abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104582899
Hallo,
mijn Nat type op mw3 is strict, ik heb mijn upnp aan en de ports (27000-27050) (3074) geforward.
mijn nat type is een keer moderate geweest nadat ik de ports had gedaan maar de volgende dag was het weer strict. mijn Router is een Thomson TG787v.
ik weer niet meer wat ik nog kan doen om mn nat type open te krijgen dus daarom vraag ik het hier maar even.
alvast bedankt.
pi_104586593
UPnP aanzetten?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104586663
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
UPnP aanzetten?
mijn Nat type op mw3 is strict, ik heb mijn upnp aan en de ports (27000-27050) (3074) geforward.
pi_104590359
Aan je router type te zien heb je een KPN aansluiting. Geef het dan maar op...

Google maar eens op KPN NAT TG787v

Ik heb het zelf opgelost door een andere router te nemen en zelf de instellingen te doen voor TV, inet en Voip.

Probleem bij jouw router is niet de porten forwarden, maar een specifiek pakket dat door de firewall in je router geblocked wordt. Helaas is er geen enkele medewerking van KPN op dit gebied. Firewall uitschakelen is geen mogelijkheid.

helaas...
pi_104592031
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 16:14 schreef Zook2zook het volgende:
Aan je router type te zien heb je een KPN aansluiting. Geef het dan maar op...

Google maar eens op KPN NAT TG787v

Ik heb het zelf opgelost door een andere router te nemen en zelf de instellingen te doen voor TV, inet en Voip.

Probleem bij jouw router is niet de porten forwarden, maar een specifiek pakket dat door de firewall in je router geblocked wordt. Helaas is er geen enkele medewerking van KPN op dit gebied. Firewall uitschakelen is geen mogelijkheid.

helaas...
ooh dat is jammer :(
maar het is wel een keer moderate geweest en ik heb ook gegoogled en ik las ook dit op een forum: NAT/P instellingen functioneren nog niet op de TG787 en de TG789v. (post van KPNwebcare1 op kpnforum)

en dit vond ik ook waar ze vragen naar een feedback van problemen of klachten, (veel mensen reageerden met het probleem met Nat type):
Beste Forumleden en lezers,

We zijn dit forum een paar maanden geleden gestart, het probleem is ons nu wel bekend.

Wij danken jullie voor al deze feedback die wij van u hebben mogen ontvangen.

Zodra we meer nieuws hebben omtrent de poortinstellingen van de TG787 en de TG789VN dan laten wij dit weten via een officieel nieuwsbericht in onze "Helpdesk Rubriek".

Dit onderwerp gaat voor nu op slot.
pi_104614325
quote:
Beste Forumleden en lezers,

We zijn dit forum een paar maanden geleden gestart, het probleem is ons nu wel bekend.

Wij danken jullie voor al deze feedback die wij van u hebben mogen ontvangen.

Zodra we meer nieuws hebben omtrent de poortinstellingen van de TG787 en de TG789VN dan laten wij dit weten via een officieel nieuwsbericht in onze "Helpdesk Rubriek".

Dit onderwerp gaat voor nu op slot.
Bovenstaande quote van een KPN medewerker op een gebruikers forum is een regelrechte schande, zeker gezien de hoeveelheid klachten en problemen!
Link:http://kpn.gebruikers.eu/(...)_id=644&rowstart=225
pi_106057917
maar het is dus niet mogelijk om met KPN je NAT type open te zetten?
pi_106059585
Nee en verwacht niet te veel, bij mw2 was er ook al gezeik.
pi_106075346
Zal morgen even DNS posten :) Die openen het goed!
pi_106075798
Uberhaupt zijn thomson routers pure aids :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_106276060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:02 schreef dreamzk het volgende:
Uberhaupt zijn thomson routers pure aids :P
tja ik koop em niet zelf he ;)
pi_106276158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef Topiek het volgende:
Zal morgen even DNS posten :) Die openen het goed!
ik weet niet echt wat dat is maar ik zie nog niks nieuws gepost van jou hier en het is nu zondag.
(hoeft niet zo snel hoor maar je zei "zal morgen even DNS posten")
pi_106295121
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:32 schreef Cash25 het volgende:

[..]

ik weet niet echt wat dat is maar ik zie nog niks nieuws gepost van jou hier en het is nu zondag.
(hoeft niet zo snel hoor maar je zei "zal morgen even DNS posten")
Was het helemaal vergeten! Sorry!

(Primary) 208.67.222.222
(Secondary) 208.67.220.220

Dit zijn ze, ga via XMB menu naar Netwerkinstellingen en dan druk op Custom of Aangepaste instellingen
En ga door totdat je DNS in kan vullen ;)
pi_106303174
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Topiek het volgende:

[..]

Was het helemaal vergeten! Sorry!

