pi_104844288
registreer om deze reclame te verbergen
Zijn er mensen die een portable headphone amp gebruiken i.c.m. hun iPhone?
  zaterdag 26 november 2011 @ 15:41:28 #152
123869 Merkie
Merkie dus.
pi_104844449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik begrijp je twijfel. Ik heb zelf de iPhone 4S en ben al sinds de iPhone 3G iPhone-gebruiker. Aangezien ik al voor veel geld applicaties gekocht heb, die gewoon overdraagbaar zijn naar een volgend model, zie ik mezelf niet snel switchen naar een andere telefoon. Daarbij scheelt het dat ik de iPhone nog steeds een van de mooiste smartphones op de markt vind, en dat de camera echt fantastisch is.

Ondanks dat was de Lumia 800 van Nokia wel een van de toestellen waardoor ik enigszins ging twijfelen. Ik overwoog zelfs nog om dit als tweede toestel te nemen (ik heb een Belgische en een Nederlandse simkaart), mede omdat ik WP7 een fijn OS vind en de Lumia 800 -en zijn nog mooiere broertje, de N9- een van de weinige toestellen vind die een mooier uiterlijk hebben dan mijn iPhone. Ik besloot dan ook om het topic over de WP7-toestellen van Nokia te volgen, en dat is ook de reden dat ik uiteindelijk toch niet voor de Lumia 800 zal gaan, en dan vooral vanwege de ervaringen van deze gebruiker: Nokia's met Windows Phone 7 officieel gepresenteerd door Nokia

Kort gezegd: het touchscreen werkt veel minder nauwkeurig, de camera valt heel erg tegen, en de integratie van mail werkt niet helemaal lekker.

De opmerking van de camera is er eentje die ik in elke recensie terug zie komen, en wat vooral een manco van WP7 lijkt te zijn: de Nokia N9 heeft een fantastische camera. De Samsung Galaxy S2 ook. Maar hun WP7-equivalenten (die dezelfde sensor hebben), vallen heel erg tegen. Aangezien ik de camera in mijn telefoon steeds meer als primaire camera ben gaan gebruiken, is dit voor mij toch een groot minpunt. Dat de camera in de iPhone 4S waarschijnlijk de beste smartphone-camera op de markt is, maakt de keuze voor de iPhone alleen maar vanzelfsprekender.

Wat de samenwerking met je laptop betreft: dankzij iTunes is ALLES van je iPhone gecentraliseerd. En omdat je al een iPhone hebt, is alles wat je de afgelopen twee jaar met je iPhone gedaan hebt op te slaan in een enkele backup. Als je je nieuwe iPhone hebt, zet je deze gewoon terug, en kun je verder alsof er niets veranderd is (buiten het fantastische scherm dat op je nieuwe iPhone zit).

Je zegt vooral te twijfelen over de prijs.. Misschien is het een optie om voor de iPhone 4 te gaan? Dan heb je nog steeds een toestel dat vele malen beter is dan je huidige iPhone, en dat ook nog twee jaar software updates zal krijgen.
Vreemd dat je op de mening van jpjedi afgaat. Ik zou geen WP7-toestel kopen, maar niet om de redenen die jij zegt. Ik vind de mail-integratie in WP7 misschien nog wel beter dan op iOS. Het werkt zo simpel, clean, en strak. Het touchscreen heb ik geen ervaring mee, maar ik vind het een rare klacht. Op mijn WP7-toestel (HTC Trophy) heb ik daar nooit last van gehad, en gezien de stricte eisen van MS wat betreft het touchscreen denk ik niet dat de Lumia 800 een slechter touchscreen heeft.
I heard the truth was built to bend | Last.FM
pi_104845409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik begrijp je twijfel. Ik heb zelf de iPhone 4S en ben al sinds de iPhone 3G iPhone-gebruiker. Aangezien ik al voor veel geld applicaties gekocht heb, die gewoon overdraagbaar zijn naar een volgend model, zie ik mezelf niet snel switchen naar een andere telefoon. Daarbij scheelt het dat ik de iPhone nog steeds een van de mooiste smartphones op de markt vind, en dat de camera echt fantastisch is.

