quote: Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:[..]Naja, ik kom daar totaal niet om een chick te regelen. Maar het klikte gewoon erg goed en op een gegeven moment kwam er geflirt tot stand, zeker ook van haar kant, en dan wordt het wel een beetje zuur inderdaad. Zeker ook omdat ik letterlijk 3 uur met haar was (vrienden werden op gegeven moment boos ) . Maarja, zal er op Facebook even een goede preek geven
quote: Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:[..]Ik ook! al een jaar niet meer aangehad.ga je zeker ff zoeken als ik er kom tenminste, zit nu in de trein maar seinstoring bij utreg.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:[..]Ik pas hem niet meer. Denk dat ik hem maar weggeef aan iemand.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef robuust89 het volgende:[..]Wedden dat ze geen vriend heeft, de snol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geen klasse, wel stijl
quote: Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Phantomesse het volgende:Ik kon het weer niet laten Ik ging hard, ik ging lekker Na oud en nieuw zet ik een X door xtc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beheers jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef StijnDa het volgende:[..] Beheers jezelf
quote: Op zaterdag 26 november 2011 18:47 schreef Phantomesse het volgende:[..]Ik weet het Ik vind x gewoon duizend keer beter dan alcohol.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Phantomesse het volgende:Ik kon het weer niet laten Ik ging hard, ik ging lekker Na oud en nieuw zet ik een X door xtc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik doe met je mee!
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Mascini het volgende:Doet de gemiddelde snoepende FOKer inkopen per 10, 100, meer, of minder pillen? Ik koop gewoon een paar pillen, 3 of 4 of 5, voor mezelf en wat vrienden en misschien nog wat randoms op het feest, maar ik ken ook mensen die ze per 100 inkopen. Wat doen jullie?
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:05 schreef Haunter het volgende:[..]Ja, ik doe met je mee!
quote: Op zaterdag 26 november 2011 09:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:[..]Dat zal joeyett wel zijn geweest dan? Ik ben tot het einde gebleven. Hoorde van 2 jongens dat zij m ook hebben gezien, op afstand Ik heb nog een aantal rondjes gelopen, maar niks gezien.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:[..]Top! Winterstop houden is goed voor ons Echter tegen de zomer aan weer keeeeeeiiiiiiiiiiiiiihard gaan Ik heb er nu al zin in. Mja, ben eerder ook al een jaar gestopt dus dit gaat mij lukken!
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef joeyettt het volgende:[..] Er sprak nog wel iemand mij aan over m'n shirt, iemand die het ''andere'' pillen shirt had ontworpen ofzo? En volgens mij was dat een bekende van jou deeltjesversneller?
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef Zweefkaak het volgende:[..]Gewoon 2-3000 ofzo minimaal snapte, lekker goedkoop
quote: Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef julian6 het volgende:[..]Ik koop ze per 10 of 15 in.
quote: Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Wihakayda het volgende:[..]sjah, hoe meer hoe goedkoper he... Voor eigen gebruikt misschien 50 per jaar ofzo, maarjah, als je de sinterklaas gaat uithangen kun je ze prima per 100 doen...Per 100 zijn ze vaak eurootje of 2 max...