quote:
Op zondag 20 november 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:Ik overdrijf het wat, maar de laatste wedstrijden van Marcelo is er wel degelijk een stijgende lijn waarneembaar. Iets wat over Bouma niet te zeggen is, want dat is de grootste dissonant in de verdediging. Derijck op RB is ook geen succes, maar daar staat tegenover de ontwikkeling van Willems. Matavz, leuk doelpunt, maar twijfels wegnemen doet hij niet.
Er is genoeg op PSV aan te merken, maar ik dacht laat ik het positieve eens benadrukken.
Marcelo is een PSV-waardige mandekker in mijn ogen, maar omdat Bouma naast hem geen pepernoot raakt komt ook die taak bij Marcelo te liggen, en daar mist hij de kwaliteiten voor. Er moet in mijn ogen een vervanger komen voor Bouma met opbouwende kwaliteiten.
Op die manier kan Marcelo zich puur met de mandekking bezig houden en komt er misschien wat rust in de verdediging.
Verder moet Fred alles op alles zetten om de oogkleppen van Wijnaldum, Mertens en Labyad af te nemen, want Matavz wordt haast alleen door Toivonen gevonden. Het is behoorlijk schrijnend om te zien dat Heracles en de Graafschap het PSV zo ontzettend moeilijk kunnen maken.