donderdag 24 november 2011 @ 10:21:57 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104752482
registreer om deze reclame te verbergen
Vent is met 'r bij de HA geweest en het is waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje geweest door het hoesten.
pi_104752716
Oops, dat had ik gemist, sorry! Fijn dat het 'maar' een gesprongen bloedvaatje was. :*
pi_104753385
Stef, gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Ik hoop dat jullie er ondanks alles toch van kunnen genieten.. Heel veel sterkte!

Leia *O* nu moet Bien dus maar echt op les komen. Maar wat goehoed dat ze kruipt orea!

Becky, hoe het gaat het nu met Noortje? Gelukkig dat het "maar" een gesprongen bloedvat was.

Waarom durf je niet meer mee te posten Draak?
Beeb!
pi_104753751
Het was tot nu toe nog een eenmalige aktie hoor :D ze zit wel heel veel op handen en knieën.. en ik probeer haar mee te krijgen naar voren (ga er zelf op handen en knieën naast zitten en doe het voor :')) en gisteren lukte dat dus 2 meter ofzo!

's avonds toen Mart ook thuis was, deed ze het nog een keer, een halve meter ofzo, maar dat was het :P

Maar jij en Bien zijn uiteraard altijd welkom! *O*
pi_104753914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:14 schreef Orea het volgende:
Het was tot nu toe nog een eenmalige aktie hoor :D ze zit wel heel veel op handen en knieën.. en ik probeer haar mee te krijgen naar voren (ga er zelf op handen en knieën naast zitten en doe het voor :')) en gisteren lukte dat dus 2 meter ofzo!
's avonds toen Mart ook thuis was, deed ze het nog een keer, een halve meter ofzo, maar dat was het :P

Maar jij en Bien zijn uiteraard altijd welkom! *O*
:D
Foto!
pi_104753921
Mijn boef, mijn draakje... Ohohoh... Ze loopt nu zo snel... En steeds de gang op.. En als ik dan maar heel even het hekje niet heb staan zit madam meteen op tree 5... En maar lachen die boef..
  donderdag 24 november 2011 @ 11:23:35 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104754010
becky wat een opluchting zeg!
Noortje, nu snel opknappen hoor!

Lieve Inca, van harte gefeliciteerd met je grote zoon! *O*
jammer dat het allemaal zo moet lopen op zo'n feestelijke dag en verder sluit ik me aan bij Cooki :*

draakje, waarom durf je niet te posten?

Tico, dat klinkt als een echte dreumes O+
pi_104754111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:20 schreef Spewey het volgende:

[..]

:D
Foto!
Hoe klinkt nee :P

Maar madammeke heeft net wel even 1,5e pistolet op :o en maar naar binnen proppen :Y)

En nu heb ik inpak stress :') voor 2 dagen weg... Maarja, mien heeft nogal eens poepexplosies zo af en toe tegenwoordig, dus ik moet erop voorbereid zijn :')

En mijn kop zit helemaal vol snot en al.... Ik zie er belabberd uit en zo voel ik me ook :P ik ga maar 2 paracetamols naar binnen knikkeren... :O
pi_104754308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:27 schreef Orea het volgende:

[..]

Hoe klinkt nee :P

Maar madammeke heeft net wel even 1,5e pistolet op :o en maar naar binnen proppen :Y)

En nu heb ik inpak stress :') voor 2 dagen weg... Maarja, mien heeft nogal eens poepexplosies zo af en toe tegenwoordig, dus ik moet erop voorbereid zijn :')

En mijn kop zit helemaal vol snot en al.... Ik zie er belabberd uit en zo voel ik me ook :P ik ga maar 2 paracetamols naar binnen knikkeren... :O
Als een woord wat dochterlief absoluut niet wil horen. :D
Ik kan er inmiddels wat beter tegen maar toch flauw! -O- ;)

Zou idd maar een stapel rompers en extra setjes kleding meenemen voor je poepiemonster, waar gaan jullie heen?

Sterkte met snotfest. :*
pi_104754493
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:19 schreef draculettetje het volgende:
Noortje toch... :*

ik ga toch echt proberen weer mezelf en mini meer te laten zien, maar eigenlijk durfde ik nu niet meer...
Huh? Waarom?

Thomas heeft iets nieuws geleerd. Als hij iets doet wat hij niet mag doen, begint hij nu met zijn vingertje nee te schudden. Moest hij nu gewoon eens geen stoute dingen meer doen :D

En sssjtt doet hij ook, met zijn vinger voor zijn mond.

