abonnement Unibet Coolblue
pi_106392162
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:49 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb de Magimix CitiZ M190 en ben daar zeer tevreden over. Mooi design, hete koffie (want die zet je immers apart en voegt de (warme) melk dan apart toe).
In de aeroccino maak ik overigens ook warme chocomel en allerlei 'milkshakes' voor mijn dochter. Fijn apparaat!
Gewoon chocomel daarin verwarmen?
Kan je ook choco cappuccino maken :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_106403717
Eindelijk de Latissima+ in huis en de senseo aan het opruimen/bergen
pi_106403726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef roos85 het volgende:

[..]

Gewoon chocomel daarin verwarmen?
Kan je ook choco cappuccino maken :D
Yep! Gewoon chocomel er in! Of anders melk met Nesquick. Of warme melk met cacao en suiker!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_106420035
Sinds ongeveer een jaar heb ik de Pixie, hoop wel dat deze langer mee gaat dan 3 jaar.
c_/
  donderdag 5 januari 2012 @ 08:24:57 #280
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106428054
Ik kan niet wachten totdat deze kapot is, dan kan ik een DeLonghi Lattissima kopen :')

Al moet ik dat nu niet zo hard roepen want ik ben blij met mijn CitiZ
Trotse mamma :)
pi_106450742
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eindelijk de Latissima+ in huis en de senseo aan het opruimen/bergen
En, bevalt het toestel?
Hoet zit het met de temperatuur van de cappuccino?
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:44:11 #282
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_106452181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 08:24 schreef Faithz het volgende:
Ik kan niet wachten totdat deze kapot is, dan kan ik een DeLonghi Lattissima kopen :')

Al moet ik dat nu niet zo hard roepen want ik ben blij met mijn CitiZ
That's a bit harsh. :P

Lattissima lijkt mij ook erg handig, maar vind toch dat er de laatste paar jaar ook vrij lelijke nespresso apparaten verkocht worden. Als die drukke printjes en zo, beetje jammer. Zou het toch zonde vinden als mijn mooie le cube het zou begeven:
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_106461475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:16 schreef Drossie het volgende:

[..]

En, bevalt het toestel?
Hoet zit het met de temperatuur van de cappuccino?
Uitstekend, makkelijk schoon te houden en temperatuur is uitstekend. Heb tot nu toe alleen een lunga gemaakt met iets uit het proefpakket. nog geen cappuccino of latte machiato gemaakt.
pi_106464826
Vandaag toch pakje capsules gekocht in supermarkt van Ethical Coffee company. De Espressivo (Sterkste).. Was sceptisch, maar het viel me alles mee. Ik vind ze goed te doen.. Nog net niet zo goed als nespresso maar zeker geen slechte vervanger (In tegenstelling tot DE capsules die ik totaal niets vind). Prijs van deze was ook aardig. 2,49 voor pakje van 10.

Site nog even gelezen, schijnt dat de eigenaar van dat bedrijf de oude CEO van Nespresso was & The club heeft opgericht / bedacht. :P.

  vrijdag 6 januari 2012 @ 01:00:37 #285
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_106468060
Ik was vanavond bij de Nespresso Boutique geweest, en de verkoopster vertelde mij dat Kazaar tussen 14 en 16 januari weer leverbaar is. Weliswaar alleen online te bestellen.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 januari 2012 @ 08:09:25 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106472067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik was vanavond bij de Nespresso Boutique geweest, en de verkoopster vertelde mij dat Kazaar tussen 14 en 16 januari weer leverbaar is. Weliswaar alleen online te bestellen.
Goed nieuws *O* Ik ga me toch een berg inslaan :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 januari 2012 @ 08:18:05 #287
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_106472107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik was vanavond bij de Nespresso Boutique geweest, en de verkoopster vertelde mij dat Kazaar tussen 14 en 16 januari weer leverbaar is. Weliswaar alleen online te bestellen.
Hm, hopelijk komt ie uiteindelijk ook in de winkels. Kan toch niet anders...
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:16:39 #288
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_106501050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Unknown18 het volgende:
Vandaag toch pakje capsules gekocht in supermarkt van Ethical Coffee company. De Espressivo (Sterkste).. Was sceptisch, maar het viel me alles mee. Ik vind ze goed te doen.. Nog net niet zo goed als nespresso maar zeker geen slechte vervanger (In tegenstelling tot DE capsules die ik totaal niets vind). Prijs van deze was ook aardig. 2,49 voor pakje van 10.

Site nog even gelezen, schijnt dat de eigenaar van dat bedrijf de oude CEO van Nespresso was & The club heeft opgericht / bedacht. :P.

