abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 november 2011 @ 18:42:32 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104324548
Van de website van RTL:
quote:
RTL 5 komt in het nieuwe tv-seizoen terug met Holland's Next Top Model. Vanaf maandag 5 september kun je de maandagavond weer vrij houden voor deze spraakmakende modellenwedstrijd.

Eerder wonnen Sanne Nijhof, Kim Feenstra, Cecile Sinclair en Ananda Marchildon deze populaire modellenwedstrijd, maar wie gaat er dit jaar met de hoofdprijs vandoor?

Presentatie is weer in handen van Daphne Deckers. Stylist Fred van Leer zal de modellen in spé bijstaan dit seizoen.


De modellen:


Elise


Michelle


Riquelle


Tamara

Afvallers

Sonja


Gésanne


Jellena


Jildis


Tirza


Claudia


Roxanne


Mandy


Mieke


Nancy
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104324591
Goeie TT :D

Erg jammer dat ik de meiden heb gemist bij Carlo & Irene. Had ik wel willen zien. Straks of morgen maar even online kijken...
  zondag 13 november 2011 @ 18:45:12 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104324633
Ik móest de LaPo hebben. Ik stoorde me er zo aan dat de OP steeds niet werd aangepast. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104324672
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef Day het volgende:

[..]

Hij had zeker gelijk!
En Tamara is echt doorgeslagen met het lijnen, ze zag er slecht uit.
Ik vond Tamara ook niet mooi -O- , Michelle vond ik er het mooist uitzien :Y
Vond het wel leuk om ze zo te zien, is weer een hele andere belichting dan in hun eigen programma.

Elise vind ik 3 keer niks, zolang ze dat schaamhaar op haar hoofd niet eens stijl gaat maken :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104324680
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik móest de LaPo hebben. Ik stoorde me er zo aan dat de OP steeds niet werd aangepast. :P
Haha, groot gelijk. 't Is je gelukt :9
pi_104325836
Wie is er nou zelf opgestapt bij HNTM dan? Ik heb een aantal afleveringen gemist.
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 13 november 2011 @ 19:20:15 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104325862
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie is er nou zelf opgestapt bij HNTM dan? Ik heb een aantal afleveringen gemist.
Jildis. Maar dat is al een aantal weken geleden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104325955
Ja ik ben weer erin gevallen toen dat Roxanne eruit ging geloof ik.
Waarom is ze gestopt dan?
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 13 november 2011 @ 19:34:43 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104326466
Ze vond het toch niet zo leuk om model te zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104326672
Ze staan ook in het Veronica Magazine :)

Maar niet echt veel boeiende informatie. Behalve dat Tamara van zichzelf vond dat ze op tv niet bitchy of arrogant overkwam, gewoon neutraal... :') :') :') :')
Elise had nog wel de wijsheid om te zeggen dat er in haar uitlatingen veel geknipt was en ze anders overkwam dan ze was.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104328611
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef alors het volgende:
Ze staan ook in het Veronica Magazine :)

Maar niet echt veel boeiende informatie. Behalve dat Tamara van zichzelf vond dat ze op tv niet bitchy of arrogant overkwam, gewoon neutraal... :') :') :') :')
Elise had nog wel de wijsheid om te zeggen dat er in haar uitlatingen veel geknipt was en ze anders overkwam dan ze was.
En verhalen in het veronica magazine worden natuurlijk helemaaaaaal niet ge edit.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104331253
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef alors het volgende:

en ze anders overkwam dan ze was.
Uhhuh :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104335560
Ik weet hoe het werkt als verhalen heel anders worden gebracht dan ze zijn: Ik kende iemand die voor foto's werd gevraagd bij bedachte artikelen in een tijdschrift. De verhalen waren dus helemaal niet op hen van toepassing, was gewoon leuke bladvulling. Zelf ben ik eens gaan stappen met iemand waarvan ik niet wist dat het een journalist was. Stond er in een tijdschrift een heel verhaal (gelukkig niet met mijn eigen naam) wat gewoon verre van de waarheid was. Dan kijk je wel raar op. Lijkt me lastig mee omgaan als je dat als bekend persoon met grote regelmaat gebeurt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104335835
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Samson het volgende:
Ik weet hoe het werkt als verhalen heel anders worden gebracht dan ze zijn: Ik kende iemand die voor foto's werd gevraagd bij bedachte artikelen in een tijdschrift. De verhalen waren dus helemaal niet op hen van toepassing, was gewoon leuke bladvulling. Zelf ben ik eens gaan stappen met iemand waarvan ik niet wist dat het een journalist was. Stond er in een tijdschrift een heel verhaal (gelukkig niet met mijn eigen naam) wat gewoon verre van de waarheid was. Dan kijk je wel raar op. Lijkt me lastig mee omgaan als je dat als bekend persoon met grote regelmaat gebeurt.
Ja dat is schrijven, dit is gewoon hoe ze wekelijks met d'r grote bakkes op tv doet, daar is niks aan veranderd ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104336991
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Samson het volgende:
Zelf ben ik eens gaan stappen met iemand waarvan ik niet wist dat het een journalist was. Stond er in een tijdschrift een heel verhaal (gelukkig niet met mijn eigen naam) wat gewoon verre van de waarheid was. Dan kijk je wel raar op. Lijkt me lastig mee omgaan als je dat als bekend persoon met grote regelmaat gebeurt.
Wat voor artikel was dat dan? Een column over daten ofzo? :?
pi_104349775
Vanmorgen in NRC Next, in de column van Renske.

quote:
„Goedenavond dames en heren! Hallo hallo, ja hoor, het is zover: welkom bij de live-finale van Holland’s Next Top Model 2011! Ik ben uw gastvrouw Daphne Deckers, en het belooft een spetterende avond te worden, mede mogelijk gemaakt door Bailey’s en Honda-grasmaaiers. Allereerst wil ik u voorstellen aan de jury: onze catwalk-diva Mariana Verkerk, topfotograaf Paul Berends en de man die is ingehuurd om de kandidaten zo nu en dan dik en lelijk te noemen: Bastiaan van Schaik.