Ondanks dat was de Lumia 800 van Nokia wel een van de toestellen waardoor ik enigszins ging twijfelen. Ik overwoog zelfs nog om dit als tweede toestel te nemen (ik heb een Belgische en een Nederlandse simkaart), mede omdat ik WP7 een fijn OS vind en de Lumia 800 -en zijn nog mooiere broertje, de N9- een van de weinige toestellen vind die een mooier uiterlijk hebben dan mijn iPhone. Ik besloot dan ook om het topic over de WP7-toestellen van Nokia te volgen, en dat is ook de reden dat ik uiteindelijk toch niet voor de Lumia 800 zal gaan, en dan vooral vanwege de ervaringen van deze gebruiker: Nokia's met Windows Phone 7 officieel gepresenteerd door Nokia

Kort gezegd: het touchscreen werkt veel minder nauwkeurig, de camera valt heel erg tegen, en de integratie van mail werkt niet helemaal lekker.

De opmerking van de camera is er eentje die ik in elke recensie terug zie komen, en wat vooral een manco van WP7 lijkt te zijn: de Nokia N9 heeft een fantastische camera. De Samsung Galaxy S2 ook. Maar hun WP7-equivalenten (die dezelfde sensor hebben), vallen heel erg tegen. Aangezien ik de camera in mijn telefoon steeds meer als primaire camera ben gaan gebruiken, is dit voor mij toch een groot minpunt. Dat de camera in de iPhone 4S waarschijnlijk de beste smartphone-camera op de markt is, maakt de keuze voor de iPhone alleen maar vanzelfsprekender.

Wat de samenwerking met je laptop betreft: dankzij iTunes is ALLES van je iPhone gecentraliseerd. En omdat je al een iPhone hebt, is alles wat je de afgelopen twee jaar met je iPhone gedaan hebt op te slaan in een enkele backup. Als je je nieuwe iPhone hebt, zet je deze gewoon terug, en kun je verder alsof er niets veranderd is (buiten het fantastische scherm dat op je nieuwe iPhone zit).

Je zegt vooral te twijfelen over de prijs.. Misschien is het een optie om voor de iPhone 4 te gaan? Dan heb je nog steeds een toestel dat vele malen beter is dan je huidige iPhone, en dat ook nog twee jaar software updates zal krijgen.
Dank je wel voor je bericht!
iPhone 4 is helaas geen optie, omdat ik eigenlijk gewoon het nieuwste wil hebben ;)

Ik heb ook aardig wat gespendeerd in de app store, dat is inderdaad zonde om allemaal niet meer te kunnen gebruiken.!

Ik kan nog twijfelen tot januari, dan mag ik uitkiezen!
Stevens Aspin 2011 3*10 Ultegra - Utegra SPD-SL - Specialized Road Pro wit
pi_104847109
Sinds gister in het bezit van de 4S.

Na het uitpakken van het toestel en het opstarten ervan wou ik mijn back-up via iCloud terugzetten.
Was echter vergeten dat ik op m'n WiFi een MAC-filter heb ingesteld. Heb dus via I-Tunes eerst een oude backup terug gezet om vervolgens het MAC-adres op te kunnen zoeken en toe te voegen aan mijn router. Hierna iPhone te gerestored naar fabrieks instellingen om alsnog m'n laatste backup terug te kunnen zetten via iCloud.
Achteraf had ik natuurlijk ook mijn MAC-filter even uit kunnen zetten. Maargoed..

Nieuw toestel nu dus een dag in gebruik, alles werkt wat sneller als mijn oude 3GS en de foto's vind ik, in vergelijking tot m'n oude toestel, prachtig. Voor de rest is en blijft het natuurlijk een iPhone (in positieve zin uiteraard)!
pi_104847222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vreemd dat je op de mening van jpjedi afgaat. Ik zou geen WP7-toestel kopen, maar niet om de redenen die jij zegt. Ik vind de mail-integratie in WP7 misschien nog wel beter dan op iOS. Het werkt zo simpel, clean, en strak. Het touchscreen heb ik geen ervaring mee, maar ik vind het een rare klacht. Op mijn WP7-toestel (HTC Trophy) heb ik daar nooit last van gehad, en gezien de stricte eisen van MS wat betreft het touchscreen denk ik niet dat de Lumia 800 een slechter touchscreen heeft.
Het grootste struikelpunt vind ik de camera. Die schijnt bij elk WP7 toestel tegen te vallen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:41:02 #156
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104847756
Wat is dit toch een heerlijk topic om te lezen
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:41:43 #157
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104847783
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:24 schreef BritchesAndHose het volgende:
Zolang ik dat kreng regelmatig moet opladen met zo'n "ouderwets" snoertje aan m'n laptop blijft dat hele wifi-sync natuurlijk gewoon een wassen neus.
Kan ook aan stopcontact
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:15:16 #158
50442 DaMook
Mac en Tosh
pi_104848838
j
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Sinds gister in het bezit van de 4S.