[ afbeelding ]
Ja, die heb ik dus ook bij mcd zien staan. Magoed, daar over heb ik dus in dit topic over gelezen dat die cups je apparaat uit z'n verband lijken te rukken bij het sluiten van de hendel. Misschien is jouw ervaring anders? Die DE L'or cups zullen iig bijna zeker je apparaat slopen, als je ziet hoe moeilijk het apparaat het heeft het water door zo'n cupje heen t persen itt de originele cups. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_106501391
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik dus ook bij mcd zien staan. Magoed, daar over heb ik dus in dit topic over gelezen dat die cups je apparaat uit z'n verband lijken te rukken bij het sluiten van de hendel. Misschien is jouw ervaring anders? Die DE L'or cups zullen iig bijna zeker je apparaat slopen, als je ziet hoe moeilijk het apparaat het heeft het water door zo'n cupje heen t persen itt de originele cups. :')
Valt wel mee bij mij, ik vind het niet anders klinken dan bij een Nespresso cupje.. maar wie weet is dat per apparaat weer anders. Ik heb een Krups Pixie. Ik dacht gwn een x proberen het alternatief, niet omdat de prijs van nespresso me zo tegenstaat. Daar ging t niet om :).
  vrijdag 6 januari 2012 @ 21:26:37 #290
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_106501739
Volgens mij zijn die eco cups ook nog eens aardig goedkoop naar verhouding. Nou, je hebt me overtuigd ze toch eens te gaan proberen als een supermarkt in de buurt ze eens heeft. :p ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_106502091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:26 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij zijn die eco cups ook nog eens aardig goedkoop naar verhouding. Nou, je hebt me overtuigd ze toch eens te gaan proberen als een supermarkt in de buurt ze eens heeft. :p ;)
Haha ok succes ;).

Volgens de site kan je ze hier krijgen:
Biodegradable Ethical Coffee Company capsules are available in the Netherlands in BONI, BOON BEHEER, COOP, DEEN, DETAILRESULT GROEP, HOOGVLIET, JAN LINDERS, NETTORAMA, POIESZ, SLIGRO, SPAR, SPERWER and VOMAR.
pi_106518685
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef Unknown18 het volgende:

[..]

Haha ok succes ;).

Volgens de site kan je ze hier krijgen:
Biodegradable Ethical Coffee Company capsules are available in the Netherlands in BONI, BOON BEHEER, COOP, DEEN, DETAILRESULT GROEP, HOOGVLIET, JAN LINDERS, NETTORAMA, POIESZ, SLIGRO, SPAR, SPERWER and VOMAR.
Jumbo zal ze ook niet in de collectie nemen, die zijn druk bezig met eigen versie neer te zetten (nu nog in testpanelfase), AH is ook bezig.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:50:40 #293
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_106519927
Heeft iemand toevallig nog een bon over voor 70 euro korting? Ik heb er als trouwe klant geen gehad
:{ en wil een Latisima kopen :)
pi_106520753
Ik heb mijn cadeaubon van ¤20 zojuist ontvangen :) Zit ook een enveloppe en kaart bij, zodat je hem ook aan iemand cadeau kan geven. Maar dat doe ik natuurlijk niet :P

V.d. week maar even naar de boutique gaan.
pi_106521819
Deze ochtend een Delonghi Lattissima+ gaan kopen.
Meteen een cappuccino en een Latte gemaakt. Beiden waren zeer warm zoals het hoort.

Maar ik kan me niet aanmelden voor die Club Promo. Ik krijg telkens de foutmelding dat mijn gegevens niet overeenkomen met de gegevens die Nespresso heeft van mij. Nog iemand met dat probleem?
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
pi_106525306
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef Drossie het volgende:
Deze ochtend een Delonghi Lattissima+ gaan kopen.
Meteen een cappuccino en een Latte gemaakt. Beiden waren zeer warm zoals het hoort.

Maar ik kan me niet aanmelden voor die Club Promo. Ik krijg telkens de foutmelding dat mijn gegevens niet overeenkomen met de gegevens die Nespresso heeft van mij. Nog iemand met dat probleem?
Over welk gegeven heb je het dan ? het serienummer ? er staat op de doos SN: 475355 dat is niet het serienummer wat ze willen. ze willen de 18 positieserienummer hebben.
pi_106525521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:18 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Over welk gegeven heb je het dan ? het serienummer ? er staat op de doos SN: 475355 dat is niet het serienummer wat ze willen. ze willen de 18 positieserienummer hebben.
nee, het toestel registreren is gelukt.
Maar voor die clubpromo moet je nog een andere procedure volgen. En daar loopt het mis bij het invullen van mijn persoonsgegevens.
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:30:42 #298
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_106525693
Ik heb het doosje van de Ethical Coffee Company nog een keer goed bekeken, en er staat over de compatibiliteit het volgende: Excluding professional machines, Romeo E350 machines, Saeco SUP022 and slot-in machines.

Ik weet dus niet zeker of onze Krups Citiz een slot-inmachine is, maar de hendel gaat echt heel zwaar dicht en het koffiestraaltje is ook veel dunner.

>Update, lijkt specifiek aan de Krups Citiz te liggen volgens dit verhaaltje. Ja, in 't Frans... :P

Ik heb nog een onaangebroken pak indiad'oro liggen, voor wie het wil proberen... doe maar een pm.

[ Bericht 24% gewijzigd door Whiskers op 07-01-2012 15:49:36 (update) ]
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_106529056
Zo, m'n essenza is binnen. Prima te drinken maar haalt t niet bij echte espresso. Geeft niet, is backup. Nou kreeg ik die aanbieding om een houten doos te bestellen met 250 cups. Is dat nou echt de moeite? De cups vast maar die kist erbij...
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_106536309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef knuppelhout het volgende:
Zo, m'n essenza is binnen. Prima te drinken maar haalt t niet bij echte espresso. Geeft niet, is backup. Nou kreeg ik die aanbieding om een houten doos te bestellen met 250 cups. Is dat nou echt de moeite? De cups vast maar die kist erbij...
De 99 euro aanbieding ?

De kist is mooi, wordt op marktplaats en ebay flink voor betaald en de inhoud is ook goedkoper dan in de winkel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')