dat je zonder enig overleg opeens een link naar een app plaatst waarvoor geen toestemming is verleend en waarvan we niet kunnen controleren of het ding wel veilig is. Waar jij vindt dat we de link te snel hebben verwijderd vinden wij dat je de link te snel hebt geplaatst. Dat is echter gerommel in de marge natuurlijk. Jij hebt jouw opvatting en daar heb je recht op.
Jammer dat het op deze manier loopt. Het had iets heel moois kunnen worden. Vanuit onze kant was het in ieder geval beslist niet zo bedoeld als jij het blijkbaar hebt opgevat.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:18:19 #285
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109389422
Jammer dat het niet genoeg is om er 'onofficial' voor te zetten of er een nadrukkelijke note bij te zetten, zowel bij marketplace info als bijv. in een startscherm dat het niet officieel ondersteund wordt door FOK.

Dat hij het had moeten overleggen, ok. Maar het blokkeren zou flauw zijn en af doen aan het open karakter van het een internetforum.

Maar goed, wat ik me afvroeg: Ik heb opeens in mijn applicatiescherm van die afscheidingen op basis van alfabetische volgorde. Is dat nog weg te krijgen? Of is dat automatisch binnen gekomen als update? Het ziet er namelijk niet uit...
pi_109389485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer dat het niet genoeg is om er 'onofficial' voor te zetten of er een nadrukkelijke note bij te zetten, zowel bij marketplace info als bijv. in een startscherm dat het niet officieel ondersteund wordt door FOK.

Dat hij het had moeten overleggen, ok. Maar het blokkeren zou flauw zijn en af doen aan het open karakter van het een internetforum.

Maar goed, wat ik me afvroeg: Ik heb opeens in mijn applicatiescherm van die afscheidingen op basis van alfabetische volgorde. Is dat nog weg te krijgen? Of is dat automatisch binnen gekomen als update? Het ziet er namelijk niet uit...
Dit komt omdat je een x aantal apps hebt geïnstalleerd :)
pi_109389844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer dat het niet genoeg is om er 'onofficial' voor te zetten of er een nadrukkelijke note bij te zetten, zowel bij marketplace info als bijv. in een startscherm dat het niet officieel ondersteund wordt door FOK.

Dat hij het had moeten overleggen, ok. Maar het blokkeren zou flauw zijn en af doen aan het open karakter van het een internetforum.

Maar goed, wat ik me afvroeg: Ik heb opeens in mijn applicatiescherm van die afscheidingen op basis van alfabetische volgorde. Is dat nog weg te krijgen? Of is dat automatisch binnen gekomen als update? Het ziet er namelijk niet uit...
Het is juist fantastisch! Druk op een letter en je kan snel naar zo'n letter verspringen. :).
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:35:37 #288
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109390007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dit komt omdat je een x aantal apps hebt geïnstalleerd :)
Ah, dat verklaart het. Heb er gisteren inderdaad een paar extra apps op geladen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Het is juist fantastisch! Druk op een letter en je kan snel naar zo'n letter verspringen. :).
Het ziet er niet uit, en met een flinke veeg over een 4,3" scherm en een beetje hand-oog-coördinatie ben je vrij snel bij de app waar je moet zijn. Ik vind het een nutteloze toevoeging. Je wint er niets mee. Drukken op een letter kost tijd. Dan ben je minstens zo snel met een goede veeg en het kijken naar de beginletters van de apps. En je menu ziet er beter uit. Er zou een optie moeten zijn om dit uit te zetten. Of anders om een gridindeling in te stellen.
pi_109396990
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik moet dus alle referenties naar Fok! verwijderen uit de app of hem verwijderen uit de marketplace. Als er geen referenties meer gemaakt mogen worden naar de naam Fok! dan heeft de hele app natuurlijk geen nut meer, niemand die hem dan kan vinden.

Zelf een notificatie met toeters en bellen die aan zou geven dat de app niet officieel is was niet voldoende.

Maar toch geef ik het niet op. Ik hernoem de app wel naar iets anders en ik hoop dat hij door mond-tot-mond reclame toch nog gebruikt wordt. Het aanbod om voor Fok! de applicatie door te ontwikkelen sla ik af, een site die op deze manier met hun (enthousiaste) gebruikers omgaat heb ik liever geen binding mee. :).

P.s. ik snap an sich de reactie van fok, maar ik snap niet hoe er gereageerd is (direct alle linkjes verwijderen, de toon waarop e.d.). Dat is wat mij in het verkeerde keelgat schiet.
Wat Danny zegt, heel jammer dat het zo gelopen is. Ik ken je als iemand die al jaren erg pro-fok is, en altijd alle belangstelling en begrip had voor de diverse situaties die we bv met de servers meegemaakt hebben.
Dat men bij Tweakers misschien iets makkelijker kan zijn is gezien de partij die er achter hun staat misschien niet verwonderlijk. Wij zijn niet kapitaalkrachtig, hebben geen eigen juristen rondlopen, wij moeten nou eenmaal een stuk voorzichtiger zijn. Intern in ons admin-hok werd er met waardering gesproken over je werk, met als toevoeging 'wat jammer dat het allemaal zo strak moet liggen'.