Na het uitpakken van het toestel en het opstarten ervan wou ik mijn back-up via iCloud terugzetten.
Was echter vergeten dat ik op m'n WiFi een MAC-filter heb ingesteld. Heb dus via I-Tunes eerst een oude backup terug gezet om vervolgens het MAC-adres op te kunnen zoeken en toe te voegen aan mijn router. Hierna iPhone te gerestored naar fabrieks instellingen om alsnog m'n laatste backup terug te kunnen zetten via iCloud.
Achteraf had ik natuurlijk ook mijn MAC-filter even uit kunnen zetten. Maargoed..

Nieuw toestel nu dus een dag in gebruik, alles werkt wat sneller als mijn oude 3GS en de foto's vind ik, in vergelijking tot m'n oude toestel, prachtig. Voor de rest is en blijft het natuurlijk een iPhone (in positieve zin uiteraard)!
Je had ook gewoon zonder back up de iphone als nieuw in kunnen stellen zonder icloud en alles en dan het mac adres bekijken en dan gewoon de back up erop kunnen zetten. Had je de eerste back up en een herstel gescheeld :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold POI)
pi_104853647
Had ook nog gekund, ben lekker aan het prutsen geweest in ieder geval. ;-)
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:33:24 #160
68576 eleusis
alles sluiten en verwijderen
pi_104853862
Mensen die een MAC filter hebben :') Het voegt niets toe qua veiligheid. Neem nou maar gewoon een moeilijk wachtwoord.
hopeleSS romantic 14/88
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:00:01 #161
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_104860810
Zo, ik meld me dan ook maar in dit topic. iPhone 4S bezitter sinds vandaag, erg blij mee. Overgestapt van een HTC Hero met Android.

Mijn ook iPhone 4S en contacten overzetten van z'n Nokia gingen nogal moeizaam. Uiteindelijk wou iTunes niet meer installeren bij hem dankzij die kuttige Apple Software Updater die maar niet weg wou, ook al had ik die overal verwijderd... Dus maar via mijn Mac gedaan maarja, mijn contactpersonen stonden dus ook per ongeluk tussen die van hem, drama. Uiteindelijk met Gmail gelukt en op zijn eigen andere PC met iTunes gesynchroniseerd. :)

Afijn, bij mij ging het allemaal wel soepel, aangezien ik ze in Gmail had. Alleen later had ik opeens de contactpersonen van mijn pa er ook tussen staan. Gelukkig had ik ze nog ergens wel goed staan, dus alles eruit gegooid en opnieuw geïmporteerd, dat ging wel goed.

Dus, zijn er nog tips of tricks die ik moet weten? Had 5.0.1 al geupdate in iTunes gelijk en de meeste dingen ingesteld. 24 apps ook al klaar staan in iTunes om over te gooien :P maar naast dat nog dingen?
Alles rondom de nieuwste en lekkerste elektronische dansmuziek: www.Knalldrang.nl :3
pi_104867088
"verstuurd vanaf mijn iphone"

Kan ik dat ergens uitzetten?
  zondag 27 november 2011 @ 03:16:34 #163
3185 Adelante
Keep your bed up
pi_104868047
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 02:00 schreef kree het volgende:
"verstuurd vanaf mijn iphone"

Kan ik dat ergens uitzetten?
Instellingen, E-mail, handtekening :?
"I need to get back into the gym. I'm all for having boobs against my chest but not when they're mine."
  zondag 27 november 2011 @ 04:00:56 #164
123869 Merkie
Merkie dus.
pi_104868242
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef Slickk het volgende:
Zo, ik meld me dan ook maar in dit topic. iPhone 4S bezitter sinds vandaag, erg blij mee. Overgestapt van een HTC Hero met Android.