Ondertussen is hij weer aan zijn recup-dagje begonnen :Y Vandaag was hij wakker om 5.50u, maar heeft hij nog bij mij in bed geslapen tot 8.45u (ik was helemaal voor :+ ) en net zat hij weeral in zijn oogjes te wrijven, dus nu ligt hij er weer in.
pi_104754678
Hiep hiep Hoera. Van harte gefeliciteerd lieve Stef.
Inca en man, wat een 'rare en nare' dag moet dit voor jullie zijn. Maar ondanks alles toch ook gefeliciteerd met jullie mooie/lieve zoon.
En sterkte vandaag
  donderdag 24 november 2011 @ 13:22:38 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104757499
Trixie, gefeliciteerd met de verjaardag van Stef! *O* En heel veel sterkte vandaag :*

Leia, wat goed dat je kruipt! *O* Heb je al gebeld voor een fysiotherapeut?

Meimeltje, wat irritant dat Dyon niet goed inslaapt. Heeft Kyllian dat ook een tijdje gehad? Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Idd erbij blijven zitten, zonder aandacht geven. Mss voelt hij zich wel alleen of zo? Succes iig!

Free, fijn dat F zich beter voelt! Nu maar hopen dat L ook snel beter wordt. :*

Becky, wat een schrik! Maar gelukkig niets ernstigs :*

Zo, nu weer aan het werk :)
Als ik een beetje tijd heb, vind ik het altijd leuk om hier bij te lezen. Maar volgens mij zeg ik dat iedere keer :D :')
*O* Trotse mama van Eli (29 augustus 2007) en Aviva (7 januari 2010) *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104759441
Fijn Becky dat niks ernstigs was...

Jullie lieve allemaal!
Ik ben gewoon een onzekere muts die even niet lekker in dr vel zit, en daardoor haal ik van alles in mn kop,
Alzo in niet interessant zijn, te weinig reageren dan maar beter niet posten
stom ja ik weet het...
pi_104759561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef draculettetje het volgende:

Jullie lieve allemaal!
Ik ben gewoon een onzekere muts die even niet lekker in dr vel zit, en daardoor haal ik van alles in mn kop,
stom ja ik weet het...
Weinig reageren is hier ook aan de orde. Ik heb het te druk met andere zaken om hier heel regelmatig te kunnen posten (de donderdag is mijn vrije dag, wellicht valt dat hier wel op ;) ). Maar ik heb niet de indruk dat andere posters zich hier aan storen (als dat wel zo is, dan merk ik het gewoon niet :+ )
En niet interessant? Ik kan me niet voorstellen dat jullie minidraakje niets speciaals doet :* (al haal ik de loftrompet ook heel weinig boven als het over Thomas gaat :Y )

Hopelijk voel je je vlug terug beter :*
pi_104760210
quote:

Jullie lieve allemaal!
stom ja ik weet het...
:6
tis toch zeker ook jouw topic!

:*

de ene dag hang ik zowat de hele dag achter de compu en de andere 2 dagen heb ik geen tijd. tsjah, zo gaat dat. dat weten we toch allemaal. en als iemand er over zeikt istie een pisoor :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104760252
en ik emmer graag over alle perfect normale dingetjes die mijn ventje kan (hij maakt varkentjesgeluidjes *O* ook als je hem vraagt "wat voor geluid maakt het paard?" --> gnorfgnorf :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104760480
Amy knort als ze lacht :D
pi_104761725
Incantrix, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Stef, maar wat moeilijk allemaal waar je nu in zit zeg. Hopelijk geeft je kleine mannetje je kracht. :*

Leuk Orea, dat Leia eindelijk heeft geproefd aan het kruipen,wie weet smaakt het naar meer. Als ze het stukje van Leyla van Ticootje ziet, dan moet dat toch wel aanlokkelijk zijn. En pak maar gewoon een hele tas vol met kleertjes in...zolang het maar in de auto past toch?

Wat een opluchting Becky dat het alleen maar een gesprongen bloedvaatje geweest is. Maar dat je geschrokken bent is heel begrijpelijk. Zou niet weten hoe ik zou reageren.

Slaapproblemen...gelukkig geen last van met Marit (maar ik heb van het meelezen al wel begrepen dat ik maar moet doen alsof ik dat hier niet geschreven heb). Geen adviezen.

Dierengeluiden maken, wat leuk! Dat ken ik van hier nog niet. Mevrouw is nu helemaal in de verzorgfase. Pop of knuffel moet in de kinderstoel of bumbo en dan een slab om en eten of drinken geven. Is ze zo mee bezig.

Freecell, lekker dat het nieuwe dieet F zo goed doet!

Excuses vast voor iedereen waar ik niet op reageer, is niet onaardig bedoeld hoor.

En over meeschrijven...ik vind het ook erg lastig moet ik zeggen maar ik probeer me er wel toe te zetten. Vaak vind ik het absoluut niet boeiend genoeg wat ik te melden heb, maar aan de andere kant geniet ik wel van jullie verhalen. Werk vier dagen in de week en daarnaast nog druk met therapie, maar moet zeggen dat ik hier wel veel "leer".