En dan is het nu tijd om ze erbij te roepen: onze finalisten! Tamara, Riquelle, Elise en Michelle! Wat zien jullie er prachtig uit. Nou, om jullie voor te bereiden op deze spannende finale hadden we natuurlijk eerst nog een verrassing voor jullie in petto: jullie mochten weer op reis! En wel naar het boeiende, exotische… Qatar! Wat vond je daarvan, Riquelle?”

„Ja, op reis naar Qatar, welk meisje wil dat nou niet?”

„Inderdaad. Qatar heeft een fantastisch landschap, een hartelijke bevolking en daarbij zijn een bezoek aan de zoutmoerassen van Al Amra zeer de moeite waard. Qatar Airways biedt deze veilige en goedkope lijnvlucht nu met korting aan. Laten we naar het filmpje gaan kijken waar de dames kennismaken met een groepje oliesjeiks, een echte kamelenbevalling en de ervaring van 50 graden Celsius in hun nieuwe, geheel bedekkende kleding van de Chill-Out.

„Haha, wat een ervaring moet dat zijn geweest, zo’n vijf uur durende zandstorm. Gelukkig hadden ze allemaal hun moderne spiegelzonnebrillen van Het Huis Opticiens bij zich, en natuurlijk een miniatuurverpakking Vicks Blue Sharp XS waarmee hun luchtwegen al snel weer helemaal fris waren.

„Nou dames, het is tijd voor de eerste ronde. Zenuwachtig? Denk maar aan die prijzen: iets met een modellencontract en een echte Lancia Ypsilon-auto! En we weten allemaal wat een Lancia Ypsilon voor je carrière kan doen. Ga je maar snel voorbereiden, dan gaan wij even backstage naar de Max Factor Mevrouw, die voor elk probleem gelukkig altijd een Max Factor-product kent. Hallo, Max Factor Mevrouw! En dan nu door naar de modellen.

Wat een geweldige eerste ronde was dat! Meiden, kom erbij. Omdat jullie dit al zó goed hebben gedaan, willen we jullie hierbij alvast een geweldige prijs aanbieden: jullie mogen allemaal 45 seconden gratis shoppen bij de Xenos! Wat vinden jullie daarvan?”

„Wow, 45 seconden gratis shoppen bij de Xenos, welk meisje wil dat nou niet?”

„Jullie zijn dik en lelijk!”

„Ja, haha, Bastiaan, fijn dat jij er ook bent. Goed, laten we doorgaan met de tweede en definitieve ronde. In deze ronde zullen jullie slechts gekleed in geïmpregneerde klamboes van de Perry Sport over de catwalk lopen. En denk erom: zorg ervoor dat de klamboes er sterk, soepel en levensreddend uitzien. Succes!

„Wow, wat hebben jullie dat goed gedaan. Het zag er echt fantastisch uit. Jammer genoeg kan er maar één de winnaar zijn… en dat is Tamara! O, wat een ontlading! Wat een geluk, wat een lach! En wat een prachtige Oral B 3d White-tanden!”


[ Bericht 0% gewijzigd door bloempje-moi op 14-11-2011 14:03:04 ]
pi_104349988
_O-
Shine bright like a diamond.
pi_104351018
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef June. het volgende:
_O-
Ik zat hardop de lachen in de trein. Dat wordt je 's ochtends nooit in dank afgenomen :D
  maandag 14 november 2011 @ 14:07:29 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104351145
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Vanmorgen in NRC Next, in de column van Renske.

[..]

:D _O-
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104351251
Ik ken de hele Renske niet maar het geschreven stuk over HNTM en dan met name Daphne Deckers is geweldig en to the point :Y Ik miste nog het smakken van haar mond elke keer en haar kreten als uber uber styliste... en jaaaa..jaaaa...hou are joe uitspraken als ze opgewonden raakt onder die plamuur van verf die haar gezicht siert. })

Daphne Deckers denkt nog steeds dat zij ooit topmodel was die allerlei top covers van bladen sierde :D _O- en dus terecht kan spreken over haar 'wereldervaring' op modellen gebied :N
Haar hoogste verdienste als model was het VOO meisje en Veronique? en dat sport 7 zender dat snel verdween. Oh ja,haar optreden in de Bond film was niet onverdienstelijk. :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Benny op 14-11-2011 19:47:24 (pic verwijderd. Blote borsten mogen niet op FOK!) ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 14 november 2011 @ 15:19:54 #21
265768 NBT
Bigger is better.
pi_104353575
VANAVOND DE FINALE *O* *O* *O*
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_104356793
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:03 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik zat hardop de lachen in de trein. Dat wordt je 's ochtends nooit in dank afgenomen :D
Haha ja ik zat nu ook hardop te lachen, dat zou ik ook doen in de trein idd :D
pi_104359237
Leuk stukje, tja, Daphne is zelf idd helemaal geen topmodel geweest natuurlijk. Kan niet wachten op de finale als het grote knipperlichtspel met haar ogen weer gaat beginnen :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_104365403
Wie moet er winnen?

Ik vind Tamara, zij is constant heel goed geweest vind ik.
  maandag 14 november 2011 @ 19:47:05 #25
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104365704
Tamara of Riquelle hopelijk vanavond
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')