abonnement Unibet Coolblue
pi_106729398
Drugs snuiven mag inderdaad überhaupt niet. Waarom er een jaar voor staat is mij een raadsel (vergeten te vragen), maar het is dus een beetje jammer. Ik sta nu op de bellijst en word in augustus teruggebeld voor een introductieafspraak. Beetje kut, ik doe het eens per jaar ofzo. :') Maar ik heb het er wel voor over denk ik zo.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 24 januari 2012 @ 01:03:39 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_107165811
Europdonor heeft mij inmiddels een brief gestuurd over mijn aanmelding als stamceldonor. Alles is binnen en in orde, ik krijg er zelfs een europdonorkaart bij. Er staat alleen niet bij of ik die bij me moet dragen of dat het meer als herinnering voor mezelf dient
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 11:22:55 #153
34726 Fratz
Max
pi_107211639
Beste mensen donoren!

Ik wil jullie weer eens bedanken voor wat jullie voor een ander overhebben!
Gister heb ik een bloedtransfusie moeten ondergaan en zonder jullie zou dat toch echt niet kunnen.
Het idee dat het best zou kunnen dat ik bloed van een fok!ker heb gekregen vind ik eigenlijk nog mooier, dus ik doe net alsof het van een van jullie is! Hartstikke bedankt! :* :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:28:48 #154
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107211845
Fijn om te horen :) Waarvoor was de bloedtransfusie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 11:34:00 #155
34726 Fratz
Max
pi_107211992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:28 schreef Mark het volgende:
Fijn om te horen :) Waarvoor was de bloedtransfusie?
Ik heb uitgezaaide kanker en kreeg ernstige bloedarmoede. Was ontzettend moe, last van duizeligheid, oorsuizingen, hartkloppingen, enz. Ben net de trap opgelopen en toen ik op de overloop stond realiseerde ik me dat ik niet eens moest hijgen.. Ik ben zo blij!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:34:59 #156
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107212031
Wow, heftig :{
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:02:36 #157
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_107212969
Ik weet niet meer wie een jaar terug de tip gaf, maar als ik de kaart binnen heb begin ik voortaan met Roosvice Ferro en een van de laatste dagen geef ik dan pas bloed en het werkt ontzettend goed! De verpleegkundige vroeg verbaasd aan me hoe ik opeens zo omhoog 'geschoten' was qua ijzergehalte.

Heb 10 minuten in de stoel gezeten voor het geven van het bloed, en daarna nog 10 minuten en kreeg ik een broodje en drinken op schoot terwijl ik nog heerlijk lag/zat. Doen ze dat vaker als je de keren daarvoor geen bloed kon geven want had het de vorige keren niet zo luxe? Kan misschien ook wel gekomen zijn omdat er een meisje naast me lag die net zo oud was als ik en flauwgevallen was, maar vond het wel een superservice.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Fratz het volgende:

[..]

Ik heb uitgezaaide kanker en kreeg ernstige bloedarmoede. Was ontzettend moe, last van duizeligheid, oorsuizingen, hartkloppingen, enz. Ben net de trap opgelopen en toen ik op de overloop stond realiseerde ik me dat ik niet eens moest hijgen.. Ik ben zo blij!
Jee wat heftig. Ben blij dat een 'beetje' bloed dan toch zo een verbetering kan geven :).
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_107213269
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Fratz het volgende:

[..]

Ik heb uitgezaaide kanker en kreeg ernstige bloedarmoede. Was ontzettend moe, last van duizeligheid, oorsuizingen, hartkloppingen, enz. Ben net de trap opgelopen en toen ik op de overloop stond realiseerde ik me dat ik niet eens moest hijgen.. Ik ben zo blij!
Wow, inderdaad heftig ja! Door het horen van zulke verhalen weet ik toch altijd weer waarvoor ik het doe! :)

quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef livalo het volgende:
Ik weet niet meer wie een jaar terug de tip gaf, maar als ik de kaart binnen heb begin ik voortaan met Roosvice Ferro en een van de laatste dagen geef ik dan pas bloed en het werkt ontzettend goed! De verpleegkundige vroeg verbaasd aan me hoe ik opeens zo omhoog 'geschoten' was qua ijzergehalte.

Heb 10 minuten in de stoel gezeten voor het geven van het bloed, en daarna nog 10 minuten en kreeg ik een broodje en drinken op schoot terwijl ik nog heerlijk lag/zat. Doen ze dat vaker als je de keren daarvoor geen bloed kon geven want had het de vorige keren niet zo luxe? Kan misschien ook wel gekomen zijn omdat er een meisje naast me lag die net zo oud was als ik en flauwgevallen was, maar vond het wel een superservice.

[..]

Jee wat heftig. Ben blij dat een 'beetje' bloed dan toch zo een verbetering kan geven :).
Die Ferro werkt inderdaad goed ja! :Y
Bij mij deden ze de eerste keer ook wel zo voorzichtig, omdat ze dan zeker willen weten dat je je goed voelt. Maar daarna eigenlijk niet meer. Misschien zag je toch een beetje wit ofzo, dan nemen ze liever het zekere voor het onzekere! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 12:15:43 #159
34726 Fratz
Max
pi_107213442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Mark het volgende:
Wow, heftig :{
Is het ook. Maar toch vind ik het heel belangrijk dat de mensen die helpen weten waar ze het voor doen :)
Gister ook een leuk gesprek met een verpleegkundige gehad, is toch tof dat hij blij met een grote smile naar de volgende gaat? Even een klein schouderklopje, kost niks, grote uitwerking.
Daarbij, wanneer hoort een bloeddonor nou iets van degene waaraan hij/zij doneert? Daarom: :*
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107220044
Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb vandaag voor de zevende of achtste keer bloed gegeven en ik heb het idee dat mijn lijf dit helemaal niet leuk vind (erg duizelig en blijf moeilijk bij de les), kan dat door bloeddonatie of is het gewoon een raar toeval?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_107220441
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef Fratz het volgende:
Beste mensen donoren!