Ik denk dat FOK! heel veel aan jouw werk zou kunnen hebben, en jij je kunde op diverse plekken enorm goed kwijt zou kunnen op FOK!. Want van binnen uit heb je bij ons juist veel meer mogelijkheden dan elders.

Wat je doet met de uitnodiging om als fok-developper mooie dingen te gaan doen is natuurlijk geheel aan jou, maar ik hoop hiermee wel wat weggehaald te hebben van de indruk dat we je met het nodige dedain makkelijk aan de kant geschoven hebben. We zijn fok-admins he, en geen gladde communicatie-deskundigen, meet dat ook mee in je beoordeling van hoe eea geformuleerd is :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:45:39 #290
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109399143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

We zijn fok-admins he, en geen gladde communicatie-deskundigen, meet dat ook mee in je beoordeling van hoe eea geformuleerd is :)
Dit is natuurlijk een kul redernatie, maar dat zal je zelf ook wel begrijpen.
pi_109404313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat Danny zegt, heel jammer dat het zo gelopen is. Ik ken je als iemand die al jaren erg pro-fok is, en altijd alle belangstelling en begrip had voor de diverse situaties die we bv met de servers meegemaakt hebben.
Dat men bij Tweakers misschien iets makkelijker kan zijn is gezien de partij die er achter hun staat misschien niet verwonderlijk. Wij zijn niet kapitaalkrachtig, hebben geen eigen juristen rondlopen, wij moeten nou eenmaal een stuk voorzichtiger zijn. Intern in ons admin-hok werd er met waardering gesproken over je werk, met als toevoeging 'wat jammer dat het allemaal zo strak moet liggen'.

Ik denk dat FOK! heel veel aan jouw werk zou kunnen hebben, en jij je kunde op diverse plekken enorm goed kwijt zou kunnen op FOK!. Want van binnen uit heb je bij ons juist veel meer mogelijkheden dan elders.

Wat je doet met de uitnodiging om als fok-developper mooie dingen te gaan doen is natuurlijk geheel aan jou, maar ik hoop hiermee wel wat weggehaald te hebben van de indruk dat we je met het nodige dedain makkelijk aan de kant geschoven hebben. We zijn fok-admins he, en geen gladde communicatie-deskundigen, meet dat ook mee in je beoordeling van hoe eea geformuleerd is :)
Iteejer. Je weet mijn ziel te raken. ;).

Ik heb er nog even over nagedacht en moet tot de conclusie komen dat mijn reactie ook een beetje overtrokken was.

Als jullie het nog willen dan ben ik bereid om samen met jullie een een mooie officiële app te maken. Ik hoor graag van jullie.
pi_109405057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Iteejer. Je weet mijn ziel te raken. ;).

Ik heb er nog even over nagedacht en moet tot de conclusie komen dat mijn reactie ook een beetje overtrokken was.

Als jullie het nog willen dan ben ik bereid om samen met jullie een een mooie officiële app te maken. Ik hoor graag van jullie.
Je bent van harte welkom! En bedankt :) We zullen de rest per mail afhandelen, anders weet straks iedereen je account-gegevens op de dev-server :P
  donderdag 22 maart 2012 @ 23:10:59 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109411044
Wat een sitenewsje al niet teweegbrengt :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_109417205
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een sitenewsje al niet teweegbrengt :@
Ja he? :) Very FOK! :D (met het risico dat ik weer door dat Hammond-orgel geschoren wordt :P)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:58:48 #295
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_109417429
Ik krijg een beetje een romantische komedie gevoel bij dit topic ^)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_109425282
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:58 schreef L3viathan het volgende:
^)
no, but thanks ;)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:03:26 #297
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_109427586
Alsnog netjes opgelost ^O^
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:20:23 #298
300718 Kenju
Say It!!??
pi_109473547
Wat is nu een echt toffe WP7 app? Eentje waarvan ik iets zal hebben wat "Wow, tof dat ik deze app op mijn telefoon heb". Hoeft niet eens echt nuttig te zijn....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:27:10 #299
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109473794
Cocktail Flow
Beste cocktail app op welk OS dan ook, period. Iig de mooiste...
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:27:57 #300
300718 Kenju
Say It!!??
pi_109473835
Ok, zal ik eens checken.

Edit: Ook iets gratis aan te raden? * Kenju is Hollander.... :s)
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')