Oh ja, Solagratia, jij vroeg nog naar Marit een aantal posts terug. Marit groeit inderdaad wel redelijk constant, maar zit/zat echt op de -2.5 lijn met gewicht (curve CB) en op -2 met lengte. Net op de nog goede lijn van de BV-curves. Nu met 19 maanden zit ze dus nog maar vrij kort in maat 74 (en mouwloze rompers gerust nog 62/68). Of ik koop altijd kleertjes die groot vallen, want ze was dus met 18 maanden wel 78 cm (en 8515 gram). Er is wel tussendoor extra gemeten op het CB, maar meer om het in de gaten te houden, dan dat ze zich er echt druk om maakten aangezien het verder wel een vrolijk actief meisje is.
  donderdag 24 november 2011 @ 17:17:06 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104766060
draak, niemand verplicht je om vaak te posten. Sommige mensen hebben daar tijd voor (en zin in) anderen niet. Dat geeft toch niks? En er is ook niemand verplicht om op iedereen te reageren.
Ik lees graag updates van mini's.

Zo vind ik het hartstikke leuk om te lezen dat Thomas met zijn vingertje schudt O+
En dat Leia kruipt! *O*
En dat Ravi en Amy knorren :D
En Marit vrolijk is en het goed doet
En Leyla ondeugend is
Etc...
pi_104772246
Inca... Gefeliciteerd met je kleine grote man! 2 jaar alweer!!
En ik ben heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.. (ga meteen zo even lezen bij Z&G)... Regelmatig aan jullie gedacht vandaag...

Oona heeft net een mooie fresno zitten maken voor mijn Sintersant-lootje :D Zo leuk...

Ook durf ik nu officieel te zeggen dat ze loopt...
Wat ging dat toch hard... Binnen 2 weken van 1ste losse stapje naar 3 meter... En ondertussen een meter of 7/8 aan een stuk.. stoppen tussendoor, omdraaien.. allemaal moeiteloos!
Opstaan zonder steun als ze op schoot zat.. af en toe al spelen op haar hurken..

Ennne..
Ik ben bezig met mijn eigen verlanglijstje voor kerst ~:) Iemand nog leuke ideeën? Elk jaar weer een gedoe... :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 24 november 2011 @ 20:10:48 #171
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104773819
quote:

Jullie lieve allemaal!
stom ja ik weet het...
Nou moe, dat willen we niet lezen, iedereen op zijn eigen tempo en manier reageren hoor. Ik schrijf ook met vlagen meer en minder mee.
pi_104776203
Draakje: wat hierboven al gezegd is: gewoon lekker meelezen, af en toe reageren en vooral vertellen over wat je mini en jij meemaken :Y
op sommige dagen kan ik t ook niet bijhouden of dringt t niet door en andere dagen ben ik meer in the mood, zeg maar...

zoals nu: ik krijg t niet bijgelezen, dus prop ik er gewoon mn eigen verhaal onder en dan zien we wel weer he...

dagboek: :P
broertjes die op elkaar lijken }:|
vroegah wilde thomas n keer ineens en alleen bij mij hangen: resultaat: meneer kotst over me heen }:|
vandaag waren we laat thuis:18.15 ...
toen ik eten aan t fabriceren was: lucas wil persé bij mij hangen: resultaat : u raadt het al he :r
afijn, na uitkleden (hij en ik), bad (hij), omkleden (hij en ik), vloer poetsen (natuursteen, trekt er zo lekker in ... zuur spul :X ), dettollen..
18.45
verder met koken :Y) ... eten op tafel, niemand heeft meer trek _O- .. iedereen muizehapt wat ...
19.20
vriend komt thuis: lucas en thomas springen op en gaan met m keten *;
20.10
lucas naar bed, zonder al te veel te hebben gegeten... dus... om 01.00 en 03.00 en 05.00 post ik mn updates :W
pi_104777030
:D Cooki! Arme jij (en je mooie mannetje natuurlijk) hier ook natuursteen, MmMM! :Y)

Reilain, wat is een fresno? :?
pi_104777596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Spewey het volgende:
:D Cooki! Arme jij (en je mooie mannetje natuurlijk) hier ook natuursteen, MmMM! :Y)
ja leuk natuursteen }:| wij hebben een tweedehands huis, ik zou dat noooooooooit aanschaffen, maja... t is er ook niet helemaal uit.. dat moet slijten :')
quote:
Reilain, wat is een fresno? :?
vraag jij dat maar ff aan Ranja, die doet t nog wel n keer voor
(fresco toch? :@ )
pi_104778113
Fresco ja :') Ook een term die ik weer van fok vandaan heb haha

Owja... Becky wat schrikken zo snachts zeg! Fijn dat het 'alleen maar' een gesprongen adertje is... Ik heb het zelf ook een paar keer gehad.. Je schrikt je helemaal suf... dus helemaal bij zo'n klein meisje!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')