abonnement Unibet Coolblue
pi_106320295
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie het over de originele Hobgoblin of die troep die de Aldi/Lidl ieder jaar verkoopt? Daar zit verschil tussen.
De originele...wist niet eens dat Aldi/Lidl een versie daarvan verkocht. :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_106320434
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie het over de originele Hobgoblin of die troep die de Aldi/Lidl ieder jaar verkoopt? Daar zit verschil tussen.
Originele natuurlijk :9
Ja doei.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:17:12 #228
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106322532
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:07 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

He? Vertel er eens wat meer over?
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef bas-beest het volgende:

[..]

De originele...wist niet eens dat Aldi/Lidl een versie daarvan verkocht. :D
Rond Halloween dan hebben ze een aparte variant. Maar dat is echt bocht. Volgens mij een niet zo goed gelukte batch, waarbij ze beweren dat het speciaal voor hun gebrouwen is :')

Hetzelfde geldt voor Corsendonk. Die heeft eens een serie van 3 bieren voor ze gemaakt en dat was niet te zuipen. Ik zeg: slechte batch met een nieuw ontworpen label.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106322857
quote:
Rond Halloween dan hebben ze een aparte variant. Maar dat is echt bocht. Volgens mij een niet zo goed gelukte batch, waarbij ze beweren dat het speciaal voor hun gebrouwen is :')

Hetzelfde geldt voor Corsendonk. Die heeft eens een serie van 3 bieren voor ze gemaakt en dat was niet te zuipen. Ik zeg: slechte batch met een nieuw ontworpen label.
Dat verklaard waarom die idd niet te zuipen waren.

Gelukkig is de Petrus (blond <3 ) die ze regelmatig hebben wel zeer goed
pi_106346227
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[..]

Rond Halloween dan hebben ze een aparte variant. Maar dat is echt bocht. Volgens mij een niet zo goed gelukte batch, waarbij ze beweren dat het speciaal voor hun gebrouwen is :')

Hetzelfde geldt voor Corsendonk. Die heeft eens een serie van 3 bieren voor ze gemaakt en dat was niet te zuipen. Ik zeg: slechte batch met een nieuw ontworpen label.
Okee dan... dan ga ik daar ver van weg blijven, mocht ik ze ooit tegenkomen. Niet dat ik heel veel in de Aldi/Lidl kom trouwens. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:27:21 #231
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_106375479
Iemand trouwens nog geproost op het nieuwe jaar met champagnebier? :P
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106375648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand trouwens nog geproost op het nieuwe jaar met champagnebier? :P
Nope, met gewoon een Champagne. Wat is champagnebier?

Vorige week toch geen Gouden Carolus Hopsinjoor gedronken, die is nu aan de beurt. Smaakt goed! Lekker bitter ^O^
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:38:38 #233
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_106376101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef T-Force het volgende:

[..]

Nope, met gewoon een Champagne. Wat is champagnebier?

Vorige week toch geen Gouden Carolus Hopsinjoor gedronken, die is nu aan de beurt. Smaakt goed! Lekker bitter ^O^
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:40:31 #234
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106376203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Duur spul.

Een kennis van me had het op zijn bruiloft. Ik vind het niet te zuipen, maar ik hou dan ook niet van champagne. Goede champagne is wel te drinken, maar dit smaakt naar mijn mening naar een slechte champagne.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106376574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand trouwens nog geproost op het nieuwe jaar met champagnebier? :P
Ik heb wel de Devine Rebel 2010 gedronken (echter niet met nieuwjaar), als dat door mag gaan voor champagnebier. :+

Maar die vond ik ook niet lekker trouwens.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_106377773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heb ik nog staan. Had 'm met Kerst willen drinken, maar met dank aan UPS heb ik ruim anderhalve week (lees 1 dag na Kerst) op mijn op 16 december bestelde pakket moeten wachten.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_106477163
Ohhh wat een bier gedrinken de afgelopen weken zoals;
-Special reserva Oerbier van de dolle brouwers toch wat te zuur voor mij heb er nog een aantal staan en zal deze in de kelder zetten voor later.
-Jopen meesterstuk 2012 verrassende stout met een goede smaak!!
-Emelisse Barley Wine, Winterbier, Imperial Stout, White label RIS Laphroaig, Holland OAts, Black IPA, Espresso stout allemaal goed! Zijn goed bezig daar in Zeeland.
-Van de molen Bommen en granaten wat een perfect zwaar bier niks over te klagen, Rook en Vuur, Amerikaans.
-Cuvee van de keizer 2009 - 2008 wat een voltreffelijk bier is dit zeg heerlijk
-Goude Carolus Christmas een heerlijk zoet donker bier!!
- Westvleten 12,8 en de blond wat een perfectie
- Als Struise junkie Outblack, Pannepot, Pannepot grand reserva,Tsjeeses Reversa, black albert, Cuvee Delphine, Saint Amatus 12 en de Earthmonk
- Van Stone de IPA lekkerrrrrrr
- Courage van de dochter van de Korenaar, persoonlijk niet te drinken gewoon weg gegooid!!

Zo ben blij dat ik weer moet werken want twee weken vakantie is niet goed voor je gezondheid maar het blijft lekkerrrrrrrrr.
pi_106477249
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[..]

