Zo, ik meld me dan ook maar in dit topic. iPhone 4S bezitter sinds vandaag, erg blij mee. Overgestapt van een HTC Hero met Android.
Mijn ook iPhone 4S en contacten overzetten van z'n Nokia gingen nogal moeizaam. Uiteindelijk wou iTunes niet meer installeren bij hem dankzij die kuttige Apple Software Updater die maar niet weg wou, ook al had ik die overal verwijderd... Dus maar via mijn Mac gedaan maarja, mijn contactpersonen stonden dus ook per ongeluk tussen die van hem, drama. Uiteindelijk met Gmail gelukt en op zijn eigen andere PC met iTunes gesynchroniseerd.

Afijn, bij mij ging het allemaal wel soepel, aangezien ik ze in Gmail had. Alleen later had ik opeens de contactpersonen van mijn pa er ook tussen staan. Gelukkig had ik ze nog ergens wel goed staan, dus alles eruit gegooid en opnieuw geïmporteerd, dat ging wel goed.
Dus, zijn er nog tips of tricks die ik moet weten? Had 5.0.1 al geupdate in iTunes gelijk en de meeste dingen ingesteld. 24 apps ook al klaar staan in iTunes om over te gooien

maar naast dat nog dingen?
Alles rondom de nieuwste en lekkerste elektronische dansmuziek:
www.Knalldrang.nl :3