quote:
Er is een jaar geweest dat we het kampioenschap konden winnen indien Ajax niet had gewonnen. PSV speelde toen gelijk tegen de De Graafschap (of verloor misschien zelfs), terwijl Ajax won van naar ik meen NEC. Gelukkig. Anders was PSV dat jaar geen kampioen geworden doordat het niet kon winnen van De Graafschap.
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef rubbereend het volgende:Met alle respect, Derijck zou normaal gesproken een man voor de breedte moeten zijn bij PSV, dat hij nu de basis in kan zegt genoeg over het niveau wat we hebben achterin. Ik denk dat het mekaar niet zoveel maakt qua kwaliteit. En dat zie je want iedereen zou iemand anders eruit halen

Ik wil nog wel verder gaan, dat het de armoede van het Nederlandse voetbal bewijst, dat een speler als Derijck überhaupt van nut is voor PSV en daarnaast het gegeven dat we in de jeugd niets weten voort te brengen, zelfs van dat lage niveau. Maar goed, tegen clubs als De Graafschap moet het allemaal geen probleem zijn. De Graafschap staat niet in de top 10, dus de volle 3 punten behoort tot de te verwachten mogelijkheden.
Ben benieuwd of Verkoelen en/of Ritzmaier een kans krijgen. Triest eigenlijk, dat we tegen fokking De Graafschap niet gewoon meer jeugd of anderszins spelers die normaal weinig speeltijd krijgen (bijv. Ibrahim) kunnen/durven opstellen.