Rond Halloween dan hebben ze een aparte variant. Maar dat is echt bocht. Volgens mij een niet zo goed gelukte batch, waarbij ze beweren dat het speciaal voor hun gebrouwen is :')

Hetzelfde geldt voor Corsendonk. Die heeft eens een serie van 3 bieren voor ze gemaakt en dat was niet te zuipen. Ik zeg: slechte batch met een nieuw ontworpen label.
Klopt vond ze ook ineens in de Lidl en heb er 1 gewoon weggooid waren niet te drinken, vond het al raar dat de smaak zo anders was maar dit wist ik niet.
Bij de Lidl hebben ze soms ook Petrus bieren te koop deze zijn wel lekker!! Het pakketje van 6 verschillende bieren is vooral leuk.
pi_106477418
Heb trouwens een leuke bestelling gedaan bij Drinks en Gifs Krommenie gedaan online van wat hele speciale bieren. Leuke site nog niet heel veel bieren maar volgens de eigenaar komt er volgende week heel veel aan.
Ik had daar De Molen Rasputin Bruichladich, Weer & Wind Bourdon BA, Tsarina Esra en van Struise Cuvee Delphine en de Black Albert.
pi_106504090
Heb zojuist mijn Deus geprobeerd samen met m'n vrouw. Wat een bocht is dat zeg... :r
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:06:56 #241
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106504233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:04 schreef bas-beest het volgende:
Heb zojuist mijn Deus geprobeerd samen met m'n vrouw. Wat een bocht is dat zeg... :r
_O-

You have been warned! Maargoed: als je het niet probeert, dan weet je het nooit :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106504772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:06 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

_O-

You have been warned! Maargoed: als je het niet probeert, dan weet je het nooit :)
Ja precies... :P
WIlde 'm gewoon een keer proberen, maar het is echt een geval "Eens, maar echt nooit meer!".

Ik drink nu wel een lekker biertje, een Bush Prestige :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:18:36 #243
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106504866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ja precies... :P
WIlde 'm gewoon een keer proberen, maar het is echt een geval "Eens, maar echt nooit meer!".

Ik drink nu wel een lekker biertje, een Bush Prestige :)
Ik probeer sindsdien zelf meer produkten op basis bier. Dus likeurs en dat soort dingen. Het is vooral heel erg stoer om te zeggen dat er bier in zit maar de smaak is er totaal niet uit te halen.

Zo'n bierdestillaat bijvoorbeeld. Zet het eens blind bij wat experts voor de neus en niemand kan je vertellen dat het een bierdestillaat is. Wéten dat het zo is, is het halve werk in jezelf overtuigen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106505228
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik probeer sindsdien zelf meer produkten op basis bier. Dus likeurs en dat soort dingen. Het is vooral heel erg stoer om te zeggen dat er bier in zit maar de smaak is er totaal niet uit te halen.
Precies. Het is leuk om er mee te experimenteren enz., maar om nou te zeggen dat het in sommige producten de smaak bepaalt, nee...

quote:
Zo'n bierdestillaat bijvoorbeeld. Zet het eens blind bij wat experts voor de neus en niemand kan je vertellen dat het een bierdestillaat is. Wéten dat het zo is, is het halve werk in jezelf overtuigen.
Dat heb ik echt geprobeerd bij die Deus. Als je een slok daarvan neemt, dan gaat het nog, maar ik vond er vooral een soort van chemische (lijkend) nasmaak aan zitten.

Het vreemdste wat ik totnutoe op heb op biergebied, is trouwens knoflookbier. En dat was in dit restaurant.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:26:21 #245
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106505316
Fuck...waar ik zei:

quote:
Ik probeer sindsdien zelf meer produkten
bedoelde ik:

quote:
Ik probeer sindsdien zelf ZELDEN meer produkten
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:28:37 #246
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106505459
Mijn gekste bieren omvatten de bieren van de 7 Deugden, de Saison Du Buff(Stone, Victory, Dogfishhead), de Jopen Koyt, de Deus en verder volgens mij niets absurds.

Maar als me wat te binnen schiet, dan meld ik dat :P

-edit- en nou ja, misschien een rauchbier dat smaakte naar vloeibare rookworst.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106506506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- en nou ja, misschien een rauchbier dat smaakte naar vloeibare rookworst.
Toch niet Emelisse Rauchbier hè? Die heb ik nog staan hier. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:49:35 #248
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_106506557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Toch niet Emelisse Rauchbier hè? Die heb ik nog staan hier. :P
Nee, die vind ik lekker. Vooral omdat de rooksmaak niet overdreven is. Iets wat bij veel rookbieren wel het geval is. Dat was bij die rookworstvariant ook. Daar proefde ik simpelweg geen bier maar was het gewoon alsof ze een rookworst in Spa Rood hadden opgelost zeg maar.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_106507761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee, die vind ik lekker. Vooral omdat de rooksmaak niet overdreven is. Iets wat bij veel rookbieren wel het geval is. Dat was bij die rookworstvariant ook. Daar proefde ik simpelweg geen bier maar was het gewoon alsof ze een rookworst in Spa Rood hadden opgelost zeg maar.
_O-
Gadverdamme....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_106528623
Van het weekend de Super des Fagnes Griottes op. Deze viel vooral in de smaak bij de niet-bierdrinkers. Zelf vond ik hem wel lekker voor een keertje maar het was meer dat je frisdrank dronk dan een bier. Meer een biertje voor een warme zomerdag.

Ook heb ik de sint Bernardus Abt 12 geprobeerd. Wat een lekker biertje was dat zeg. Zeker voor herhaling vatbaar.

Voor vanavond nog een rode Chimay staan. :9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')