abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:30:26 #1
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104418558
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

http://www.hm.com

Topicreeks: LIF: H&M

Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Ik hoop dat jullie de OP een beetje ok vinden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 16-12-2011 09:54:46 ]
O+
pi_104418694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef Saisai het volgende:

Ik hoop dat jullie de OP een beetje ok vinden :)
Mooi gemaakt Saisai O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:46:07 #3
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104419630
dankjewel :)
O+
pi_104419873
Mooi hoor!
pi_104421659
Hey mooie OP ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104421802
Wat een rottoko is het ook :(

Vanmiddag wezen kijken voor een blazer. 5 leukies gezien, maar alleen in 34 en 36, af en toe een 38.
En dat is altijd zo, enkel de kleine maatjes hangen er nog ;(
pi_104421869
M'n zus heeft maat 34 ofzo en die zegt steeds dat de kleine maatjes altijd op zijn :P
Tap tap tap
pi_104422080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft maat 34 ofzo en die zegt steeds dat de kleine maatjes altijd op zijn :P
Dan moeten we van winkel wisselen :o
pi_104422117
Oh! Mah! Gawd!

Wat een WANSTALTIGE collectie... Mijn mond valt er van open. Ik zou het nog niet dragen als ik het gratis kreeg.

En het prachtjurkje uit het vorige topic, waarvan iemand zei dat het van Versees was zit er niet bij :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:54:40 #10
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104422843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh! Mah! Gawd!

Wat een WANSTALTIGE collectie... Mijn mond valt er van open. Ik zou het nog niet dragen als ik het gratis kreeg.

En het prachtjurkje uit het vorige topic, waarvan iemand zei dat het van Versees was zit er niet bij :?
Die leren jurk stond er toen? Die is 250 euro trouwens. ;)
O+
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:55:19 #11
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104422872
voor 250 euro mogen ze hem houden :(
O+
pi_104429179


Is dat niet deze? Staat toch als eerste bij de artikelen?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104429317
Als je nog geen dikke reet hebt dan krijg je hem wel in die jurkjes -O-
Tap tap tap
pi_104429349
En ligt het aan mij of doet een bestelling er veel langer over om op de plaats van bestemming te komen als je het naar een Kialapunt stuurt?
Tap tap tap
pi_104429604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef CherryLips het volgende:
En ligt het aan mij of doet een bestelling er veel langer over om op de plaats van bestemming te komen als je het naar een Kialapunt stuurt?
Ik heb het idee dat er maar 1x in de week van het Kiala-sorteercentrum naar een Kiala-punt gereden wordt, want mijn pakketjes komen standaard op vrijdagochtend op mijn Kiala-punt aan, of ze nou op zaterdag in het sorteercentrum waren, of op donderdag.
pi_104429626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er maar 1x in de week van het Kiala-sorteercentrum naar een Kiala-punt gereden wordt, want mijn pakketjes komen standaard op vrijdagochtend op mijn Kiala-punt aan, of ze nou op zaterdag in het sorteercentrum waren, of op donderdag.
Ik zal er eens op letten. De vorige keer zat er ook ruim een week tussen. En het pakketje daarvoor was naar het verkeerde Kialapunt gestuurd :')
Tap tap tap
  woensdag 16 november 2011 @ 11:18:34 #17
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_104429627
dat zou heel goed kunnen,bij mij duurt t ook altijd eeuwen voor dat het daar aan komt.
Die versace is inderdaad helemaal niks,behalve die jurk met die 2 verschillende mouwen,die lijkt me wel mooi,helaas alleen in te kleine maten..
pi_104430408
Ik wil wel een accescoire van de Verrsaaacie collectie. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_104431811
Bij de vrouwen zit er nog best mooie stukken tussen.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:18:26 #20
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_104433198
Ik vind dat shirtje met die studs wel erg leuk =) En denk dat ik ook een armband erbij neem.. Gewoon omdat het kan :9
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_104443410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bij de vrouwen zit er nog best mooie stukken tussen.
trolololoo
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:10:39 #22
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_104449695


Die vind ik wel heel leuk :D
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  woensdag 16 november 2011 @ 20:54:26 #23
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_104451613
Iemand een idee of het mogelijk is om korting te heffen op een ander product? Ik heb namelijk de 25% kortingscode gebruikt op een product dat ik terug wil sturen..
pi_104452658
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef nexusje het volgende:
Iemand een idee of het mogelijk is om korting te heffen op een ander product? Ik heb namelijk de 25% kortingscode gebruikt op een product dat ik terug wil sturen..
Gewoon zelf korting verrekenen en dan even aangeven bij hun (als ze er om vragen) dat je het op een ander product hebt gedaan omdat het artikel met de korting je niet beviel (bijv).
pi_104454269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:04 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D68%2096061%2009009%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Is dat niet deze? Staat toch als eerste bij de artikelen?
Hmpf nou. Dan wil ik het meisje dat er op die andere foto in zat er bij, want MET dat meisje zag het jurkje er veel beter uit dan zonder...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')