abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:19:27 #151
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_104398375
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:42 schreef rubje het volgende:

[..]

Helemaal gelijk :Y want dat Tamara heeft gewonnen, laat niet alleen zien dat die jury en alle sponsors die er aan vasthangen weer op de Hollandse kneuterigheidtoer :') zaten en niet voor het gegeven gingen welk model internationaal(want daar gaat het toch om?) echt een topper kan worden. :{ In het buitenland zoeken ze of hele apartje meisjes met een ander gezicht :Y want mooi zijn al die modellen allemaal al en dun ook, dus moet je 'anders' zijn :O

[ afbeelding ]
Enige die daaraan voldeed als je praat over het meest in de smaak kan vallen in het buitenland is Riquelle Pals.
Nee, de Nl jury kiezen weer een Brook-Shields look-a-like omdat ze het beste overkwam tegenover de jury alsof de jury voor een baan in de modellenwereld gaat. :r

Opvallend dat NL beste en beroemdste model van de laatste 4 jaar niet heeft meegedaan aan HNTM of BNTM ( Doutzen) en dus alles om geld,geld en afzeik tv gaat ipv echte topmodellen die doorbreken :s) . Gezien dat de show fiks uitliep naar 09:55 uur ipv 09:30 uur. Zeker om extra geld te genereren gezien de vele commercial onderbrekingen. })
Volgens mij was dat ook de bedoeling dat de show tot ongeveer 10u duurde.
Daarnaast, waarom zou Doutzen in godsnaam meedoen aan HNTM? Ze had al lang een eigen grote carrière voordat de eerste serie hier überhaupt op tv kwam.
吴 曼 迪
pi_104398519
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik verwachtte elk moment Bas of Bart Boon.
Volgens mij begon het al met een misser vanaf de instart.

Maar volgende week begint gelukkig een leuk seizoen ANTM. Kan men zien hoe het wel moet.
w/
De start, met die dj met een soort van burka aan, was wel heel wonderlijk. Waarom had die dj überhaupt zo'n belangrijke rol in het geheel?
pi_104399085
Wat mij vooral is bijgebleven van de show zijn die vreselijke travestieten steeds. Ik vond het echt superlelijk en het sloeg nergens op!

Wat mij betreft heeft Tamara terecht gewonnen :Y Zij was gewoon constant goed en ik vond haar gedrag en karakter ook wel meevallen als je het vergelijkt met Riquelle...

Wat ik wel echt onterecht vond was dat Michelle 4e werd! Daar had van mij Elise mogen staan omdat zij gewoon te commercieel is en ze gister de hele tijd naar de grond moest kijken om te kunnen lopen en ook niet echt lekker vlot liep! Riquelle had ik wel de 3e plek gegeven, zij heeft als model meer in huis als Elise, maar qua karakter vind ik haar echt vreselijk! Ik vond Riquelle eigenlijk ook te snel lopen, had niemand anders dat?
pi_104402134
Tja, al het gaat over het constant presteren tijdens de serie dan heb je aan Tamara idd een goeie, echter wat ik en een ander al zegt, Tamara ziet er al best oud uit voor een 19 jarige en dan redt je het niet lang in de modellenwereld. Normaliter is een finale iets waar je opnieuw met een aantal deelnemers kijkt wie er het beste is. Dus niet meer terugkijken naar wat er gebeurd is. In dat geval vond ik Tamara verre van de beste en ging het juist bv bij Michele erg goed (die helaas toch altijd te klein zal zijn voor een runway). En als ze dan het wehkamp meisje 2e maken, het model met de meeste potentie 3e, dan gaat het toch nergens meer over lijkt me.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104402403
Zou me niks verbazen als Touché Models Riquelle bewust een beetje beschermt, zodat ze (met name qua persoonlijkheid) nog een poosje kan rijpen. Met wat minder spotlights op haar gericht dan de winnares. :)

En dat ze alsnog plannen met haar hebben. :)