(Primary) 208.67.222.222
(Secondary) 208.67.220.220

Dit zijn ze, ga via XMB menu naar Netwerkinstellingen en dan druk op Custom of Aangepaste instellingen
En ga door totdat je DNS in kan vullen ;)
jij hebt het over een XMB menu en ik heb dat gegoogled maar dat is alleen voor ps3, maar dat ligt aan mij er staat niet dat het om een pc gaat, vergeten. maar ik heb wel iets gevonden met DNS (netwerkcentrum --> draadloze netwerken beheren --> eigenschappen van adapter --> internet protocol versie 4 (TCP/IPv4)) en dan staat daar onderin iets met DNS, maar in het tabblad alternatieve configuratie staat ook nog iets met DNS.
ik hoop dat je ook weet hoe het werkt met een PC.
pi_106304168
Het enige wat ik weet is UPnP aanzetten in je router. En misschien met de kabel
(ethernet) online gaan, en spelen ;)

Let wel op dat UPnP richting jouw pc staat, het interne IP van je pc kun je vinden door op start (links onderin) -> cmd bij de zoekbalk -> [Enter] -> ipconfig -> [Enter]
pi_106326185
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:08 schreef Topiek het volgende:
Het enige wat ik weet is UPnP aanzetten in je router. En misschien met de kabel
(ethernet) online gaan, en spelen ;)

Let wel op dat UPnP richting jouw pc staat, het interne IP van je pc kun je vinden door op start (links onderin) -> cmd bij de zoekbalk -> [Enter] -> ipconfig -> [Enter]
ik kan mijn UPnP niet richting mijn computer zetten, er staat gewoon: UPnP gebruiken: en dan zon ding waar je een vinkje in kan zetten
pi_106354722
weet niemand verder nog een oplossing? :?
pi_106357829
KPN bellen en vragen naar een ZTE H220 modem. Ik heb precies hetzelfde gehad met de Thomson 789, onmogelijk om je NAT open te krijgen in MW3.

Ik belde KPN aan de hand van wat tips in het MW3 topic. Toen ik er naar vroeg zei de medewerkster tegen mij dat dat niet kon, en 3 dagen later kwam er een pakketje binnen met het nieuwe modem. Op 1 of andere manier had ze het dus toch voor elkaar gekregen blijkbaar.

Nadat ik hem had aangesloten had ik meteen een open NAT :)
pi_106361419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
KPN bellen en vragen naar een ZTE H220 modem. Ik heb precies hetzelfde gehad met de Thomson 789, onmogelijk om je NAT open te krijgen in MW3.

Ik belde KPN aan de hand van wat tips in het MW3 topic. Toen ik er naar vroeg zei de medewerkster tegen mij dat dat niet kon, en 3 dagen later kwam er een pakketje binnen met het nieuwe modem. Op 1 of andere manier had ze het dus toch voor elkaar gekregen blijkbaar.

Nadat ik hem had aangesloten had ik meteen een open NAT :)
dan moet ik mijn ouders vragen een nieuwe modem te nemen maar dat kost toch ook weer geld? en wij hebben nu ook zo'n pakket van KPN met interactieve tv, kan het dan wel? of veranderd er niks behalve het modem?
pi_106368017
Ik kreeg hem gratis, net zoals wanneer bijv. je modem kapot is.

Volgens mij maakt dat niet uit, je zult het wellicht alleen opnieuw moeten instellen. Ik heb naast internet ook vaste telefoon van KPN, en daar hoefde ik niks voor te doen. Stekkertjes erin en het deed het meteen. Denk dat het met tv ook zo werkt.
pi_106368298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik kreeg hem gratis, net zoals wanneer bijv. je modem kapot is.

Volgens mij maakt dat niet uit, je zult het wellicht alleen opnieuw moeten instellen. Ik heb naast internet ook vaste telefoon van KPN, en daar hoefde ik niks voor te doen. Stekkertjes erin en het deed het meteen. Denk dat het met tv ook zo werkt.
Ik zal het nog even navragen bij KPN en overleggen met mijn ouders natuurlijk ;) bedankt allemaal! (als er een makkelijkere manier is dan een nieuw modem zou dat ook nog wel handig zijn :))
pi_106400957
Soms lukt het wel, soms lukt het niet bij de Speedtouch.
Maar je bent beter af met een ZTE of Arcadyan inderdaad.
pi_106417919
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef ApoclysmX het volgende:
Soms lukt het wel, soms lukt het niet bij de Speedtouch.
Maar je bent beter af met een ZTE of Arcadyan inderdaad.
Ik heb al contact opgenomen met KPN en zij zeiden dat het inderdaad aan het modem kan liggen, en dat ze het na zouden kijken, ben benieuwd.
pi_106624724
Ik krijg een nieuw modem opgestuurd. :) Bedankt allemaal!
pi_108291529
Heb exact het zelfde probleem met de Thomson TG787v, na de berichten gelezen te hebben dat sommige een nieuwe modem hebben gekregen dacht ik van dan moet ik ook maar even bellen
maar helaas voor mij willen ze dat niet doen }:| dus zal maar moeten overstappen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')