Ik wil jullie weer eens bedanken voor wat jullie voor een ander overhebben!
Gister heb ik een bloedtransfusie moeten ondergaan en zonder jullie zou dat toch echt niet kunnen.
Het idee dat het best zou kunnen dat ik bloed van een fok!ker heb gekregen vind ik eigenlijk nog mooier, dus ik doe net alsof het van een van jullie is! Hartstikke bedankt! :* :)
Wat leuk dat je dat hier post! O+ Super dat 'ons' bloed jouw lijf weer een klein schopje heeft gegeven. Hopelijk heb je er nog lang profijt van. :*

Ben je A+? Want dan heb je vast van mij gekregen. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 16:00:49 #162
34726 Fratz
Max
pi_107220587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat leuk dat je dat hier post! O+ Super dat 'ons' bloed jouw lijf weer een klein schopje heeft gegeven. Hopelijk heb je er nog lang profijt van. :*

Ben je A+? Want dan heb je vast van mij gekregen. O-)
Hahaha, ik ben inderdaad A+ :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107220828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef Fratz het volgende:
Beste mensen donoren!

Ik wil jullie weer eens bedanken voor wat jullie voor een ander overhebben!
Gister heb ik een bloedtransfusie moeten ondergaan en zonder jullie zou dat toch echt niet kunnen.
Het idee dat het best zou kunnen dat ik bloed van een fok!ker heb gekregen vind ik eigenlijk nog mooier, dus ik doe net alsof het van een van jullie is! Hartstikke bedankt! :* :)
Aaaah! O+

En daarom doen we het!

Ik verwacht ergens deze of volgende week weer een kaart in de bus, is alweer langer dan een jaar geleden!!! Mocht niet meer vanwege een operatie afgelopen februari maar verwacht eerders weer een uitnodiging in de bus. *O*


Heb een pasje gekregen een hele tijd terug, je moet alsnog je IDkaart meenemen neem ik aan?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107220851
Erg aardig dat je hier even post! Dat je andere mensen kunt helpen is toch wel de drijfveer om bloed te blijven geven. Al was het waarschijnlijk niet mijn bloed, ik heb 0- en alweer een week of 6 geleden gegeven.
Afgelopen keren had ik na 6 weken al een oproep, nu nog niet. Misschien hebben ze bloed genoeg.
pi_107220948
Mijn vader kreeg afgelopen zomer ook bloed vlak nadat ik gegeven had (zelfde bloedgroep), maar helaas kon ik niet aan het zakje ontdekken of het ook echt van mij was geweest ;)
pi_107221124
Jeetje Fratz wat heftig, maar fijn dat de bloedtransfusie je weer de trap op heeft geholpen ;). Het is vast bloed van iemand van hier, maar niet het mijne (b+).
Heb ooit gezien hoe hard bloed nodig kan zijn toen mijn kleine broertje goed ziek was, blijft toch een drijfveer om te doneren.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb vandaag voor de zevende of achtste keer bloed gegeven en ik heb het idee dat mijn lijf dit helemaal niet leuk vind (erg duizelig en blijf moeilijk bij de les), kan dat door bloeddonatie of is het gewoon een raar toeval?
Genoeg gegeten&gedronken voor en na de donatie?
pi_107221186
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef Fratz het volgende:

[..]

Hahaha, ik ben inderdaad A+ :)
Ja! Zie! Alleen het beste bloed voor jou. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107221217
Wat doen jullie met het nieuwe nutteloze pasje van Sanquin?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_107221236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:09 schreef the85mc het volgende:
Erg aardig dat je hier even post! Dat je andere mensen kunt helpen is toch wel de drijfveer om bloed te blijven geven. Al was het waarschijnlijk niet mijn bloed, ik heb 0- en alweer een week of 6 geleden gegeven.
Afgelopen keren had ik na 6 weken al een oproep, nu nog niet. Misschien hebben ze bloed genoeg.
Jij bent een geweldige donor. Universeel. ^O^ Alleen heb je een lastige bloedgroep om zelf te ontvangen. Dan moet je rekenen op je O - collega's.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107221289
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Wat doen jullie met het nieuwe nutteloze pasje van Sanquin?
Trouw bewaren in mijn beurs (handig voor als me iets overkomt, zien ze meteen wat gegevens en mijn bloedgroep). Naast mijn ID die ik toch elke keer tevoorschijn moet halen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107221364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Trouw bewaren in mijn beurs (handig voor als me iets overkomt, zien ze meteen wat gegevens en mijn bloedgroep). Naast mijn ID die ik toch elke keer tevoorschijn moet halen. :')
Afgezien van dat heeft het pasje geen nut omdat je alsnog je id en je oproepkaart mee moet.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_107221411
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Wat doen jullie met het nieuwe nutteloze pasje van Sanquin?
Meenemen naar de bloedbank en mn oproep in de papierbak mikken ^O^
pi_107221444
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Meenemen naar de bloedbank en mn oproep in de papierbak mikken ^O^
Het is de bedoeling dat je je oproepkaart alsnog mee neemt :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_107221504
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je je oproepkaart alsnog mee neemt :P
Vond de baliedame de vorige keer iig geen probleem :)
pi_107221808
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je je oproepkaart alsnog mee neemt :P
En daarom zie ik er het nut niet echt van in :')
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')