Ik heb de hele serie lang het gevoel gehad dat de eigenaar van dat bureau háár het liefste wilde hebben.
pi_104403486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:11 schreef female81 het volgende:
Zou me niks verbazen als Touché Models Riquelle bewust een beetje beschermt, zodat ze (met name qua persoonlijkheid) nog een poosje kan rijpen. Met wat minder spotlights op haar gericht dan de winnares. :)

En dat ze alsnog plannen met haar hebben. :)

Ik heb de hele serie lang het gevoel gehad dat de eigenaar van dat bureau háár het liefste wilde hebben.
Is het nu contractueel zo dat ze wel bij Touche models aan de slag moet en nergens anders naartoe kan? Dat zou wel een beetje zuur zijn natuurlijk, dan stap je natuurlijk meteen naar het beste modellenbureau lijkt me.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104406081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Is het nu contractueel zo dat ze wel bij Touche models aan de slag moet en nergens anders naartoe kan? Dat zou wel een beetje zuur zijn natuurlijk, dan stap je natuurlijk meteen naar het beste modellenbureau lijkt me.
Daar had ik 't met m'n zusje over vandaag, wij vragen 't ons ook af.
pi_104407017
Volgens mij ben ik een van de weinigen die Tamara de terechte winnares vind. Ik bedoel; ze hebben allemaal wel wat en de een kun je persoonlijk mooier of aardiger vinden dan de ander, maar het gaat om degene die het beste presteert. Elise, Riquelle en Michelle hebben allemaal wel eens weken gehad waarin ze matige foto's hadden of op een ander punt niet al te best presteerden. Tamara heeft nooit een steek laten vallen. Dat ze misschien niet helemaal likable is qua persoon en een niet doorsnee uiterlijk heeft, is in dat geval bijzaak.

Ik vind het trouwens onterecht dat Michelle vierde werd. Van mij had zij de runner-up mogen worden; vaak mooie foto's, klaagde nooit en had een erg goede instelling. Hoewel Riquelle internationaal veel potentie heeft; ik vind haar ook het mooiste van de vier en ik hoopte niet dat zij laatste zou worden, wat gelukkig niet is gebeurd. Van mij had Elise vierde mogen worden, ook al deed ze het in de finale heel erg goed. Ik vind haar toch wat meer iets voor in de Wehkamp dan dat ik haar echt op high fashion gebied veel zie gaan doen.

De finale zelf was trouwens weer een aanfluiting :') Ze leren het ook nooit, het lijkt wel of het elk jaar slechter wordt. Waarom doen ze het nou niet zoals in ANTM gewoon voor de jury en dat ze gewoon nog opdrachten en fotoshoots moeten doen zoals elke week. Vinden ze zeker weer te saai... Ik vind die finales anders altijd veel leuker om te zien dan deze kneuterigheid.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_104410797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die Tamara de terechte winnares vind. Ik bedoel; ze hebben allemaal wel wat en de een kun je persoonlijk mooier of aardiger vinden dan de ander, maar het gaat om degene die het beste presteert. Elise, Riquelle en Michelle hebben allemaal wel eens weken gehad waarin ze matige foto's hadden of op een ander punt niet al te best presteerden. Tamara heeft nooit een steek laten vallen. Dat ze misschien niet helemaal likable is qua persoon en een niet doorsnee uiterlijk heeft, is in dat geval bijzaak.

Ik vind het trouwens onterecht dat Michelle vierde werd. Van mij had zij de runner-up mogen worden; vaak mooie foto's, klaagde nooit en had een erg goede instelling. Hoewel Riquelle internationaal veel potentie heeft; ik vind haar ook het mooiste van de vier en ik hoopte niet dat zij laatste zou worden, wat gelukkig niet is gebeurd. Van mij had Elise vierde mogen worden, ook al deed ze het in de finale heel erg goed. Ik vind haar toch wat meer iets voor in de Wehkamp dan dat ik haar echt op high fashion gebied veel zie gaan doen.

