abonnement Unibet Coolblue
pi_104459238
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:20 schreef JoPiDo het volgende:
Krijg je weer een topic vol mongolen die niet om kunnen gaan met gereedschap en het voor elkaar krijgen bitjes stuk te draaien :D

Ik heb 5 jaar terug voor 10 euro een set bitjes gekocht, gebruik ik nog steeds zeker twee keer per maand. Gewoon niet doordrukken en een slag met een hamer op die schroef geven als die schroef niet los wil.
Hallo gaat dus wel met een slag accutol staat denk ik ook veel kracht op . Ben 100% rechts handig maar draai met dat 170 schroeven er in met links zonder veel kracht te geven en de bit wat afbreekt zit dan gewoon in de kop van de schroef.
pi_104459459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef Lemansue het volgende:

[..]

Hallo gaat dus wel met een slag accutol staat denk ik ook veel kracht op . Ben 100% rechts handig maar draai met dat 170 schroeven er in met links zonder veel kracht te geven en de bit wat afbreekt zit dan gewoon in de kop van de schroef.
hè wat?
pi_104482784
ik gebruik volgens mij altijd cheap ass chinese kutbitjes.. Van die goedkope setjes of wat je gratis bij schroeven krijgt. Maar maakt mij nix uit, het belangrijkste is : goeie bitje bij schroef, als het ratelt verneuk je bitje en schroef, recht boren schroeven, eventueel voorboren.
en boormachine op lage stand zetten natuurlijk voor schroeven
pi_105160693
Wil je je man echt blij maken kijk dan is waar je bitje van magna kan kopen.
Ik zou kiezen voor de lange versie van 90mm.
Deze zijn niet goedkoop maar wel goed.
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
pi_116323927
Als iemand nog op zoek is naar goede WIHA DURA bits dan zijn ze bij amazon te koop voor tussen de 30 en 35 euro.
http://www.amazon.de/Wiha(...)01J71IX6/ref=lh_ni_t
  zondag 2 september 2012 @ 23:39:29 #56
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_116332220
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Robje53 het volgende:
Als iemand nog op zoek is naar goede WIHA DURA bits dan zijn ze bij amazon te koop voor tussen de 30 en 35 euro.
http://www.amazon.de/Wiha(...)01J71IX6/ref=lh_ni_t
Dank voor de link, ik heb ze net besteld, alleen de kruiskopjes, kosten ¤ 28,95 per set.

Overigens ben ik wel aan het overstappen op torx, maar vooral voor de grotere schroeven, vanaf 3 cm. Vind ik toch veel prettiger werken dan Pozi of Philips, de bitjes passen perfect en ze kunnen niet meer uit de kop schieten (ratelen), je hoeft ook niet meer op je schroefmachine te drukken om te voorkomen dat ze uit de kop schieten. Grotere maten vanaf ca 3 cm. (Spack) zijn volop bij Gamma verkrijgbaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wandtegeltje op 03-09-2012 00:00:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')