Incantrix, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Stef, maar wat moeilijk allemaal waar je nu in zit zeg. Hopelijk geeft je kleine mannetje je kracht.
Leuk Orea, dat Leia eindelijk heeft geproefd aan het kruipen,wie weet smaakt het naar meer. Als ze het stukje van Leyla van Ticootje ziet, dan moet dat toch wel aanlokkelijk zijn. En pak maar gewoon een hele tas vol met kleertjes in...zolang het maar in de auto past toch?
Wat een opluchting Becky dat het alleen maar een gesprongen bloedvaatje geweest is. Maar dat je geschrokken bent is heel begrijpelijk. Zou niet weten hoe ik zou reageren.
Slaapproblemen...gelukkig geen last van met Marit (maar ik heb van het meelezen al wel begrepen dat ik maar moet doen alsof ik dat hier niet geschreven heb). Geen adviezen.
Dierengeluiden maken, wat leuk! Dat ken ik van hier nog niet. Mevrouw is nu helemaal in de verzorgfase. Pop of knuffel moet in de kinderstoel of bumbo en dan een slab om en eten of drinken geven. Is ze zo mee bezig.
Freecell, lekker dat het nieuwe dieet F zo goed doet!
Excuses vast voor iedereen waar ik niet op reageer, is niet onaardig bedoeld hoor.
En over meeschrijven...ik vind het ook erg lastig moet ik zeggen maar ik probeer me er wel toe te zetten. Vaak vind ik het absoluut niet boeiend genoeg wat ik te melden heb, maar aan de andere kant geniet ik wel van jullie verhalen.
Werk vier dagen in de week en daarnaast nog druk met therapie, maar moet zeggen dat ik hier wel veel "leer".Oh ja, Solagratia, jij vroeg nog naar Marit een aantal posts terug. Marit groeit inderdaad wel redelijk constant, maar zit/zat echt op de -2.5 lijn met gewicht (curve CB) en op -2 met lengte. Net op de nog goede lijn van de BV-curves. Nu met 19 maanden zit ze dus nog maar vrij kort in maat 74 (en mouwloze rompers gerust nog 62/68). Of ik koop altijd kleertjes die groot vallen, want ze was dus met 18 maanden wel 78 cm (en 8515 gram). Er is wel tussendoor extra gemeten op het CB, maar meer om het in de gaten te houden, dan dat ze zich er echt druk om maakten aangezien het verder wel een vrolijk actief meisje is.