De finale zelf was trouwens weer een aanfluiting :') Ze leren het ook nooit, het lijkt wel of het elk jaar slechter wordt. Waarom doen ze het nou niet zoals in ANTM gewoon voor de jury en dat ze gewoon nog opdrachten en fotoshoots moeten doen zoals elke week. Vinden ze zeker weer te saai... Ik vind die finales anders altijd veel leuker om te zien dan deze kneuterigheid.
Wij zijn het redelijk met elkaar eens dus!
pi_104411241
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:11:45 #161
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_104411991
Wat me opvalt is dat modellen vaak hun schouders naar voren duwen, tijdens poseren, maar bij Tamara bijvoorbeeld ook tijdens het catwalk lopen. Waarom is dat in godsnaam? Weet iemand dat? Echt mooi vind ik het niet...
pi_104412102
quote:
Je hoeft niet lang te zoeken naar Mieke ;) en ik blijf die Lois en River toch wel erg :9~ vinden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104442719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:19 schreef megamandy het volgende:

Volgens mij was dat ook de bedoeling dat de show tot ongeveer 10u duurde.
Daarnaast, waarom zou Doutzen in godsnaam meedoen aan HNTM? Ze had al lang een eigen grote carrière voordat de eerste serie hier überhaupt op tv kwam.
nope, in alle gidsen stond tot 21:30 pm :s)
En wat ik met het voorbeeld Doutzen bedoelde was dat andermaal is aangetoond dat dit programma niet zo zeer is opgezet voor het doel waarmee men dweept }:| (topmodellen afleveren) maar meer om jonge meisjes de illusie te geven dat ze via dit programma de beste kans op een succes hebben als topmodel terwijl het meer gaat om afzeik tv en voorspelbare 'spannende' emoties te tonen( lees: kijkcijfers!!!) ten koste van jonge meisjes. |:(

Topmodel en de kansen dit te worden blijken dus ook met gemak zonder dit programma te kunnen en dan is Doutzen het beste voorbeeld! :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104443225
quote:
15s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef rubje het volgende:

[..]

nope, in alle gidsen stond tot 21:30 pm :s)
En wat ik met het voorbeeld Doutzen bedoelde was dat andermaal is aangetoond dat dit programma niet zo zeer is opgezet voor het doel waarmee men dweept }:| (topmodellen afleveren) maar meer om jonge meisjes de illusie te geven dat ze via dit programma de beste kans op een succes hebben als topmodel terwijl het meer gaat om afzeik tv en voorspelbare 'spannende' emoties te tonen( lees: kijkcijfers!!!) ten koste van jonge meisjes. |:(

Topmodel en de kansen dit te worden blijken dus ook met gemak zonder dit programma te kunnen en dan is Doutzen het beste voorbeeld! :s)
NO SHIT! Dit is gewoon een programma ter vermaak en dat ze er toevallig een model aan overhouden is leuk. Maar 99,9% van de modellen komen binnen doordat ze gespot worden in Amsterdam of omdat ze zelf een foto opsturen. Niets nieuws onder de zon.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104452034
Sterker nog, dit programma kan je carrière eerder nog schaden. Tenzij je een carrière als BN'er ambiëert.
pi_104452223
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Samson het volgende:

[..]

Is het nu contractueel zo dat ze wel bij Touche models aan de slag moet en nergens anders naartoe kan? Dat zou wel een beetje zuur zijn natuurlijk, dan stap je natuurlijk meteen naar het beste modellenbureau lijkt me.
Future Faces is ook van Touché, daar zit onder andere Josefien Rodermans, Nederlands volgende topmodel (opende en sloot Calvin Klein, shootte laatst haar eerste Vogue en gaat het waarschijnlijk groot maken). Ze kunnen Riquelle, als ze dat willen, makkelijk doorschuiven naar FF. Ik weet trouwens niet of ze dat ook echt gaan doen, zo bijzonder is ze nu ook weer niet, en haar mond is scheef. Verder is ze volgens mij niet dun-dun, en ze wordt nog ouder en dus "dikker"...
  woensdag 16 november 2011 @ 22:29:41 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104456552
Ik vond dit juist de leukste finale tot nu toe .... :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104466201
Beetje een late reactie maar goed dit was echt een topper in mijn ogen