Mijn ook iPhone 4S en contacten overzetten van z'n Nokia gingen nogal moeizaam. Uiteindelijk wou iTunes niet meer installeren bij hem dankzij die kuttige Apple Software Updater die maar niet weg wou, ook al had ik die overal verwijderd... Dus maar via mijn Mac gedaan maarja, mijn contactpersonen stonden dus ook per ongeluk tussen die van hem, drama. Uiteindelijk met Gmail gelukt en op zijn eigen andere PC met iTunes gesynchroniseerd. :)

Afijn, bij mij ging het allemaal wel soepel, aangezien ik ze in Gmail had. Alleen later had ik opeens de contactpersonen van mijn pa er ook tussen staan. Gelukkig had ik ze nog ergens wel goed staan, dus alles eruit gegooid en opnieuw geïmporteerd, dat ging wel goed.

Dus, zijn er nog tips of tricks die ik moet weten? Had 5.0.1 al geupdate in iTunes gelijk en de meeste dingen ingesteld. 24 apps ook al klaar staan in iTunes om over te gooien :P maar naast dat nog dingen?
Stel gewoon Gmail via Exchange in, is toch makkelijker dan syncen met iTunes.
I heard the truth was built to bend | Last.FM
pi_104868262
Iphone 4. O+ O+
AliceD = LSD
pi_104870042
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: als je naar de bekende weg vraagt, kan je zulke antwoorden verwachten.
Ik "vroeg" helemaal nergens naar, gooz.
En als je mijn stelling niet begrijpt ben je misschien iets minder intelligent dan dat je zelf denkt.
  zondag 27 november 2011 @ 11:32:54 #167
141482 Q.
Just Q it!
pi_104870581
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 04:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Push mail! *O*
For great justice!
pi_104871090
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 04:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat.
http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252
  zondag 27 november 2011 @ 12:28:47 #169
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_104871816
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 11:04 schreef very het volgende:

[..]

Ik "vroeg" helemaal nergens naar, gooz.
En als je mijn stelling niet begrijpt ben je misschien iets minder intelligent dan dat je zelf denkt.
Je snapt het niet. Geeft niet, maar probeer geen zinloze discussie uit te lokken in dit topic. Stuur me maar een PM als ik het je moet uitleggen.
pi_104873161
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 12:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Geeft niet, maar probeer geen zinloze discussie uit te lokken in dit topic. Stuur me maar een PM als ik het je moet uitleggen.
Ik snap het prima, dus je hoeft me niks uit te leggen.
Lijkt me eerder andersom.

Enne...stuur bovenstaande mededeling dan ook via PM :')

[ Bericht 2% gewijzigd door very op 27-11-2011 14:08:14 ]
  zondag 27 november 2011 @ 13:32:41 #171
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_104874131
Weet iemand of er een maximum zit aan het aantal iOS devices dat gebruik maakt van 1 appstore account? Mijn huisgenote heeft sinds gisteren een iPhone 4 en omdat die -in tegenstelling tot haar 3GS- wel een goede camera heeft, zou ze graag gebruik maken van de applicaties die ik aangeschaft heb.
pi_104874672
Onbeperkt, alleen niet handig om ienand anders op zelfde account te zetten
  zondag 27 november 2011 @ 13:47:42 #173
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104874716
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand of er een maximum zit aan het aantal iOS devices dat gebruik maakt van 1 appstore account? Mijn huisgenote heeft sinds gisteren een iPhone 4 en omdat die -in tegenstelling tot haar 3GS- wel een goede camera heeft, zou ze graag gebruik maken van de applicaties die ik aangeschaft heb.
Geen limiet, maar ik zou het niet doen, dat wordt gedoe. Elke keer als ze wil updaten moet ze dan inloggen op haar account en jouw account.
  zondag 27 november 2011 @ 13:48:31 #174
52557 Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104874749
Huh, ik dacht max. 5 iDevices
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_104874828
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Huh, ik dacht max. 5 iDevices
Nee 5 pc's op 1 account

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')