afbeelding

En wat de finale betreft... wat een aanfluiting. Tering wat was die Daphne Deckers zenuwachtig het leek wel een puber die voor het eerst een spreekbeurt moet houden, wat een amateur.
Aan goede mensen denkt men dankbaar terug, slechte mensen wil men zo snel mogelijk vergeten
pi_104466263
Oh ja ze heet Gesanne en lag er in 1 van de eerste ronden al uit
Aan goede mensen denkt men dankbaar terug, slechte mensen wil men zo snel mogelijk vergeten
pi_104467401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:47 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
Oh ja ze heet Gesanne en lag er in 1 van de eerste ronden al uit
ja leuk voor een miss verkiezing, absoluut geen modellenmateriaal.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104468896
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:31 schreef alors het volgende:

[..]

ja leuk voor een miss verkiezing, absoluut geen modellenmateriaal.
Oke je hebt een punt, maar dan heb ik liever een miss dan een model.
Al zou ik onze Doutzen net als heel veel anderer topmodellen ook wel als miss kunnen zien, ik denk dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, een model toch echt wel super knap hoort te zijn en dat zijn heel veel dames van HNTM toch echt niet
Aan goede mensen denkt men dankbaar terug, slechte mensen wil men zo snel mogelijk vergeten
pi_104475391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:44 schreef alors het volgende:

[..]

NO SHIT! Dit is gewoon een programma ter vermaak en dat ze er toevallig een model aan overhouden is leuk. Maar 99,9% van de modellen komen binnen doordat ze gespot worden in Amsterdam of omdat ze zelf een foto opsturen. Niets nieuws onder de zon.
wacht ff we moeten maar accepteren dat de drogreden= leugen! wordt verspreidt dat men rondstrooit dat het Hollands next TOP Model heet maar eigenlijk dat niet is? :|W Maw je pretendeert dat het dus helemaal niet is wat je rondbazuint maar daar moeten we niet moeilijk over doen zeg je dus :') . Nou bij mij simpel weten is dat verboden en moet je waarmaken wat je pretendeert anders is er sprake van dwaling of misleiding. :Y Dit programma is afzeik tv waar toevalligerwijs een keer eentje doorbreekt maar het merendeel gewoon weer in de anonimiteit verdwijnt en puur en alleen wordt gebruikt ter vermaak vd massa en de kijkcijfers en om zoveel mogelijk geld te genereren middels sms diensten. :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104475490
quote:
15s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:43 schreef rubje het volgende:

[..]

wacht ff we moeten maar accepteren dat de drogreden= leugen! wordt verspreidt dat men rondstrooit dat het Hollands next TOP Model heet maar eigenlijk dat niet is? :|W Maw je pretendeert dat het dus helemaal niet is wat je rondbazuint maar daar moeten we niet moeilijk over doen zeg je dus :') . Nou bij mij simpel weten is dat verboden en moet je waarmaken wat je pretendeert anders is er sprake van dwaling of misleiding. :Y Dit programma is afzeik tv waar toevalligerwijs een keer eentje doorbreekt maar het merendeel gewoon weer in de anonimiteit verdwijnt en puur en alleen wordt gebruikt ter vermaak vd massa en de kijkcijfers en om zoveel mogelijk geld te genereren middels sms diensten. :r
Nou zeg wat een nieuws, ga je ook in alle Idols, X Factor, The Voice, Popstars, Hollands got talent topics zeuren dat het echt geen nieuwe langdurig succesvolle artiesten oplevert? ***Newsflash*** het is allemaal gewoon vermaak.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104475556
En ze doen ook niet meer aan sms'en.
pi_104475730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:27 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:

[..]

Oke je hebt een punt, maar dan heb ik liever een miss dan een model.
Al zou ik onze Doutzen net als heel veel anderer topmodellen ook wel als miss kunnen zien, ik denk dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, een model toch echt wel super knap hoort te zijn en dat zijn heel veel dames van HNTM toch echt niet














ohja? nou volgens mij zijn dit vooral voor mannen niet echt superknappe vrouwen, wel allen veelgevraagd en succesvol topmodel. Verwar topmodellen niet met de lekkere wijven van Victoria's Secret. Ja sommige kunnen het allebei, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')